Vreven krijgt volle laag van verbaasde Groenendijk: Waar haalt-ie het vandaan?

Vreven krijgt volle laag van verbaasde Groenendijk: "Waar haalt-ie het vandaan?"

donderdag 12 oktober 2017 om 18:07

Fons Groenendijk is niet gediend van uitspraken die collega-trainer Stijn Vreven (NAC Breda) eerder deed over ADO Den Haag. Vreven liet zich eerder deze week negatief uit over het voetbal dat de Hagenaars spelen. 

NAC verloor onlangs met 0-1 van ADO. Het spel van de tegenstander sprak Vreven totaal niet aan. De opmerkingen van de Belg zijn Groenendijk volledig in het verkeerde keelgat geschoten, blijkt in een interview met het Algemeen Dagblad. 

"Ik ben verbaasd dat hij zich zo uitlaat. Laat hem lekker naar zijn eigen elftal kijken. Ik ben laatst voor niks naar Feyenoord – NAC geweest, want daar stonden ze 86 minuten bijna achter de goal te verdedigen. Hij kan zich beter afvragen waarom zijn ploeg elke wedstrijd na een uur als een kaartenhuis in elkaar stort", aldus de coach.

Vreven zei ook dat de fans van NAC 'iets anders verlangen' dan de supporters in Den Haag. Groenendijk snapt er niets van. "Waar haalt-ie het vandaan? Alsof ze bij NAC Champions League zijn gewend. Ze hebben de afgelopen jaren nota bene in de Jupiler League gespeeld."

Plaats een reactie

Nuance +3130
donderdag 12 oktober 2017 om 18:10
Jongens jezus, je speelt met je team zoals je denkt dat het het beste is. Soms drukt de ander je terug. Soms verlies je onterecht. Man man.
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 18:42
Je maar insteek mag toch wel zijn dat je probeert te vermaken?
Als winst doel is dan kan je het ook via teletext lezen.
Wie naar een wedstrijd gaat wil toch de intentie van vermaak zien?
Natuurlijk gaat het om overleven.
Maar Vreven kan ook kiezen voor leuk voetbal, mogelijk degradeert ie dan, je kan wel twisten over wie voetbal dan een dienst bewijst, Stijn of Alphons?
Vind ik leuk
Nuance +3130
donderdag 12 oktober 2017 om 19:00
Dat weet ik oprecht niet. Maar Vreven moet gewoon zijn mond houden over de taktiek van zijn tegenstander. In de Kuip hadden wij 74% balbezit en je gaat op je plaat. Dan vindt Vreven het normaal en als ADO het bij hem doet, is het mis.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:04
Vreven is gewoon een slechte verliezer blijkt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:10
Als promovendus tegen de kampioen? Wat had NAC dan moeten doen? Volop in de aanval? Ik had van ADO ook meer verwacht eigenlijk. Was echt slecht voetbal wat ze lieten zien. Niet eens zo verdedigend maar gewoon veel fouten
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 19:19
" tegen Feijenoord zelf verdedigend en nu klagen"

