'Uitblinkende Lozano moet sterspeler komende winter opvolgen in Premier League'

'Uitblinkende Lozano moet sterspeler komende winter opvolgen in Premier League'

dinsdag 10 oktober 2017 om 07:23

Hirving Lozano heeft zich in de kijker van Arsenal gespeeld. Daily Mail meldt in Engeland dat de Mexicaanse aanvaller van PSV wordt gezien als de opvolger van sterspeler Alexis Sanchez.

In Engeland is men zelfs zo onder de indruk, dat Steve Rowley, hoofd scouting van Arsenal, al eens is afgereisd naar Nederland om Lozano te bekijken. Arsenal volgt de linksbuiten van PSV aandachtig en denkt na over een bod. Volgens het Engelse medium zou een bod van ruim 22 miljoen euro genoeg moeten zijn om de Eindhovense clubleiding te overtuigen van een transfer. 

Afgelopen zomer tekende de rappe Mexicaan een contract tot maar liefst 2023 bij PSV, dat hem overnam van CF Pachuca. Sinds zijn komst naar Nederland maakt Lozano indruk. In de Eredivisie schittert hij wekelijks en scoort hij er bovendien lustig op los. In de eerste zes competitieduels was het al vier keer raak voor de smaakmaker van PSV. 

De verwachting is dan ook dat PSV komende winter al verschillende biedingen binnen zal krijgen voor Lozano. De afgelopen weken werd hij al door meerdere scouts uit heel Europa bekeken, waaronder dus een van Arsenal. In Londen zou Lozano Arsenal-ster Sanchez moeten gaan opvolgen, die al langere tijd wordt gelinkt aan een vertrek bij The Gunners

Poll

Voor welk bedrag moet PSV Lozano komende winter laten gaan?

(3559 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 10 oktober 2017 om 07:31
pff laat hem eerst maar een paar seizoen in Nederland spelen. Anders is dat misschien weer een gevalletje 'te vroeg naar het buitenland en mislukt."

Hij doet het zeer goed. Hopelijk kan hij deze vorm vasthouden en wie weet een topspeler in de toekomst.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:47
Ja want hij zit nu niet in het buitenland?
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:49
Haha ja dat is waar ! Maar nog niet de Top competitie waar de meeste spelers van dromen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:32
Ik begreep je wel hoor ;)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:47
ik hoop niet dat hij Klaasen achter na gaat zwaar overschatte speler die Klaasen valt door de mand of uit de mand maar Ajax lacht zich de l.l uit de broek voor zo een beperkte speler 30 miljoen ,ik denk dat Koeman als dank ,straks weer trainer wordt bij Ajax Dieseltje
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1873
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:29
Hekel aan Ajax?
Vind ik leuk
Jamesco +255
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:14
Nou, als Ajax fan ben ik het volledig met rood-wit-blauw eens. Klaassen is een zeer beperkte speler, beetje zoals Siem de Jong.
Vind ik leuk
isnake +1474
dinsdag 10 oktober 2017 om 13:33
Ik denk dat we anders wel hebben gezien de afgelopen maanden hoe belangrijk deze "zeer beperkte speler" was voor Ajax.
Vind ik leuk
Jamesco +255
dinsdag 10 oktober 2017 om 13:40
Dat zegt meer iets over de rest dan over Klaassen...

