Van Hanegem weigert Voetbal Inside-coryfee te feliciteren: Niet bijzonder

Van Hanegem weigert Voetbal Inside-coryfee te feliciteren: "Niet bijzonder"

dinsdag 17 oktober 2017 om 08:03

Wilfred Genee en Willem van Hanegem kregen het in het verleden aan de stok bij het populaire Voetbal Inside en blijkbaar zit dat de oud-voetballer nog altijd dwars. Zondag weigerde De Kromme om Genee te feliciteren met zijn Zilveren Televizier-Ster.

Afgelopen donderdag ontving de presentator van VI die prijs tijdens het jaarlijkse televisiegala in Hilversum. Van Hanegem was enkele dagen later te gast bij Business Class, een programma van Harry Mens. De Kromme had duidelijk geen zin om Genee te feliciteren met zijn prijs. 

"Zullen we maar een toost uitbrengen op die Genee?", vraagt Mens aan Van Hanegem. "Wil je iets tegen hem zeggen?" De voormalig trainer reageert stoïcijns. "Nee hoor, iedereen kan zo'n ring verdienen... Of hoe heet dat ding? Het is niet iets bijzonders, vind ik."

Vanwege zijn slechte verstandhouding met Genee zou Van Hanegem ook weigeren om nog aan te schuiven bij Voetbal Inside. 

Lees ook: Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

Plaats een reactie

Sazzz +8601
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:15
Hoe kinderachtig kun je zijn zeg... Het is weldegelijk een belangrijke prijs. Wees volwassen, meneer Van Hanegem,verwacht je van die voetballers die je continue bekritiseert ook
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:22
v Hanegem was ooit een held maar is allang van zijn voetstuk gevallen of om in zijn idioom te praten; her is een zanikert geworden. Ook
het feit dat hij FvD stemt maakt hem er niet geloofwaardiger op. Een partij waar een neo-nazi van de NVU zich toe aangetrokken voelde zou voor hem met zijn jeugd in het naoorlogse Rotterdam een no go moeten zijn
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:32
Zou je dat even toe kunnen lichten?

Wat is FvD.
Op welke neo-nazi doel je.
Wat is NVU.

Dank je.

Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:35
Goeie vraag.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:00
Genee is ook een bloedzuiger !!!!! Wimpy
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:57
Ahhh ... beschuldig je mij nou als bloedzuiger? Ik complimenteer hem alleen maar. Haha.
Vind ik leuk
Feye1908 +6586
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:40
FvD is waarschijnlijk Forum voor de Democratie
Vind ik leuk
Objectief +2622
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:46
Forum voor Democratie
Nederlandse Volksunie

Waarschijnlijk weer zo'n Kuzu-trol die een whtasapp-go heeft gekregen van Azarkan.
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:52
kuzu trol? Als dat niet te belachelijk voor woorden zou zijn zou ik het bijna als humor zien
Vind ik leuk
Objectief +2622
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:15
Precies. Vandaar ook mijn woorden met gelijke strekking aangaande jouw post: Belachelijk.
Vind ik leuk
Degraaf +8983
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:57
Forum voor Democratie
Thierry Baudet
Nederlandse Volks Unie
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 18:23
Fijn dat jij de afkortingen even verklaart voor ons.
Vind ik leuk
Objectief +2622
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:43
Fantastische beredenering! Dus als iemand op dezelfde partij als een neo-nazi of een communist stemt moet dat voor die persoon een no go zijn?
De wereld weer op z'n kop...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:47
Daarom heb ik maar weer eens op de PvdD gestemd. Al die andere partijen zijn voor de beesten.
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:53
Je zou idd verwachten dat iemand daar inderdaad wat beter bij na zou denken ja.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:02
Zo word er deze dagen wel meer beredeneerd, je zou er bijna bang van worden.
Vooralsnog blijft het bij verbazing, maar je houdt je hart vast voor de volgende generatie.
*Uitzonderingen daargelaten*
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:10
Ga maar lekker huilen!
Vind ik leuk
Schorem +178
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:59
Alsof jij weet waar hij op stemt.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:37
Ik heb ook FVD gestemd. Wil je mij ook even een psychische evaluatie geven? Wat de beste man stemt is zijn eigen keuze en daar heb jij of wie dan ook geen fuck mee te maken. Beetje eng ook om iemand te beoordelen aan de hand van zijn stemgedrag.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:24
Dus als je je mening geeft ben je onvolwassen...
Misschien is het precies andersom?!
Vind ik leuk
1892 +5677
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:35
Word tijd dat Willem achter de Geraniums gaat zitten.
Of een potje gaan golfen met Sjakie Swart ,kunnen ze samen alles bekritiseren.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:49
Had van Hanegem wel bij de oldstars verwacht vorige week.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:37
Volwassen reageren? Op Derksen? Haha. Dat kan niet, want het is satire. Alles is satire. Dat is het leuke ...
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:43
Hou op joh, een belangrijke prijs?
Als het een belangrijke prijs was had Genee hem niet kunnen winnen in dat ouwehoer programma.
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:54
Het is de belangrijkste publieksprijs in tv land
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:53
Wie zegt dat?
Vind ik leuk
sammie +60
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:29
Genee heeft wel meer in zijn mars dan het overigens vaak vermakelijke ouwehoer programma .
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:06
Sazzz toch, ben je pas 14 of zo?
Langs Johan Cruijff staat Willem van Hanegem op eenzame hoogte in het Nederlands voetbal.
Willem is nu eenmaal zo. Hij doet niet schijnheilig, en zeker niet zielig.
En daarbij, wat is er in de wereld van het voetbalspelletje nu interessant aan een showmaster die over alles wil praten behalve de inhoud van het spel?
Hij heeft groot gelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:01
Nog iemand die niet snapt dat het satire is. Je moet geen VI kijken als je alleen puur inhoudelijke voetbalzaken wilt horen. Maar ze zeggen meestal nog meer zinnige dingen dan in Studio Voetbal.

