Treurende Cillessen: 'Nog tien jaar. Maar het klopt... Dit is pijnlijk'

Treurende Cillessen: 'Nog tien jaar. Maar het klopt... Dit is pijnlijk'

woensdag 11 oktober 2017 om 13:25

Ook Oranje-doelman Jasper Cillessen zit na de uitschakeling voor het WK 2018 in zak en as. In gesprek met ELF Voetbal vertelt hij dat hij er geen moment rekening had gehouden dat het Nederlands elftal twee eindtoernooien op rij zou missen. 

"Twee grote toernooien missen is pittig. Als keeper ga je gelukkig langer mee dan als veldspeler. Als je naar Gianluigi Buffon kijkt heb ik nog tien jaar. Maar het klopt... Dit is pijnlijk", aldus de reservekeeper van FC Barcelona. 

Op dit moment is spelen voor Oranje niet leuk, zegt Cillessen. "Het missen van een groot toernooi doet te veel pijn om nog te kunnen genieten van het voetbal. Toch stemt de manier waarop we vandaag speelden hoopvol. We hebben de hele wedstrijd gedomineerd. Daar kunnen we de komende dagen goed op terugkijken. Maar als de definitieve uitschakeling nog zo vers is lukt dat nog niet."

Plaats een reactie

TvdM +481
woensdag 11 oktober 2017 om 13:27
Een wedstrijd domineren tegen een ploeg die openstaat voor een 6-0 verlies is natuurlijk niet een prestatie.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:57
Jij bent Buffon niet Jasper! By far niet!
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:32
Dat zegt die toch niet man...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:07
Dat zegt die toch niet man.... Cillesen is een groot bewonderaar van Buffon.
Vind ik leuk
Farmer +6102
woensdag 11 oktober 2017 om 16:06
'Domineren'. ja... Nederland had een zwaar overwicht, en speelde de Zweden álle kanten uit, maar als de felheid en wil niet bij Robben wegkwam, vond ik de rest van het team maar 'inspiratieloos ronddolen': hadden geen idee waar ze met die bal heen moesten.

Pas toen Dost er in kwam in de 2e helft, hadden we een aanspeelpuntje voorin. maar wel eentje die een mannetje bij zich moet hebben(wat de wissel van Janssen dus tot verbijstering brengt?)

De uitslag is, denk ik, tekenend voor het probleem van Oranje:

2-0,
2x Robben...

Als Robben het niet doet, wie dan wel?
Dát is de vraag die nú beantwoord MOET worden..

Een antwoord die de afgelopen 1.5 a 2 kwalificatiereeksen al beantwoordt had kunnen worden.

Qua inzet en beleving krijgt elke speler van NL gisteren wel een voldoende, maar qua voetbal zijn er maar 2 die een voldoende scoren:

Blind: 7, Stond bijna overal goed opgesteld, en strooide met goede passes.
Robben 8,5: absolute aanvalsleider, was constant aan het jagen, zelfs toen hij er helemaal doorheen zat: 'Goed voorbeeld doet goed volgen' hoop je.

De rest: 5.5 of lager: Als je onder leiding van je supervedette, niet in staat bent om wat inspiratie op te doen, dan heb je weinig tot niks te zoeken in Oranje.

7-0 was een onmogelijke opgave?

Nou, op papier wel, maar het LAFFE, en MAKKE Zweden van gisteravond was wel degelijk zó af te slachten.

na 28 minuten zaten ze al te tijdrekken, dat zegt toch genoeg?

Advocaat die als een klootloze viagra-tijger een spits voor een spits wisseld, mid voor mid, en RB voor RB... Tja.. '

'No guts,no glory".

'Sorry Dickie, maar als je IETS had willen laten zien, dan had je gisteravond je laatste kans: Robben wil nog wel, maar als je als coach, zó lafjes staat te wisselen, dan WIL je ook niet anders.

Geef Robben groot gelijk dat hij nu afzwaait.
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 11 oktober 2017 om 18:15
Zweden hield de deur dicht maar als ze even eruitkwamen met een paar man dan waren ze best gevaarlijk. Oranje moest het van afstandschoten hebben.
Vind ik leuk
Sazzz +8982
woensdag 11 oktober 2017 om 13:28
Wees blij dat je überhaupt speelt, want dat is al meer dan je bij je club doet. Er zijn op dit moment anderen die meer recht hebben op die plek
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:33
Wie dan? Cillessen is op dit moment de beste keeper die we hebben en het doet me dan ook pijn om te zien dat hij wissel zit bij Barcelona. Door dit soort 'recht op spelen' hebben we 3 of 4 keepers deze kwalificatie gehad wat mede resulteerde in de uitschakeling
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 13:35
Bijlow moet er in.