Je kunt toch niet serieus menen dat je Klaassen nu echt een speler van top niveau vond? Voor Ajax een prima speler, veel aanvalslust, drive om altijd te willen winnen en neusje voor de goal. Maar dat is in de Eredivisie...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 00:10
nee Sjaak geen hekel aan Ajax !!!!!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:31
Sinds wanneer praat je tegen mijn geslachtsdeel? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:31
Zeer beperkt, inderdaad knap dat ze nog zo'n 30 miljoen hebben gevangen voor hem. Verschil met Klaassen en Lozano is toch echt dat Lozano een veel betere voetballer is, en zoveel meer over talent beschikt. Nederland kan alleen maar dromen van zo'n jongen nu.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:02
Goed genederlandsdt diesel
Vind ik leuk
Sil Meijer +12673
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:17
Nou ja nu blijkt wel dat hij te goed is voor de ED. Kijk bijv naar Sánchez die doet het hartstikke goed bij ons. Ik denk als hij hierna nog een jaar in de ED speelt hij een beetje stil gaat staan.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:39
Speelde goed bij jullie inderdaad. Weet niet of je het weet, maar Sanchez speelt bij de Spurs nu
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:14
Als PSV de hoofdprijs voor hem ontvangt interesseert je dat toch geen *
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:56
50.000.000 en anders wegblijven
Vind ik leuk
Alain2708 +3140
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:47
Gaat PSV toch nooit krijgen? Maar in deze gekte gewoon het meeste er proberen uit te halen!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:01
Premier League verdeeld 1,1 miljard aan TV geld.
Arsenal heeft weinig uitgegeven, dus veel in kas.
Lozano heeft een langlopend contract bij PSV.
Arsenal wil hem hebben.
Kijk naar de bedragen die voor Klaasen, Depay, Milik, Wijnaldum zijn betaald....
Is dit dan zo gek?
Vind ik leuk
Alain2708 +3140
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:07
Klopt wat je zegt, maar 50 miljoen? Dat gaat echt niet gebeuren denk ik. Zou natuurlijk wel mooi zijn voor PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:12
Ja moet ook wel, want volgens mij krijgen ze uiteindelijk maar 60%. Rest gaat naar al die tussenpersonen die Zuid Amerika rijk is. PSV kan wel wat poen gebruiken.
Vind ik leuk
Alain2708 +3140
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:24
PSV moet ook hoog in de boom gaan zitten, want wat je zegt, er zullen wel weer tientallen % in de zakken van tussenpersonen verdwijnen. Helaas!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:53
Helemaal mee eens. Iedereen kan zien dat hij van alle Eredivisiespelers de meeste potentie heeft en hij presteert nu ook al goed. Hij ligt nog zes jaar vast en zit pas net bij PSV. Dan lijkt mij een vraagprijs van 50 miljoen zeer reëel!
Vind ik leuk
Leeuw +3101
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:51
Wel een grappige post. :)
Vind ik leuk
Romario9 +5741
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:35
22 miljoen! Hah! No way!
Vind ik leuk
Adje80 +2982
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:47
22 miljoen...minimaal het dubbele als hij na een half jaar al vertrekt. Psv ontvangt geloof ik maar maximaal 60% van de transfersom?
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:38
Inderdaad. Die is minimaal 35 miljoen waard. De Engelsen kunnen dat ook makkelijk ophoesten
Vind ik leuk
feyeniels +17878
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:55
Ik zou 35 miljoen persoonlijk nog te weinig vinden. Een vraagprijs van 50 miljoen lijkt mij gepast. Hij is in mijn ogen de speler uit de Eredivisie met de meeste potentie en laat nu ook al een goed niveau zien.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:59
Kijk dat is nou een keer mooi om te horen van een supporter van een andere club. Ben het ook volkomen met je eens
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:34
Het is ook gewoon zo, voetbal blijft voetbal en je moet gewoon kunnen genieten van de beste spelers in welke competitie dan ook. :-) Ik ben ook Feyenoord fan, maar het voetbal dat Lozano laat zien is echt een genot om naar te kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:38
Haha 22 miljoen is veel te weinig moeten er minstens 100 wezen
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:44
Nee 200 hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:03
223 miljoen....gewoon om Neymar en psg te dissen 1 miljoen meer ;)
Vind ik leuk
JCJWZ +9866
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:38
