Opmerking Vreven inspireerde NAC'ers tegen Feyenoord: Veranderde mentaliteit

Opmerking Vreven inspireerde NAC'ers tegen Feyenoord: "Veranderde mentaliteit"

donderdag 12 oktober 2017 om 14:43

Thierry Ambrose had geen idee dat NAC Breda op het punt stond om historie te schrijven tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord. De huurling van Manchester City wist lang niet dat het zo'n unieke gebeurtenis was.

Dat zegt de spits in gesprek met GFFN in Frankrijk. "Ik wist tot de rust niet eens dat het historisch zou zijn", zegt Ambrose. "We stonden op 0-1 en de coach (Stijn Vreven, red.) vertelde ons dat als we zouden winnen het een historische prestatie zou zijn. Dat was een goede zet van hem, want het veranderde onze mentaliteit. Daar mogen we hem voor bedanken."

"We zijn nog heel jong, dus dit resultaat heeft veel druk op ons gelegd en de fans verwachten veel van ons", vervolgt Ambrose. "Ze denken dat we ver kunnen komen, maar ik denk dat dat alleen maar extra druk op ons legt. Maar om met zoveel andere jonge spelers te spelen is geweldig en dit is pas de start van het seizoen. Later, als iedereen gesetteld is, zal het nog beter zijn."

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 14:51
En met dit artikel kom VP nu pas mee? Bedankt hoor dat jullie mij weer effe helpen herinneren aan die nederlaag;)
Vind ik leuk
DubRtd +13567
donderdag 12 oktober 2017 om 14:54
Kantoor van VP staat niet voor niks in dat rampgebied.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:20
Wat een inspiratie waar na ze de werk met de zelfde inspiratie verloren van sparta:-0)
Als een dubbeltje op zn kant :0)
Vind ik leuk
NB88 +6
donderdag 12 oktober 2017 om 15:38
Ken je feiten aub. NAC speelde ten eerste gelijk tegen Sparta, dit was voor Feyenoord en verloor van ADO. Overigens zijn beide elftallen in die wedstrijd 70 min lang van het kastje naar de muur getikt....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:42
En een week later verliezen ze kansloos van een concurrent..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:58
Kansloos is een groot woord, er stond na de overwinning in de Kuip onverwacht veel druk op die ploeg. Je zag dat dat gaandeweg de hele ploeg verlamde.
Vind ik leuk
Breda83 +443
donderdag 12 oktober 2017 om 16:13
Weer zo’n droeftoeter die op basis van de eindscore meent te weten wat het wedstrijd verloop was. ADO mocht blij zijn dat het met de rust nog maar 0-0 stond, had minimaal 2-0 móeten zijn. Na de rust ook nog genoeg kansen gehad om te scoren, en uit een corner wordt het onnodig 0-1. Eigenlijk heeft ADO deze wedstrijd kansloos gewonnen, NAC was vele malen betrr
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:21
Ik heb die wedstrijd idd niet gezien, maar voor een club als NAC kan je beter je 3 punten pakken tegen een concurrent dan tegen Feyenoord.

En als je een spits hebt genaamd Ambrose en die kan niet scoren. Goeie speler, sterk aan de bal..,maar heeft erg veel moeite met scoren. In de Kuip had hij in de 1e helft ook al 2 of 3x kunnen scoren
Vind ik leuk
Polleke +643
donderdag 12 oktober 2017 om 16:14
Normaal gesproken haal je in die 2 wedstrijden max 3 punten.
Tuurlijk zouden het met een overwinning op ADO echt bonuspunten zijn, maar winst in De Kuip voelt toch lekker!

3 punten gehaald = doelstelling gehaald...
Vind ik leuk
Olfie +2454
donderdag 12 oktober 2017 om 16:39
& met die 3 punten geen 3 punten afstand genomen op ADO ;). Al zou ik als supporter en speler kiezen voor de winst in de kuip, toch was het voor de stand van NAC in de eredivisie beter geweest van ADO te winnen.
Vind ik leuk
Polleke +643
donderdag 12 oktober 2017 om 20:27
Dat klopt, maar volgens mij zeg ik dat ook? :-)
Vind ik leuk
kees ee +232
donderdag 12 oktober 2017 om 21:14
hij hoeft nu alleen nog maar iets te verzinnen wat elke week of minstens om de veertien dagen werkt ?
Vind ik leuk
TdoubleU +1174
vrijdag 13 oktober 2017 om 06:33
bijpassende foto zou ook op zijn plek zijn!!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 17:44
Als je in de kuip speelt ben je vanzelf toch al gemotiveerd ,wat een onzin dat daar 1 opmerking voor nodig was .....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Opmerking Vreven inspireerde NAC'ers tegen Feyenoord: "Veranderde mentaliteit"