Opvallende 'persdeal' Feyenoord en NEC: Het zal wel wennen worden

Opvallende 'persdeal' Feyenoord en NEC: "Het zal wel wennen worden"

zaterdag 7 oktober 2017 om 18:34

Een opvallende transferdeal tussen NEC en Feyenoord. Judith Vermulst, persvoorlichtster van de Nijmeegse club, maakt de overstap naar Rotterdam.

De laat ze zaterdag weten via Twitter. Vermulst gaat op de communicatie-afdeling van Feyenoord onder meer aan de slag met de jeugdopleiding en Feyenoord Foundation. "NEC zit in mijn genen", vertelt ze aan de Gelderlander. "Het zal wel wennen worden in Rotterdam. Maar ik wil Feyenoord ook in mijn genen krijgen."

Naar eigen zeggen had Vermulst altijd al wat met Feyenoord. "Ik weet niet waarom. Misschien omdat het ook een arbeidersclub is. Als klein meisje was ik ook fan van Pierre van Hooijdonk. De club heeft mij altijd aangesproken. Professioneel is het een stap omhoog. Het is één van de grootste clubs van Nederland." Ze begint op 1 november bij Feyenoord.

Plaats een reactie

zaterdag 7 oktober 2017 om 18:37
Interessant artikel
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:37
Lekkere persvoorlichter is dit, er staat letterlijk helemaal niks als ik dit schrijf.

Bedankt VP voor het aanpassen van het artikel, maar die Judith Vermulst is gewoon een lekker wijf dus die past ook wel bij Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 7 oktober 2017 om 18:40]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:53
Alleen ze is wel voor Ajax;) klein detail maar hoor;)
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:58
Van Geel oprotten dan maar;)
Vind ik leuk
Sideburnn +1482
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:05
Waar zou ze al die F.Noord genen willen hebben vraag ik mij dan af....
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:24
Kan ze die mensen wellicht iets begrijpen :)
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:36
Denk dat het in het echt vies tegevalt.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:39
Nou ja zeg, wat een transferdeal!
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:51
Dit is altijd nog beter dan nieuws over een of andere verhuurde Esporter
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:05
Zo.... dat heeft inderdaad HELEMAAL NIKS met voetbal van doen.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:37
haha :D
Vind ik leuk
BassieN +8134
zaterdag 7 oktober 2017 om 18:52
Ziet eruit als een spontane vrouw.
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:07
Djambo weer een week in rouw
Vind ik leuk
Rodapaus +2588
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:10
Nou als ze die Feyenoord genen in haar wil dan ben ik wel een nachtje voor Feyenoord ;)
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 19:42
Denk dat Pierre ook wel fan van haar wil worden;)
Vind ik leuk
Kwal +349
zaterdag 7 oktober 2017 om 20:27
Hè oud collega ga je naar Feyenoord ? Jij was altijd voor Ajax :)
Vind ik leuk
Stranger +1773
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:49
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:40
"Het is één van de grootste clubs van Nederland."
Haha, Ze weet zelf ook wel dat er maar 1 club in NL is die zichzelf de grootste mag noemen, dus slim van je om het op deze manier te brengen Judith ;-p
Vind ik leuk
Stranger +1773
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:48
Het is inderdaad slim om het zo te benoemen.
Ten eerste omdat je dan niet arrogant overkomt ten tweede omdat iedereen met meer dan 1 hersencel toch wel weet dat het de grootste club in Nederland is;-)
Vind ik leuk
zaterdag 7 oktober 2017 om 22:15
Hahahahahahah!
Het ergste is nog dat je zelf er van overtuigd bent dat het echt zo is ook hah.
Nederland is groter dan alleen Rotterdam hè ;-)
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 09:04
Waar zeg ik dat Nederland alleen uit Rotterdam bestaat?
Volgens mij hadden we het over voetbalclubs.
Niet over andere zaken.
Zo heeft Brabant de meeste maak industrie,Drenthe de heidevelden, Den Haag het parlement, Friesland de meren , Rotterdam de haven ,Limburg de heuvels , Den Helder de marine en Amsterdam de meeste ouwe rotzooi;-).
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 10:23
Schitterend onder woorden gebracht en volle waarheid
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 10:29
" iedereen met meer dan 1 hersencel toch wel weet dat het de grootste club in Nederland is;-)"

Hier zeg je dat Nederland alleen uit Rotterdam bestaat ;-)
Of geloof je echt dat Feyenoord de grootste is van heel Nederland?
Zo ja, dan heb je echt een bord voor je kop.
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 13:36
Geef eens een definitie van grootste club?
Verklaar ook meteen even je theorie hoe je erbij komt dat ik zou beweren dat Nederland alleen uit Rotterdam bestaat!
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 15:22]
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 16:19
Grootste clubhistorie, meeste prijzen, meeste fans, wereldwijd het meest bekend enz enz.

