Cocu lyrisch: Altijd weer en ontzettend mooi en knap tegelijk

Cocu lyrisch: "Altijd weer en ontzettend mooi en knap tegelijk"

donderdag 12 oktober 2017 om 21:34

Phillip Cocu heeft louter bewondering voor 'winnaar' Arjen Robben. In het Eindhovens Dagblad haalt de trainer van PSV herinneringen op aan zijn tijd met de vleugelaanvaller, die dinsdagavond afzwaaide als international van Oranje. 

"Dat gedrevene. Altijd weer en ontzettend mooi en knap tegelijk. Het straalde eigenlijk elke keer al van zijn gezicht af. Ook in de wedstrijd tegen Zweden zag je het weer helemaal terug bij Arjen", aldus Cocu.

De twee speelden in het verleden samen in Oranje. "In alles zag je bij hem de wil om te winnen, of het nou binnen of buiten het veld was. Zelfs een potje kaarten moest en zou hij naar zijn hand zetten en als dat niet lukte, werd hij er na afloop nog wel een poosje aan herinnerd. Heerlijke tijden waren dat. Ik heb van hem genoten als speler en ook van de manier waarop hij het vak uitoefende."

Plaats een reactie

Noudyo. +9196
donderdag 12 oktober 2017 om 21:44
Vooral dat juichen bij het tweede doelpunt tegen Zweden laat zien wat voor wilskracht hij heeft.
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:46
Vind dat soort spelers geweldig die er ook op deze leeftijd nog vol passie er voor gaan! Net als Kuyt en Totti en Gerrard om er een paar te noemen..
Vind ik leuk
DaBoss +37
donderdag 12 oktober 2017 om 21:47
vergeet Van der Meyde niet
Vind ik leuk
Woudo +4606
donderdag 12 oktober 2017 om 21:49
Nelom word er ook zo een, let maar op!
Vind ik leuk
Vamos M +4599
donderdag 12 oktober 2017 om 21:54
Derksen zal hem die 2 grote kansen in finale tegen Spanje kwalijk nemen, maar we gaan hem echt hard missen. Al met al droeg hij Oranje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 21:54]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:55
Cocu en Robben samen in Oranje dat waren nog eens tijden. Nu kaarten Veltman en Janssen samen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:02
Zolang het bij kaarten blijft, is het nog wel te overzien.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:06
Ja als ze opgeroepen worden voor het kaarten alleen dan is het niet zo erg idd.
Vind ik leuk
oke dan +3846
donderdag 12 oktober 2017 om 22:02
Die kaarten niet die spelen mens erger je niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:06
Klopt dat ergeren mogen wij doen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:22
Zij kaarten tenminste. De rest zit autistisch achter een schermpje te kijken wat de nieuwste kleding mode is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:24
Dat wel. Depay zit op dit moment op gucci.com een heuptasje te bestellen....
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 22:55
hoho Lyrisch is geen eindhovens woord
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 22:56]
Vind ik leuk
Roekoe +4419
donderdag 12 oktober 2017 om 23:39
Cocu komt toch ook niet uit Eindhoven
Vind ik leuk
HansVites +1652
vrijdag 13 oktober 2017 om 00:52
Hij is daar geboren maar komt uit de AZ jeugd heeft nooit in de PSV jeugd gespeeld.
Vind ik leuk
Korm +20586
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:07
Dat waren nog eens tijden met Cocu en Robben bij PSV!
Vind ik leuk
United FC +12487
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:17
Die hebben toch nooit samen gespeeld bij PSV?
Vind ik leuk
Korm +20586
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:52
klopt hahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu lyrisch: "Altijd weer en ontzettend mooi en knap tegelijk"