Ongekende luxe bij Ajax-kweekvijver: Het is een aardige achterhoede ja, haha

Ongekende luxe bij Ajax-kweekvijver: "Het is een aardige achterhoede ja, haha"

maandag 25 september 2017 om 20:47

Daley Sinkgraven is op de weg terug bij Ajax. Jong Ajax-trainer Michael Reiziger heeft maandagavond een basisplek voor de middenvelder c.q. verdediger van de Amsterdammers. 

Of Sinkgraven weer helemaal fit is? "Ja, hij kan gelukkig weer minuten maken. Hij kan bij ons weer ritme opdoen", zegt Reiziger bij FOX Sports. De verdedigingslinie wordt gevormd door Luis Orejuela, Maximilian Wöber, Deyovaisio Zeefuik en Sinkgraven. "Het is een aardige achterhoede ja, haha. Voor mij en voor de spelers blijft het werk hetzelfde. Voor hen is het lekker om een wedstrijd te spelen en ritme op te doen."

Door de vele wisselingen bij de beloften zijn er weinig mogelijkheden voor tactische trainingen. "We hebben wel een vaste lijn binnen Ajax, daarin zit geen verschil. De lijn is heel duidelijk: hoe het eerste speelt, hoe wij spelen en hoe de jeugd speelt. Ik hoef weinig aan te passen, wel wat details van de tegenstander die je meegeeft. Maar aan de bal is het heel duidelijk", aldus Reiziger. Jong Ajax speelt maandagavond tegen Telstar.

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 20:49
Wij zijn echt wel GOED!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:03
In de Jupiler League wel ja,is er tenminste toch nog een niveau waar jullie uitblinken :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +19730
maandag 25 september 2017 om 22:10
Met 40 a 50mio aan gekochte spelers en dan pochen dat ze de beste van de Jupiler League zijn.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:16
Inderdaad haha!Dat doet prijzendroogte met ze he ;)
Vind ik leuk
stollie38 +12239
maandag 25 september 2017 om 22:21
Tja wij kunnen spelers kopen. Hoeven geen leningen af te betalen en staan niet in het rood. Schattig hoe je elke keer Ajax er bij haalt. Je bent vast net zoals je echtgenoot Bien bekrompen en IQ loos.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19730
maandag 25 september 2017 om 22:24
Bij Ajax draait ook alles om geld.
Helaas dit seizoen wederom geen prijs. Of wellicht de KNVB beker.
Vind ik leuk
stollie38 +12239
maandag 25 september 2017 om 22:26
Tja tegenwoordig bij elke club.
Vind ik leuk
Chucky +130
maandag 25 september 2017 om 22:49
Wel kunnen maar niet doen.....
Vind ik leuk
stollie38 +12239
maandag 25 september 2017 om 22:52
Wanneer komt Childs Play nou?
Vind ik leuk
Sabes +11
maandag 25 september 2017 om 21:59
Pakken we misschien nog een prijs dit jaar!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:44
1-1 thuis tegen Telstar met aankoopwaarde van bij elkaar zo'n 20.000.000 op het veld tegen misschien 7 ton bij telstar: sjappeau!!!
Vind ik leuk
Diamant07 +4507
dinsdag 26 september 2017 om 05:25
Hoi superajaxied. Ik zit in het buitenland en ben benieuwd met hoeveel we gewonnen hebben! Kun jij het me vertellen? Ajaxprimeur heeft nl nog geen bericht hierover geschreven.
Vind ik leuk
Kwal +349
maandag 25 september 2017 om 20:50
Zou mooi zijn als Sinkgraven terug is...Dat heeft ook zijn effect op het spel van Veltman die hem duidelijk mist
Vind ik leuk
Nuance +3156
maandag 25 september 2017 om 22:29
Veltman staat toch rechtsback en Sinkgraven linksback? Ik denk niet dat die elkaar veel missen.
Vind ik leuk
Hyena +20557
maandag 25 september 2017 om 20:51
Het is inderdaad ongekende luxe. Vandaar dat ook Jong Ajax nu op achterstand staat en Telstar voldoende kansen weet te creëren.

Achterin is er simpelweg een serieus gebrek aan kwaliteit. Eigenlijk is dit op elke linie het geval. Het is gewoon niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:23
"Jong" Ajax? Bijna allemaal dik twintigers.... :-/
Vind ik leuk
Sideburnn +1482
maandag 25 september 2017 om 22:04
Telstrar een selectie van 50000 en Jong Ajax ?
Vind ik leuk
jaja_PSV +19730
maandag 25 september 2017 om 22:12
Verzameling van "net niet" aankopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:12]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:55
Die Sinkgraven moet het eerst maar eens waarmaken bij de F-jes. Verschrikkelijk klein en slap mannetje.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:03
Het eerste bepaald hoe er wordt gespeeld door jong en de jeugd, dat hoop ik niet. De speelstijlen die bij Ajax hoort zijn de laatste wedstrijden heel matig uitgevoerd, vandaar dat ik hoop dat jong en de jeugd blijven vasthouden aan de speelstijlen maar niet te veel kijken naar het eerste.
Vind ik leuk
Ale +1269
maandag 25 september 2017 om 21:03
Jammer dat het voor Keizer niet helemaal duidelijk is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:16
Voor miljoenen gekocht, spelen in Jong en gewoon met 1-0 achter.
Het is echt crisis
Vind ik leuk
HansVites +2210
maandag 25 september 2017 om 22:03
Pure competitie vervalsing het is bijna het eerste van Ajax wat in de Eerste divisie speelt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:25
Is het beter dan de achterhoede in de hoofdmacht?

Veltman en Dijks lekker de Jupiler leage in
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:35
Om in blufke termen te praten: de talentjes van telstar zijn net zo goed als de talentjes van jong Ajax , MAAR dat wist ik natuurlijk al jaren. Desalniettemin is er 1 verschil. Een speler van jong Ajax is duurder dan de hele club Telstar. Wat een ongelofelijke beschamende aanfluiting zeg
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:12
Ik vind die Jupiler league toch zo nep geworden he..... Je weet nooit hoe een elftal van jong psv of Ajax eruit gaat zien. De ene week hebben ze het halve eerste elftal erin staan, de week erop allemaal drama spelers. Ik snap dat de aardigheid voor de supporters van de overige clubs er zo wel een beetje af is. Waarom laat de knvb hun ook niet gewoon een vaste selectie indienen en daar het seizoen mee spelen? Zoveel extra supporters en kijkcijfers genereerd het niet...... Zeker niet bij ons in Utrecht haha
Vind ik leuk
Gerro +3591
dinsdag 26 september 2017 om 00:32
Ja Keizer laat al die nieuwe aankopen in het tweede spelen dan zijn die vast gewend als hij naar winterstop terugkeert bij dat elftal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ongekende luxe bij Ajax-kweekvijver: "Het is een aardige achterhoede ja, haha"