Nou je zegt dat Feyenoord de grootste club van het land is, dus ik dacht bij mezelf, misschien is ie in de war met Rotterdam.
Want ze zijn zeker de grootste van Rotterdam, maar Nederland is groter dan alleen Rotterdam.
En van Nederland zijn ze zeker niet de grootste.

Zo'n beetje elk land heeft wel 1 club die als de grootste wordt gezien.
Duitsland - Bayern Munchen
Engeland - Man. United
Spanje - Real Madrid
Schotland - Celtic
Denenmarken - FC Kopenhagen
Nederland - AFC Ajax
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 16:19]
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 17:09
Vreemd ik vraag om een definitie en krijg een lijstje.
Maar goed ik zal het je vergeven en de discrepanties in je lijstje aantonen.

Je hebt het over de meeste prijzen.
In deze benadering is bv HVV een grotere club dan AZ . Die zijn namelijk meer kampioen van Nederland geweest.
Maar zo heeft Liverpool meer prijzen gewonnen dan Manchester United.
Toch noem jij dat Manchester United als grootste gezien wordt in Engeland. Dus in dat geval gaat het winnen van meeste prijzen niet op!
Dan zou het wel eens over clubhistorie kunnen gaan.
Dan heb je met Feyenoord de eerste en laatste Europacup winnaar en de eerste winnaar van de wereldbeker.
Verder is Bayern in Beieren de grootste in de rest van Duitsland is dat een stuk minder!
Als je het dan over Celtic hebt gaat het helemaal niet op omdat in Schotland de godsdienst en politieke voorkeur een hele grote invloed heeft voor welke club je bent. Wat prijzen betreft is Glasgow Rangers zelfs in het voordeel.

Dan heb je het over de meeste fans. In dit geval moet je onderscheid gaan maken tussen toeschouwers en fans.
Als je op de marketingcijfers af gaat heeft Ajax de grootste naamsbekendheid. Maar zoals je misschien wel weet (of niet) wordt er inde marketing gevraagd naar je club voorkeur en dan de tweede ,derde en in sommige gevallen zelfs vierde keus. In dit geval scoort Ajax het beste.
Ga je naar de duidelijke cijfers kijken fans die meegaan naar uitwedstrijden scoort Feyenoord jaar op jaar hoger;-)

Dan heb je het over het feit van wereldwijd het meest bekend. Ik denk dat Cruijff bekender is en in het kielzog daarvan Ajax. Alleen hoe verhoudt het zich met Feyenoord en PSV en met 30 jaar terug;-)
Ik neem aan dat je die cijfers wel voorhanden hebt;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 17:19]
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 17:20
Oja ik mis ook nog de theoretische onderbouwing.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 18:33
Vreemd dat je überhaupt om een definitie vraagt van grootste club, lijkt me toch wel vrij duidelijk van zichzelf, maar blijkbaar is het voor jou nog te lastig.

De reden waarom ik jou dat lijstje geef is omdat je aan de hand van alle cijfers kan bepalen wie de grootste is, want alleen het aantal uitsupporters zorgt er niet voor dat je de grootste bent, het is een combinatie van.
En dan scoort Ajax over het algemeen de meeste het beste, en dus kun je de conclusie trekken dat Ajax de grootste voetbalclub is van ons land.

Je loopt trouwens heel bijdehand te doen terwijl je het niet echt bent pik, dus probeer je mooie woordjes voortaan achterwege te laten ;-)
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 18:56
Het is helemaal niet vreemd om een definitie te vragen. Als je namelijk een (juiste)definitie hebt kunnen er geen misverstanden bestaan.
Je hele lijstje werd met duidelijke voorbeelden weerlegd.
Maar verder ga je nergens inhoudelijk op in. Je hebt het namelijk over een combinatie van cijfers .
Je geeft echter niet aan welke cijfers.
Ik vroeg je om de verhouding bekendheid in het buitenland. Geen antwoord.
Bij markt onderzoek hoe is de verhouding tussen Ajax en Feyenoord supporters als eerste voorkeur.
Hoeveel jaar is een supporter gemiddelde seizoen kaart houder. Belangrijk om te bepalen zijn het fans of toeschouwers.
Dus ik hoor het graag van je met links als het kan.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 19:54
Cijfers/statistieken van gewonnen prijzen, aantal supporters in binnen en buitenland, capaciteit stadion, begroting, naamsbekendheid buitenland, marktwaarde enz.

