Kraay: 'Hoop dat Frank de Boer of Ronald Koeman straks een vliegtuig pakt'

Kraay: 'Hoop dat Frank de Boer of Ronald Koeman straks een vliegtuig pakt'

woensdag 11 oktober 2017 om 10:26

De nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal moet álles in het werk stellen om Arjen Robben ervan te overtuigen dat hij zijn interlandcarrière niet moet beëindigen. Hans Kraay jr. zegt dat voor de camera van FOX Sports. 

Oranje-captain Robben liet na afloop van Oranje-Zweden (2-0) weten dat zijn loopbaan als international er in principe opzit. De linkspoot hield nog wel een kleine slag om de arm en daar moet de nieuwe trainer van Nederland van profiteren, aldus Kraay. 

"Ik hoop dat Frank de Boer of Ronald Koeman als nieuwe bondscoach straks een vliegtuig pakt naar München neemt en aankomt met een grote bos bloemen en een goed verhaal", zegt hij. "Als ik al die spelers zie, al die internationale middelmaat bij Oranje, dan zou ik het wel doen."

"Maar dan moeten ze hem wél op een andere plek zetten", voegt de analist daar direct aan toe. "Dan moet hij gebruikt worden als een van de twee spitsen, of achter de spitsen."

Poll

Moet Robben doorgaan als Oranje-international?

(1648 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 10:32
Aub geen Frank de Boer hey!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:38
Ik weet t niet. Ik hoef met de huidige lichting spelers geen flitsend voetbal te zien. Ik wil ze alleen maar zien winnen en je kunt lullen wat je wilt, maar dat deed de Boer wel bij Ajax.

De komende jaren kan 'mooi' voetbal me werkelijk aan mijn reet roesten. Ze moeten leren winnen, al is het maar lelijk! Als je de winst niet hebt, kun je niks met de complimenten.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:43
Hou er wel rekening mee dat Frank de Boer bij Ajax een van de beste selecties van de competities had. Tegen gelijkwaardige en grotere clubs in Europa was het steeds weinig succesvol. En zo goed is Nederland op dit moment niet.
Dan liever een tactisch sterke coach die de spelers met zijn tactiek beter laat spelen.
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 10:45
Ron Jans?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:06
Is Ron Jans tactisch heel sterk?
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 11:13
Ik vind van wel, heeft hij in zijn Zwolle tijdperk toch wel bewezen of niet?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:19
Nou, het ging ook niet altijd goed volgens mij. En bij grotere clubs duurde het steeds niet heel lang geloof ik.
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 11:32
Heeft niet echt hele grote clubs gehad, Standaard Luik en Heerenveen waren het groots...

Het materiaal van Zwolle was uiteraard ook niet heel geweldig maar wat hij er neer zetten ondanks het materiaal mede door zijn tactisch vermogen laat toch zien dat hij het wel in zich heeft
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:34
En bij die twee clubs zat hij niet lang.

Maar het is ook niet alsof hij structureel hoger eindigde dan met zwolle mogelijk is.
Ik heb altijd het gevoel dat Jans veel succes heeft door zijn persoonlijkheid, de sfeer is goed, spelers werken hard voor hem, maar of het tactisch nou zo bijzonder is weet ik niet hoor.
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 11:39
Toch met Zwolle de Beker en JC Schaal gewonnen..

