'Slecht nieuws voor PSV: Arsenal maakt knieval en wil Sánchez verkopen'

'Slecht nieuws voor PSV: Arsenal maakt knieval en wil Sánchez verkopen'

dinsdag 10 oktober 2017 om 14:22

De kans is groot dat Alexis Sánchez in januari de overstap maakt van Arsenal naar Manchester City. Kwaliteitskrant The Telegraph pakt dinsdag uit met dat nieuws. Omdat het contract van de Chileense sterspeler in de zomer afloopt, is zijn werkgever bereid om mee te werken aan een transfer. 

Afgelopen zomer weigerden The Gunners Sánchez (28) van de hand te doen. Naast City waren toen ook onder meer Paris Saint-Germain en Bayern München geïnteresserd in de international. Van contractverlenging lijkt geen sprake en omdat Arsenal wil voorkomen dat Sánchez gratis en voor niets de deur uitwandelt, is een vertrek tijdens de winterse transferwindow nu bespreekbaar. 

Eind augustus deed City een bod van ongeveer 65 miljoen euro op de oud-speler van Udinese en FC Barcelona, weet The Telegraph. Op een dergelijk bedrag hoeft Arsenal nu niet meer te rekenen. Sánchez zelf zou sowieso dolgraag aan de slag willen in Manchester. Hij werkt in Spanje succesvol samen met manager Pep Guardiola.

Verkast Sánchez in januari inderdaad naar City, dan is dat ook slecht nieuws voor PSV. Engelse media vermoeden dat Hirving Lozano op het verlanglijstje van de Londenaren staat als opvolger van de spits. 

Poll

Is Lozano nu al goed genoeg voor Arsenal?

(1569 stemmen)

Plaats een reactie

Vamos M +4599
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:41
Arsenal oprotten idioten. 50 miljoen anders niet. Geld zat die Engelse laat ze maar zwaar dokken...
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:44
50 miljoen is de hele selectie van psv nog niet waard.
Vind ik leuk
John040 +240
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:27
Groningen speelt die hoofdklasse??
Vind ik leuk
zwollie +3150
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:03
In dezelfde Mickey mouse competitie als psv.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:24
Groningen had gister 5 ex-spelers in het veld staan bij het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Jozef +19095
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:47
Haha, ik zou het wel een bak vinden, al snap ik hoe je je zou voelen; het geeft precies wat de status van ons clubvoetbal is. In die zin zou ik eigenlijk medelijden moeten hebben, maar hier is net een tikkie te hard gelachen om Ajax dat na een seizoen Sanchez niet meer kon behouden...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 14:47]
Vind ik leuk
Harrie82 +2171
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:29
Daar is niet om gelachen er is om gelachen dat er geen vervanger gehaald is. Tuurlijk moesten ze hem laten gaan.
En dat is voor PSV hetzelfde, bedrag van minimaal 40 miljoen anders niet. Zorgt dat je je financiële huishouding nog verder op orde kunt brengen.
Sportief een aderlating, maar nu CL inkomsten niet meer zeker zijn zal er toch op een andere manier geld binnen moeten komen.
Vind ik leuk
Bongo +541
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:48
Walgelijke club dat Arsenal de hoofdprijs vragen voor hun spelers maar voor een dubbeltje op de 1e rij zitten voor spelers bij een andere club
Vind ik leuk
Jozef +19095
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:55
...want die Sanchez heeft niet een tikkie meer gepresteerd dan Lofzang?
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:12
Lofzang?
Mooie bijnaam voor Lozano :)
Vind ik leuk
Jozef +19095
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:04
Reactie floepte weg nadat ik zag dat autocorrect er weer eens een zooitje van maakte. Dacht dat de hele reactie was verdwenen....

Hmm, zes likes... Zo doe je dat dus... Ik moet meer onverklaarbare onzin ophangen....

:-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 17:04]
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:05
Hahaha :)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:56
Ik denk dat iedereen dat autocorrectie wel herkent ondertussen.

