Spelmaker lyrisch over Bosz na ongekende prestaties: 'Nog geen kennis mee gemaakt'

    Spelmaker lyrisch over Bosz na ongekende prestaties: 'Nog geen kennis mee gemaakt'

    maandag 25 september 2017 om 20:30

    Peter Bosz hoopt met Borussia Dortmund de goede vorm van de laatste weken door te zetten in de Champions League. Dinsdag ontvangt de koploper van Duitsland Real Madrid. 

    In de Bundesliga maakt Dortmund de laatste weken heel veel indruk. Met een indrukwekkend doelsaldo volgt de ene overwinning de andere op. Real draait slecht in de eigen competitie en dus ruikt de Nederlandse trainer in Duitse dienst kansen. "Het is ook tegen Real mogelijk te spelen op de manier zoals we voor ogen hebben", zegt Bosz volgens De Telegraaf op een persconferentie.

    "Belangrijk is hoe we het precies uitvoeren. Is de uitvoering goed, dan is het mogelijk. Is die niet goed, dan wordt het tegen een ploeg als Real Madrid zwaar", weet ook Bosz. Middenvelder Mario Götze is blij met zijn trainer. "Ik heb al verschillende trainers gehad, maar dit seizoen gaat het bijzonder goed met het elftal. Met deze stijl en speelwijze had ik nog niet kennis gemaakt, maar ook ik maak hierdoor stappen."

    De speelstijl van Bosz kan Götze bekoren. "Het zijn zeer goede ideeën, waarmee ik me erg goed kan identificeren. Ik houd van de bal hebben en deze rond laten gaan. Dat is voor een middenvelder heel fijn", aldus de middenvelder. Dinsdagavond begint Dortmund - Real Madrid om 20.45 uur. 

    Poll

    Wie wint?

    (531 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 25 september 2017 om 20:31
    Bvb speelt in elk geval beter dan real madrid op dit moment dus ik denk dat bosz best wel een kans maakt
    Vind ik leuk
    bits +5110
    maandag 25 september 2017 om 20:51
    Vaak lukt het dit soort ploegen dan wel in de champions league. Word hoe dan ook een mooie pot.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    maandag 25 september 2017 om 20:36
    Mooi toch:

    6 stemmen op het moment, 2 voor elke keuze
    Vind ik leuk
    furgist +1399
    maandag 25 september 2017 om 20:37
    Wellicht bosz, wellicht. Succes en vergeet Dolberg niet te kopen voor 50 miljoen, we gaan een verliesjaartje tegemoet hiero
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 20:40
    Als hij wint is het wel echt een droomstart voor Bosz. Toch wat anders dan vorig jaar bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    maandag 25 september 2017 om 20:42
    Slopen die spanjaarden
    Vind ik leuk
    Kwal +464
    maandag 25 september 2017 om 20:48
    Kan niet wachten dat ik Aubameyang weer kan laten knallen in Fifa 18
    Vind ik leuk
    Ale +3617
    maandag 25 september 2017 om 20:55
    Thanks Denis B.!
    Vind ik leuk
    debacle +450
    maandag 25 september 2017 om 21:32
    ik denk dat Keizer ook perfect bij Dortmund past...... ruilen?
    PLEASE !!
    Vind ik leuk
    djk1 +171
    maandag 25 september 2017 om 21:45
    Real zal elk klein foutje dat Dortmund maakt genadeloos afstraffen.
    Vind ik leuk
    Madrileen +297
    maandag 25 september 2017 om 22:35
    Dus dat. Eerlijk is eerlijk Dortmund speelt wel lekker dit seizoen, maar ik zie Real wel dit winnen of gelijk spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 22:36
    Nu is het jouw beurt Super Mario, je hebt al eens voor Dortmund gespeeld tegen Real en 4-1 gewonnen, nu ga je het weer doen hoop ik
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 22:51
    Ik hoop ook dat Dortmund ze helemaal zoek tikt en dat Cristina gaynaldo alles mist en afscheurt
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 september 2017 om 09:08
    Ik gun het BVB en Bosz van harte, maar een countergoal van Real en het is gewoon 0 punten na 2 duels. Dan is de speelstijl Europees ineens weer "naief".
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spelmaker lyrisch over Bosz na ongekende prestaties: 'Nog geen kennis mee gemaakt'