'Na drie wedstrijden kansloos naar huis is ook geen feest. In je Roy Donders-pak'

    'Na drie wedstrijden kansloos naar huis is ook geen feest. In je Roy Donders-pak'

    woensdag 11 oktober 2017 om 08:12

    Sjoerd Mossou kan er prima mee leven dat Oranje voor het eerst sinds 2002 ontbreekt op een WK. De columnist van het Algemeen Dagblad somt met een knipoog alle 'voordelen' op van een WK zonder het Nederlands elftal.

    De Nederlandse supporters kunnen zich een lange reis naar Rusland besparen. 'Niks mis met een midweekje Oeral of een lang weekend Volgograd natuurlijk, leve het avontuur, maar ik heb net de vliegticketprijzen nog even gecheckt, en ik zou zeggen: ga lekker met uw vrouw naar Valencia, Kopenhagen, Siena, Krakau of Marrakech.' Ook zou Oranje weinig te zoeken hebben op een WK. 'Na drie wedstrijden kansloos naar huis is ook geen feest, zeker niet als je daarna nog twee keer over moet stappen in Rostov en Moskou. In je Roy Donders-pak.'

    Bovendien zal er komende zomer minder televisie-aandacht zijn voor het WK. 'Dankzij de grote John de Mol braken ze dit seizoen definitief door bij Veronica: Soapacteurs en radio-deejays die doodernstig de looplijnen in de Champions League analyseren', aldus Mossou. 'Dat is zo'n unaniem belachelijk groot succes, dat we vermoedelijk heel de WK-zomer overspoeld zouden worden door complete roedels Sander Lantinga's en Jack Spijkermannen.'

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    Aal +20473
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:20
    Scheelt ook een hoop vlaggen etc op straat in tuinen enz.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13908
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:20
    Maar nu missen we wel het penalty schieten in bikini's wat altijd tijdens de rust werd uitgezonden op Veronica :(
    Vind ik leuk
    chicken +10155
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:01
    Daar verzinnen we wel wat op ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:13
    Tieten schieten!
    Vind ik leuk
    chicken +10155
    woensdag 11 oktober 2017 om 13:20
    10punten spel met bekende Nederlanders ofzo...
    Vind ik leuk
    Dicky +17436
    woensdag 11 oktober 2017 om 10:30
    Dat kunnen ze toch gewoon door laten gaan?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1261
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:21
    Scheelt ook weer een hoop plaatsvervangende schaamte voor die "fans" oftewel clowns die meereizen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4293
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:28
    Met robben was je nooit kansloos.

    Dat we 2x op rij een eindtoernooi missen komt puur en alleen door Danny blind en van oostveen.

    Hiddink deed het niet best, maar stond nog op een plek wat recht gaf op kwalificatie. Vervolgens nam blind het over en verloor van IJsland , Turkije en Tsjechië.
    Weg EK.


    Advocaat won al zijn wedstrijden ( oa Zweden en Bulgarije ) , behalve Frankrijk uit. Helaas had blind al verloren van Frankrijk, Bulgarije en gelijk gespeeld tegen Zweden.
    Weg WK.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 08:29]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36679
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:32
    Van Oostveen is de grootste boosdoener door al vast te leggen dat na Hiddink, Blind bondscoach zou worden.
    En Blind, tja zoveel onvermogen, verschrikkelijk. Dat.die man De Ligt, 17 jaar, in de basis heeft laten debuteren met dito gevolgen, pffff
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 08:33]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4293
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:35
    En in de ek kwalificatie kwam blind met riedewald aanzetten, met alle gevolgen van dien ....
    Van Van Dijk had ie bv nog nooit van gehoord. Alleen maar zijn oude club en dito zaakwaarnemers pleasen.
    Vind ik leuk
    Nashua +6549
    woensdag 11 oktober 2017 om 12:48
    Tuuuurlijk Hiddink valt niks te verwijten !!!!!

    Guus Geluk zat op de bank met een gezicht van "wat gebeurt er, gebeurt er"


    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    woensdag 11 oktober 2017 om 08:46
    Hieperdepiep HOERA !
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3143
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:06
    Wat een hater die Sjoerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:07
    ha ha in je Roy Donders pak !
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:28
    Met dit brandhout heb je inderdaad niks te zoeken op een WK,
    Gisteren lieten ze zien dat ze het wel degelijk kunnen maar het hun geen ruk scheelde in de vorige wedstrijden waar men niet deze inzet toonde.
    Bedankt heren voetbal miljonairs voor jullie onkunde, hopelijk hebben jullie mooie diamantjes kunnen kopen wat natuurlijk veel belangrijker is dan velen miljoenen voetbal liefhebbers een leuke zomer bezorgen!
    Vind ik leuk
    Fabio AC +725
    woensdag 11 oktober 2017 om 09:35
    Inderdaad prettig: geen vreselijk hossend Thialf publiek dat doorgaans bij Oranje aanwezig is. Heeft helemaal niets met echte voetbalsfeer te maken, zuipen om het zuipen en 'lekker gek doen' mensen: walgelijk!
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    woensdag 11 oktober 2017 om 11:47
    Ik denk bij ,nader inzien ,dat Oranje vaak niet om aan te koekeloeren is waarschijnlijk te maken heeft met dat compleet ridicule, infantiele, verschrikkelijk onnozele oranje-legioen! Daar wil je toch ook niet voor spelen man!
    Volwassen mensen die zichzelf volledig te buiten gaan aan totaal idioot gedrag om zo leuk mogelijk voor de dag te komen!
    Oranje lul op je kop, oranje vlechtjes, zo'n ontzettend leuke veel-te grote-plastic bril.... Ik had als speler op voorhand al bedankt...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Na drie wedstrijden kansloos naar huis is ook geen feest. In je Roy Donders-pak'