Ghoochannejhad woedend op Trump: Na dat interview kan ik er nu wel naartoe

Ghoochannejhad woedend op Trump: "Na dat interview kan ik er nu wel naartoe"

maandag 25 september 2017 om 21:30

Een opvallend verhaal van Reza Ghoochannejhad: de aanvaller van sc Heerenveen mocht niet naar zijn schoonfamilie in de Verenigde Staten, totdat hij president Donald Trump bekritiseerde in een interview. Reza doet zijn verhaal bij Peptalk op Ziggo Sport.

"Ik kon er niet naartoe. Mijn vrouw is Amerikaanse. Ik heb een Nederlands paspoort, maar ik heb ook een Iraans paspoort. Daardoor mocht ik niet naar Amerika reizen", legt Reza uit. "Dat vond ik heel gek, want daardoor kon ik mijn schoonfamilie niet bezoeken. Ik had een jaar geleden al een aanvraag ingediend bij de ambassade om alsnog in aanmerking te komen."

"Ik zou binnen twee weken antwoord krijgen, maar na een jaar had ik nog niets gehoord. Toen heb ik mijn beklag gedaan in een Nederlandse krant (NRC, red.). Ik vertelde wat ik van Donald Trump vind en dat ik het te gek voor woorden vind dat ik mijn schoonfamilie in Amerika niet kon bezoeken. Drie dagen later had ik mijn visum, na dat interview kan ik er nu wel naartoe", besluit hij zijn verhaal. 

Plaats een reactie

Santi +15581
maandag 25 september 2017 om 21:38
De VS is ook maar een rare zaak.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:38
Blij dat ik in het nuchtere Nederland woon.
Vind ik leuk
Santi +15581
maandag 25 september 2017 om 21:39
Ik ook. Niks mis met dit land!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:52
Behalve het weer ;-)
Vind ik leuk
Santi +15581
maandag 25 september 2017 om 21:55
Kan altijd erger
Vind ik leuk
Mo +6077
maandag 25 september 2017 om 22:09
Nou... ;)
Vind ik leuk
Santi +15581
maandag 25 september 2017 om 22:11
Vraag t n brit
Vind ik leuk
Mo +6077
maandag 25 september 2017 om 22:13
Ach binnen 20 jaar hebben wij hier als het goed is een lekker Spaans klimaat ;-)
Vind ik leuk
Santi +15581
maandag 25 september 2017 om 22:15
NEeeeeeeeee
Vind ik leuk
Mo +6077
maandag 25 september 2017 om 22:47
Jaaaaa :)
Vind ik leuk
DCMan +11
dinsdag 26 september 2017 om 10:59
En over 20 jaar zijn we zo oud dat alles te warm is haha
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 08:45
Vraag het dan maar niet in Plymouth. ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:27
Noord Korea
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:38
Achja, Trump he....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:41
Die Trump is echte Amerikaanse TOKKIE tuig.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:51
Zoek de verschillen: Trump rijk de tokkies arm Trump:Amerikaans de tokkies Nederlands. Maar voor de rest Klopt het wel wat je zegt ja.