Maar je moet niet alles serieus nemen, en op dit forum zijn er genoeg die dat wel doen, en hun er dan op afrekenen. En dan snap je het dus niet.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:45
Een extra duim voor de coole naamkeuze.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:21
Hij is geen grijze gehaktbal.

https://www.youtube.com/watch?v=ifQFykHnKSA
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:10
Haha een mooi stukje!
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:57
Wel van voor mijn tijd maar een mooi stukje ouderwetse satire.
Een eye- opener en heel toepasbaar op deze discussie vond ik.
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:03
Dat is het zeker! En dat klopt als een bus!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:28
Haha Willempie laat zich wel kennen hoor....

Kan (nog steeds) altijd goed naar hem luisteren, heerlijk om te horen hoe hij over voetbal praat..

Echter is het in dit soort dingen(ook met andere waar hij niet goed mee ligt) een knorrige ouwe man die nooit iets toe zal geven aan degene waar hij niks mee heeft..
Vind ik leuk
Psmeets +538
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:30
Willem heeft een eigen mening e loopt niet met de meute mee. Prima toch, of msg dit niet in ons ozo tolerante landje.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:41
Het mag nog steeds dat wel, maar we hebben het liever niet want hij zou wel eens iemand kunnen kwetsen.
Mensen welke kant willen we nou op?
Vind ik leuk
Mauritz +332
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:30
Kinderachtig mannetje...
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:33
Die Willem toch, over voetbal zeer kundig, maar kom op zeg, laat je niet zo kennen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:33
Welke prijs?

Die satire prijs?

Die prijs meenden ze ook niet. Die kregen ze uit satire. Net als Derksen zijn uitspraken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 08:41]
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:53
Wat is satire ¿?¿?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Satire

Nog ff en het is verboden en is er geen ruimte meer voor een Theo Maassen, Hans Teeuwen of een,
mis ze nog steeds, van Kooten en de Bie.

"Niet alle satire is uitsluitend humoristisch bedoeld. Sommige satires zijn zo agressief en scherp dat ze vooral willen provoceren of tot actie aanzetten. Hierom zijn door de geschiedenis heen veel satirici vervolgd door de overheid."

Je zou bijna denken dat het aanzet tot nadenken :)
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:02
Zo kun je achteraf alles promoveren tot satire. Dan is Derksen professor in de satirekunde.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:06
Van Kooten en de Bie. Dat waren ook mijn helden. Ze hadden alleen die vrouwen rollen wel achterwege kunnen laten.
Hun waren hun tijd ver vooruit. Alleen de Nederlander heeft er niks meegedaan. De rotzooi wordt steeds groter.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:12
Hun = Zij haha >> vrouwenrollen

Leuke woordspeling al zeg ik het zelf ;-)