Heeft net zo veel competitiewedstrijden weg bij Feyenoord in het eerste in de afgelopen 1,5 seizoen als Clilessen bij Barcelona.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:37
Traint ie ook met Messi?
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:38
Nee maar wel met Nelom!!!
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 14:26
Dan zou de vraag worden of Messi met Bijlow traint.

Vind ik leuk
Polly11 +1842
woensdag 11 oktober 2017 om 15:36
Jasper is naar Barcelona gehaald om Messi een goed gevoel te geven, heerlijk zo een passeerbare keeper....
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:37
Hahaha echt he! Ik hoop dat Bijlow vanaf volgend jaar bij ons onder de lat staat! Grootste keeperstalent wat we hebben rondlopen momenteel!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:43
Ja is dat wat? Om eerlijk te zijn ken ik hem niet. Als hij zo goed is als jij zegt ben ik wel benieuwd!
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:48
Ik ga regelmatig wedstrijden van Jong kijken hij maakt als sinds hij een jaar of 15 is een hele goeie indruk op me! Ook met het ek onder 19 keepte hij(muv de blunder tegen Engeland) een fantastisch toernooi, en de wedstrijd tegen Twente deed hij het ook prima! Kunnen we hopelijk in de toekomst een hoop plezier aan beleven! Als Feyenoord nog een jaar door gaat met Jones/Vermeer hoop ik dat hij verhuurd word aan een eredivisie ploeg! Maar ik denk dat die jongen er wel komt!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:06
Zou mooi zijn voor het NLse elftal! Voor Ajax minder haha. We zullen zien!
Vind ik leuk
BassieN +8134
woensdag 11 oktober 2017 om 13:49
Dit is de toekomstige keeper van het NL elftal en van een topclub
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:06
Ben benieuwd!
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:37
Als ajax sup t roepen over talenten is het onzin.. Maar bij n talentvolle keeper van fey weten we t ineens zeker.... dat s gek
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 13:41
Wij van WC eend adviseren WC eend...
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 11 oktober 2017 om 13:47
LeukvoorVermeer
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:51
Ja ik ben altijd wel fan geweest van Kenneth hoor, heel erg pech met z'n blessures en het goeie spel van Jones, ik zou Vermeer verkopen na dit seizoen en volgend seizoen starten met Bijlow en dan Jones als ervaren man nog een jaartje als 2e keeper! Maarja ik ben de trainer niet ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:42
Niet omdat het een feyenoorder is (het is een keeper met potentie!) maar deze vergelijking met cillessen klopt niet helemaal. Cillessen heeft al veel meer op zijn naam dan bijlow en op dit moment is daarom (het is gewoon een goede keeper) cillessen geen gekke keus als basis bij NL.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:53
Momenteel is Cillessen ook gewoon de logische keuze! Die jongen zou eigenlijk wel moeten vertrekken en wekelijks spelen maar momenteel de beste keeper die we hebben!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:31
Ben ik het niet mee eens, Zoet is momenteel gelijkwaardig aan Cillissen zoniet beter.
Ik zie Cillissen toch teveel foutjes maken zoals ook weer tegen wit Rusland.
Zoet heeft ook als voordeel dat hij wekelijks onder de lat staat bij PSV.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 15:46
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Zoet, Prima eredivisie keeper maar meer ook niet. Speelde een aantal jaar geleden 2 leuke wedstrijden in de CL maar voor de rest vind ik het alles behalve een topkeeper. Liever Cillissen of Stekelenburg dan vind ik veel meer bewezen hebben en veel meer uitstralen dan Zoet.
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:38
Hahaha zoet is beter.. Hou toch is op man.. Zoet is geen bijzondere keeper en heeft dat a vaker bewezen.. zal ook nooit bij n topclub komen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:05
Cillissen is toch ook geen zekere keeper.
Maakt teveel fouten.
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 18:07
News flash... alle keepers maken fouten... Maar cillessen is een keeper die onhoudbare ballen eruit haalt... zoet daarentegen
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 14:34
Bijlow heeft het in zich om Nederland eindelijk weer eens een keeper te geven die echt beter is dan de overige keepers.
Is uiteraard nog niet het geval.