Ik plaats daarom berichten via een app, waarbij je het nog wel kunt verbeteren op je telefoon. Haha.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:25
Onzin, clubs willen altijd de hoofdprijs voor hun spelers en als ze iets moeten kopen zo goedkoop mogelijk en dat heeft niets met presteren te maken maar met koopmanschap en goed zaken doen.
Vind ik leuk
buddha +4534
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:32
doet ajax dat anders dan ?
Vind ik leuk
Guust +3582
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:26
Nou Sanchez en Özil waren niet weinig hoor. Dus valt wel mee, op deze spelers maken ze juist verlies.
Vind ik leuk
AFC +3786
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:16
Vamos vamos... lozano speelt toch niet bij Ajax .. En lozano is toch geen spits man.. gerucht s nergens op gebaseerd
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:58
Heey grootbakkes, het mag ook wel een beetje minder he
Vind ik leuk
Guust +3582
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:24
Die gaat gewoon voor 30 weg in de winter, zoek maar doekjes Bientje, net als bij Ajax, zo gaat dat.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:16
He flappie, ben je vergeten dat je zei dat de nieuwe spelers van je favoriete club uit de hoofdstad zich eerst maar eens een half of heel seizoen moesten bewijzen voordat ze een miljoen of 20 waard zouden zouden zijn?
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:45
100 miljoen dolberg is al 50 waard en faalt.
Lozano maakt het waar dus 100 miljoen+ of lekker opzouten.
Vind ik leuk
michelhx +2039
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:44
Met een contract voor nog 5,5 jaar kan PSV vragen wat het wil, dus de onderhandelingen pas openen op 60 miljoen.
Vind ik leuk
Aal +14023
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:46
Ach ja... als we bij iedere post 10 miljoen omhoog gaan zeg ik alvast 100 miljoen....
Vind ik leuk
jaja_PSV +14814
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:06
Je komt langzaam in de buurt.
Vind ik leuk
Jozef +19095
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:49
Voor PSV bovendien zeer welkom, al zul je erachter komen dat je niks kan beginnen met al die centen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:17
PSV moet heel veel inleveren. En zijn zaakwaarnemers willen ook nog wat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 15:17]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:53
40% naar zijn oude club... dan hebben ze er ook nog eens zelf 8 miljoen voor betaald... daarbij heeft die Lozano vast en zeker wel tekengeld gekregen... wanneer ze hem dan voor 40-50 miljoen zouden verkopen maken ze niet meer winst dan 15-20 miljoen.... dat is niet de echte jackpot al is het nog steeds veel geld.... die gasten die gisteren begonnen over 60 miljoen voor Lozano die leven echt in een sprookjeswereld...
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:05
Ik denk t niet. PSV "gunnen" ze geen 60 miljoen. Maar als een buitenlandse club ziet hoe t contract in elkaar zit, dan zullen ze t wel betalen.
Sanchez, een verdediger, leverde ook 50 miljoen op. Omdat daar ook een constructie in zat.
Klaassen maar 30 miljoen. Zo werkt dat. Bij Engelse clubs zitten vaak ook mede eigenaren, van spelers. Daarom kosten die spelers daar ook zo duur.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 16:06]
Vind ik leuk
Quareck +2531
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:46
Je weet nooit, het zijn we the "gunners"
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:11
Haha. Hij is leuk.
Vind ik leuk
Quareck +2531
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:21
Dank u dank u Haha
Vind ik leuk
Bertus +1873
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:08
Het is maar net wat de gek er voor wil geven. Lozano heeft al laten zien dat hij echt een schot in de roos is wat normaal voor Nederlands clubs niet meer haalbaar is. PSV gaat daar dus een keer dik voor cashen. En er zal ongetwijfeld nog wel wat af gaan maar hij is voor 100%van PSV, dus die gaan er goed mee zijn. Ook het transferrecord van Sanchez gaat een keer gebroken worden en dat zou zomaar eens kunnen gebeuren met Lozano. Voor een aanvaller wordt nou eenmaal meer betaald dan voor een verdediger.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:00
In de bloei van zijn leven/carriere, nu al een behoorlijk hoog niveau aantikkend, en er zit nog steeds groei in zijn ontwikkeling.