Enne die vrouwenrollen, die waren soms beangstigend echt inderdaad :))
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:55]
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:31
Atilla de Hun.
Vind ik leuk
RedNas +2246
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:41
Nou Willem, Ali B en Jochem van Gelder hebben hem ook gewonnen. Het zal dus best een serieuze prijs zijn. Serieus 100% waardeloos.
Willem zei laatst overigens ook iets over aanbiedingen bij Dirk vd Broek, waarom heb ik dat hier niet kunnen teruglezen?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:44
Jij verwacht serieuze artikelen? Bij Dirk? Of bij VP?
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:44
Als Jochem van Gelder hem heeft gewonnen moet het wel iets belangrijks zijn.
Vind ik leuk
hannes +282
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:50
Wat heeft het optreden en uitspraken van Willem te maken met zijn stemgedrag, vind het juist heel open van Willem dat hij toegeeft op de FvD te stemmen dat zouden meer bekende nederlanders moeten doen.
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:55
Wat zouden ze moeten doen, op FvD stemmen? Enge gedachte..
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:33
Leg eens uit, xcountx.
Vind ik leuk
xcountx +280
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:49
Ik vind FvD een enge partij, enger nog dan de PVv en dat wil wat zeggen
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:34
Eng is het wanneer "mensen" die zichzelf heel erg vinden deugen bij gekozen volksvertegenwoordigers de deuren bekladden, uitwerpselen door de brievenbus storten en dat soort leukigheid.
Er was een andere politicus die die behandeling kreeg van deugend Nederland omdat hij waagde er een andere mening dan de deugende, verschillige mening op na te houden.
Dat eindigde op 6 mei 2002.
En de deugende mens is daar nog steeds verrukt over.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:34
Gaan ze jou niet aan je neus hangen waar zij op stemmen of hun vrije tijd besteden.
Vind ik leuk
darmianto +7209
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:58
Gut wat laat Willem zich weer kennen hier, blijft een klein kind zo nu en dan
Vind ik leuk
dhrwobo +8813
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:19
Los van dat Willem een gefrustreerd oud zeikerig mannetje is, moet ik wel bekennen dat al die flutprijzen nergens over gaan. 9 van de 10x vriendjespolitiek OF een internethype. Wilfred is vermakelijk in zijn show, maar om hem nou de beste presentator van Nederland te noemen..
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:38
Je kan ook zeggen dat al die flut 'tell a vision' 'programma's' nergens over gaan.
Vind ik leuk
dhrwobo +8813
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:50
Het hoeft van mij niet altijd ergens over te gaan, soms is hersenloos wegkijken ook wel even lekker. Maar ik blijf dat BN'ers-wereldje een beetje een eng wereldje vinden haha.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:01
Yep me 2.

"Het hoeft van mij niet altijd ergens over te gaan,"

Ik vind het dus meestál nergens over gaan ;)
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:25
Je moet ver gaan bij Van Hanegem wil hij je op de zwarte lijst zetten.
En als je er eenmaal staat, kom je er niet meer vanaf.
Dat heet principes hebben en daar ontbreekt het bij een hele hoop mensen aan.

Maar gelukkig is dit weer een reden voor de dekbedsupporters van elders om even op een levende legende in te hakken.



[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:26]
Vind ik leuk
Hyena +19675
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:54
Je kan simpelweg niet ontkennen dat dit ontzettend kinderachtig. Op zo'n leeftijd zou iemand beter moeten weten dan dit. Hij laat zich hier heel erg kennen.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:03
Hoezo?
Hij heeft het niet zo op Genee en die prijs stelt toch ook geen ene reet voor?
Gelukkig is hij geen nagemaakte die dan quasi gemeend gaat lopen feliciteren.
Nou kijk ik dat programma uiteraard niet maar neem aan dat Harry Mens hem er naar vroeg en Van Hanegem er niet zelf over begon?
Nou, dan krijg je dus een eerlijk antwoord.
Moet ie Marga van Praag ook ineens aardig gaan vinden of Duitsers?
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:50
Ben het met je eens maar die laatste zin/vraag vat ik niet.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:56
VAn Hanegem is in 1944 geboren en zijn vader kwam in 1944 om bij een bombardement van de Duitsers