Het punt op dit moment met de keepers is dat ze op zich allemaal wel redelijkt to goed zijn maar er steekt er geen 1 echt bovenuit.
Daarom krijg je die oeverloze discussies over wie er wel of niet in moet.
Als Bijlow zich blijft ontwikkelen is de kans groot dat we er weer 1 hebben die er wel bovenuit gaat steken zoals dat met Van Der Sar en daarvoor met De Goey was.
Want het is eigenlijk al sinds Van der Sar is gestopt niet echt geweldig qua keepers hoewel Stekelenburg een goed WK in Zuid-Afrika had, op niveau van een Van der Sar. maar dat was een uitzondering, niet zijn normale niveau.
Cillessen had geen slecht WK in 2014 maar had dan ook Ron Beton in de vorm van zijn leven en Stefan De Vrij voor hem wat het vrij rustig voor hem maakte. Niet erg veel te doen gehad na die 1ste helft tegen Spanje, waar hij Oranje wel in de wedstrijd hield.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:52
Nou als die bijlow de nieuwe vd sar kan worden dan teken ik daarvoor. Moet hij alleen wel wat ballen door laten tegen Ajax hehe.
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:41
Je praat ook als een echte Feyenoorder ... Stekelenburg heeft dat niveau over meerdere jaren laten zien.. En cillessen kan binnenkort gewoon de nr1 keeper van barcalona worden.. kom jij met de 3e keeper van fey aan...
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 17:52
Ja, je kan ook niet lezen wat ik type en gewoon volop op mijn Feyenoorder zijn concentreren.

Stekelenburg heeft na dat WK nog 1 onbetwist een basisplaats gehad, bij Roma, daarna nooit meer ergens langdurig een basisplaats gehad. Was de logische opvolger van Van der Sar maar bij lange na niet in de zelfde categorie.

Die hele discussie over wie er nou wel of niet in Oranje moet komt omdat er geen 1 van de 3 or 4 kandidaten echt bovenuit steekt


Laat Bijlow eerst maar eens 1ste keeper bij Feyenoord worden, zien we daarna wel weer.
Maar het zou wel weer eens tijd worden voor een echt onbetwiste nr 1 in de goal bij het NL elftal, want die stoelendans onder de lat werkt ook niet geweldig voor de rest van de verdediging.
Bijlow zou dat kunnen worden.
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:57
Word het zeker tijd voor en dat had cillessen gewoon kunnen zijn en dat za cillessen komende 6 jaar ook worden... Maar dat je met Bijlow aankomt slaat tuurlijk nergens op..als hij zo goed is had hij die 2 ouwetjes er wel uitgekeept
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 17:59
Als je mijn allereerste psot waar ik Bijlow noem, serieus neemt, heb je me niet goed begrepen.
In een ander topic pleit ik voor een vaste keeper en zet ik CIllessen in mijn "ideale" achterhoede.
19 jarige keepers die meteen in het eerste komen en vervolgens international worden zijn zeldzaam. Casillas en Donnarumma.... verder kan ik er zo snel geen verzinnen
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 18:05
Jij hebt t over wereld niveau.. als hij dat had dan zou Hoj dus al goed genoeg moeten zijn op ze 19e bij fey in het eerste staan... Maar voorlopig heeft er 2 voor zich die allebei eigelijk net niet zijn
Vind ik leuk
AFC +3749
woensdag 11 oktober 2017 om 17:59
En Misschien was t Stekelenburg ze hoogetepunt maar dat was wel zeker Zijn niveau.. zo keepte hij al jaren... door verkeerde keuzes is t daarna minder n minder geworden.. Maar nog steeds n goede keeper
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 11 oktober 2017 om 13:46
Vincent?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 14:31
Bijlow weet niet eens dat hij een bal buiten de 16 naar een medestander moet geven. Dikke nee dus!
Vind ik leuk
HJR +4766
woensdag 11 oktober 2017 om 16:25
Bijlow kan goed bij lage ballen toch?
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 16:28
Ja, behalve tegen Portugal, wanneer ook de verdedigers net zo lang niks doen en achteruit lopen zodat ze in een naburig stadion belanden.