Daar heeft die andere 40% ook nog wat over te zeggen, het is niet alleen aan Psv deze beslissingen.
Vind ik leuk
ay42 +463
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:48
Ik ga er vanuit dat Pachuca en PSV daar in het begin afspraken over hebben gemaakt, bv. bod boven de 30m en PSV moet verkopen. Het zou vreemd zijn als daar geen clasules over zijn opgenomen in Lozano's contract
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 10:49]
Vind ik leuk
Arvin +495
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:26
Misschien is er een clausule, maar dan is dat met Lozano en niet met zn oude club. Zou toch van de zotten zijn als die club zou mogen meebepalen over wanneer hij verkocht wordt?
Ik vind echt dat PSV 50 miljoen moet eisen. Dat krijgen ze makkelijk voor deze speler, zeker met de gestoorde prijzen die er worden betaald tegenwoordig. 22 is in ieder geval lachwekkend en zou voor PSV amper winst betekenen. Deze jongen gaat voor veel meer weg. Zeker als de interesse nu al op gang komt. En in de winterstop zou ik hem niet voor minder dan 75 miljoen laten vertrekken, misschien een hoog bedrag, maar dan zou hij maar een halfjaar in Eindhoven hebben gespeeld. Dan moeten ze gewoon hun poot stijfhouden. Fantastisch talent deze jongen. Overigens vind ik hem wel bij Arsenal passen.
Vind ik leuk
isnake +1474
dinsdag 10 oktober 2017 om 13:41
Het lijkt mij dat het wel aan PSV is, deze beslissingen.
Anders dan zou PSV in overtreding zijn van bepaalde regelgevingen.
Kijk maar wat voor een gedoe Twente met dat soort zaken gehad heeft. En bij PSV zijn ze echt niet zo dom om dat soort fouten te maken, zeker niet na dat hele verhaal met Twente
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:44
30M minimaal. Al is het het beste als deze jongen nog een seizoen of 2 in de Eredivisie speelt. Groot talent, dat zeker.
Vind ik leuk
Noudyo. +10430
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:45
Laat die Engelsen maar lekker 50+ miljoen betalen. Geld genoeg daar.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19853
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:23
Arsenal is veelal zuinig, daarom doen ze ook nooit echt mee in Engeland.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 08:23]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:24
Sanchez vertrek waarschijnlijk toch in de winter dan hebben ze geld genoeg Haha.
Vind ik leuk
derksen +7137
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:45
Die heb pas 2 redelijke wedstrijdjes gespeeld
Dit is echt weer een slaat nergens op bericht
Lozano mag dan nog wel ff paar maandjes bij jaapi gaan eten want fysiek kan het echt niet in Engeland..
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:06
hahahah de afgunst straalt er weer vanaf! Hij doet het voor Mexico erg goed en bij PSV ook. Logisch dat er dan clubs komen kijken! Eigenlijk hoop ik dat er meerdere clubs komen en laten die elkaar maar aftroeven om meer te bieden op Lozano. Dan kan het heel intressant worden
Vind ik leuk
jaja_PSV +19853
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:25
Ik heb liever dat Lozano nog 2 jaar bij ons speelt alvorens hij vertrekt.
Kampioen worden en vervolgens goed spel in de CL.
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:31
ik ook maar een bod van boven de 50 is niet te weerstaan
Vind ik leuk
feyeniels +17878
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:58
Lozano doet het zeker goed. Hij staat er direct en is zeker in potentie de beste speler van de Eredivisie. Mij lijkt dat PSV een vraagprijs van 50 miljoen kan hanteren, aangezien hij nog tot 2023 vastligt.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:45
Gewoon niet. Laat hem gewoon lekker eerst op zijn minst een vol seizoen afmaken.
Vind ik leuk
NederBelg +1178
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:47
In principe; NOT FOR SALE deze winter. Met Lozano maakt PSV wellicht een kansje op het landskampioenschap.
En dat is wat waard.
Maar voor bedragen van 40 miljoen en hoger, tja die kunnen wij niet afslaan.
22 miljoen is te weinig daar we het bedrag deels zullen moeten delen met Pachuca zo lijkt het toch
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:53
Laat Lozano nog maar lekker blijven! Pas overstag gaan van een bod boven de 60 miljoen!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:17
Hij heeft geen clausule, toch? Niks over gehoord ten minste.
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:19
Nee, geen clausule!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:38
Hoop voor PSV dat hij dit seizoen blijft, maar als hij redelijk op dezelfde voet doorgaat is hij volgend jaar onhoudbaar..

