VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

maandag 25 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Technisch Hart moet zelf ook opstappen bij falen Keizer'
Stelling 2: 'Feyenoord moet tegen Napoli weer met vijf verdedigers spelen'
Stelling 3: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet' 

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Bengelino +4727
maandag 25 september 2017 om 11:03
Opstappen op de fiets ja! Een beter milieu begint bij jezelf
Vind ik leuk
Djambo +2210
maandag 25 september 2017 om 14:24
Al spelen ze met 10 verdedigers, alles onder de 10-0 mag als resultaat beschouwt worden. Maar ik vrees echt op een 6 of 8-0, Napoli moet.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:25
Botteghin is geblesseerd... Dat wordt gewoon 4-3-3
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
maandag 25 september 2017 om 11:04
Stelling 1: Natturlijk moeten zij opstappen als ze Keizer ontslaan.
Als je tegen beter weten in een onervaren coach aanstelt dan moet je niet zeuren en je functie neerleggen!
Overmars had t goed gezien dat Keizer er (nog) niet klaar voor was/is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:53
Als Overmars het goed had gezien, waarom moet hij dan ook opstappen?
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
maandag 25 september 2017 om 14:28
Overmars in mindere mate verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer, maar als je 3 jaar op rij de selectie niet (op tijd) in orde hebt dan heb je gefaald.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:31
Ja, maar in het geval dat je 3 jaar op rij niet uit mag geven wat je wil geven kun je daar ook weinig aan doen.
En dat lijkt zo te zijn
Vind ik leuk
The Bosz +2028
maandag 25 september 2017 om 11:06
Stelling 1. Jazeker! Schoon schip maken want met het geld wat Ajax momenteel heeft moet je ieder jaar fluitend kampioen worden in deze competitie
Vind ik leuk
Vamos M +4622
maandag 25 september 2017 om 11:10
Onze VP pastoor coach van laten wordt want hij weet het allemaal zo goed. Maar wordt telkens met de neus op de feiten gedrukt.
Vind ik leuk
oke dan +3852
maandag 25 september 2017 om 11:32
Wat zeg je nou eigenlijk?? Van laten wordt want?
Vind ik leuk
Eendracht +6814
maandag 25 september 2017 om 11:13
Gewoon lekker laten zitten.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:13
Stelling 1: Nee. Wie zouden het nu beter doen?
Vind ik leuk
rinirat +735
maandag 25 september 2017 om 17:06
Van Gaal.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:49
Das war einmal...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:13
Ze wachten op Dicky. Verstandig.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:19
Zou wel terecht zijn. Maar deze mannen blijven dan gewoon zitten jammer genoeg
Vind ik leuk
harryp +892
maandag 25 september 2017 om 11:20
Stelling 1: Onzin. Zoals laatste tijd meer duidelijk wordt, wordt Overmars behoorlijk in de weg gezeten door de RvC (beetje vreemd, ondertussen moet er daar toch bijna een kwart miljard op de bankrekening staan). Van der Sar is nooit mijn ideale AD geweest, simpelweg omdat ik het raar vind dat je als miljoenenbedrijf (beursbedrijf) gewoon een oud-keeper op die positie zet. Maar toch vind ik dat die twee hier niet debet aan zijn. Vooral Bergkamp is hier debet aan, hij heeft Keizer daar neergezet en Bosz weggestuurd, die nu furore maakt in Duitsland.

Het gekke is ook dat je dit gewoon zo ontzettend ziet aankomen op het moment dat Keizer aangesteld werd. Niets ten nadele van Keizer, maar die had nooit nu op die positie gezet mogen worden. Mi zag Overmars het beter: Eerst 2/3 jaar laten meelopen met een ervaren man als Laudrup, dat was misschien beter geweest.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 11:23]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:24
Ajax heeft haar hart verloren na het vertrek uit De Meer en in De ArenA de zieltjes gewonnen van internetfanboys, fotograferende dagjesmensen en andere primeurpassanten.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 11:25]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:25
Wegwezen met dat hele technische hart