Vind ik leuk
Sazzz +8982
woensdag 11 oktober 2017 om 13:38
Oh, en Van Gaal gebruikte helemaal niet veel keepers? Zoet maakt op dit moment bij PSV een prima indruk en speelt veel. Ook Stekelenburg speelt niet slecht, maakt minuten. Cillessen niet en ik kan ook niet zeggen dat zijn optredens in oranje denderend zijn.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:42
Zoet heeft een paar wedstrijden inderdaad wel goed gekeept. Maar hij heeft vorig seizoen anders toch ook laten zien een zeer matige keeper te zijn
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:32
Het gaat toch om dit seizoen.
Vorig jaar was Cillissen bijvoorbeeld ook een stuk minder dan nu.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:42
Zoet maakte bij PSV een prima indruk door de bal over de lijn te trekken tegen Feyenoord, een kleine maand later stond hij basis tegen Bulgarije en blunderde hij opnieuw. De beste keeper hoort gewoon te spelen, Cillessen. Voor een veldspeler vind ik het anders en daar horen spelers in vorm te spelen. Bijvoorbeeld eind vorig seizoen had Elia meer moeten spelen en Janssen uberhaupt lekker thuis voor de buis moeten zitten
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:54
En dit seizoen pakt Zoet er 2 ballen uit tegen Feyenoord waar iedereen aan een zeker doelpunt denkt. Die bal vorig seizoen tegen Feyenoord is ongelukkig want als er geen doellijntechnologie was dan had de scheids er zeker geen doelpunt voor gegeven. Cillessen en Stekelenburg spelen bijna niet. Dus kun je ook geen fout maken. Al ging Cillessen bij een voorzet er flink onderdoor. Met wat geluk kan hij daarna de bal oprapen. Dus zo valt er over elke keeper wel iets te zeggen
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 13:55]
Vind ik leuk
Cappie +5778
woensdag 11 oktober 2017 om 14:38
Blunderde tegen Bulgarije? Volgens mij was dat iemand anders die daar blunderde...

En die bal tegen Feyenoord over de lijn zou in elk ander voetbalstadion in de wereld geen doelpunt zijn geweest. De scheids had het namelijk pas door toen zijn horloge afging.

En inderdaad, de beste keeper moet spelen. We weten alleen niet hoe goed Cillessen op dit moment is want hij speelt nooit.
Vind ik leuk
Polly11 +1842
woensdag 11 oktober 2017 om 15:35
Nee Jasper zag er goed uit tegen Bulgarije......heeft geen recht op speeltijd
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:59
Op dit moment de beste keeper? Daar zijn de meningen flink over verdeeld
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:08
Cillesen is ff geblesseerd geweest he. Daardoor heeft er 2 gemist
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:39
Gelet op de kansen die zijn concurrenten hebben Zoet en Stekelenburg hebben gehad en hoe zij dan presteerden, kun je op basis van de afgelopen 2 westrijden van Cillissen niet concluderen dat iemand meer recht heeft onder de lat te staan dan hij. Cillissen heeft het prima gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:34
Vind je, dat tegendoelpunt van de wit Russen was toch weldegelijk een fout van Cillissen.
Iedereen heeft zo zijn voorkeur maar ik vind dat Cillissen teveel praat en te weinig stabiel is.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:45
Volgens mij geen fout van hem. Het zou zijn fout zijn als de bal er in de korte hoek in zou vliegen. Die dekt hij keurig af. Ik geef je gelijk dat hij geen puntenpakker is, maar dat zijn z'n concurrenten ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:18
Was gewoon een houdbare bal zoals hij wel vaker doorlaat.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:03
Prima onderbouwd!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:26
tegen Zweden geen bal op doel gehad dan is het echt moeilijk hoor om de 0 te houden.
Zoet is een Veel completeren keeper en pakt meer punten voor zijn ploeg.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:46
Kijk de wedstrijd terug. En met je mening over Zoet laat je duidelijk blijken gekleurd te zijn. Alleen in de 040 regio zijn ze het denk met je eens. De waarheid is dat Zoet er net als Cillissen ook geen hout van kan.
Vind ik leuk
Bizzy +8588
woensdag 11 oktober 2017 om 13:35
Heb Cillessen hoog zitten maar het wordt tijd dat deze jongen wekelijks gaat keepen bij een club. Daar wordt hij alleen maar beter van.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 13:54
Helemaal mee eens! Als cillessen z'n wk vorm weer terug vind en wekelijks speelt is hij zonder twijfel nummer 1!
Vind ik leuk
FCU10 +465
woensdag 11 oktober 2017 om 13:39
Kunnen we beter afscheid van nemen. Zit bij zijn club op de bank, gaat bij Nederlands elftal vaak de fout in (afgelopen zaterdag had hij de 1-1 ook gewoon moeten hebben) en als je eenmaal op een eindtoernooi bent, ben je in het nadeel met Jasper omdat hij nooit een penalty pakt.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:45
Kan je je voorstellen hoe het Nederlands voetbal er voor staat! Jasper bij Barcelona op de bank is nog altijd stukken beter dan Zoet in de goal....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:47
Jasper Cillessen heeft zichzelf buitenspel gezet door bewust te kiezen voor een reserverol in Spanje. Er gaat een verkeerd signaal uit van zijn selectie voor Oranje.
Vind ik leuk
Cappie +5778
woensdag 11 oktober 2017 om 14:39
Wel fijn om te merken dat je ook berichten kan typen waarin geen enkel opgezocht woord staat. Heb je er geen zin meer in of pas je het niveau aan ons aan?
Vind ik leuk
michelhx +2211
woensdag 11 oktober 2017 om 14:39
Sinds wanneer kan Cillessen praten? Het zal niet lang meer duren voordat er een betere en completere keeper zijn plaats in gaat nemen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:39
En wie is dat in jouw ogen?
Vind ik leuk
michelhx +2211
woensdag 11 oktober 2017 om 16:17
17 van de 18 huidige Eredivisie keepers. :)

