Cocu laat jongensdroom uitkomen bij PSV: Kippenvel over mijn hele lichaam

    Cocu laat jongensdroom uitkomen bij PSV: "Kippenvel over mijn hele lichaam"

    maandag 9 oktober 2017 om 22:22

    Phillip Cocu liet maandagavond een jongensdroom in vervulling gaan. De PSV-trainer liet de zeventienjarige Kyan van Dorp debuteren in het benefietduel met het Mexicaanse CF Pachuca. De jonge doelman heeft van ieder moment genoten.

    Van Dorp is al bezig aan zijn tiende seizoen in Eindhoven en mocht maandagavond zijn officieuze debuut maken voor PSV. "Vandaag na de training zei keeperstrainer Ruud Hesp tegen me dat ik zou starten", zegt een dolgelukkige Van Dorp tegen het Eindhovens Dagblad. "Hij zei dat ik goed had getraind en het verdiende. Daarna kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam. Bij de opkomst voor zoveel mensen heb ik enorm genoten. Dit is wat ik altijd heb gewild."

    Van Dorp moet zich gewoon weer melden bij PSV onder negentien. Dat ziet hij niet ineens als een stap terug."Welnee. Dit spoort alleen maar aan en ik neem deze ervaring zeker mee naar de kleedkamer van onze ploeg. Het was fantastisch om mee te maken en sterkt me in de gedachte dat je er alles voor over moet hebben om hier vaker te kunnen staan."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Napolitanos +8011
    maandag 9 oktober 2017 om 22:41
    Toch gaaf dat er zoveel mensen op afkwamen ! Wist niet dat Honda daar speelde .
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17855
    maandag 9 oktober 2017 om 22:43
    Mooi!
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    maandag 9 oktober 2017 om 22:45
    Nou nou... cocu durft in een benefietwedstrijd
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8011
    maandag 9 oktober 2017 om 22:56
    Je bent niet voor niks koploper van Nederland he !
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    dinsdag 10 oktober 2017 om 01:27
    Niet vanwege t voetbal he!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14869
    dinsdag 10 oktober 2017 om 07:43
    Wel, vanwege de vele doelpunten
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    dinsdag 10 oktober 2017 om 08:19
    hahaha en daar hebben we er nog 1 met afgunst :)
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    dinsdag 10 oktober 2017 om 10:40
    Afgunst??? Denk bv ff aan uit Heerenveen of 2e helft thuis tegen fey met 10 man.. Het is zoals elk jaar weer niet om aan te zien
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    dinsdag 10 oktober 2017 om 10:58
    klopt, Utrecht uit, AZ-thuis, eerste helft feyenoord-thuis was het inderdaad niet om aan te zien, draken van wedstrijden!

    dus ja AFGUNST!!

    Maar welke eredivisie clubs spelen wel de pannen van het dak?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 11:23]
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:13
    Az thuis???? Die had je gewoon kunnen verliezen... 1 goeie wedstrijd tegen Utrecht.. dus plek nr1 is meer geluk dan wijsheid ... Ik denk dat Heerenveen tot de wedstrijd van Ajax het leukst voetbalde
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:42
    Ja AZ hadden we kunnen verliezen maar de wedstrijd was wel om aan te zien! plek 1 kan geluk zijn, de lastige tegenstanders hebben wij al gehad op vitesse en ajax na. Ajax moet nog wel wat krijgen ;) Zelfde geldt voor feyenoord
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 15:43]
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:33
    Ajax heeft alle uitwedstrijden op kunstgras al gehad... zo ken K er ook wel n paar uitgooien...
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    woensdag 11 oktober 2017 om 07:41
    we gaan het zien wat jullie tegen AZ en Utrecht gaan doen ;)
    als ADO en Heracles al moeilijk zijn
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 07:41]
    Vind ik leuk
    AFC +3715
    woensdag 11 oktober 2017 om 14:26
    Had je alle 2 dik moeten winnen.. alleen Vitesse verloor je terecht.. Az wint Ajax bijna altijd .. Utrecht is voor Ajax altijd lastig
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    maandag 9 oktober 2017 om 23:45
    We hoeven maar een blik open te trekken zoveel pareltjes lopen er rond op de herdgang....
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2937
    dinsdag 10 oktober 2017 om 07:19
    Blik asperges zekers...
    Vind ik leuk
    stratumseind +140442
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:51
    Asperges in blik is net als supporter zijn van Ajax : niet echt . Asperges eten wij vers van t land niet ingeblikt in een lelijk potje .
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2937
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:11
    Ik wist wel dat je eriets mee kon, Straatje! 8D
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Cocu laat jongensdroom uitkomen bij PSV: "Kippenvel over mijn hele lichaam"