Stelletje zakkenvullers van de bovenste plank

Vind ik leuk
Ryan82 +148
maandag 25 september 2017 om 11:29
Vorig jaar werd iedereen geprezen en nu nog geen 2 maanden later moet iedereen weg. Overmars heeft gefaald in mijn ogen, Bergkamp lijkt geen lieverdje, Keizer oogt erg verward met zijn keuzes en manier van spelen. Wellicht is een kleine bezem er doorheen halen geen slechte keuze.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1871
maandag 25 september 2017 om 15:29
Overmars heeft gefaald omdat hij niet normaal kan functioneren. Dat hij niet normaal kan functioneren komt door bergkamp en zn vriendjes. Toen aan het licht kwam dat Bergkamp en Bosz niet door een deur konden en dat ze dus besloten hadden om Bosz ‘weg te doen’ begon het gezeik op het TH
Vind ik leuk
Mari +993
maandag 25 september 2017 om 11:29
Hoeft niet, iedereen kan een fout maken.
Je moet nu wel ingrijpen (bewijs dat je sterk bent) en je moet er van leren.
Vind ik leuk
dhrwobo +7914
maandag 25 september 2017 om 11:35
Stelling 1: die zullen niet opstappen.. die zijn op een plek terecht gekomen waar ze nergens anders voor in aanmerking zullen komen.
Vind ik leuk
Degraaf +8259
maandag 25 september 2017 om 11:46
Mee eens, zelfs al wordt Keizer niet ontslagen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:17
Uiteraard
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:20
Niks er van dit mag nog wel maanden zo doorgaan. Ik zeg chappoo voor Bergkamp en zijn kornuiten.
Vind ik leuk
Santi +15649
maandag 25 september 2017 om 12:24
Oneens. Gaat prima met Ajax ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +14866
maandag 25 september 2017 om 13:11
Komend weekend wacht Heerenveen uit. :)

Heel veel Ajax fans hebben op Cocu gespuugd afgelopen maanden. Nu is het tijd om in de spiegel te kijken...al vrees ik dat Bergkamp zich omdraait.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 13:14]
Vind ik leuk
Santi +15649
maandag 25 september 2017 om 13:28
Ook veel PSV'ers
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:56
Cocu is ook een trainer van niks. Gefeliciteerd hoor, Utrecht laten voetballen en keihard counteren. Chapeau :p
Vind ik leuk
Korm +20586
maandag 25 september 2017 om 13:16
Stelling 1: ja dat vind ik dan weer wel!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 13:44
allemaal opzouten
Vind ik leuk
1892 +3032
maandag 25 september 2017 om 14:19
Bergkamp opstappen.
Feyenoord moet met 9 verdedigers spelen tegen Napoli .
Vind ik leuk
mcmodd +10417
maandag 25 september 2017 om 14:22
Stelling 1. Natuurlijk, zij hebben Keizer bij het eerste van Ajax gezet.
Stelling 2. Natuurlijk, ik zou er misschien wel vijfeneenhalf neerzetten, een centrale middenvelder terug laten zakken af en toe.
Vind ik leuk
Dicky +4648
maandag 25 september 2017 om 14:22
1 ja.
2 nee, Feyenoord kan het beste gewoon afbellen.
Vind ik leuk
1892 +3032
maandag 25 september 2017 om 14:28
Shhh Dicky rustig aan ,wij moeten ook nog ff naar Nice.
Vind ik leuk
Dicky +4648
maandag 25 september 2017 om 14:56
Ook afbellen ;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:37
Voorlopig hebben beide clubs evenveel puntjes in Europa Dicky ;)
Vind ik leuk
Dicky +4648
maandag 25 september 2017 om 14:57
Helaas wel. Zonder gekheid. Ik hoop dat Feyenoord ergens toe in staat is. Maar het ziet er weinig belovend uit.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:02
Helaas ziet het er somber uit ja...
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:37
Stelling 1 :
Ik ken de situatie bij Ajax niet goed genoeg, ik zie alleen dat het voetbal niet om aan te gluren is, dat laat ik aan anderen over om te oordelen.

