'Volgende ster aast op vertrek uit China: Europese toptransfer lonkt'

'Volgende ster aast op vertrek uit China: Europese toptransfer lonkt'

woensdag 11 oktober 2017 om 15:58

Oscar overweegt de Chinese Super League na een jaar weer te verlaten. De Braziliaan heeft volgens talkSPORT en Calciomarcato zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Europa.

Oscar vertrok in januari van dit jaar van Chelsea naar Shanghai SIPG voor ruim 65 miljoen euro. In China tekende hij een contract ter waarde van zeker 450.000 euro per week. Nu acht Oscar de tijd rijp om weer op een hoog niveau te gaan voetballen. Internazionale, Atlético Madrid en Juventus zijn geïnteresseerd.

Eerder liet Carlos Tévez ook al zijn onvrede over zijn leven en het voetbal in China doorschemeren. De Argentijn is bij Shanghai Shenhua de best betaalde speler ter wereld, maar is tot de conclusie gekomen dat geld toch niet gelukkig maakt. Aan het verblijf van Tévez in Shanghai lijkt snel een einde te gaan komen. Paulinho keerde eerder al terug uit China en tekende voor FC Barcelona.

Plaats een reactie

Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:16
Die komt ook naar Feyenoord samen met Ozil, Sanchez en Messi!
Vind ik leuk
Morris +14767
woensdag 11 oktober 2017 om 18:12
en toen ging de wekker...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:16
en toen ging de playstation uit
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:20
En wat mot 'ie kosten?
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 11 oktober 2017 om 16:21
Vraag me af of Jackson martinez her serieus hier bij laat
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 11 oktober 2017 om 16:36
Die moet heel erg blij zijn met zijn contract daar.
Net zoals Atletico heel blij was dat ze nog verdienden op hem
Bakt er sinds zijn vertrek bij Porto weinig meer van. Laatste jaar ook geen pot gespeeld
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 11 oktober 2017 om 16:43
Meen je joh? Bizar man bij porto was hij echt goed
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:10
Bij Atlético was hij echt waardeloos
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:21
Zakken gevuld en weer terug...
Vind ik leuk
goekie4 +1305
woensdag 11 oktober 2017 om 16:33
En terecht, heeft het gewoon eerlijk toegegeven. Ook gezegd dat hij in Europa wilde terug keren. Hij kan nu gewoon zijn hele familie onderhouden. Zijn leven lang.
Vind ik leuk
Bizzy +8576
woensdag 11 oktober 2017 om 17:05
Hou het lekker bij babi pangang (voor mij chinees genoeg)....
Vind ik leuk
Mo +8782
woensdag 11 oktober 2017 om 17:19
Het is zo en zal nooit veranderen: China is een kutland om in te voetballen, qua salaris hebben sommige spelers daar echter niet te klagen....
Vind ik leuk
Itsese +1925
woensdag 11 oktober 2017 om 18:05
visa versa toch? Uiteindelijk denken de Chinezen, wat een kutvoetballer, maar hij bracht gelukkig wel de nodige inkomsten op.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 18:06]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:23
Nou Babi panggang is helemaal niet gerelateerd aan echt Chinees. In China kennen ze geen Babi pangpang, die eetstijl kun je eerder vinden in Indonesie.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:35
Toen die vertrok zei die nog dat die het totaal niet voor het geld doet en de chinese competitie heel mooi vindt. Een jaar later wilt die al terug, tja
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Volgende ster aast op vertrek uit China: Europese toptransfer lonkt'