Marga van Praag wilde ooit scoren door Van Hanegem onbetrouwbaar te nomen in de pers en dat kwam er op een rechtszaak van hem te staan die hij won.
https://www.trouw.nl/home/marga-van-praag-moet-boeten-voor-uitspraak~a06197da/
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 18:11
Dat eerste wist ik, dat van Marga niet, bedankt voor je antwoord.
Vind ik leuk
Ryan82 +390
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:25
Vind Voetbal Inside een programma waarin zij iedereen afkraken. Niemand kan er wat van, niemand doet het goed. Lekker makkelijk om achteraf kritiek te geven op alles. Vond het raar dat hun Dirk Kuyt bestempelen als dat hij zich voelt als "Jezus". Kuyt is een super voetballer, aardig persoon en heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal. Zo kan je overal keihard kritiek op geven. Erg makkelijk. Daarom dat ook bijna niemand daar wilt zitten. Logisch. Overigens na kritiek hoor ik ook niet echt wat nou de oplossing is volgens hun.. Maar ja het is ook meer comedy dan een inhoudelijk programma.
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:43
Zij trachten satire te brengen maar die kunst is maar weinigen gegeven.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:06
Kuyt is een Feyenoorder en Derksen duidelijk niet. En ja, hij zegt dat hij voor NEC is. Maar ook voor Ajax.

Als jarenlang Cruyff addept.
Vind ik leuk
Bertjes +115
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:28
Volgend jaar Harry Mens nomineren voor Presentator van het jaar!!
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:37
Haha! Met hulp van het VI publiek gaat hij die prijs nog pakken ook.
Vind ik leuk
sammie +60
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:34
Willem kreeg en krijgt door de jaren onderbouwd tegengas van Genee en daar kan Willem niet tegen , dan gaat hij huilen !
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:40
Willem is het toppunt van rancune. Maar ik luister graag naar hetgeen hij te vertellen heeft.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3117
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:45
Willem is altijd recht voor z'n raap over iedereen en alles, maar "o wee" als hij zelf aangepakt wordt...........Eigenlijk verlies je dan het morele recht van oordelen en veroordelen als je meent het alleenrecht te hebben........
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:45]
Vind ik leuk
Guusman +1964
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:55
Als dat zo is, zou hij amper op moeten vallen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 09:57
Wat een in en in zielig mannetje is dit. Zo jammer dat hij ooit bij mijn cluppie hoorde!
Vind ik leuk
Cantona +806
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:55
Sjaak Zwart, Willem van Hanegem, Johan Derksen, het is net de "muppet show".
Heel hard om lachen en verder niets mee doen zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Guust +3696
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:01
Gister bij Tikkie Takka Tousani was hij gewoon leuk, die man is gewoon nuchter en houd niet van alle poespas eromheen, en zeker niet van presentatoren die je de ene week afzeiken en dan weer met je weglopen. Genee is gewoon een nare vent, groot gelijk.
Vind ik leuk
Ryan82 +390
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:09
Vind ik ook. Negativiteit in dat soort programma's voert de boventoon in VI. Maar in Tikkie Takka Touzani is een heerlijk positief ingestelde programma en ik kijk het ook met een glimlach.
Vind ik leuk
Mari +1777
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:43
Wat een ongelooflijk mannetje. Zo zielig. Hij stond voor lul met zijn glas om te proosten, totdat hij hoorde waarop hij moest proosten. haha, de sukkel
De man die zelf niets heeft gepresteerd. O ja 1 keer kampioen met Feijenoord.
Hij moet nog maar eens de finale van 1973? gaan bekijken. Ligt vast en zeker op zolder. Dan zal je zien dat hij niet vooruit te branden was. Speelde meer tegen linksback dan half.
Teveel gezopen of gefeest waarschijnlijk. Vreemd dat men dat nooit heeft gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:09
Hier kan ik alleen maar om lachen. Gniffelen ... En een beetje huilen.
Vind ik leuk
fer65 +199
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:30
Nou we worden een beetje ziek van dat ajax geheul met die derksen en genee ,afgezien nog van de knAvb.En wat er voorgevallen is tussen die twee is ook nou niet hoop vol alsje steeds afgekraakt word.Ze hebben alletwee een bord voor de smoel zo niet een betonblok ja zo houd ik het ook vol alsje dik betaald blijft worden hier voor.Die dolberg en de ligt schone met zijn grote smoelebak enz enzv daar hoorje nooit zulke afkraak zonades van als tegen feijenoord begrijpt u of heeft u ook een blok beton voor de smoel.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:10
Plus minus heb je wel een beetje gelijk. Haha.
Vind ik leuk
Mari +1777
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:42
Veltman, de Ligt worden niet afgemaakt door Derksen? Sar en Bergkamp niet afgemaakt? Dan luister je niet goed
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:55
Wat een ongelofelijk zure man is dit geworden zeg, niet normaal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Hanegem weigert Voetbal Inside-coryfee te feliciteren: "Niet bijzonder"