Stelling 2 :
Nee, tegen City zag je duidelijk de 2e helft toen Feyenoord 4-4-2 ging spelen dat er verbetering in zat. Dit Feyenoord is niet geschikt voor 5-3-2. Eigenlijk zijn we ook niet geschikt voor de CL, maar dat terzijde. Gewoon lekker eigen spelletje spelen.
Vind ik leuk
Bayern FC +1046
maandag 25 september 2017 om 14:39
Stelling 1: Technische Hart laten ophalen door Mobiele Eenheid :)

Stelling 2: Feyenoord moet zeker een 5 mans verdediging opzetten maar Gio kan zo koppig zijn
Vind ik leuk
tikkietoe +2486
maandag 25 september 2017 om 14:50
Stelling 1) Ja, het technisch hart is verantwoordelijk voor het aanstellen van Keizer en hebben al veel meer fouten dan Keizer op hun conto.
Stelling 2) Ze moeten er zoveel als nodig opstellen om de 0 te houden. Als dat betekend dat er 10 verdedigers op het veld moeten staan, ook goed.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:52
stelling 2 nee feyenoord moet met 11 verdedigers staan en dan nog gaat het moeilijk worden 1 punt te halen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:43
Met 11 verdedigers kom je al helemaal niet over de middenlijn. Feyenoord is sowieso kansloos maar laten we ajb proberen te voetballen en weer eens inzet tonen. Strijdend ten onder en niet als makke lammetjes afwachten. Larsson Boetius Berghuis
El Ahmadi Tapia Toornstra
Haps van der Heijden St Juste Amrabat
Jones.
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 08:51
Vanavond gaan ze weer los... Wat gaat het worden jongedame? :-)
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 10:04
Vrees een dikke nederlaag.....
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 10:07
Erg balen dat Feyenoord niet compleet is.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 10:08
Ja dat gaat het nog veel pijnlijker maken
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 10:22
Dat maakt de Champions League al een stuk minder leuk imo.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 10:39
Ja. Pijnlijk. Hopelijk zijn de blessures snel over.
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 10:48
;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:55
Gio moet eens wat meer lef tonen, hij durft bijna niks en is voorspelbaar in zijn keuzes. Hij valt m.i. teveel terug op het oude, nooit eens echt een jeugdspeler durven te brengen. Behalve als het kwaad al geschied is..
Vind ik leuk
The Bosz +2028
maandag 25 september 2017 om 15:15
Stelling 2. Ze kunnen beter met 10 verdedigers en een keeper gaan spelen, 5 man loopt Driesje zo doorheen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:15
5 Verdedigers? Doe er maar 11 wat mij betreft;)
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 08:52
Kan jij niet je scootmobiel parkeren in de defensie?
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 17:48
Kan niet, heb nog steeds een lek bandje en die wordt morgen gemaakt.
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 17:50
Succes vanavond met Feyenoord! Hopelijk kunnen ze ons verassen!
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 17:52
Dank je wel, maar ik heb er een heel zwaar hoofd in.
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 17:58
Het is al een hele prestatie als ze langer de nul weten te houden VIP! ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 17:59
Ik schat 5 minuten;)
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 18:01
Haha al een record vergeleken thuis tegen City ;-)

Je mag allang blij wezen dat Kramer (waarschijnlijk) niet mee doet!
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 18:22
Wie is Kramer dan wel? Ik ken alleen Sven Kramer;)
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 18:27
Owja is ook zo dat is een schaatser natuurlijk! Hoe kom ik dan ook weer op Kramer bij Feyenoord??
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 18:33
Je zou natuurlijk lekker je hoofd 5 minuten in de vriezer moet stoppen, dan ga je vanzelf aan Sven Kramer denken......Wat een don gelul van mij zeg, maar ik ben bloedje zenuwachtig voor vanavond en de shag is niet aan te slepen, met de Bavaria Malt natuurlijk;)
Vind ik leuk
United FC +12711
dinsdag 26 september 2017 om 18:41
Nog 2 uurtjes geduld Vip. Ik hoop dat het een boeiende wedstrijd wordt anders ben ik genoodzaakt te zappen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:24
3. Welnee. Feyenoord moet zn beste team opstellen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:33
Als Feyenoord niet op komt dagen, wat is de dan de standaard uitslag? (ik zou er sowieso voor kiezen)