En zijn persoonlijkheid kan best belangrijk zijn voor Oranje

Maar wie heb jij dan in gedachte?
Vind ik leuk
frankn27 +3819
woensdag 11 oktober 2017 om 12:21
zit jij op zijn schijtlollige grapjes te wachten als we weer eens een flater hebben geslagen?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:38
Dat klopt, maar één van beide was doordat Ajax supporters vuurwerk afstaken en na de break het ineens compleet omsloeg. Niet door een bijzonder tactisch plan.
Ik zou iemand nemen die tactisch sterk is. Tuchel lijkt me geen slechte optie. Of Roger Schmidt, al zit die nu in China. Zo iemand. Sampaoli is een tijd geleden genoemd voordat hij naar Argentinië ging. Trainers met een duidelijk plan en de kwaliteiten om het over te brengen.
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 12:51
Heb je gelijk in, en die optie zijn zeker interessant alleen denk ik niet dat zij er voor in zijn of de KNVB moet wel met heel veel geld gaan strooien
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:02
Ik weet niet hoor, het is geen slechte baan. Je wordt meestal niet snel ontslagen, weet waar je aan toe bent qua spelers, en de KNVB hoeft niet onder te betalen.
Vind ik leuk
HanV +1795
woensdag 11 oktober 2017 om 11:53
Zijn wissels waren meestal erg voorspelbaar en ik kan me ook geen andere omzettingen herinneren gedurende een wedstrijd waardoor die opeens kantelde. Als het begin maar goed is.
Vind ik leuk
Leedz +2603
woensdag 11 oktober 2017 om 11:56
Als je begin tactiek gewoon goed is hoef je niet veel te veranderen of aan te passen tijdens de wedstrijd
Vind ik leuk
FEU +157
woensdag 11 oktober 2017 om 13:36
Sws heeft ie zich genoeg bewezen met zwolle. Hij heeft godverredomme 2 keer historie geschreven. Dus hij is sws een eindbaas!
Vind ik leuk
JJD +214
donderdag 12 oktober 2017 om 12:51
Ja maar alleen bij Zwolle bewijzen is niet genoeg.
Vind ik leuk
Korm +20437
woensdag 11 oktober 2017 om 12:16
ten hag?
Vind ik leuk
frankn27 +3819
woensdag 11 oktober 2017 om 12:22
laat die eerst dit seizoen met utrecht maar eens tot een goed einde brengen, denk dat dat nog een heel karwei gaat worden met veel potentiele basisspelers, veel ontevreden gasten etc... als hij dit seizoen wederom top presteert gaan we erover nadenken :)
Vind ik leuk
feyeniels +15480
woensdag 11 oktober 2017 om 12:30
Als assistent van Koeman lijkt me dat perfect!
Vind ik leuk
Cookee +3574
woensdag 11 oktober 2017 om 18:33
A.U.B. geen Koeman, Erwin Koeman vind ik wel goed trouwens. Ronald had alleen bij Fey succes omdat Gio en JP meekeken. Denk eens terug aan Stefan de Vrij, die trainde in zijn eigen tijd met een specialist... dat wilde Koeman niet... raar... een speler die zich wil verbeteren en dat mag niet. In het managen van Mensen is Ronald nooit erg sterk en ik vind zijn teams zelden leuk voetballen. Met Pelle aanspelen en bijsluiten en scoren... das ook geen hoogstaande tactiek.
Vind ik leuk
Cookee +3574
woensdag 11 oktober 2017 om 18:30
Ten Hag vind ik als clubtrainer erg goed maar meer iemand die lang met spelers moet werken en dat kan alleen bij een club. In 3 dagen Oranje doe je niks. Dan moet je een ander type hebben.
Vind ik leuk
Korm +20437
donderdag 12 oktober 2017 om 07:54
