'Barcelona geeft niet op en gaat in de winterstop alsnog voor monsterdeal'

'Barcelona geeft niet op en gaat in de winterstop alsnog voor monsterdeal'

maandag 25 september 2017 om 11:34

FC Barcelona gaat in de winterstop mogelijk een nieuwe poging wagen om Philippe Coutinho los te weken bij Liverpool. De Catalanen zaten vrijwel de hele zomer achter de 25-jarige Braziliaanse spelmaker aan, maar Liverpool wilde hem niet kwijt.

Het Spaanse Sport meldt echter op de voorpagina dat Barcelona in de winterstop al een nieuwe poging gaat wagen om Coutinho in te lijven. Ook Coutinho ziet het nog steeds zitten om Liverpool in te ruilen voor de Catalaanse grootmacht. Bovendien lijkt Liverpool bereid om eventueel mee te werken aan een winterse transfer van de aanvallende middenvelder.

Barcelona zag vlak voor de transferdeadline een bod van 160 miljoen euro geweigerd worden door The Reds. Volgens Sport 'overweegt Liverpool de mogelijkheid om te praten over een mogelijke transfer' wanneer er een bod van vergelijkbare grootte wordt gedaan. Deze houding van Liverpool is opvallend te noemen: dit weekend dook de zomerse correspondentie tussen Liverpool en Barcelona op, waarin Barça gemaand werd om Coutinho 'met rust te laten'.

Poll

Is Coutinho de perfecte aanwinst voor Barça?

(3148 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 11:36
Ik begin al aardig aan deze bedragen te wennen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:18
Is hij het waard?
Speelde zaterdag fantastisch.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:24
In de huidige markt misschien wel.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:45
De enige " Monsterdeals " waar ik op hoop zijn dat Kramer, Bilal, Nelom en Diks verkocht cq verhuurt worden aan wat voor club dan ook ergens in de wereld;)
Vind ik leuk
Santi +15369
maandag 25 september 2017 om 12:00
Lol ik deed weer dom :D
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 12:30]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:29
Lezend begrijpen is ook niet je sterkste punt Santi, ik schreef er duidelijk bij cq verhuur. Maar ach, je bent pas 16 jaar;)
Vind ik leuk
Santi +15369
maandag 25 september 2017 om 12:30
Je hebt helemaal gelijk.
Ai
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 12:33
Eerlijk van je, valt te prijzen;)
Vind ik leuk
mcmodd +10306
maandag 25 september 2017 om 13:52
FS 17-18, dan kan je definitief het kampioenschap wel op je buik schrijven hoor.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 15:18
Ga ik toch lekker alleen op die Coolsingel staan in april cq mei;)
Vind ik leuk
United FC +12226
maandag 25 september 2017 om 20:39
Denk om de verbouwing he ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:56
Sportief van Liverpool dat ze overwegen om een bod rond de 160 miljoen te accepteren. Het grappige is dat er bij Barcelona dan vast heel veel mensen blij zijn dat er een mens gekocht is voor 160 miljoen.
Vind ik leuk
HveenLFC +2617
maandag 25 september 2017 om 15:28
Dit bericht is onzin.
Vind ik leuk
HveenLFC +2617
maandag 25 september 2017 om 12:31
Ik geloof er niks van. Maar dit komt ook van ''Sport'', dus dit moet je niet serieus nemen. Misschien volgende zomer.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 12:32]
Vind ik leuk
Santi +15369
maandag 25 september 2017 om 12:34
Vlap is gelukkig nog niet opgevallen. Enorme scoutblunders of is hij gewoon niet te betalen?
Vind ik leuk
HveenLFC +2617
maandag 25 september 2017 om 12:51
Zijn salaris eisen zijn al bijna niet te betalen, zijn transfersom dan helemaal niet ;-)
Vind ik leuk
Korm +20437
maandag 25 september 2017 om 13:11
Dit gaat echt werkelijk helemaal nergens meer over... bedankt PSG, Real en Barca voor het verkloten van het voetballerij!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 13:11]
Vind ik leuk
power +96