Daar heb je een punt. Nu snap ik je beter. Nu is er wel verschil tussen Feijenoord en ADO.
Feijenoord bulkt vd poen vergeleken met NAC en ADO en die clubs zijn ongeveer gelijke monniken, mag je dan van beide clubs verwachten dat ze proberen te voetballen? De beurt is aan U
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
Nuance +3130
donderdag 12 oktober 2017 om 22:35
Feyenoord is het aan haar stand verplicht de wedstrijd te maken, zeker thuis en zeker tegen NAC. ADO hoeft dat juist uit tegen hen niet. Waarom? ADO heeft het gewoon slim gedaan. NAC heeft goed gevoetbald alleen niet gescoord en je loopt tegen een doelpuntje aan. Tja eigen schuld. Grote jongen zijn en Groenendijk feliciteren. Die Vreven laat zich zo kennen.
Vind ik leuk
Cookee +4767
maandag 16 oktober 2017 om 11:50
Voor jou gaat het om de punten.
Dat snap ik ook voor elke club onderin.
Maar voetbal is bedacht om mensen te vermaken.
Als je punten belangrijk vindt, dan is voetbal een Hollywoodfilm... soms geen klote aan... maar de 'goodguy' won en das prettig.
Vind ik leuk
Nuance +3130
maandag 16 oktober 2017 om 12:18
Als Feyenoord slecht speelt en wint, ben ik toch blijer dan als ze goed spelen en verliezen (PSV uit tweede helft).
Alleen hou je slecht spelen en constant punten pakken niet erg lang vol.
Vind ik leuk
Cookee +4767
maandag 16 oktober 2017 om 13:48
Oh dus je bent voor Feijenoord, sorry dacht dat je onderin aan de strop hing. :-)
Dan vind ik punten cruciaal, maar bovenin mag Feijenoord niet zoveel moeite hebben en ook Ajax en PSV niet.
Het is overal zo labiel... ene week geeft hoop... week erna is niks. Nu is Jorgensen terug, dat zal rust geven. Maar wel jammer dat de anderen zonder hem het niet oppakten want dat maakt je minder afhankelijk van die ene. En het spel is met Larsen e.a. ook minder voorspelbaar.
Vind ik leuk
Sideburnn +1483
donderdag 12 oktober 2017 om 21:37
Vermaken is leuk als het kan.
Ik hoop dat Sparta de eerste 5 wedstrijden gaat winnen met voetbal wat om te janken is...als ze maar winnen...
Vind ik leuk
Cookee +4767
maandag 16 oktober 2017 om 11:46
Ik gun Sparta al het goede en ik begrijp je... overleven is nu even prioriteit. Maar van clubs die 10x zoveel geld hebben eis ik meer dan van Sparta.
Zij die het meeste geld uit de TV-pot willen hebben dan een vermaak-plicht. Als Gio zegt, PEC is altijd lastig... dan moet ie even naar de begroting kijken.
Vind ik leuk
Sideburnn +1483
maandag 16 oktober 2017 om 18:33
Zit ik hier met een speld....krijg ik hem er niet tussen :-)
Vind ik leuk
Cookee +4767
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:31
Laat die speld even liggen voor een stuk van een 'succes-supporter'. :-)
Ik weet van Cambuur hoe oneerlijk voetbal is. En hoe het grote geld de afstand groot houdt.
Succes komend weekend. Al gun ik het Exc ook. Spannende tijd, maar geniet ervan, Cambuur staat nu 14e in de Juup, ruilen? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:12
Dus eigenlijk vergelijkt Alphons zijn ADO met Feyenoord.
Vind ik leuk
Mo +8768
donderdag 12 oktober 2017 om 18:37
Wie is Alphons
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:05
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfons_Groenendijk ( zonder H)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:11
en zonder p
Vind ik leuk
Nuance +3130
donderdag 12 oktober 2017 om 22:35
Scherp, scherp
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:14
Vreven moet ook inderdaad z'n mond houden. Met heel veel geluk gepromoveerd, want het voetbal was in de JL niet om aan te gluren. Niemand verwachtte de promotie dan ook. Op basis van het voetbal heeft hij het niet afgedwongen.

Zorg maar dat je je kop boven water houdt. Nu lult die bolle Smulders nog niet, maar zodra alles tegen zit trapt ie Stijntje als eerste eruit. Bel ome Marinus eens op. 23 december 2016. De kalkoen zou net de oven in glijden.....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:24
En terecht....

Als je 2x het hoogste budget hebt... en halverwege 12e staat....(met fortuin thuis gewonnen van almere 1dag voor zijn ontslag)

Wedstrijden niet om aan te kijken??

Kijk ffe vvv uit&jong ajax thuis terug!!

100%dat je terugkomt op je woorden!

Vreven is voor nederlandse begrippen een aparte trainer, maar zeker wel een goeie!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 08:18
Vreven heeft niet veel meer punten gehaald dan dijkhuizen.

Met gelik 5e geworden, geluk dat je de thuiswedstrijd tegen nec niet met 0-3 verliest en geluk dat dessers t op zijn heupen kreeg in de NC. Overigens dezelfde desssers als waarin vreven t in de winterstop niet zag zitten en hem op de bank zette..
Nu kan hij zijn ploeg niet langer dan 60 minuten laten voetballen...

Leg mij nu maar eens uit waarom die vreven een goeie is! Hij praat de supporters naar de mond en schijnbaar is dat in Breda dus al genoeg....
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:28
Wat betreft de thuiswedstrijd tegen NEC heb je gelijk. Dat had zomaar de andere kant op kunnen rollen. Maar wat betreft Dessers en Vreven moet je jezelf toch iets beter op de hoogte stellen Sooike. Dessers stond er een paar wedstrijden naast omdat dezelfde Dessers volgens Vreven niet genoeg arbeid in zijn spel leverde, lees: niet mee terug verdedigen en aanspeelbaar zijn en in dienst van het elftal spelen. Hij wilde Dessers daarmee laten voelen dat hij niet een onbetwiste basisplek had.

