Onthutsende thuisnederlaag: 'Tegen Feyenoord ga je er met 5-0 af'

    Onthutsende thuisnederlaag: 'Tegen Feyenoord ga je er met 5-0 af'

    zondag 24 september 2017 om 22:57

    AZ kón zondagavond de gedeelde koploper worden in de Eredivisie. Er moest in het AFAS Stadion alleen nog even gewonnen worden van Excelsior. De clash met de Rotterdammers liep echter volledig verkeerd: 0-2. AZ-doelman Marco Bizot snapte er niets van. 

    Binnen tien minuten prijkte de eindstand al op het scorebord in Alkmaar. AZ oogde in de openingsfase slap en ongeïnspireerd. "Waar dat aan ligt? Ik heb geen idee, ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik weet hoe ik me instel op een wedstrijd en hoe ik erin ga, dat kan ik niet voor andere jongens doen", aldus Bizot in gesprek met AZ Fanpage. 

    "Voor mij geldt dat of we nu een oefenwedstrijd spelen tegen amateurs of we spelen in een volle Kuip, dat maakt voor mij niet uit. Ik wil gewoon elke wedstrijd volle bak ervoor gaan. Zo ben ik in ieder geval deze wedstrijd ook ingegaan. Ik denk dat dat ook wel voor meer spelers gold. Misschien was het gewoon pech of ongeluk."

    Volgende week staat voor AZ de kraker tegen Feyenoord op het programma. "Ik denk dat er veel dingen anders en beter moeten. Als je dit doet tegen Feyenoord, ga je er met 5-0 af. Het is nu aan ons om het op te pakken en om te bespreken wat er anders en beter moet."

    Lees ook: Van den Brom reageert na pijnlijk verlies: 'Dat is onzin, hou op'

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij AZ-Feyenoord?

    (473 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 24 september 2017 om 23:10
    Mijn voorspslling 2-0 az puur door europees voetbal en dat dat weer een tik voor feyenoord zal zjn
    Vind ik leuk
    BassieN +10908
    zondag 24 september 2017 om 23:11
    Dat gaat ook gebeuren!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 23:11
    Ik heb niet alles gezien, dus misschien zeg ik wat geks.

    Maar ik vond AZ helemaal niet slecht. Hadden gewoon wat pech.
    Vind ik leuk
    The Rock +1387
    zondag 24 september 2017 om 23:20
    zelfde geld voor Feyenoord. twee keer de lat raken en een penalty missen.

    bottomline is dat elke wedstrijd op zich staat. kijk naar psv Feyenoord. en daarna Feyenoord NAC.
    Vind ik leuk
    Quareck +6270
    zondag 24 september 2017 om 23:43
    Tel daarbij op dat de penalty onterecht was en dat nac er zeker 1 moest krijgen en je had er zomaar met
    0-3 af gekund... als als als......
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    maandag 25 september 2017 om 09:52
    Heb jij de wedstrijd wel gezien ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138682
    zondag 24 september 2017 om 23:14
    Hoog tijd om wat recht te zetten dus.....
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zondag 24 september 2017 om 23:17
    Dat zou niet verkeerd zijn
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zondag 24 september 2017 om 23:16
    Hoe krijgt AZ het voor mekaar om weer een hele matige keeper binnen te halen
    Vind ik leuk
    John Noom +415
    zondag 24 september 2017 om 23:40
    stomgelul mo geen azsupp er zeker
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1465
    maandag 25 september 2017 om 00:03
    @ Mo Bizot is prima aan het keepen sinds zijn komst.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 00:04]
    Vind ik leuk
    Sonneillon +535
    zondag 24 september 2017 om 23:34
    als az en Feyenoord allebei zo slecht spelen als afgelopen weekend, wordt het de slechtste wedstrijd van het jaar
    Vind ik leuk
    cj_fey +3358
    maandag 25 september 2017 om 08:24
    Ach vroeger vond ik een wedstrijd van de e-tjes ook wel leuk om naar te kijken.... wie weet ;)
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 04:38
    Wint Az ajax en feye zitten bijde in een crisis
    Vind ik leuk
    Obl93 +1846
    maandag 25 september 2017 om 04:49
    Nouja het verschil is dat er bij Feyenoord wel perspectief is op beter voetbal met de terugkomst van Jorgensen. Bij Ajax zou ik niet weten hoe je deze resultaten om kunt gaan draaien.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:01
    Je gaat md toch nu niet vertellen dat jullie zo bagger spelen omdat meneer jorgensen niet kan spelen. Als dat zo is zie ik dit seizoen/seizoenen somber in voor feyenoord
    Vind ik leuk
    DubRtd +15264
    maandag 25 september 2017 om 08:45
    Vergeleken met vorig seizoen stonden er 50 goals minder op het veld zaterdag zonder Kuyt, Jorgensen en Toornstra.
    Middenveld zonder enige diepgang, een rechtsbuiten die effe wacht tot de dubbele dekking er staat een een spits die zijn enige kans die er echt in moet, de strafschop, er op precies dezelfde manier in schiet als tegen ADO en dus mist.

    Het was echt niet alleen het missen van Jorgensen zaterdag.
    Mag je nog steeds niet verliezen overigens, begrijp me niet verkeerd.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 08:36
    De nummer 4 tegen de nummer 5 zou een leuke wedstrijd op kunnen leveren, maar niet echt een "kraker". Gezien het spel van beiden dit weekend wordt het meer de vraag wie de minst slechte is. Ik voorspel een bloedeloze 3-3.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15264
    maandag 25 september 2017 om 08:42
    Zeker zaterdagavond niet gekeken?
    Al mag ik hopen dat Berghuis het wel beter doet dan Bilal en Toornstra beter dan Amrabat\Vilhena
    Vind ik leuk
    Korm +29688
    maandag 25 september 2017 om 09:38
    Dan moet Feyenoord ook uit een ander vaatje tappen. maar ik denk dat Feyenoord sowieso wel gaat winnen. AZ bakt er tegen topclubs er nooit wat van
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Onthutsende thuisnederlaag: 'Tegen Feyenoord ga je er met 5-0 af'