'De Boer kan trainersloopbaan vervolgen in Primera Division-kelder'

'De Boer kan trainersloopbaan vervolgen in Primera Division-kelder'

maandag 25 september 2017 om 11:04

De bij Crystal Palace ontslagen Frank de Boer lijkt niet te hoeven klagen over een gebrek aan interesse. Volgens El Gol Digital is de Noord-Hollander in beeld bij Deportivo La Coruna.

Het Spaanse medium beweert dat Deportivo, de huidige nummer 18 van de Primera Division, op korte termijn afscheid gaat nemen van hoofdtrainer Pepe Mel. De club uit Noord-Spanje is met vier punten uit de eerste zes wedstrijden matig aan het seizoen begonnen en Mel lijkt het slachtoffer te worden van de tegenvallende resultaten. Naar verluidt is De Boer de perfecte kandidaat om Deportivo uit de degradatiezone te helpen.

Ook de Belgische topclub Anderlecht wordt nadrukkelijk aan De Boer gelinkt. Aad de Mos en Jan Boskamp hebben de laatste dagen al een lans gebroken voor de voormalige Ajax-trainer. De Boer zou met zijn aanvallende voetbalfilosofie de perfecte opvolger zijn van de onlangs ontslagen René Weiler.

Poll

Goede club voor De Boer?

(868 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 11:07
Kom toch terug naar AJAX! Hier word je begrepen...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:12
Alsjeblieft niet, zeg. Valt de hele Arena weer in slaap.
Vind ik leuk
dhrwobo +7914
maandag 25 september 2017 om 11:27
Of wat er iig zit... ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:33
De halve arena dus.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:29
Dat is waar, nu is iedereen aan het schelden, tieren en fluiten. Zijn ze toch bezig. Ach, het houd je van de straat toch?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:36
Hahahahaha! !! Goeie het past
Ook goed bij zijn imago :-0)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:25
Beter slapend kampioen dan scheldend 7e!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:00
Dan veranderd er niet veel. Het is nu ook al slaapverwekkend ;)
Vind ik leuk
Bayern FC +1027
maandag 25 september 2017 om 14:32
Dan heeft Frank weer niets voor het zeggen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:07
Temperatuur is goed, leuke stad, eten en drinken niks mis mee dus zou zeggen tekenen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:35
Het regent daar vaker dan in Nederland en het is er momenteel net zo warm.
Vind ik leuk
Djambo +2205
maandag 25 september 2017 om 14:26
Dit begint 'Boertje afkoopsom' te worden.
Vind ik leuk
Barry10 +968
maandag 25 september 2017 om 11:07
Haha dit moet De Boer toch niet willen. Is weer zo'n klusje waar je binnen een aantal weken op straat staat.
Vind ik leuk
Quareck +2532
maandag 25 september 2017 om 11:09
Als hij weer zoveel mee krijgt en hij presteert het om weer zo snel ontslagen te worden, is hij straks de slechtst presterende en meest verdienende coach ter wereld :)
Vind ik leuk
dhrwobo +7914
maandag 25 september 2017 om 11:28
Nja... dan moet hij in de Jupiler League aan de slag.. voor de rest is hij nergens zeker van z'n toekomst. Daarvoor heeft hij te vaak slecht gepresteerd.
Vind ik leuk
reggie +643
maandag 25 september 2017 om 11:10
Aanvallende voetbalfilosofie, tikkie breed zullen ze bedoelen.
Vind ik leuk
Alain2708 +2522
maandag 25 september 2017 om 11:20
Voor een goed salaris gewoon doen joh! Mocht hij weer ontslagen worden dan heeft hij voor amper een jaar werken toch iets van 15 miljoen gekregen, maakt hem ongeveer de best betaalde trainer ooit.. ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:20
Frank de Mos.
Overal afkoopsom meepikken.

Maar effe zonder gekheid, hij begint dan wel de Nederlandse Sam Allardyce te worden.
Moet je ook niet willen.