Ik zeg het maar gewoon...............150 miljoen en anders zoeken ze maar verder. Oprotten met alles maar opkopen voor een grijpstuiver.
Vind ik leuk
Mo +6313
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:18
60 miljoen voor Lozano? Misschien kunnen wij Veltman dan voor 50 miljoen verkopen
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:17
Ik denk dat je als je een inzameling doet onder Ajax supporters met dat doel, je een aardig eind komt...
Vind ik leuk
Leeuw +2799
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:48
Stemmingmakerij VP want niks is zeker. Arsenal kan ook gaan voor andere spelers dan Lozano.
Vind ik leuk
Bongo +541
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:49
Nee want ze willen zo goedkoop mogelijke spelers.
Vind ik leuk
Leeuw +2799
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:53
Dat is waar, maar PSV kan nu heel veel gaan vragen voor deze topper. Half Neymar, kwart Messi, plus allerlei bonussen dus 60 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:59
Jij moet in de efteling gaan wonen, daar geloven ze namelijk wel nog in sprookjes
Vind ik leuk
R2 +2361
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:12
Met een contract van 5,5 jaar kan je vragen wat je wilt, en krijg je wat de gek er voor over heeft. Sanchez vertrok voor 45 miljoen. Lozano zal echt niet voor minder weg gaan.
Vind ik leuk
Bongo +541
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:52
Dan gaan ze maar voor Dennis van Duinen.
Die past wel bij het niveau van Arsenal
Vind ik leuk
JG11 +26
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:57
Voor €30 miljoen mogen ze hem halen, en geen cent minder ;)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:53
Zo .... Engelse media vermoeden.... tja dan zijn we zwaar de lul
Vind ik leuk
't is wat +1270
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:03
Idd zie nu degradatie nog maar te verkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:10
Nou t is wat .........
Vind ik leuk
't is wat +1270
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:04
Inderdaad degradatie is niet niks :D
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:17
Ja, deze informatie zal zwaar doordreunen in Eindhoven... Hoe nu verder??
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:19
Nou logisch toch?
Feyenoord kampioen. Haha.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:35
Ja, dat zal ik als ajacied toch moeten erkennen! Kutzooi....
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:38
We hebben net 7 wedstrijden gespeeld ...? T was een geintje hoor.
Je moet juist gelijk zeggen dat dat helemaal niet kan. Haha.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:41
Ik denk dat (helaas) Feyenoord het toch weer wordt dit jaar... Mijn club moet nog een paar jaar wachten eer dat de talenten dusdanig goed zijn dat we aanspraak maken op de titel.. Kutzooi! :)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:43
In een competitie is alles mogelijk. Na de kerst is alles weer anders. Dat zag je vorig jaar ook.
Vind ik leuk
John040 +240
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:25
Hoezo.slecht nieuws voor PSV gewoon in eindhoven houden en na het wk waar hij gaat vlammen komen Bayern (Robben en Ribery te oud) Barcelona, Manchester en Madrid en PSG van eigens en dan gaat hij zeker opbrengen als.Dollberg 50 opbrengt Lozano 100 miljoen opbrengen want de markt is helemaal kapot aan het gaan als er voor Messi ruum 400 betaald word.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:55
100 miljoen hahaha... het begint tijd te worden voor een nieuwe psychiater want je bent heel gek aan het praten... gaat toch fietsen gast met je 100 miljoen...
Vind ik leuk
Mari +978
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:43
Slecht nieuws? Goed nieuws. Nederlandse clubs willen verkopen.
Waar haal je binnen een half jaar dit rendement?
De Boer presteerde het binnen een half jaar kampioen te worden, maar de staf van PSV verdient een pluim.
Lozano hoefde niet eerst "te wennen aan het systeem".en aan de kou
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:44
Welke kou? Die moet nog komen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:44
Hoezo slecht nieuws? Gewoon nee verkopen, langlopend contract!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:08
Als hij nou eens bij een echte topclub in Nederland zou spelen dan was ie inderdaad veel geld waard!
Ik denk dat ze nu met een bedrag tussen de 25 en 30 echt wel genoegen moeten nemen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
Je bedoelt die echte topclub die zijn laatste prijs 4 jaar geleden gewonnen heeft? Of die nep topclub die in die periode 2x kampioen geworden is, de meeste kampioenschappen behaald heeft de laatste 40 jaar en nu ook zomaar eerste staat met 6 punten voorsprong op die echte topclub?
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:40
Lekker naar City Alexis!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 17:57]
Vind ik leuk
geert x +139
dinsdag 10 oktober 2017 om 16:51
neee ga niet weg niet nu al
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:35
Prima, 60 miljoen en geen cent minder. Voor Sánchez is veel geld betaald maar is een verdediger. Milik koste volgens mij 30 miljoen . Dan is 60 miljoen zeker te rechtvaardigen
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:31
Kan me niet voorstellen dat Arsenal Lozano gaat halen. Zal wel een gerucht uit een tabloid zijn.

Arsenal heeft wereldtoppers nodig, niet nog meer talent. Lozano blijft het beste enkele jaren bij PSV
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:01
Arsenal is geen City of United. Zo rijk zijn ze helemaal niet.
Vind ik leuk
Founder +117
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:37
Onbespreekbaar dat lozano deze winter al weer vertrekt. Zou minachting voor PSV supporters uitdrukken. Nee, op zijn vroegtijdig komende zomer. Tegen een marktconform bedrag. Namelijk Sanchez tarief maar dan voor een spits. Dus iets meer dan dat. Behoudens Feyenoord en Ajax moeten beseffen dat hun spits kandidaat wordt voor lozano,s opvolging. Zou dus maar hopen dat de deal niet doorgaat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 19:37]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 20:04
Lozano is ver uit de beste speler van de nederlandse competitie.
Dolberg en al die andere nep spelers mogen zijn niet een de helft waard van wat lozano waard is.Dolberg is door de amsterdamse media ophoog gelult.
Dat is lozano niet.Die heeft gewoon klasse
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:33
Alweer een duidelijk bewijs
dat geld het voetbal kapot maakt. Zeer jammer.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 22:34]
Vind ik leuk