Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'

    Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'

    zaterdag 7 oktober 2017 om 08:11

    Ferdi Kadioglu kan alsnog een nieuw contractvoorstel tegemoet zien van NEC. De middenvelder heeft momenteel een verbintenis tot medio 2019.

    Er vinden nu gesprekken plaats tussen NEC en het kamp van Kadioglu om het contract te verlengen. "Dat heeft lange tijd stilgelegen, mede door de degradatie", zegt technisch directeur Remco Oversier tegen Omroep Gelderland. "En daarna was de transferperiode, waarin alleen Vitesse een bod op Ferdi heeft gedaan."

    "Het wordt nu in alle rust hervat. We willen er alles aan doen om dat te laten lukken. Hij is toch de trots van de club", zegt Oversier over de zaterdag achttien jaar geworden Kadioglu. "Het is ons beleid om spelers uit de eigen opleiding zo lang mogelijk binnen boord te houden of om ze zo goed mogelijk te verkopen, zoals bij Jay-Roy Grot is gebeurd."

    Plaats een reactie

    J Kiprich +15377
    zaterdag 7 oktober 2017 om 08:22
    Die Nekkers gaan toch niet verkopen aan Arnheppers?
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +406
    zaterdag 7 oktober 2017 om 08:34
    Gaat zeker niet gebeuren
    Vind ik leuk
    zwollie +7273
    zaterdag 7 oktober 2017 om 09:55
    Met geld is alles te koop helaas
    Vind ik leuk
    maandag 9 oktober 2017 om 13:57
    Jij hebt daar natuurlijk veel over te zeggen
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 oktober 2017 om 08:47
    Zal voor beide partijen op dit moment beter zijn .
    Mocht hij dan in de toekomst, een leuke transfer maken.
    Dan kan hij zijn inkomsten hierdoor hoger inzetten en NEC kan dan wat van de investering die ze in hem hebben geinversteerd terugvragen van aankomende club en misschien een leuke doorverkoop regeling afdwingen ..
    Succes met je keuze voor nu, en in de toekomst..
    En voor aankomende wedstrijden laat je zien ..en maak nog maar een aantal mooie goals voor ons NEC
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 oktober 2017 om 08:51]
    Vind ik leuk
    King080 +165
    zaterdag 7 oktober 2017 om 09:14
    Arnnepper zal hij nooit worden. lekker bij NEC blijven en dan naar een echte grote club gaan IPV naar Vistassen
    Vind ik leuk
    Fckronos +145
    zaterdag 7 oktober 2017 om 09:40
    Hij komt uit Arnhem. Volgens mij is hij al een Arnhemmer!
    Vind ik leuk
    furgist +1392
    zaterdag 7 oktober 2017 om 09:34
    Wel leuk VP, dat er weer eens een minder bekende, doch interessante speler word uitgelicht! top. vaker doen
    Vind ik leuk
    King080 +165
    zaterdag 7 oktober 2017 om 09:45
    Arnnep ....met zijn net niet supporters en stadion wat maar half leeg blijft....haha wat een lachertje
    Vind ik leuk
    Fckronos +145
    zaterdag 7 oktober 2017 om 18:02
    Maar ook 'maar' halfvol! Moeilijk hè negatief zijn over je grote buurman.
    Vind ik leuk
    HansVites +4622
    zaterdag 7 oktober 2017 om 11:08
    Deze Arnhemmer hoort natuurlijk voor Vitesse te spelen dat word een nieuwe Theo Jansen maar dan een die niet rookt en drinkt.
    Vind ik leuk
    King080 +165
    zaterdag 7 oktober 2017 om 13:15
    Ja Dick....je naam zegt genoeg kneus
    Vind ik leuk
    King080 +165
    zaterdag 7 oktober 2017 om 13:17
    laat maar naar Feyenoord komen
    Vind ik leuk
    robertus +1897
    zaterdag 7 oktober 2017 om 15:06
    Als dat betekend dat jij bij NEC topics weg blijft vind ik het goed.
    Vind ik leuk
    migiel +216
    woensdag 11 oktober 2017 om 18:48
    Slettesse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'