Ghoochannejhad woedend op Trump: Na dat interview kan ik er nu wel naartoe

Ghoochannejhad woedend op Trump: "Na dat interview kan ik er nu wel naartoe"

maandag 25 september 2017 om 21:30

Een opvallend verhaal van Reza Ghoochannejhad: de aanvaller van sc Heerenveen mocht niet naar zijn schoonfamilie in de Verenigde Staten, totdat hij president Donald Trump bekritiseerde in een interview. Reza doet zijn verhaal bij Peptalk op Ziggo Sport.

"Ik kon er niet naartoe. Mijn vrouw is Amerikaanse. Ik heb een Nederlands paspoort, maar ik heb ook een Iraans paspoort. Daardoor mocht ik niet naar Amerika reizen", legt Reza uit. "Dat vond ik heel gek, want daardoor kon ik mijn schoonfamilie niet bezoeken. Ik had een jaar geleden al een aanvraag ingediend bij de ambassade om alsnog in aanmerking te komen."

"Ik zou binnen twee weken antwoord krijgen, maar na een jaar had ik nog niets gehoord. Toen heb ik mijn beklag gedaan in een Nederlandse krant (NRC, red.). Ik vertelde wat ik van Donald Trump vind en dat ik het te gek voor woorden vind dat ik mijn schoonfamilie in Amerika niet kon bezoeken. Drie dagen later had ik mijn visum, na dat interview kan ik er nu wel naartoe", besluit hij zijn verhaal. 

Plaats een reactie

maandag 25 september 2017 om 21:38
Achja, Trump he....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:41
Die Trump is echte Amerikaanse TOKKIE tuig.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:51
Zoek de verschillen: Trump rijk de tokkies arm Trump:Amerikaans de tokkies Nederlands. Maar voor de rest Klopt het wel wat je zegt ja.

Als kan die Amerikaanse tokkie (nu ik er over nadenk) ons (als hij wilt) met een druk op de knop allemaal de lucht in knallen die macht hebben de Nederlandse tokkies dan weer niet :D .
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
JohanD +383
maandag 25 september 2017 om 21:42
Nou nou wat een nieuws.. whats next? Kramer die klaagt dat z'n favoriete pindakaas is uitverkocht bij de Lidl ?
Vind ik leuk
Mo +8808
maandag 25 september 2017 om 22:10
Wie zit er niet op zulk nieuws te wachten?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:10]
Vind ik leuk
Dicky +6466
maandag 25 september 2017 om 22:16
Nee dat soort verhalen verschijnen alleen over de rivaal van Feyenoord.
Vind ik leuk
bits +4095
dinsdag 26 september 2017 om 12:06
Dat is dan ook wel erg lekkere pindakaas.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:44
#Trumpout
Vind ik leuk
Guusman +2027
maandag 25 september 2017 om 21:53
Meneer de president, slaap zacht.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:12
Een jaar geleden was Barack Hussein Obama nog president, dus hoe deze nitwit goedkoop probeert te scoren is tenenkrommend
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:31
Maar de nieuwe regel dan mensen uit Iran niet naar Amerika mogen komen is echt wel in het leven geroepen door Trump.
Blijft wel staan dat ze sowieso langzaam waren.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:35
Ja, in februari 2017. Dat is een half jaar geleden. Lulkoek dus
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:43
Wat ik schreef is geen lulkoek, check het maar.
Het laatste wat ik schreef was dat ze sowieso langzaam waren, dus waarschijnlijk is de redenering bij de ambassade veranderd in feb 2017 en wilden ze zijn aanvraag helemaal niet behandelen, dat bedoelde ik ermee.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:19
Ik heb het ook niet over jouw reactie, maar over meneer Goochannejhad's goedkope manier van scoren. Trump bashen is de norm geworden, blijkbaar zelfs wanneer hij ergens geen invloed op heeft gehad. Simpel persoon die Iraniër.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:42
My bad, fout opgevat.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 03:01
Die plannen bestonden allang is beetje laat 3 uur snachts ga niet googlen,, maar Trump heeft eigenlijk merendeels Obama's plannen overgenomen, en tja als het iets langer had geduurd,was het onder Obama gebeurd, ben benieuwd hoe de mensen dan erop hadden gereageerd. Maja is en blijft een voetbalsite.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:19
wat is je punt?
Vind ik leuk
Bizzy +8600
maandag 25 september 2017 om 22:56
Amerika als wereldmacht bestrijd terrorisme op iedere continent. Het land gaat continu gebukt onder dreiging. Begrijp het inreis verbod van Trump wel. Dat is ook het enige wat ik van Trump begrijp. Voor de rest is de man knettergek.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:56]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:56
De foute landen staan op de lijst, de landen waar bijvoorbeeld de daders van 9/11 vandaan kwamen staan er niet op. Geen persoon uit een van deze landen heeft een aanslag gepleegd in de vs.
Is gewoon een anti moslim regel, iets wat ik haat.
Ik ben niet anti moslim, ik ben anti geloof.
Als er een magisch knopje zou bestaan die direct Vaticaan stad, Mekka en Jeruzalem zou laten verdwijnen dan zou ik het 100 keer indrukken.
Vind ik leuk
R2 +3210
dinsdag 26 september 2017 om 00:05
Zonde, want het zijn hele mooie locaties buiten het geloof gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 12:23
Ik ben alleen in Vaticaan stad geweest en het was magnifiek, wat betreft gebouwen die religies uit de grond hebben gestampt vind ik het prachtig.
Ik bekijk erg graag kerken maar zal nooit meer een dienst bijwonen tenzij het een dood betreft van een goede vriend of familie lid.
Vind ik leuk
daaheej +534
maandag 25 september 2017 om 23:15
sla m op zn bek Reza Ghoonecjaakldshfadf
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 02:59
Had ie misschien ook naar de ambassade kunnen sturen en was het ook zo opgelost.

Ik ben geen Trump fan, maar weet wel waarom hij het doet, en als het om een profvoetballer gaat, dan zal hij echt niet moeilijk doen. Jonge , gaat dit Trump gezeik nu ook over op VP.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ghoochannejhad woedend op Trump: "Na dat interview kan ik er nu wel naartoe"