Ben ik met je eens, dan moet je een ervaren iemand hebben en dan kom je vaak uit bij de oude garde. Maar daar willen de meeste dus vanaf
Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 11:44
Dus als we een profiel maken dan zoeken we een motivator, niet een schaver.
Maar wel iemand die een visie heeft, die ook in de media steun krijgt vd top-3-kliek.
Die niet te oud is, die op de hoogte is van nieuwe zienswijzen.
Die voetbal wil spelen om te vermaken en die overwicht heeft om de verwende mannetjes wakker te maken.
Ik zou zeggen kruis Verbeek maar met Rutten of zo... we noemen hem... Gert-Jan Rutten... NIET Mark!
Ze komen beide uit Enschede, dus het is bijna inteelt, maar dat is een optie.
Even serieus, weet niet of Verbeek en Rutten door 1 deur kunnen, maar dan heb je een motivator, visie en iemand (Fred) die spelers aantoonbaar beter maakt en goed met mensen kan omgaan.
Vind ik leuk
Korm +20437
donderdag 12 oktober 2017 om 13:26
het zou niet eens zo gek zijn!
Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 14:02
Heb geen idee of het kan hoor. Men zegt dat Fred een pietje precies is en Gertjan is dat zéker.
Anders maar 1 vd 2 met een assistent naar keuze. Ik weet dat Fred altijd zoekt naar een sterke assistent en dat moet je ook hebben, geen meelopers of baantjejagers.
Vind ik leuk
Korm +20437
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:30
Ik vind fred 1 van de beste veldtrainers die er is.
Vind ik leuk
Cookee +3574
maandag 16 oktober 2017 om 11:58
Ja, dat denk ik ook. En ik lees dat het ook nog een geweldig mens is die spelers ook helpt als ze problemen hebben, zelfs als die niet eens bij zijn club zitten, zoals hij ook Kieft hielp.
Ik denk dat Fred steeds het verkeerde moment koos om bij een club binnen te komen. Bij Feijenoord waren 5 internationals weg, bij PSV een overgangsfase. Weet niet of dit het beste moment voor Oranje is... want er is een dip in kwaliteit.
We moeten beginnen te vergeten van oude successen... niet meer dit oranje vergelijken met jaren toen Persie en Robben nog speelden. Van Gaal kan ook niks met deze generatie.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 oktober 2017 om 11:59]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:50
Dus met andere woorden, zowat heel Ajax opstellen in Oranje? Win-win?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:05
Als alle andere landen even slecht waren geweest als eredivisieclubs was dat zeker een optie geweest
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:13
Met alle respect, een Iran, IJsland, Zweden (wat toch niet zo bijzonder schijnt te zijn). Dat zijn landen waar zelfs Ajax wel van kan winnen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:17
Dat is echt heel weinig respect.
Dat zijn trouwens landen waar dit Oranje ook gewoon van zou moeten winnen. Het probleem is vooral de tactiek en de inzet.
Vind ik leuk
Objectief +2430
woensdag 11 oktober 2017 om 11:53
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld dit seizoen?
Ook Ajax is teveel tikkie terug en te weinig mentaliteit.
Zweep over het NL elftal en alleen maar jongens erin die minimaal 22 zijn, Europese ervaring hebben, een basisplek, en die willen knokken totdat ze letterlijk omvallen.

Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 11:48
Heb me wel eens afgevraagd, als Oranje land echt voluit gaat tegen een Eredivisieclub... hoeveel zou dat worden?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:01
Hangt van de club af :p en aan welke kant de internationals van die club meespelen :p
Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 12:52
Oranje tegen Feijenoord? Dan kan Larsen meedoen en Vilhena bij 'ons'. Denk dat het weinig scheelt. 1-0 voor Oranje?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 13:01
Ik denk dat het veel meer scheelt. Ik gok op 4-0
Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 13:47
Mmm, vergeet niet dat een clubteam ingespeeld is he? Een Ake moet nog zoeken... begrijpt Babel wat ik wil? Van Dijk denkt als ik nou die bal in de voeten geef gaat ie dan toevallig net diep?
Zou zomaar kunnen dat Feijenoord juist uit eergevoel een stap meer zet en wint.

Maar goed Oranje moet nog veel meer zakken in achting voor het mag instromen in de Jupiler en vandaaruit naar de ED.
Knap he, even 2 discussie versmelten? :-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:04
Ja, dat is zo, maar ze zijn gewoon op papier wel echt veel beter. Ik zie dat echt wel lukken.

Ik ben echt waanzinnig onder de indruk. Als er een VP comment van de maand was zou ik op je stemmen :p
Vind ik leuk
Cookee +3574
donderdag 12 oktober 2017 om 14:24
Haha... verdorie VP waar is die knop !
Mijn enige kans op roem verkeken!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:27
Daar denkt de generatie jaren 70 anders over, oogstrelend voetbal, niet gewonnen, internationaal nog steeds geroemd!
Maar idd mss moet je op dit moment vanwege ontbreken absolute kwaliteitspelers gaan voor het resultaat.
Vind ik leuk
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:02
zo als de generaal ooit heeft gezegd voetbal is net oorlog en dan heb ik niet over de kleine generaal dickie maar over de generaal die Nederland in 1988 Europees kampioen heeft gemaakt die zei altijd voetbal is net oorlog niet letterlijk oppakken natuurlijk lozz
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:55
Danny Blind anders?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:33
Robben ergert zich al tijden aan de houding en de beperkingen van de huidige generatie en zal blij zijn dat hij zich volledig op Bayern München kan concentreren. Ongeacht de bondscoach van Oranje.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 10:34]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:34
Hoop ook dat Frank de Boer het vliegtuig pakt naar Duitsland maar niet terug naar NL...
Ben helemaal klaar met dit soort bondscoaches die niks nieuws durven te doen terwijl dat in tijden wanneer de kwaliteit wat minder is, wel nodig is
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:35
We moeten ons er gewoon bij neerleggen dat Robben zich volledig gaat focussen op Bayern en dat we maar moeten afwachten hoe Oranje er over 2 a 4 jaar voor staat. Het is niet anders...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:39
Kan die Kraay niet gewoon kappen met al die open deurtjes
Ik had gehoopt dat Danny Blind 2 jaar terug het vliegtuig had gepakt
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 10:46
Aub GEEN de Boer of Koeman.
Vind ik leuk
Johan.l +3680
woensdag 11 oktober 2017 om 10:49
Nou noem jij dan eens een betere?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:51
Ottmar Hitzfeld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 10:51]
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 11:03
Zou een mooie zijn :)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:55
Luis enrique ( in veronderstellingen dat bayern niet voor hem kiest)
Vind ik leuk
Quareck +2513
woensdag 11 oktober 2017 om 10:57
Van gaal
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 11:02
We kunnen voor de zoveelste keer een nederlandse bondscoach aanstellen maar als Zeist geen visie heeft dan is het trekken aan een dood paard. Alle signalen staan op rood. Nederlandse club slaan geen deuk in een pakje boter in Europa en Oranje weet zich niet te kwalificeren voor het EK en WK. In tussen weten landen als IJsland, België en Servië wel te kwalificeren. Waarom zouden we niet expertise van buiten inschakelen ? Daar is is niks mis mee.
Ik zit eerder te denken aan mensen als Tuchel, Roger Schmidt of Raphael Wicky.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:56
Misschien moet jij eens voor de groep gaan staan! Je roept vanalles wat niet juist is, maar roep eens 1 ding wat wel juist is?
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 11:07
Ik roep van alles wat jouw niet bevalt en dat is juist goed ! Voor mij sta jij synoniem voor de naïevelingen hier op VP die denken het met een Nederlandse coach ver te schoppen. Als je het EK en WK niet gered hebt dan je een flinke wake up call nodig. Het nederlands voetbal is dood.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:13
Het Nederlands voetbal is inderdaad dood! Internationaal doen we al niet meer mee, maar de eredivisie is helemaal om te janken!! Toppers uit de eredivisie komen in een andere competitie al heeeeel veel te kort...
Vind ik leuk
Johan.l +3680
woensdag 11 oktober 2017 om 11:41
Nee Jan heeft gelijk, je roept maar wat, een buitenlander veranderd de knvb niet, het vuil komt van binnnen uit Zeist en heeft geen donder te maken met wie er voor de groep staat er is geen beleid
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 12:10
In die zin verschillen wij van mening. Daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
feyeniels +15480
woensdag 11 oktober 2017 om 12:36
Koeman is in mijn ogen wel geschikt. Hij heeft ervaring in grote competities en deed het tot dit seizoen prima in de Premier League.
Dan Rutten erbij als technisch directeur, Erwin Koeman en Ten Hag als assistent en Gullit als opvolger van Van Praag. Chris Woerts erbij als vervanger van Decossaux...

In mijn ogen zijn dit stuk voor stuk mensen die het Nederlandse voetbal er weer bovenop kunnen helpen.
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 13:01
Of iemand geschikt is hangt af van de visie en doelstellingen van de voetbalbond. Laat de KNVB eerst duidelijkheid verschaffen.