En wat betreft die 60 minuten voetballen, als je eens wat interviews met Vreven hebt gelezen of gekeken dan had je kunnen weten dat hem dat ook steekt maar er wel een verklaring voor heeft. Namelijk dat het bijna allemaal jonge jongens zijn die nog moeten leren te doseren. En dat gaat wedstrijd voor wedstrijd beter.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:17
Dus hij wilde dessers anders gebruiken als waar zijn kracht lag. Dessers heeft echt niet veel meer arbeid geleverd na de winterstop hoor.

En dat doseren is natuurlijk een k excuus. Alsof de city mannen niet gewend zijn om 90 min gas te geven. Zal meer aan de trainingsintemsiteit te maken hebben en opbouw conditie.

Maar wat maakt vreven in jou ogen dan een goede trainer? Wat voor tactische ingevingen heeft hij? Ik zie voornamelijk blunders.... bv, jullie beste speler, García, hoort gewoon op 10. En niet hangend aan de zijkant
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:34
Dat Garcia hangend op links speelt, daar zit echt wel een gedachte achter. Garcia is idd een prachtige speler die met splijtende passes een spits vrij voor de goal kan zetten maar Vreven verwacht van zijn nummer 10 ook dat hij scorend vermogen heeft en dat heeft Garcia (nog) niet voldoende. Vloet heeft dat wel, die kan een draak van een wedstrijd spelen maar er wel 2 (Groningen thuis) in knallen. De gedachte met Garcia is dan ook van Vreven dat hij vanaf links naar binnen kan knijpen in een vrije rol. Als Vloet dan naar voren opschuift heb je 2 aanspeelpunten in de zestien die door Garcia bediend kunnen worden. Bijkomend voordeel van een naar binnen trekkende Garcia is dat Angelino er op links overheen kan richting de achterlijn. Als je de wedstrijden van NAC analyseert zul je zien dat de meeste aanvallen over links lopen, simpelweg omdat we daar de meeste kwaliteit hebben staan.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:51
Alles beter dan die dooie zak die jullie hebben kruik!!
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 22:29
Daar ben ik t nog mee eens ook!

Ik vind beide niet geschikt voor de eredivisie maar vreven heeft Iig nog passie. Die dooie bij ons heeft helemaal niks en zie ik ook liever vandaag dan morgen wieberen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 oktober 2017 om 22:33]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:15
:-) tja Stijntje... grote bek is leuk maar zorg dan dat je je eigen shit op orde hebt.
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:29
Heeft hij toch? NAC speelt attractief en staat op plaats 14, daar tekent iedere NAC supporter voor.
Vind ik leuk
Thobar +2750
donderdag 12 oktober 2017 om 18:16
Weet niet waar hij over praat. Hij is helemaal niet bij Feyenoord-Nac geweest, want Nac verdedigde voor het doel en stortte niet als een kaartenhuis ineen.
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 12 oktober 2017 om 18:18
Vreven heeft een mening Groenendijk in dit land mag dat jankerd.
Vind ik leuk
Sazzz +8965
donderdag 12 oktober 2017 om 18:25
In dit land mag hij dan daar toch over janken?
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 12 oktober 2017 om 18:34
Ja tuurlijk in dit land mag alles behalve je hypotheek aflossen want dan word je gestraft.
Vind ik leuk
LFC16 +312
donderdag 12 oktober 2017 om 18:18
Nu ben ik verbaasd over de uitspraken die Groenenzijk nu over NAC doet, wat een raar zielig mannetje die gast.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:14
Misschien dat zijn Willem II verleden er iets mee te maken heeft ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:20
Pak hem maar aan Fonsie..
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:27
Maar wel 2-0 winnen Fonsie. Flikker lekker een eind op uit de voetbalwereld. Heb altijd medelijden met hem als hij praat (en ‘schaapachtig’ kijkt).
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:03
ADO won toch ook?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:29
En terecht dat Smulders die Dijkhuizen er uit heeft gegooid ! Dat is echt een zeer beperkte
amateurtrainer . Maar Vreven moet zich ook gedeisd houden en niet denken dat hij het uitgevonden heeft ! Hiermee zeggende dat Groenendijk wel een punt heeft .
Begin bij je eigen speelstijl en team en breng daar verbetering in aan en bemoei je niet met een ander team als jouw eigen team ook niet goed speelt .
Vind ik leuk
Cookee +4767
donderdag 12 oktober 2017 om 18:46
Als de ander niet wil voetballen, dan frustreert dat wel toch?
Niemand ging ooit voetballen en dromen van 0-0.