En eerlijk is eerlijk, Lozano is nu al kwalitatief te goed voor de eredivisie, net als Sanchez dat vorig jaar was.. Je ziet bij Sanchez ook dat deze "uitzonderlijke groep" na 1 jaar eredivisie geen moeite hebben zich aan te passen..

eerlijk is eerlijk heel goed gezien/gekocht van PSV, maar meer dan een jaar gaat hem niet worden ben ik bang..
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:52
daar ben ik ook bang voor :(
Vind ik leuk
geert x +177
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:55
*6 goals en 2 assists in 6 wedstrijden
Vind ik leuk
United FC +12744
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:08
*6 goals en 4 assists in 6 wedstrijden.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:55
Lozano is een halve Neymar voor NL begrippen, dus 111 mln. lijkt me redelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:23
dan mag je dus 22 lozano's opstellen? :þ
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:40
Neymar is ook 4 Locadia's, dus ik weet niet of die rekensom helemaal opgaat ;-)
Vind ik leuk
Leeuw +3101
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:53
Hahaha... half Neymar, kwart Messi komt inderdaad neer een zo'n mooi bedrag.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:56
Pffff een paar goede wedstrijden in de f.cking eredivisie. Opvolger van Sanchez?Yeah right.
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:07
Het is niet alleen de eredivisie, hij doet het voor Mexico ook erg goed!
Vind ik leuk
Leeuw +3101
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:54
Helemaal waar. Sommigen kijken alleen naar Nederland, maar deze jongen speelt gelukkig mooi voor Mexico.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 07:57
Als ze er al 50 op dolberg bieden, dan gaan ze dat voor hem ook zeker krijgen!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:00
Ik denk dat het allemaal wel meevalt
De tijden van Bergkamp en van Persie zijn voorbij.
Aankopen uit de eredivisie zijn laatste jaren vaker flop dan top .
Maar goed de scouting van Arsenal heeft de laatste jaren bewezen er vaker naast te zitten
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:01
Gewoon bij PSV blijven. Mooie waarde voor de eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:11
We krijgen Sanches plus 22 miljoen. Cocu krijgt hem wel aan de praat.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:15
222 miljoen. Dan maar wachten op PSG.
Vind ik leuk
Leeuw +3101
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:55
Haha.. hij is wel half Neymar dus 111 miljoen is meer dan voldoende.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:29
Eerst maar eens het WK afwachten, daar kan zijn waarde zomaar verdubbelen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:59
Ik vraag me af of PSV de enige is die hierover beslist. Afgezien dat Lozano zelf er zijn zegje in heeft denk ik dat Pachuka misschien er ook invloed op kan hebben.
Vind ik leuk
Strijp +5694
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:10
Zal er aan liggen of het een constructie met 40% doorverkoop percentage of 40% transferrechten is, naar mijn weten is het verboden om transferrechten te delen, echter was het een ingewikkelde constructie, maar hoe dan ook, beide gaan natuurlijk niet overstag bij 22 miljoen
Vind ik leuk
Cappie +5778
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:06
Serieus? 22 miljoen? Dat zou wel een enorm koopje zijn. Onder de 40 miljoen wordt er niet gepraat zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Strijp +5694
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:11
“In de eerste zes competitieduels was het al vier keer raak voor de smaakmaker van PSV. “