PS ik doe zelf ook mee met name dropping, dat is het leuke aan discussiëren op een voetbalplatform :) Ik denk dat Zeist eerst aan zet is.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:53
Al die oud-NLelftal spelers zijn anti buitenlandse bondscoach...
Dit is 1 van de problemen die het nederlandse voetbal heeft.
Altijd maar dat idee dat we een betere visie hebben dan het buitenland terwijl we ons al 4 jaar lang nergens voor plaatsen.
Vind ik leuk
derksen +6166
woensdag 11 oktober 2017 om 10:58
Hans ff sireneus
Heel de wereld heb kunnen zien dat hij het geen 90 minuten meer vol kan houden
Laat staan tegen de grote landen
Het is over klaar voor het straks zielig gaat worden
Bij BM staat die ook niet meer alles in basis hans..
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:04
Als je gisteravond weer ziet dan zeker eens. Al vraag ik me soms ook af of andere spelers zich niet te veel verschuilen/koest houden door aanwezigheid van Robben. Ik hoop in ieder geval dat een nieuwe bondscoach kiest voor een realistischer speelwijze. In 88 zijn we kampioen geworden met 442, op het toernooi in 98 waar we goed speelden en 4 e werden speelde. We ook 442 en in Brazilië waar we derde werden 532. Oftewel de Hollandse school is leuk en aardig allemaal maar niet zaligmakend. In deze tijd wordt meer dynamiek/fysiek gevraagd. Mijn opstelling (met alternatief)
———————-———cillessen(zoet)————————-
————-vanDijk(deVrij)—hoedt(Ake)———
Karsdorp(Tete)——-blind(deRoon))————Pieters(haps)
——Klaassen(vandeBeek)————Fer(vilhena)———
—————————Wijnaldum(vanGinkel)———————-
——————Janssen(dost)———Promes(Depay)———-
Hiernaast zijn er nog talenten die kans maken maar zich nog moeten bewijzen (langer goed spelen en beter worden):
Fosuh mensah, de ligt, van drongelen, St.juste, fr.dejong,til, Stengs, kluivert, lammers, bergwijn
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:11
Die Janssen kan beter gaan knikkeren ofzo! Dat is echt geen spits voor het NL elftal!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:27
Janssen. Ben je verliefd op hem of zo? Kan er niks van.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:09
Dat gaan we hier de komende tijd nog 186 keer lezen, dat Frank de Boer een optie is. En voor iedere reactie die zich tegen zijn kandidatuur uitspreekt komen er vijf of tien die erop wijzen dat hij Ajax 4x achter elkaar etc.

Frank de Boer is het symbool van de achterhaaldheid van het Nederlandse voetbal:

1. balbezit is heilig (als hunnie de bal niet hebben...)
2. liefst zo veel mogelijk jonge onervaren spelers opstellen want die willen nog naar me luisteren
3. altijd 4-3-3 want dat werkte in mijn tijd ook en we gaan ons niet aanpassen aan de tegenstander
4. als ze verliezen kwam de tegengoal uit de lucht vallen
5. als ze kansloos verliezen word ik heel moe van dat ze mijn opdrachten niet uitvoeren
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 11:11]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:25
Laat Verbeek het maar gaan doen, we hebben een frisse wind nodig bij Oranje.
Helaas begrijpen ze dat bij de KNVB nooit, die komen straks idd met Frank de Boer aanzetten, of met Bert van Marwijk.
Het percentage balbezit zal inderdaad weer gigantisch zijn, de sensationele 'tikkies terug' en 'balletjes breed' vliegen je bijna drie kwartier lang om de oren, oh wat een mooie kijksport is voetbal toch.
Daarna verspelen we de bal, verdwijnt de bal in ons doel en staan we vlak voor rust met 1-0 achter. Dan klinkt het rustsignaal en in de kleedkamer wordt gepredikt dat we veel beter zijn, want 99% balbezit!
Daarna gaan we weer eindeloos borduren, hopend dat er een gaatje valt in de verdediging van Andorra ...
Vind ik leuk
Vak-DD +7046
woensdag 11 oktober 2017 om 11:28
Ik hoop dat Kraay dan ook het vliegtuig pakt naar hier ver vandaan.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:36
jaaaaa ronald de boer ...... laten we dat doen......
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:30
Zie je het allemaal niet meer zo helder, zuipschuit?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:40
Een engelse coach, we hebben genoeg spelers met body, laat dan maar vechtvoetbal zien, kunnen we ons tenminste nog vermaken.

Hoedt, Van dijk, Ake, Fosuh, Drost, en ga zo maar door.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:45
Hoeveel hebben ze Robben betaald om afscheid op dit moment aan te kondigen?

Alle aandacht is naar Robben niemand heeft het over drama van uitschakeling. Andere landen die uitgeschakeld zijn ondergaan een aanval van hun media en er worden koppen gerold.