Maar ik snap ook dat de belangen groot zijn.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4191
donderdag 12 oktober 2017 om 18:45
Bitchfight! :D
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 18:47
Het feit dat Groenendijk hier - als een wesp gestoken - op reageert, zegt een hoop. Wie de schoen past.....
Vind ik leuk
StefW +31
donderdag 12 oktober 2017 om 18:54
ja mooi inderdaad, als het je niets doet laat je het gaan. Groenendijk voelt zich aangevallen en dat zegt vooral iets over Groenendijk.
Vind ik leuk
Utca030 +2457
donderdag 12 oktober 2017 om 19:01
Ja Stijn je hebt het wel tegen mr. Groenendijk.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:13
Beetje kinderachtig van beide trainers. Vreven moet zich inderdaad op zijn eigen elftal richten, maar Groenendijk doet nu precies hetzelfde als wat hij Vreven verwijt.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:29
Ado is oud nac!
Dus ach...

Ado wordt 13e dit seizoen...
Nac ook rond die positie schat ik!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:35
Poetin waarschuwt Merkel.
Groenendijk waarschuwt Vreven.
May waarschuwt Trump.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:36
Tja Alfonsje, met zo'n reactie bewijs je van hetzelfde niveau te zijn dan Stijn...
Wat een kleuters zijn het toch. Ego als een mammoet, bewustzijn van een 3-jarige. Eikeltjes.
Vind ik leuk
lol123 +127
donderdag 12 oktober 2017 om 19:43
Het zijn net kleuters van groep 1
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:58
Huillie huillie... Uit Feyenoord of uit naar NAC totaal iets anders. NAC speelde gewoon goed in Rotterdam en won terecht. Vreven heeft gelijk mbt dat in Breda iets anders verwacht, wordt namelijk NOAD, totaal niks met Championsleague te maken. Waren Groenendijk wel gelijk in heeft dat NAC na 60 instort. Net als Groenendijk zelf als hij zo calimeroachtig vindt te moeten reageren....zo was hij bij Excelsior ook altijd.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:11
Nac is niks met dat huurlingen elftal kneusjes lekker weer degraderen dit jaar
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:31
Kijk er liever naar dan naar ADO met alle afdankertjes uit de Eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:37
Lekker verder blijven kijken degradatie kandidaat
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:40
Zegt een supporter van ADO...fantastisch, al 3 jaar lang hangt het degradatiespook rond in Den Haag. Het rommelt, de selectie is zwak en de enige redding is dat er ploegen zijn die nog zwakker zijn, zoals nu Roda. Begrijp me niet verkeerd, ADO speelt boven zijn niveau, maar pakt wel zijn punten, ....en toch verwacht ik een terugval en play offs degradatie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:45
We hebben de 9e begroting pik dus we eindigen ook rond die plaatsen kijk de eindstanden van de laatste 5 jaar er maar op terug
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:33
Toch knap dan dat je met de 9e begroting zoveel net niet voetballers hebt weten te contracteren.
Vind ik leuk
pier +142
donderdag 12 oktober 2017 om 22:59
Nou beste kerel, NAC was beter en het is hier ook gezelliger dan in jullie saaie hol. Je hebt aardig praat gij, je lijkt Stijn Vreven wel. Lekker failliet gaan jullie. Om je terug te pakken hoor, want ik heb altijd sympathie voor Ado gehad :-)
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
donderdag 12 oktober 2017 om 20:22
hehehe mooie, is toch juist leuk voor ons joh :P
Vind ik leuk
Andreh +944
donderdag 12 oktober 2017 om 20:01
Misschien moet Vreven tactisch nog een hoop leren. Hotseknotsevoetbal van NAC werkt niet altijd
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:01
Vreven moet z'n knar houden. Wat een leipkees. Andermans elftal afbranden terwijl je het zelf met zo'n onsamenhangend, ongefundeerd huurlingenlegioen moet doen.
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:32
De onwetendheid is aandoenlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:34
Duidelijk geen verstand van voetbal
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:18
Leg beide CV's van deze trainers naast elkaar en dan zie je met Stijn Vreven die ooit bij KESK Leopoldsburg vierde klasse in België heeft gevoetbald dat alles in het voordeel van Fons Groenendijk uit valt. Dus laat die indiaan lekker zijn patat bek houden.
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:35
Vreven als voetballer is 1, Vreven als trainer is iets anders. Vreven wordt in Belgie geprezen als trainerstalent en langzaam ook in Nederland. Wat hij met NAC presteert is gewoon goed, en de achterban is meer dan tevreden. Wat Groenendijk presteert ten opzichte is helemaal niet relevant. Als je inhoudelijk wilt reageren moet je kijken naar de uitspraken, niet naar de profgeschiedenis van diegene die de uitspraak doet...
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:35
Hoelang is Groenendijk al actief als trainer? En hoelang is Vreven dat?
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 14:04
Is dat relevant bij domme uitspraken over een ander team/coach.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
donderdag 12 oktober 2017 om 20:21
Hahhaha prachtig, die Groenendijk moet ook op twitter gaan man ! :P

