Klopp enthousiast over Oranje-aanvaller: 'Snelheid en goed in de één-tegen-één'

    Klopp enthousiast over Oranje-aanvaller: 'Snelheid en goed in de één-tegen-één'

    maandag 25 september 2017 om 19:45

    Jürgen Klopp heeft zijn bewondering uitgesproken voor Quincy Promes in aanloop naar het Champions League-duel tussen Liverpool en Spartak Moskou. De Oranje-international wordt al enige tijd in verband gebracht met een overstap naar Anfield.

    Promes was dit seizoen in negen competitieduels al goed voor zes goals en drie assists. Hij vormt vanwege een blessure evenwel een groot vraagteken voor het treffen met Liverpool. Dat weerhield Klopp er niet van de loftrompet te steken over de 25-jarige aanvaller. "Hij is een goede speler, een heel goede speler. Meer valt er niet te zeggen", zegt de Duitse manager tegen The Liverpool Echo.

    "We hebben al een Nederlandse speler (Georginio Wijnaldum, red.) die hem heel goed kent en ze zijn goede vrienden, maar dit is niet het moment om het daar over te hebben", vervolgt Klopp, die het als een meevaller beschouwt dat Promes vermoedelijk niet meedoet. "Hij heeft snelheid en is goed in één-tegen-één-situaties, dus als hij niet meedoet is dat een aderlating voor ze."

    Plaats een reactie

    maandag 25 september 2017 om 19:49
    Als hij dit nou ook eens even voor het Nederlands elftal deed.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 19:54
    Bij spartak speelt hij in de spits en niet rechts of linksbuiten

    Dus laten we zijn snelheid gebruiken in de spits
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 19:49
    Ik heb het gezien in Oranje. :(
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80975
    maandag 25 september 2017 om 19:53
    Halen!
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2431
    maandag 25 september 2017 om 20:29
    Heb je geld :D
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    maandag 25 september 2017 om 20:26
    Liverpool gaat daar niet winnen Denk ik
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4447
    maandag 25 september 2017 om 21:07
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    furgist +1399
    maandag 25 september 2017 om 20:32
    Relaxed voor quincy, dan kan hij nog stappen maken. In rusland is hij een buitencategorie speler, dus daar zit hij op zn top
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    maandag 25 september 2017 om 21:54
    Promes is een geweldige speler dat heb ik kunnen zien bij Twente en Go Ahead Eagles en in Rusland doet hij het ook erg goed alleen in Oranje valt hij een beetje tegen maar welke speler is op dit moment wel goed in Oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 14:10
    Fijn dat Nederlandse spelers en clubs nu voor de oorwassing al worden getroost. Is dat een compliment voor hen, of een vooraf gegeven doekje voor het bloeden ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Klopp enthousiast over Oranje-aanvaller: 'Snelheid en goed in de één-tegen-één'