Na vijf jaar mogelijk vertrek bij Vitesse: Wil ik daar zelf nog bij zijn?

Na vijf jaar mogelijk vertrek bij Vitesse: "Wil ik daar zelf nog bij zijn?"

donderdag 12 oktober 2017 om 19:12

Mo Allach dubt over zijn toekomst bij Vitesse. Dat blijkt in een interview van de technisch directeur met Voetbal International. Allach (44) is bezig aan zijn vijfde seizoen in Arnhem. De oud-prof weet nog niet of hij zijn contract zal verlengen. 

Allach vindt vijf jaar een 'behoorlijke periode'. Daarom gaat hij nu nadenken over zijn toekomst. "Na zo'n periode ga je jezelf vragen stellen. Wat voor missie hadden we met elkaar? Wat hebben we in die vijf jaar bereikt? Hoe staat de organisatie erin en hoe sta ik er zelf in? Het is zaak daarin ook voor de toekomst het juiste evenwicht te vinden."

"Laten we het woordje twijfel niet gebruiken. Dat komt pas als het echt zover is dat je moet beslissen over verlengen of niet", vervolgt hij. "Maar ik ben al wel bezig met de toekomst, klopt. Wat wil ikzelf? (...) Ben ik absoluut nog niet uit. We zijn hier nog niet klaar. Op het gebied van innovatie bijvoorbeeld zijn nog zoveel mooie slagen te maken. De vraag is: wil ik daar zelf nog bij zijn?"

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 19:28
Ik vind dat je over die 5 jaar knap werk hebt geleverd en hoop dat je nog even blijft om de club nog verder te brengen.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 12 oktober 2017 om 19:40
Ik wou net zeggen heeft het prima gedaan de afgelopen jaren! Vraag me af of hij nog een stapje hoger kan, zou t wel mooi vinden voor Mo!
Vind ik leuk
1892 +7023
donderdag 12 oktober 2017 om 19:49
Prima aankopen voor weing geld , financieel gaat het erg goed.
Van mij mag hij nog jaren blijven. 1 tip : Rashica gaat waarschijnlijk verkocht worden , alle clubs die hem willen hebben laten bieden .
Niet weer voor 5 of 6 miljoen laten gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 19:51
Vitesse boekte dit jaar wederom een ruim verlies van ruim 10 miljoen euro. Dus dat financiële gedeelt klopt niet helemaal.
Vind ik leuk
1892 +7023
donderdag 12 oktober 2017 om 19:54
Jawel ,goed de media volgen .Volgend jaar word er met zwarte cijfers geschreven. De verkopen van Zang ,Van Wolfswinkel ,Nakamba en anderen zitten er dit jaar nog niet bij.
Vind ik leuk
Nick Kools +12197
donderdag 12 oktober 2017 om 19:56
Ik vind die Mo Allach maar een flapdrol maar hij heeft wel goed werk geleverd bij Vitesse.
De club schrijft eindelijk zwarte cijfers, de KNVB werd gewonnen en spelers werden met goede winst verkocht.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 20:44
En waarom vindt jij hem een flapdrol?
Vind ik leuk
Nick Kools +12197
donderdag 12 oktober 2017 om 21:04
Gewoon zijn houding en uitstraling.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:07
Niks mis mee, maar dat kan ook aan jou liggen-:)
Vind ik leuk
Nick Kools +12197
donderdag 12 oktober 2017 om 21:09
Misschien :)
Vind ik leuk
Dicky +6461
donderdag 12 oktober 2017 om 20:17
Ik heb altijd gemengde gevoelens bij deze man. Aan de ene kant blijft het de lafaard die zichzelf verstopte in een speeltuin tijdens Morigate, de man die types als Ota en Achenteh binnen haalde en een td die spelers nooit voor de hoofdprijs verkoopt. Aan de andere kant is het de man die Nakamba, Rashica, Serero, Foor, Bruns, Kruiswijk enz voor niks binnen haalt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 20:17]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:00
Dicky zoek jij anders ff een td zonder miskopen. succes ermee.
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 12 oktober 2017 om 21:16
Dit klinkt als een open sollicitatie hij wil natuurlijk kijken of er een club interesse heeft.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:05
Mo gooit een balletje op. Hij is aan het vissen.

Na 5 jaar bij een club gezeten te hebben is het natuurlijk goed om verder te kijken. Vitesse kan zeker dit seizoen niet klagen over de TD (aankoopbeleid was kwaliteit voor weinig geld).
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 23:06
Succes mo!!! Gut arbeit!!!
Vind ik leuk
Oegema +65
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:33
Waarom kijkt hij zo vernietigend .GULEN aanhanger ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Na vijf jaar mogelijk vertrek bij Vitesse: "Wil ik daar zelf nog bij zijn?"