VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

    VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

    maandag 25 september 2017 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Technisch Hart moet zelf ook opstappen bij falen Keizer'
    Stelling 2: 'Feyenoord moet tegen Napoli weer met vijf verdedigers spelen'
    Stelling 3: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet' 

    Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

    Plaats een reactie

    Bengelino +10148
    maandag 25 september 2017 om 11:03
    Opstappen op de fiets ja! Een beter milieu begint bij jezelf
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12596
    maandag 25 september 2017 om 11:04
    Stelling 1: Natturlijk moeten zij opstappen als ze Keizer ontslaan.
    Als je tegen beter weten in een onervaren coach aanstelt dan moet je niet zeuren en je functie neerleggen!
    Overmars had t goed gezien dat Keizer er (nog) niet klaar voor was/is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22296
    maandag 25 september 2017 om 13:53
    Als Overmars het goed had gezien, waarom moet hij dan ook opstappen?
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12596
    maandag 25 september 2017 om 14:28
    Overmars in mindere mate verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer, maar als je 3 jaar op rij de selectie niet (op tijd) in orde hebt dan heb je gefaald.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22296
    maandag 25 september 2017 om 14:31
    Ja, maar in het geval dat je 3 jaar op rij niet uit mag geven wat je wil geven kun je daar ook weinig aan doen.
    En dat lijkt zo te zijn
    Vind ik leuk
    Eendracht +12890
    maandag 25 september 2017 om 11:13
    Gewoon lekker laten zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 11:13
    Stelling 1: Nee. Wie zouden het nu beter doen?
    Vind ik leuk
    rinirat +1483
    maandag 25 september 2017 om 17:06
    Van Gaal.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 21:49
    Das war einmal...
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 11:13
    Ze wachten op Dicky. Verstandig.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 11:19
    Zou wel terecht zijn. Maar deze mannen blijven dan gewoon zitten jammer genoeg
    Vind ik leuk
    harryp +994
    maandag 25 september 2017 om 11:20
    Stelling 1: Onzin. Zoals laatste tijd meer duidelijk wordt, wordt Overmars behoorlijk in de weg gezeten door de RvC (beetje vreemd, ondertussen moet er daar toch bijna een kwart miljard op de bankrekening staan). Van der Sar is nooit mijn ideale AD geweest, simpelweg omdat ik het raar vind dat je als miljoenenbedrijf (beursbedrijf) gewoon een oud-keeper op die positie zet. Maar toch vind ik dat die twee hier niet debet aan zijn. Vooral Bergkamp is hier debet aan, hij heeft Keizer daar neergezet en Bosz weggestuurd, die nu furore maakt in Duitsland.

    Het gekke is ook dat je dit gewoon zo ontzettend ziet aankomen op het moment dat Keizer aangesteld werd. Niets ten nadele van Keizer, maar die had nooit nu op die positie gezet mogen worden. Mi zag Overmars het beter: Eerst 2/3 jaar laten meelopen met een ervaren man als Laudrup, dat was misschien beter geweest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 11:23]
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 11:24
    Ajax heeft haar hart verloren na het vertrek uit De Meer en in De ArenA de zieltjes gewonnen van internetfanboys, fotograferende dagjesmensen en andere primeurpassanten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6107
    maandag 25 september 2017 om 11:25
    Wegwezen met dat hele technische hart