Wat doen wij, wow meneer glas Robben gaat stoppen, alsof hij Maradona is
Vind ik leuk
MOTM +255
woensdag 11 oktober 2017 om 11:52
Wat Kraay zegt, daar ben ik het wel mee eens. Tegen Zweden vond ik enkel Robben, Babel en heel misschien Vilhena Oranje-waardig
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 11:52]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:56
Kraay snapt t niet.
Mooi gert jan ervoor en een team smeden die wellicht geen uitblinkers heeft maar wel voor elkaar door t vuur gaan. Misplaatste ego s eruit.
Vind ik leuk
rolo8679 +1124
woensdag 11 oktober 2017 om 12:09
Zeer jammer dat Robben er mee stopt. Maar zo begrijpelijk. Hij maakt zelf de keuze om op een verstandig moment te besluiten om er mee te stoppen. Van der Vaart, Van Persie en Sneijder zien hun interlandcarrière als een nachtkaars uitgaan. Robben blijven we herinneren als 'top tot in de laatste wedstrijd'!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:13
NL gaat nog steeds uit van eigen kracht.. wij weten het zelf goed genoeg.....zelfs trainers als Blind en ook Dickie zijn van het tweede garnituur vergeleken met buitenlandse top trainers....kies maar weer een NL trainer en verzekerd van opnieuw geen EK over 2 jaar....NL trainers hebben de aansluiting gemist met wat er nu in de top wordt gevraagd anders hadden ze dat echt wel ingebracht....tijd voor een Buitenlandse coach die e.e.a. onbevangen kan inbrengen!! Maar zal wel nooit gebeuren...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:13
Lekker stoppen en met een nieuwe lichting beginnen , er is talent genoeg
Vind ik leuk
PSVKRK +368
woensdag 11 oktober 2017 om 12:18
kunnen we aub stoppen met zo leunen op Robben en ga bouwen aan een team, collectief, met vastigheid en, automatismen en stabiele basis.
Vind ik leuk
Dicky +4418
woensdag 11 oktober 2017 om 12:26
Heeft weinig zin denk ik. Met een flinke bos Duizendjes en een belofte dat er voortaan alleen nog spelers buiten de Eredivisie worden opgeroepen maak je een betere kans denk ik. Als ik Robben zou zijn dan zou ik ook geen zin meer hebben om met Toornstra, Vilhena, De Ligt en Veltman in één elftal te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:34
Of een trein desnoods, ook geen moeite mee
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:01
Bij een nieuw toernooi zal Robben 36 zijn, tegen die tijd is zijn huis klaar in de provincie Groningen heeft hij inmiddels een jaar afgebouwd bij Groningen en geniet van niets doen trouwens de Boer en Koeman willen niet maar staan ook niet op de lijst, Rutten en ten Cate wel al zal ten Cate bedanken gelet op de leugens van ene van Breukelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 13:03]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:20
Maak mij maar bondscoach.
Dan zijn we iig van Daley Blind verlost.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:26
Waar bemoeid die Kraay zich mee!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:11
Trapattoni
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 14:11]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:16
Omdat Frank de Boer zo geweldig is? Ajax ging het goed doen omdat hij weg was! Stelletje mafkezen, stel eens een coach op die goed is met mensen!! Niet een ex speler!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:21
Nee Hans, afgelopen, klaar, uit.
33 jaar, wil nog een paar seizoenen bij B Munchen spelen en gelijk heeft hij.
Kan daarna mooi bij Nijland in de leer en zich installeren als technisch directeur in/bij FC Groningen.
Vind ik leuk
Guust +3549
woensdag 11 oktober 2017 om 17:06
Van Marwijk met van Bommel als assistent misschien.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:22
Huub Stevens met Meulensteen en dan met harde hand aub.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:09
Ook een goede optie!!!!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:07
KNVB moet eerst maar Louis van Gaal als TD vastleggen dan zal deze TD een goede trainer voor ORANGE wel kiezen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:09
Wij hopen dat jij ook het vliegtuig pakt hans, ver hier vandaan! Nee grapje hoor
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kraay: 'Hoop dat Frank de Boer of Ronald Koeman straks een vliegtuig pakt'