En ja, ik ben ajacied,.. wij krijgen al genoeg over ons heen, dus een beetje humor moet kunnen toch?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:10
Stelling 2: Zoals al vaker geschreven hier, het systeem maakt geen bal uit! Ze worden ingeblikt daar in Italië. Feijenoord heeft niks maar dan ook helemaal niks te zoeken in Europa. En al zeker niet in de CL. Geen enkele Nederlandse club overigens. Gewoon kunstgras aanschaffen en een lekkere competitie in eigen land spelen. Heerlijk.... zinloos. Ik lees hier overigens nu al (na één -weliswaar pijnlijke- wedstrijd en afstraffing) niets meer over de kansen van Feijenoord in die CL. Tja, zelfs "Nederlands beste en trouwste supporters" doen in hun broek. Een afgang, and that's it. Forza Driesje !
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 16:10]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 17:04
Stelling 3: 'Belachelijk dat is het zeker maar volgens de regels moet het.
Vind ik leuk
Ruud1987 +1881
maandag 25 september 2017 om 17:37
Stelling 1: 'Technisch Hart moet zelf ook opstappen bij falen Keizer'
Stelling 2: 'Feyenoord moet tegen Napoli weer met vijf verdedigers spelen'
Stelling 3: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

Stelling 1; Ik denk niet dat het technische hart faalt of op moet stappen, maar ze moeten wel meer focus leggen op waarom ze daar zijn, dat is spelers beter maken en zoeken naar spelers die het team beter maken.

Het tactische gedeelte(opstelling) moet in handen zijn van een ervaren of op zijn minst een kundige coach die verder de technische zaken overziet.

Nu is het technische hart eigenlijk alles tegelijk bovendien hebben ze schijnbaar ook de macht om mensen buitenspel te zetten als ze het niet met hun eens zijn, dat lijkt me een kwalijke en onwenselijke zaak.

stelling 2; Het maakt denk ik niet zo heel veel uit hoe Feyenoord gaat spelen maar, met 5 verdedigers lijkt mij wel realistisch als je niet teveel schade op wilt lopen, alhoewel het ook wel zo is dat je de bal dan meer op je eigen helft gaat houden aangezien je daar ook meer spelers hebt staan.

Schade beperkt houden lijkt mij het devies en dan ligt behoudend spelen voor de hand, maar ik denk dat ze juist deze wedstrijd in moeten gaan alsof ze het kunnen winnen en vol passie en strijd er een 1-0 nederlaag uitslapen ofzo.

Stelling3; Ik vind het eerder belachelijk dat er niemand ingreep tijdens de strafschoppen serie, dan lijkt het mij dat het al afgesproken was dat het zo genomen zou worden.

Hoe dan ook is het weer de onkunde van de KNVB.

Of ze grepen niet in of het is ze niet opgevallen of ze hebben het afgesproken en door de kritiek laten ze nu keihard de scheidsrechten vallen als een baksteen.

In alle 3 de gevallen is het weeral een vreselijk voorbeeld van hoe de KNVB te werk gaat, gefinancierd door de clubs en tal van andere onduidelijke financiers.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:04
stelling 3:
Het is gewoon terecht dat het word overgaan.
Hoe dom kan je zijn als scheids om het op zo manier te doen.
al vraag ik me eerder af hoe je erop kan komen als je zo lang fluit
en dan sta je nog met assistenten en 2 teams die ook niks zeggen.
Hoeveel man staan er dan te slapen op dat veld.

De KNVB kan niks anders dan de regels volgen en de strafschoppen over laten doen wat duidelijk in de regels staan.



Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'