    Stelletje zakkenvullers van de bovenste plank

    Vind ik leuk
    Ryan82 +828
    maandag 25 september 2017 om 11:29
    Vorig jaar werd iedereen geprezen en nu nog geen 2 maanden later moet iedereen weg. Overmars heeft gefaald in mijn ogen, Bergkamp lijkt geen lieverdje, Keizer oogt erg verward met zijn keuzes en manier van spelen. Wellicht is een kleine bezem er doorheen halen geen slechte keuze.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    maandag 25 september 2017 om 15:29
    Overmars heeft gefaald omdat hij niet normaal kan functioneren. Dat hij niet normaal kan functioneren komt door bergkamp en zn vriendjes. Toen aan het licht kwam dat Bergkamp en Bosz niet door een deur konden en dat ze dus besloten hadden om Bosz ‘weg te doen’ begon het gezeik op het TH
    Vind ik leuk
    Mari +5523
    maandag 25 september 2017 om 11:29
    Hoeft niet, iedereen kan een fout maken.
    Je moet nu wel ingrijpen (bewijs dat je sterk bent) en je moet er van leren.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19878
    maandag 25 september 2017 om 11:35
    Stelling 1: die zullen niet opstappen.. die zijn op een plek terecht gekomen waar ze nergens anders voor in aanmerking zullen komen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14875
    maandag 25 september 2017 om 11:46
    Mee eens, zelfs al wordt Keizer niet ontslagen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    maandag 25 september 2017 om 12:17
    Uiteraard
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +778
    maandag 25 september 2017 om 12:20
    Niks er van dit mag nog wel maanden zo doorgaan. Ik zeg chappoo voor Bergkamp en zijn kornuiten.
    Vind ik leuk
    Korm +29587
    maandag 25 september 2017 om 13:16
    Stelling 1: ja dat vind ik dan weer wel!
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 13:44
    allemaal opzouten
    Vind ik leuk
    mcmodd +19822
    maandag 25 september 2017 om 14:22
    Stelling 1. Natuurlijk, zij hebben Keizer bij het eerste van Ajax gezet.
    Stelling 2. Natuurlijk, ik zou er misschien wel vijfeneenhalf neerzetten, een centrale middenvelder terug laten zakken af en toe.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    maandag 25 september 2017 om 14:22
    1 ja.
    2 nee, Feyenoord kan het beste gewoon afbellen.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    maandag 25 september 2017 om 14:37
    Voorlopig hebben beide clubs evenveel puntjes in Europa Dicky ;)
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    maandag 25 september 2017 om 14:57
    Helaas wel. Zonder gekheid. Ik hoop dat Feyenoord ergens toe in staat is. Maar het ziet er weinig belovend uit.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    maandag 25 september 2017 om 15:02
    Helaas ziet het er somber uit ja...
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    maandag 25 september 2017 om 14:37
    Stelling 1 :
    Ik ken de situatie bij Ajax niet goed genoeg, ik zie alleen dat het voetbal niet om aan te gluren is, dat laat ik aan anderen over om te oordelen.

    Stelling 2 :
    Nee, tegen City zag je duidelijk de 2e helft toen Feyenoord 4-4-2 ging spelen dat er verbetering in zat. Dit Feyenoord is niet geschikt voor 5-3-2. Eigenlijk zijn we ook niet geschikt voor de CL, maar dat terzijde. Gewoon lekker eigen spelletje spelen.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2431
    maandag 25 september 2017 om 14:39
    Stelling 1: Technische Hart laten ophalen door Mobiele Eenheid :)

    Stelling 2: Feyenoord moet zeker een 5 mans verdediging opzetten maar Gio kan zo koppig zijn
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4766
    maandag 25 september 2017 om 14:50
    Stelling 1) Ja, het technisch hart is verantwoordelijk voor het aanstellen van Keizer en hebben al veel meer fouten dan Keizer op hun conto.
    Stelling 2) Ze moeten er zoveel als nodig opstellen om de 0 te houden. Als dat betekend dat er 10 verdedigers op het veld moeten staan, ook goed.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 14:52
    stelling 2 nee feyenoord moet met 11 verdedigers staan en dan nog gaat het moeilijk worden 1 punt te halen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 25 september 2017 om 15:43
    Met 11 verdedigers kom je al helemaal niet over de middenlijn. Feyenoord is sowieso kansloos maar laten we ajb proberen te voetballen en weer eens inzet tonen. Strijdend ten onder en niet als makke lammetjes afwachten. Larsson Boetius Berghuis
    El Ahmadi Tapia Toornstra
    Haps van der Heijden St Juste Amrabat
    Jones.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 08:51
    Vanavond gaan ze weer los... Wat gaat het worden jongedame? :-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    dinsdag 26 september 2017 om 10:04
    Vrees een dikke nederlaag.....
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 10:07
    Erg balen dat Feyenoord niet compleet is.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    dinsdag 26 september 2017 om 10:08
    Ja dat gaat het nog veel pijnlijker maken
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 10:22
    Dat maakt de Champions League al een stuk minder leuk imo.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    dinsdag 26 september 2017 om 10:39
    Ja. Pijnlijk. Hopelijk zijn de blessures snel over.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    dinsdag 26 september 2017 om 10:48
    ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 14:55
    Gio moet eens wat meer lef tonen, hij durft bijna niks en is voorspelbaar in zijn keuzes. Hij valt m.i. teveel terug op het oude, nooit eens echt een jeugdspeler durven te brengen. Behalve als het kwaad al geschied is..
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    maandag 25 september 2017 om 15:33
    Als Feyenoord niet op komt dagen, wat is de dan de standaard uitslag? (ik zou er sowieso voor kiezen)