Zijn keuze wordt nu echt wel beslissend voor zijn trainerscarriere.
Vind ik leuk
Zippy +2548
maandag 25 september 2017 om 11:25
Toch laag gevallen, he Boerke.
De kelderclubs hebben interesse.........
Vind ik leuk
Mari +981
maandag 25 september 2017 om 11:26
Frank kan zijn visie weliswaar proberen over te brengen op zijn team, maar als het team onvoldoende technische! kwaliteit bezit zal het hem nooit lukken.
Voor zijn spel heb je goede tot heel goede voetballers nodig.
Niets ten nadele van de Boer, maar hij zou nu toch moeten inzien dat hij niet met "mindere"voetballers aan de slag kan.
Frank Rijkaard had hetzelfde probleem: degraderen met Sparta, maar wel met jongens van Barcelona kunnen werken.
Keizer heeft het omgekeerde(haha)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:31
aanvallende voetbalfilosofie?? haha die tikkies breed en terug op de keeper zeker?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:34
Mooie club hoor Depor!
Maar...wie weet komt Villareal nu ook in beeld?! Ook een schitterende club
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:35
Ajax ook geruchten voor een comeback
Vind ik leuk
goekie4 +938
maandag 25 september 2017 om 11:37
Hij zou bij Anderlecht denk ik niet misstaan. Deportivo zou ik niet aan beginnen, ben je met drie maanden weer thuis.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:47
Welke aanvallende speelt styl
Vind ik leuk
HansVites +1681
maandag 25 september 2017 om 11:50
Ik zou het gewoon doen en na 80 dagen nog een keer 5 miljoen pakken.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
maandag 25 september 2017 om 12:04
Anderlecht ligt Frank beter dan daar in Spanje.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:34
Dat schreeuw ik al maanden dat België opzich de beste optie voor hem zou zijn ja.
Dus hier ben ik het volledig mee eens.
Vind ik leuk
Metal +1948
maandag 25 september 2017 om 12:27
De Boer moet zijn filosofie overboord gooien als hij ergens halverwege instapt. Dan is het z.s.m. punten pakken, zorgen dat de lijn omhoog gepakt wordt. En dan kun je pas geleidelijk aan je eigen filosofie proberen in te slijpen in een team. Nu alles rigoreus omgooien zal deze teams ook niet helpen. Simpel spelen, vaste patronen en keihard werken is wat ze nodig hebben. Zie ik De Boer niet overbrengen op ze.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:54
Aanvallende voetbal filosofie? Heb ik wat gemist,?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:57
Weer het zelfde verhaal als bij Crystal Palace.Anderlecht zou beter bij hem passen.
Vind ik leuk
1892 +3006
maandag 25 september 2017 om 13:59
Ga maar gewoon weer naar Ajax ,bespaar je weer een drama.
Vind ik leuk
mcmodd +10420
maandag 25 september 2017 om 14:01
Hij doet maar lekker wat ie wil, en de clubs die hem willen aantrekken zou ik willen adviseren om vooral te vragen om een totaal andere speelstijl te gaan hanteren. Dat is dan zeker goed voor een aantal verliespunten, maar uiteindelijk wordt je natuurlijk een keer kampioen. Ik zou dan teven adviseren aan zo’n club om het veld te verbreden, evt. het hele stadion omdat tikkie breed dan nog lekkerder en effectiever wordt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:10
als je wilt degraderen moet je de Boer nemen
Vind ik leuk
Janjan +282
maandag 25 september 2017 om 14:14
De Boer komt wel weer ergens goed terecht hoor
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:01
Kom op zeg, inmiddels is het kwartje toch wel gevallen dat Frank gewoon geen trainer is voor het buitenland, in Nederland deed hij het geweldig, maar bij Inter en Crystal palace hielp hij ze naar een van de laatste plaatsen. Zoek gewoon lekker een clubje in Nederland, misschien toch een alternatief als keijzer eventueel wordt ontslagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'De Boer kan trainersloopbaan vervolgen in Primera Division-kelder'