'Slecht nieuws voor PSV: Arsenal maakt knieval en wil Sánchez verkopen'

    'Slecht nieuws voor PSV: Arsenal maakt knieval en wil Sánchez verkopen'

    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:22

    De kans is groot dat Alexis Sánchez in januari de overstap maakt van Arsenal naar Manchester City. Kwaliteitskrant The Telegraph pakt dinsdag uit met dat nieuws. Omdat het contract van de Chileense sterspeler in de zomer afloopt, is zijn werkgever bereid om mee te werken aan een transfer. 

    Afgelopen zomer weigerden The Gunners Sánchez (28) van de hand te doen. Naast City waren toen ook onder meer Paris Saint-Germain en Bayern München geïnteresserd in de international. Van contractverlenging lijkt geen sprake en omdat Arsenal wil voorkomen dat Sánchez gratis en voor niets de deur uitwandelt, is een vertrek tijdens de winterse transferwindow nu bespreekbaar. 

    Eind augustus deed City een bod van ongeveer 65 miljoen euro op de oud-speler van Udinese en FC Barcelona, weet The Telegraph. Op een dergelijk bedrag hoeft Arsenal nu niet meer te rekenen. Sánchez zelf zou sowieso dolgraag aan de slag willen in Manchester. Hij werkt in Spanje succesvol samen met manager Pep Guardiola.

    Verkast Sánchez in januari inderdaad naar City, dan is dat ook slecht nieuws voor PSV. Engelse media vermoeden dat Hirving Lozano op het verlanglijstje van de Londenaren staat als opvolger van de spits. 

    Poll

    Is Lozano nu al goed genoeg voor Arsenal?

    (1569 stemmen)

    Plaats een reactie

    michelhx +2955
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:44
    Met een contract voor nog 5,5 jaar kan PSV vragen wat het wil, dus de onderhandelingen pas openen op 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    Aal +20515
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:46
    Ach ja... als we bij iedere post 10 miljoen omhoog gaan zeg ik alvast 100 miljoen....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:06
    Je komt langzaam in de buurt.
    Vind ik leuk
    Jozef +32922
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:49
    Voor PSV bovendien zeer welkom, al zul je erachter komen dat je niks kan beginnen met al die centen.
    Vind ik leuk
    piet potlood +1985
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:00
    In de bloei van zijn leven/carriere, nu al een behoorlijk hoog niveau aantikkend, en er zit nog steeds groei in zijn ontwikkeling.

    Ik zeg het maar gewoon...............150 miljoen en anders zoeken ze maar verder. Oprotten met alles maar opkopen voor een grijpstuiver.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:18
    60 miljoen voor Lozano? Misschien kunnen wij Veltman dan voor 50 miljoen verkopen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6211
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:17
    Ik denk dat je als je een inzameling doet onder Ajax supporters met dat doel, je een aardig eind komt...
    Vind ik leuk
    Leeuw +4638
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:48
    Stemmingmakerij VP want niks is zeker. Arsenal kan ook gaan voor andere spelers dan Lozano.
    Vind ik leuk
    Bongo +1393
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:49
    Nee want ze willen zo goedkoop mogelijke spelers.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4638
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:53
    Dat is waar, maar PSV kan nu heel veel gaan vragen voor deze topper. Half Neymar, kwart Messi, plus allerlei bonussen dus 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:59
    Jij moet in de efteling gaan wonen, daar geloven ze namelijk wel nog in sprookjes
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:12
    Met een contract van 5,5 jaar kan je vragen wat je wilt, en krijg je wat de gek er voor over heeft. Sanchez vertrok voor 45 miljoen. Lozano zal echt niet voor minder weg gaan.
    Vind ik leuk
    Bongo +1393
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:52
    Dan gaan ze maar voor Dennis van Duinen.
    Die past wel bij het niveau van Arsenal
    Vind ik leuk
    JG11 +28
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:57
    Voor €30 miljoen mogen ze hem halen, en geen cent minder ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +139080
    dinsdag 10 oktober 2017 om 14:53
    Zo .... Engelse media vermoeden.... tja dan zijn we zwaar de lul
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:03
    Idd zie nu degradatie nog maar te verkomen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139080
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:10
    Nou t is wat .........
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:04
    Inderdaad degradatie is niet niks :D
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:17
    Ja, deze informatie zal zwaar doordreunen in Eindhoven... Hoe nu verder??
    Vind ik leuk
    John040 +1312
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:25
    Hoezo.slecht nieuws voor PSV gewoon in eindhoven houden en na het wk waar hij gaat vlammen komen Bayern (Robben en Ribery te oud) Barcelona, Manchester en Madrid en PSG van eigens en dan gaat hij zeker opbrengen als.Dollberg 50 opbrengt Lozano 100 miljoen opbrengen want de markt is helemaal kapot aan het gaan als er voor Messi ruum 400 betaald word.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:43
    Slecht nieuws? Goed nieuws. Nederlandse clubs willen verkopen.
    Waar haal je binnen een half jaar dit rendement?
    De Boer presteerde het binnen een half jaar kampioen te worden, maar de staf van PSV verdient een pluim.
    Lozano hoefde niet eerst "te wennen aan het systeem".en aan de kou
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:44
    Hoezo slecht nieuws? Gewoon nee verkopen, langlopend contract!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:08
    Als hij nou eens bij een echte topclub in Nederland zou spelen dan was ie inderdaad veel geld waard!
    Ik denk dat ze nu met een bedrag tussen de 25 en 30 echt wel genoegen moeten nemen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
    Je bedoelt die echte topclub die zijn laatste prijs 4 jaar geleden gewonnen heeft? Of die nep topclub die in die periode 2x kampioen geworden is, de meeste kampioenschappen behaald heeft de laatste 40 jaar en nu ook zomaar eerste staat met 6 punten voorsprong op die echte topclub?
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3140
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:40
    Lekker naar City Alexis!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 17:57]
    Vind ik leuk
    geert x +227
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:51
    neee ga niet weg niet nu al
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2718
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:35
    Prima, 60 miljoen en geen cent minder. Voor Sánchez is veel geld betaald maar is een verdediger. Milik koste volgens mij 30 miljoen . Dan is 60 miljoen zeker te rechtvaardigen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3323
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:31
    Kan me niet voorstellen dat Arsenal Lozano gaat halen. Zal wel een gerucht uit een tabloid zijn.

    Arsenal heeft wereldtoppers nodig, niet nog meer talent. Lozano blijft het beste enkele jaren bij PSV
    Vind ik leuk
    Founder +227
    dinsdag 10 oktober 2017 om 19:37
    Onbespreekbaar dat lozano deze winter al weer vertrekt. Zou minachting voor PSV supporters uitdrukken. Nee, op zijn vroegtijdig komende zomer. Tegen een marktconform bedrag. Namelijk Sanchez tarief maar dan voor een spits. Dus iets meer dan dat. Behoudens Feyenoord en Ajax moeten beseffen dat hun spits kandidaat wordt voor lozano,s opvolging. Zou dus maar hopen dat de deal niet doorgaat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 19:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 20:04
    Lozano is ver uit de beste speler van de nederlandse competitie.
    Dolberg en al die andere nep spelers mogen zijn niet een de helft waard van wat lozano waard is.Dolberg is door de amsterdamse media ophoog gelult.
    Dat is lozano niet.Die heeft gewoon klasse
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 22:33
    Alweer een duidelijk bewijs
    dat geld het voetbal kapot maakt. Zeer jammer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 22:34]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863