Het enige wat ik van jouw kant hoor is hoe het zit met de loyaliteit van de supporters, maar daar gaat het niet om.
Je hoeft niet bloedfanatiek te zijn of elke wedstrijd erbij te zijn om jezelf supporter te mogen noemen.
Het gaat om alle supporters/fans/toeschouwers in totaal.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 20:34
Blijkbaar lees je niet goed!
Ik vroeg om cijfers en links.
Verder heb ik genoeg voorbeelden aangehaald zowel van Feyenoord als in het buitenland die je hele lijstje te niet doen.

Maar goed nog een voorbeeld dat het grote onzin is wat je vertelt.
fc St Pauli klein stadion, weinig prijzen maar bekend over de hele wereld, Prijzen van de kaartjes zijn peper duur ,toch zit het stadion elke keer weer bomvol.
Het is gewoon een exclusieve club die geen stadion van 52000 man nodig heeft die elke keer weer weglopen als het even tegenzit.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 20:36]
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 21:21
Man man man, je bent nog dommer dan een pinda.....
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 21:27
Inhoudelijk reageren schijnt toch moeilijk te zijn!
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 21:57
Jo ik kan best een paar links plaatsen, maar daar ga je toch tegenin, want dat is waarschijnlijk toch allemaal niet waar volgens jou.
Dus wat heeft dat dan voor zin.
Het is duidelijk dat je een hekel aan Ajax hebt en dus heeft het geen enkele zin om de feiten op tafel te leggen, want je zal t toch nooit gaan toegeven, zelfs niet als je weet dat het wel zo is.
Allemaal prima, maakt mij verders niet uit, maar dan ga ik er voor de rest niet meer op in als het toch geen zin heeft.
Vind ik leuk
Stranger +1773
maandag 9 oktober 2017 om 07:27
Dat is een hele lap niets zeggende tekst.
Als het links zijn die goed onderbouwd zijn breng ik er niets tegen in , zit er een hiaat tussen de theorie en praktijk benoem ik die.
Dus ik zou zeggen plaats je links.
Over de feiten het zelfde.
Alleen in onze hele discussie heb je nog links noch onweerlegbare feiten geplaatst.
Dan je aanname dat ik een hekel heb aan Ajax. Baseer je dat op het feit dat ik het niet de grootste club van Nederland vind of dat je geen overtuigende argumenten vindt.
Dat het je verder niets uit maakt laat je niet zien in je reacties. Die zijn namelijk nogal van een kinderlijk niveau.
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 16:44
Maar Ajax is het zeker niet. Het Nederlands Elftal is in Rotterdam uitgevonden en niet in het overschatte Amsterdam. Haha, haha. Kijk maar na in de annalen van het Nederlands Elftal. En ik zou sowieso een toontje lager zingen, wat heeft Ajax 3 jaar lang gepresteerd dan, finale EL daargelaten. Niks, dus dimmen.
Vind ik leuk
Teo Smith +13796
zaterdag 7 oktober 2017 om 22:18
Heerlijk meisje. Lekkerste aankoop sinds jaren voor de mannelijke supporters.
Vind ik leuk
Stranger +1773
zondag 8 oktober 2017 om 09:05
Mogen wij er dan allemaal een keer mee van bil gaan
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 10:20
Hahaha en nu word Feyenoord kampioen zeker super transfer slaat nergens op
Vind ik leuk
zondag 8 oktober 2017 om 16:31
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit het werk is van Jan De Jong. Top Algemeen Directeur. Ze is toch voor NEC, Jordanees? Hoe kom je erbij dat het voetbal in Amsterdam is uitgevonden. Sorry, ik moet je teleurstellen. Het eerste Nederlands Elftal bestond vooral uit Spartanen. Ajax heeft het toen veel later ingepikt, maar afkomst verloochen je niet zomaar. Kijk maar na in de annalen van het Nederlands Elftal.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 oktober 2017 om 16:34]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:40
Nou nou wat een lekker wijf gewoon doorsnee meisje tog niks geils aan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opvallende 'persdeal' Feyenoord en NEC: "Het zal wel wennen worden"