Als kan die Amerikaanse tokkie (nu ik er over nadenk) ons (als hij wilt) met een druk op de knop allemaal de lucht in knallen die macht hebben de Nederlandse tokkies dan weer niet :D .
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
JohanD +341
maandag 25 september 2017 om 21:42
Nou nou wat een nieuws.. whats next? Kramer die klaagt dat z'n favoriete pindakaas is uitverkocht bij de Lidl ?
Vind ik leuk
Mo +6077
maandag 25 september 2017 om 22:10
Wie zit er niet op zulk nieuws te wachten?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:10]
Vind ik leuk
Dicky +4439
maandag 25 september 2017 om 22:16
Nee dat soort verhalen verschijnen alleen over de rivaal van Feyenoord.
Vind ik leuk
bits +3737
dinsdag 26 september 2017 om 12:06
Dat is dan ook wel erg lekkere pindakaas.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:43
Trump denkt tenministe wel aan de veiligheid van zijn land. Hier in Nederland kan iedereen maar binnen komen door dat vreselijke schengen verdrag. Ok de goeie zoals Reza lijden onder de kwaden maar dat ligt aan de kwaden en niet aan Trump.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:28
? Zelfs Amerikanen vinden hem een dwaas. Ongeveer 36% van de bevolking vind deze man ok, de rest denkt dat het allemaal show is en hij alleen aan zijn eigen beurs denkt.
Noem me 1 aanslag op waarbij een iranees een aanslag pleegde in het westen.
Er zijn wel een aantal aanslagen geweest waarbij mensen uit Saudie Arabie de daders waren en die mogen wel nog gewoon naar Amerika gaan.
Als je dan toch kwaden wilt weghouden dan......
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:33
Saoedi arabie zou zeker op die lijst moeten staan ja maar daar gelden helaas oliebelangen waar zelfs Trump niks aan kan veranderen hoezeer hij het ook wilt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:49
Hij is de president, hij kan het zeker veranderen.
Maar je kunt dan toch niet stellen dat hij denkt aan de veiligheid van zijn land?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:52
Hij moet ook langs het congres en langs de rechtspraak. Hij heeft zeker de intentie om aan de veiligheid te denken dmv het inreisverbod en de plannen voor de muur iets wat Obama zeker niet deed.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:39
Ik denk dat het is om zijn aanhang te paaien, check de lijst en zie dat er geen land opstaat die ooit een aanslag pleegde in de vs( alhoewel ik denk dat uit libie de daders kwamen van de Lockerbie aanslag een paar decenia terug dus niet de beste vrienden van de vs ofcourse).
Een groot gedeelte van zijn aanhang ziet liever een witte medemens dan een ander kleurtje.
Hij had minimaal via executive order de landen erop zetten die wel vaker ratten leveren voor aanslagen.
Hij moet hebben geweten dat zijn eerste order er niet doorheen zou komen dus als hij de juiste landen erop had gezet dan had hij tenminste zijn intentie laten zien( en dan had ik het prima gevonden).
En de muur is gewoon te belachelijk voor woorden, de statistieken die hij altijd naar voren brengt zijn pure leugens.
Onder Obama ging het juist een stuk beter en kwamen steeds minder illegalen het land in, en vergeet niet dat illegalen in vs een andere lading heeft dan hier in Nederland ( ze zijn namelijk een land vol illegalen als je rekening houdt met de oorspronkelijke bewoners van dat land). Een illegaal in de vs kan gewoon werken en belasting betalen.
Hehe, we praten over politiek op een voetbalsite.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:18
De goeden als Reza lijden onder de beslissingen van Trump.
Niet onder de kwaden.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:44
#Trumpout
Vind ik leuk
Guusman +1442
maandag 25 september 2017 om 21:53
Meneer de president, slaap zacht.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:12
Een jaar geleden was Barack Hussein Obama nog president, dus hoe deze nitwit goedkoop probeert te scoren is tenenkrommend
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:31
Maar de nieuwe regel dan mensen uit Iran niet naar Amerika mogen komen is echt wel in het leven geroepen door Trump.
Blijft wel staan dat ze sowieso langzaam waren.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:35
Ja, in februari 2017. Dat is een half jaar geleden. Lulkoek dus
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:43
Wat ik schreef is geen lulkoek, check het maar.
Het laatste wat ik schreef was dat ze sowieso langzaam waren, dus waarschijnlijk is de redenering bij de ambassade veranderd in feb 2017 en wilden ze zijn aanvraag helemaal niet behandelen, dat bedoelde ik ermee.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:19
Ik heb het ook niet over jouw reactie, maar over meneer Goochannejhad's goedkope manier van scoren. Trump bashen is de norm geworden, blijkbaar zelfs wanneer hij ergens geen invloed op heeft gehad. Simpel persoon die Iraniër.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:42
My bad, fout opgevat.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 03:01
Die plannen bestonden allang is beetje laat 3 uur snachts ga niet googlen,, maar Trump heeft eigenlijk merendeels Obama's plannen overgenomen, en tja als het iets langer had geduurd,was het onder Obama gebeurd, ben benieuwd hoe de mensen dan erop hadden gereageerd. Maja is en blijft een voetbalsite.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:19
wat is je punt?
Vind ik leuk
Bizzy +5718
maandag 25 september 2017 om 22:56
Amerika als wereldmacht bestrijd terrorisme op iedere continent. Het land gaat continu gebukt onder dreiging. Begrijp het inreis verbod van Trump wel. Dat is ook het enige wat ik van Trump begrijp. Voor de rest is de man knettergek.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:56]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:56
De foute landen staan op de lijst, de landen waar bijvoorbeeld de daders van 9/11 vandaan kwamen staan er niet op. Geen persoon uit een van deze landen heeft een aanslag gepleegd in de vs.
Is gewoon een anti moslim regel, iets wat ik haat.
Ik ben niet anti moslim, ik ben anti geloof.
Als er een magisch knopje zou bestaan die direct Vaticaan stad, Mekka en Jeruzalem zou laten verdwijnen dan zou ik het 100 keer indrukken.
Vind ik leuk
R2 +2306
dinsdag 26 september 2017 om 00:05
Zonde, want het zijn hele mooie locaties buiten het geloof gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 12:23
Ik ben alleen in Vaticaan stad geweest en het was magnifiek, wat betreft gebouwen die religies uit de grond hebben gestampt vind ik het prachtig.
Ik bekijk erg graag kerken maar zal nooit meer een dienst bijwonen tenzij het een dood betreft van een goede vriend of familie lid.
Vind ik leuk
daaheej +537
maandag 25 september 2017 om 23:15
sla m op zn bek Reza Ghoonecjaakldshfadf
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 02:59
Had ie misschien ook naar de ambassade kunnen sturen en was het ook zo opgelost.

Ik ben geen Trump fan, maar weet wel waarom hij het doet, en als het om een profvoetballer gaat, dan zal hij echt niet moeilijk doen. Jonge , gaat dit Trump gezeik nu ook over op VP.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ghoochannejhad woedend op Trump: "Na dat interview kan ik er nu wel naartoe"