Als je jezelf zo snel al op de kast laat jagen dan levert dat vast nog veel meer leedvermaak op.

Maar opzich wel treurig dat hij zich zo opfokt hierover wellicht hoeft Vreven er niks over te zeggen maar als hij dat doet is dat toch ook prima.

Misschien moet Fonsie op een weerbaarheidstraining ? ik stel een stage op VP voor, kan die lezen wat anderen allemaal over hem zeggen :P
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 20:38
Groenendijk laat zich hier erg kennen, en dat komt behoorlijk zwak over. Wat Vreven met NAC doet is meer dan prima, het doel is veiligspelen en dat lukt ze prima als ze zo doorgaan. Dat Groenendijk de wedstrijd tegen Feyenoord erbij haalt is natuurlijk idioot, tuurlijk graaft NAC zich in en speelt op de counter, dat doet toch ieder team die kwalitatief minder is? Terug naar de wedstrijd NAC- ADO, NAC was gewoon beter, ADO speelde niet attractief, beste kansen voor NAC, maar de 3 punten voor ADO...case closed.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:01
Maar dan.moet ie neppe indiaan niet gaan lopen roepen dat ze
bij NAC Hoogstdaand voetbal gewend zijn, want dat neemt natiurlijk niemand serieus zo'n uitspraak. En zeker niet als je net met alle geluk van de wereld gepromoveerd bent.
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 21:28
Heb je het interview van Vreven überhaupt wel.gelezen?
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:37
Mag jij toch eens vertellen waar die "neppe indiaan" pretendeert dat NAC hoogstaand voetbal speelt. Iets met een klepel en een klok dit......
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:03
Ga lekker janken joh. Mongol jullie zullen nooit kunnen tippen aan nac.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:11
Die neppe indiaan van jullie jankt altijd na een verloren wedstrijd. Nooit tippen denk eerder andersom kneusje.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:14
Nac is een aids clubje met een domme belg als coach
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 21:29
En ik maar denken dat die 070 in je naam voor Den Haag stond..maar nu begrijp ik dat je vol trots je IQ als nickname hebt gekozen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:33
Je kan er niet tegen dat we beter zijn en hoger gaan eindigen als 'nak' goos ;)
Vind ik leuk
WG +421
donderdag 12 oktober 2017 om 21:38
Het maakt mij oprecht niet veel uit, zolang NAC maar veilig staat. Heb ook niks tegen Ado, zie liever andere clubs gaan...je raadt waarschijnlijk zelf wel welke dat zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:38
Toch wel jammer dat die gasten uit 070 alleen maar met ziektes kunnen strooien. Je betoog wordt er niet sterker op.....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:13
Net goed voor.die huilende indiaan!
Vind ik leuk
pier +142
donderdag 12 oktober 2017 om 22:32
Wat is het probleem nou eigenlijk? Er wordt gevraagd aan hem wat ie van Ado vond, geeft daar antwoord op en ons Fonske is op zijn tenen getrapt. Deze brave borst gaat het nog moeilijk krijgen dan, want iedereen heeft een mening. Zeker als er om een mening gevraagd wordt. Fonske, ik vond Ado ook slecht en bang tegen een promovendus. Pfff verwend nest
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vreven krijgt volle laag van verbaasde Groenendijk: "Waar haalt-ie het vandaan?"