Maar ik schat Hahn, van Leer, Zoet, Stekelenburg allemaal al hoger in dan die zak hooi en dan zijn er nog keepers die momenteel nog te jong zijn met veel meer potentie dan Cillessen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:28
Padt
Vind ik leuk
Butsbal +4966
woensdag 11 oktober 2017 om 15:04
Haha net of jij nog 10 jaar in aanmerking komt voor Oranje. 10 minuten is nog te lang voor jou reservekeeper.
Vind ik leuk
JD85 +350
woensdag 11 oktober 2017 om 16:18
Gedomineerd tegen de lamme en de blinde. En diezelfde lamme en blinde hebben ons uitgeschakeld in de kwalificatie. Je kunt wel hoop putten uit het feit dat je een wedstrijd gewonnen hebt, maar als ik de spelers, en dan met name de mentaliteit van de spelers, zie... dan is het gewoon triest en om te treuren.

Een erbarmelijk niveau van overbetaalde, overgewaardeerde B-amateurs die per toeval een prof contract getekend hebben en het nu voetbal technisch niet meer op kunnen brengen om zich in te zetten voor hun vaderland. Social media, persoonlijke branding, volgers, persoonlijke sponsors, etc etc zijn tegenwoordig belangrijker dan een goede wedstrijd spelen met strijd en inzet. Depay en Wijnaldum en al deze pseudo vedettes mogen van mijn part verbannen worden uit het Nederlands Elftal.

Bij Wijnaldum kan het misschien nog goed komen, maar Depay is zo ver heen dat het met deze jongen nooit meer goed komt. Uitgekotst bij Manchester United, uitgekotst bij Lyon (na een maand...) en uitgekotst door het legioen vanwege persoonlijk wangedrag en ongeïnspireerde wedstrijdinstelling.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 16:18]
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
woensdag 11 oktober 2017 om 16:20
Hey plattekar, cillessen bedoeld dat hij kwa leeftijd over 10 jaar, net als Buffon, nog hoopt te keepen, en daarmee bedoeld cillessen niet Buffon's skills, snap ie?
Vind ik leuk
5by5 +482
woensdag 11 oktober 2017 om 16:20
Volgens mij is zijn houdbaarheidsdatum al lang verstrekken.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:37
Geniet er nou toch nog maar ff van. Bijlow komt er aan en die speelt jou er uit hoor!
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
woensdag 11 oktober 2017 om 16:53
Je kunt nog 10 jaar mee, maar dan zul je wel moeten gaan spelen bij Barca, anders wordt het bij jou geen 10 jaar meer in het NL elftal.
Vind ik leuk
Teo Smith +13796
woensdag 11 oktober 2017 om 19:06
Ik hoop niet dat jij de komende 10 jaar op doel staat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Treurende Cillessen: 'Nog tien jaar. Maar het klopt... Dit is pijnlijk'