@VP heeft hij er niet al 6 inliggen?
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:48
Lekker jongens 4 goals in 6 wedstrijden, zelfs van die statistiek klopt geen moer
Vind ik leuk
Sanuk +447
dinsdag 10 oktober 2017 om 09:52
122 miljoen, typefoutje VP.
Vind ik leuk
Bizzy +8600
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:01
Daily mail....gaaap
Vind ik leuk
michelhx +2211
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:40
22 miljoen!? Doe dat maar maal 3.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:44
Pareltje verkopen betekent kampioenschap verkopen. Even uitrekenen welke premies je dan misloopt plus deelname CL. Begin eens met 55 miljoen. Maar beter nog dat hij blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:52
scoorde 6 keer dit seizoen
Vind ik leuk
Mari +2240
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:09
Er wordt van alle kanten geroepen dat het tegenwoordig om idiote bedragen gaan en dat dit niet gewenst is. Wat valt mij vervolgens op?
Op dit moment vindt 68% dan Lozano meer dan € 32 mln waard is.
Hou toch op. Scoren in Nederland telt niet. Van het totaal aantal gescoorde doelpunten moet je minstens 60% afhalen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 11:10]
Vind ik leuk
daaheej +534
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:26
meer dan 32 miljoennn wtf hij is heel erg goed en kan ook nog echt een stuk beter worden maar echt niet meer dan 32 miljoen hoor. tussen de 20-24 miljoen is al te veel vind ik eigenlijk maar ik denk wel dat hij voor zoiets gaat
Vind ik leuk
scRzorz +602
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:36
22 mili laat me niet lachen man, als ze hem nog 1.5 jaar houden gewoon is hij en beter en 50/60m waard.

meegaan met de markt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 11:47]
Vind ik leuk
John040 +284
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:50
Arsenal zal toch meer concuretie krijgen en dan als Lozano zicb zo blijft ontwikkelen dik 70 miljoen kan opbrengen mits hij uitblinkt op wk wat ik wel verwacht. Hij is zeer jong contract tot 2023 dus hij hoeft niet weg deze winter en of zomer.Als hij zo door groeit word hij de duurste speler uit de eredivisie ooit.En als Monaco al 50 miljoen voor Dolberg wou geven is Lozano 100 miljoen waard. Zeker wat prestaties en interlands en protentie.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:22
Ik zou zeggen: Arsenal, probeer eerst eens het dubbele, dan mag je misschien op de koffie komen om het er over te hebben.
Vind ik leuk
United FC +12744
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:46
Lekker aan zijn contract houden. Zo'n speler laat je niet zomaar gaan lijkt me. Behalve als ze echt de volle mep willen betalen. Boven de 30 miljoen en anders maar niet. Dit is een pareltje voor PSV... en een pareltje voor de Eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:28
Deze jongen vertrekt aankomende zomer al, voor heel veel geld. Wat veel Nederlanders niet weten is dat deze jongen echt een groot talent is in Mexico, wellicht één van de beste spelers die ze in jaren hebben gehad. Hij deed het enorm goed bij Pachuca, en het is echt een wonder dat PSV het heeft geflikt om deze jongen naar Nederland te halen, knap gedaan. Wekelijks spreken ze hier in Mexico over hem, zoveel lof voor die jongen. Het zou echt een wonder zijn als hij nog een seizoen bij PSV zal blijven, het wordt wederom een Sánchez-scenario.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 18:28]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 23:47
Inderdaad wat hij in Mexico is. Dat is niet normaal en hij gaat naar het WK. Voor PSV is het geweldig alles wordt live uitgezonden en op youtube is het al een hitkanon. CHUCKY THA BOMB ! Hij loopt nu al voor op Ronaldo en we weten allemaal wat hij werd : de beste van de wereld !
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:49
Hebben hem niet voor niets tot 2023 gecontracteerd!!!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 23:43
CHUCKY THA BOMB ! Wat een fenomeen !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Uitblinkende Lozano moet sterspeler komende winter opvolgen in Premier League'