'Internationals gingen stappen en trainden niet, omdat ze te dronken waren'

'Internationals gingen stappen en trainden niet, omdat ze te dronken waren'

woensdag 11 oktober 2017 om 19:06

Alsof de uitschakeling voor het WK van 2018 nog niet erg genoeg was, krijgen de internationals van Chili ook nog de volle laag van Carla Pardo. Zij is de vrouw van doelman en aanvoerder Claudio Bravo.

Chili viel dinsdagnacht buiten de boot door een 3-0 nederlaag tegen Brazilië en 1-1 gelijkspel bij Peru - Colombia. Meteen na de uitschakeling uitte Pardo haar frustraties op Instagram. Ze verwijt de Chilenen een gebrek aan professionaliteit en claimt dat enkele internationals dronken op de training verschenen.

'Bedankt voor alle mooie momenten. Het was prachtig', begint Pardo nog positief over Bravo. Dan gaat ze los: 'Als je dat Chileense shirt over je hoofd trekt, moet je professioneel zijn. Ik weet dat sommigen keihard werkten, maar andere internationals gingen stappen en trainden niet, omdat ze te dronken waren. Het zijn huilebalken en door jullie huilt ook de rest van het land.'

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 19:15
Terug naar je aanrecht, golddigger!
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:21
Wel een lekkere
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:24
Maar kan ze koken?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:13
Justeat.nl
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 20:15
Ja, water.
Vind ik leuk
Foebele +32417
woensdag 11 oktober 2017 om 19:42
Golddiggers en aanrechten gaan niet samen jongen, daarom zijn ze golddiggers, zodat ze nooit aan het aanrecht hoeven te staan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 19:43]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:45
Pittig wijfie hoor.
Vind ik leuk
luccerd +2315
woensdag 11 oktober 2017 om 20:56
Das nog eens goeie chili con carne!
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 20:39
Goldigger hoor je niet zulke dingen roepen... die zeggen ja en amen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:43
Dat dacht ik ook al, de kans nu groter dat een voetballer haar niet meer wilt omdat ze anders dingen over medespelers gaat lekken.
Vind ik leuk
AFC +3786
woensdag 11 oktober 2017 om 21:57
Idd.. dit is wel echt laatste wat je zou moeten doen... deze is waarschijnlijk gewoon trots op der land of heeft der man thuis heel de dag horen zeiken en dacht... weet je wat.........
Vind ik leuk
Vaag +1821
woensdag 11 oktober 2017 om 19:17
Ach trainingen zijn ook erg overschat. )
Vind ik leuk
Bizzy +5763
woensdag 11 oktober 2017 om 19:22
Mooie pittige dame. Niks mis mee
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:22
Come to daddy baby
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:32
Fijn die social media tegenwoordig ;)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:34
Ach bij Nederland deden ze hun best en mislukte het... had liever dan dit gehad haha
Vind ik leuk
Johan.l +3711
woensdag 11 oktober 2017 om 19:47
Hoezo nou een gold digger, in de spiegel gekeken vanmorgen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:58
Mooi milfie ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 07:33
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!

Moet!!!!!

eeeeeeeeeeeeeeeeen....


PIEMEL IN!!!!

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Internationals gingen stappen en trainden niet, omdat ze te dronken waren'