    En ja, ik ben ajacied,.. wij krijgen al genoeg over ons heen, dus een beetje humor moet kunnen toch?
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    maandag 25 september 2017 om 16:10
    Stelling 2: Zoals al vaker geschreven hier, het systeem maakt geen bal uit! Ze worden ingeblikt daar in Italië. Feijenoord heeft niks maar dan ook helemaal niks te zoeken in Europa. En al zeker niet in de CL. Geen enkele Nederlandse club overigens. Gewoon kunstgras aanschaffen en een lekkere competitie in eigen land spelen. Heerlijk.... zinloos. Ik lees hier overigens nu al (na één -weliswaar pijnlijke- wedstrijd en afstraffing) niets meer over de kansen van Feijenoord in die CL. Tja, zelfs "Nederlands beste en trouwste supporters" doen in hun broek. Een afgang, and that's it. Forza Driesje !
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 16:10]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80975
    maandag 25 september 2017 om 17:04
    Stelling 3: 'Belachelijk dat is het zeker maar volgens de regels moet het.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3644
    maandag 25 september 2017 om 17:37
    Stelling 1: 'Technisch Hart moet zelf ook opstappen bij falen Keizer'
    Stelling 2: 'Feyenoord moet tegen Napoli weer met vijf verdedigers spelen'
    Stelling 3: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'

    Stelling 1; Ik denk niet dat het technische hart faalt of op moet stappen, maar ze moeten wel meer focus leggen op waarom ze daar zijn, dat is spelers beter maken en zoeken naar spelers die het team beter maken.

    Het tactische gedeelte(opstelling) moet in handen zijn van een ervaren of op zijn minst een kundige coach die verder de technische zaken overziet.

    Nu is het technische hart eigenlijk alles tegelijk bovendien hebben ze schijnbaar ook de macht om mensen buitenspel te zetten als ze het niet met hun eens zijn, dat lijkt me een kwalijke en onwenselijke zaak.

    stelling 2; Het maakt denk ik niet zo heel veel uit hoe Feyenoord gaat spelen maar, met 5 verdedigers lijkt mij wel realistisch als je niet teveel schade op wilt lopen, alhoewel het ook wel zo is dat je de bal dan meer op je eigen helft gaat houden aangezien je daar ook meer spelers hebt staan.

    Schade beperkt houden lijkt mij het devies en dan ligt behoudend spelen voor de hand, maar ik denk dat ze juist deze wedstrijd in moeten gaan alsof ze het kunnen winnen en vol passie en strijd er een 1-0 nederlaag uitslapen ofzo.

    Stelling3; Ik vind het eerder belachelijk dat er niemand ingreep tijdens de strafschoppen serie, dan lijkt het mij dat het al afgesproken was dat het zo genomen zou worden.

    Hoe dan ook is het weer de onkunde van de KNVB.

    Of ze grepen niet in of het is ze niet opgevallen of ze hebben het afgesproken en door de kritiek laten ze nu keihard de scheidsrechten vallen als een baksteen.

    In alle 3 de gevallen is het weeral een vreselijk voorbeeld van hoe de KNVB te werk gaat, gefinancierd door de clubs en tal van andere onduidelijke financiers.
    Vind ik leuk
    joodje007 +13
    maandag 25 september 2017 om 19:04
    stelling 3:
    Het is gewoon terecht dat het word overgaan.
    Hoe dom kan je zijn als scheids om het op zo manier te doen.
    al vraag ik me eerder af hoe je erop kan komen als je zo lang fluit
    en dan sta je nog met assistenten en 2 teams die ook niks zeggen.
    Hoeveel man staan er dan te slapen op dat veld.

    De KNVB kan niks anders dan de regels volgen en de strafschoppen over laten doen wat duidelijk in de regels staan.



    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Belachelijk dat strafschoppenserie Lisse - Hoek over moet'