Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'

Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'

zaterdag 7 oktober 2017 om 08:11

Ferdi Kadioglu kan alsnog een nieuw contractvoorstel tegemoet zien van NEC. De middenvelder heeft momenteel een verbintenis tot medio 2019.

Er vinden nu gesprekken plaats tussen NEC en het kamp van Kadioglu om het contract te verlengen. "Dat heeft lange tijd stilgelegen, mede door de degradatie", zegt technisch directeur Remco Oversier tegen Omroep Gelderland. "En daarna was de transferperiode, waarin alleen Vitesse een bod op Ferdi heeft gedaan."

"Het wordt nu in alle rust hervat. We willen er alles aan doen om dat te laten lukken. Hij is toch de trots van de club", zegt Oversier over de zaterdag achttien jaar geworden Kadioglu. "Het is ons beleid om spelers uit de eigen opleiding zo lang mogelijk binnen boord te houden of om ze zo goed mogelijk te verkopen, zoals bij Jay-Roy Grot is gebeurd."

Plaats een reactie

J Kiprich +8612
zaterdag 7 oktober 2017 om 08:22
Die Nekkers gaan toch niet verkopen aan Arnheppers?
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 08:34
Gaat zeker niet gebeuren
Vind ik leuk
zwollie +3906
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:55
Met geld is alles te koop helaas
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 13:57
Jij hebt daar natuurlijk veel over te zeggen
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 08:47
Zal voor beide partijen op dit moment beter zijn .
Mocht hij dan in de toekomst, een leuke transfer maken.
Dan kan hij zijn inkomsten hierdoor hoger inzetten en NEC kan dan wat van de investering die ze in hem hebben geinversteerd terugvragen van aankomende club en misschien een leuke doorverkoop regeling afdwingen ..
Succes met je keuze voor nu, en in de toekomst..
En voor aankomende wedstrijden laat je zien ..en maak nog maar een aantal mooie goals voor ons NEC
[Reactie gewijzigd op zaterdag 7 oktober 2017 om 08:51]
Vind ik leuk
King080 +175
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:14
Arnnepper zal hij nooit worden. lekker bij NEC blijven en dan naar een echte grote club gaan IPV naar Vistassen
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:40
Hij komt uit Arnhem. Volgens mij is hij al een Arnhemmer!
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:34
Wel leuk VP, dat er weer eens een minder bekende, doch interessante speler word uitgelicht! top. vaker doen
Vind ik leuk
King080 +175
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:45
Arnnep ....met zijn net niet supporters en stadion wat maar half leeg blijft....haha wat een lachertje
Vind ik leuk
Dicky +6461
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:20
Laat een paar ballen groeien en steun NEC in plaats Feyenoord. Dan hoef je niet zo op Vitesse af te geven om er toch bij te horen.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:02
Maar ook 'maar' halfvol! Moeilijk hè negatief zijn over je grote buurman.
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:08
Deze Arnhemmer hoort natuurlijk voor Vitesse te spelen dat word een nieuwe Theo Jansen maar dan een die niet rookt en drinkt.
Vind ik leuk
Dicky +6461
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:37
Hij is nu beter op zijn plek denk ik. Bij Vitesse heeft hij geen vooruitzichten op veel speeltijd. Zeker na de winterstop niet aangezien Vitesse dan zeer waarschijnlijk gewoon weer één wedstrijd in de week speelt. Serero, Bruns, Foor dat zijn de middenvelders en dan hebben we ook nog Mount. Dat is echt een geweldige speler. Voor Vitesse zou het goed zijn om deze jongen op te halen. Voor de toekomst kan dit echt een goede speler zijn. Voor die jongen is het nu beter dat hij bij NEC speelt. Daar krijgt hij in ieder geval speeltijd. We zullen zien wat er nog gebeurt. Ik denk dat wanneer Vitesse deze jongen had willen halen dat ze wat slagvaardiger hadden moeten zijn afgelopen zomer. Nu wordt hij alleen maar duurder. En aangezien Vitesse al jaren niet meer dan een miljoen wil betalen voor een speler is hij nu onhaalbaar denk ik.
Vind ik leuk
King080 +175
zaterdag 7 oktober 2017 om 13:15
Ja Dick....je naam zegt genoeg kneus
Vind ik leuk
Dicky +6461
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:07
Ik schaam mij nergens voor ook niet voor mijn naam. Ik heb het idee dat jij je wel schaamt. Je schaamt je voor het feit dat je je stad verraadt door niet de lokale club te steunen. Dan doe je heel hard je best om dit te compenseren. Zo van: kijk jongens, ik ben dan wel niet voor NEC maar ik ben wel tegen Vitesse hoor. Ik ben een oké jongen, accepteer mij alstublieft. Je bent gewoon net zon verwarde droeftoeter als Barry Engels. Geen ballen, geen ruggengraat, geen eigenwaarde. Je bent een triest drolletje, meer niet.
Vind ik leuk
King080 +175
zaterdag 7 oktober 2017 om 13:17
laat maar naar Feyenoord komen
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:06
Als dat betekend dat jij bij NEC topics weg blijft vind ik het goed.
Vind ik leuk
migiel +179
woensdag 11 oktober 2017 om 18:48
Slettesse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onderhandelingen over contract hervat: 'Alleen Vitesse heeft een bod gedaan'