Van Hanegem weigert Voetbal Inside-coryfee te feliciteren: Niet bijzonder

    Van Hanegem weigert Voetbal Inside-coryfee te feliciteren: "Niet bijzonder"

    Gepubliceerd: dinsdag 17 oktober 2017 om 08:03di 17-10-2017 om 08:03

    Wilfred Genee en Willem van Hanegem kregen het in het verleden aan de stok bij het populaire Voetbal Inside en blijkbaar zit dat de oud-voetballer nog altijd dwars. Zondag weigerde De Kromme om Genee te feliciteren met zijn Zilveren Televizier-Ster.

    Afgelopen donderdag ontving de presentator van VI die prijs tijdens het jaarlijkse televisiegala in Hilversum. Van Hanegem was enkele dagen later te gast bij Business Class, een programma van Harry Mens. De Kromme had duidelijk geen zin om Genee te feliciteren met zijn prijs. 

    "Zullen we maar een toost uitbrengen op die Genee?", vraagt Mens aan Van Hanegem. "Wil je iets tegen hem zeggen?" De voormalig trainer reageert stoïcijns. "Nee hoor, iedereen kan zo'n ring verdienen... Of hoe heet dat ding? Het is niet iets bijzonders, vind ik."

    Vanwege zijn slechte verstandhouding met Genee zou Van Hanegem ook weigeren om nog aan te schuiven bij Voetbal Inside. 

    Lees ook: Genee verslaat Lubach en Van Erven Dorens en is beste presentator van Nederland

    Plaats een reactie

    Sazzz +11310
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:15
    Hoe kinderachtig kun je zijn zeg... Het is weldegelijk een belangrijke prijs. Wees volwassen, meneer Van Hanegem,verwacht je van die voetballers die je continue bekritiseert ook
    Vind ik leuk
    Savicevic +425
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:22
    v Hanegem was ooit een held maar is allang van zijn voetstuk gevallen of om in zijn idioom te praten; her is een zanikert geworden. Ook
    het feit dat hij FvD stemt maakt hem er niet geloofwaardiger op. Een partij waar een neo-nazi van de NVU zich toe aangetrokken voelde zou voor hem met zijn jeugd in het naoorlogse Rotterdam een no go moeten zijn
    Vind ik leuk
    Objectief +3136
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:43
    Fantastische beredenering! Dus als iemand op dezelfde partij als een neo-nazi of een communist stemt moet dat voor die persoon een no go zijn?
    De wereld weer op z'n kop...
    Vind ik leuk
    Savicevic +425
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:53
    Je zou idd verwachten dat iemand daar inderdaad wat beter bij na zou denken ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:10
    Ga maar lekker huilen!
    Vind ik leuk
    aphex twin +1531
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:37
    Ik heb ook FVD gestemd. Wil je mij ook even een psychische evaluatie geven? Wat de beste man stemt is zijn eigen keuze en daar heb jij of wie dan ook geen fuck mee te maken. Beetje eng ook om iemand te beoordelen aan de hand van zijn stemgedrag.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33290
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:43
    Hou op joh, een belangrijke prijs?
    Als het een belangrijke prijs was had Genee hem niet kunnen winnen in dat ouwehoer programma.
    Vind ik leuk
    Savicevic +425
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:54
    Het is de belangrijkste publieksprijs in tv land
    Vind ik leuk
    sammie +54
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:29
    Genee heeft wel meer in zijn mars dan het overigens vaak vermakelijke ouwehoer programma .
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:06
    Sazzz toch, ben je pas 14 of zo?
    Langs Johan Cruijff staat Willem van Hanegem op eenzame hoogte in het Nederlands voetbal.
    Willem is nu eenmaal zo. Hij doet niet schijnheilig, en zeker niet zielig.
    En daarbij, wat is er in de wereld van het voetbalspelletje nu interessant aan een showmaster die over alles wil praten behalve de inhoud van het spel?
    Hij heeft groot gelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:01
    Nog iemand die niet snapt dat het satire is. Je moet geen VI kijken als je alleen puur inhoudelijke voetbalzaken wilt horen. Maar ze zeggen meestal nog meer zinnige dingen dan in Studio Voetbal.

    Maar je moet niet alles serieus nemen, en op dit forum zijn er genoeg die dat wel doen, en hun er dan op afrekenen. En dan snap je het dus niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:28
    Haha Willempie laat zich wel kennen hoor....

    Kan (nog steeds) altijd goed naar hem luisteren, heerlijk om te horen hoe hij over voetbal praat..

    Echter is het in dit soort dingen(ook met andere waar hij niet goed mee ligt) een knorrige ouwe man die nooit iets toe zal geven aan degene waar hij niks mee heeft..
    Vind ik leuk
    Mauritz +1272
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:30
    Kinderachtig mannetje...
    Vind ik leuk
    Fredsjhe +2327
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:33
    Die Willem toch, over voetbal zeer kundig, maar kom op zeg, laat je niet zo kennen.
    Vind ik leuk
    RedNas +3463
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:41
    Nou Willem, Ali B en Jochem van Gelder hebben hem ook gewonnen. Het zal dus best een serieuze prijs zijn. Serieus 100% waardeloos.
    Willem zei laatst overigens ook iets over aanbiedingen bij Dirk vd Broek, waarom heb ik dat hier niet kunnen teruglezen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33290
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:44
    Als Jochem van Gelder hem heeft gewonnen moet het wel iets belangrijks zijn.
    Vind ik leuk
    hannes +355
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:50
    Wat heeft het optreden en uitspraken van Willem te maken met zijn stemgedrag, vind het juist heel open van Willem dat hij toegeeft op de FvD te stemmen dat zouden meer bekende nederlanders moeten doen.
    Vind ik leuk
    Savicevic +425
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:55
    Wat zouden ze moeten doen, op FvD stemmen? Enge gedachte..
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:58
    Gut wat laat Willem zich weer kennen hier, blijft een klein kind zo nu en dan
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29262
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:19
    Los van dat Willem een gefrustreerd oud zeikerig mannetje is, moet ik wel bekennen dat al die flutprijzen nergens over gaan. 9 van de 10x vriendjespolitiek OF een internethype. Wilfred is vermakelijk in zijn show, maar om hem nou de beste presentator van Nederland te noemen..
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:25
    Vind Voetbal Inside een programma waarin zij iedereen afkraken. Niemand kan er wat van, niemand doet het goed. Lekker makkelijk om achteraf kritiek te geven op alles. Vond het raar dat hun Dirk Kuyt bestempelen als dat hij zich voelt als "Jezus". Kuyt is een super voetballer, aardig persoon en heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal. Zo kan je overal keihard kritiek op geven. Erg makkelijk. Daarom dat ook bijna niemand daar wilt zitten. Logisch. Overigens na kritiek hoor ik ook niet echt wat nou de oplossing is volgens hun.. Maar ja het is ook meer comedy dan een inhoudelijk programma.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1320
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:28
    Volgend jaar Harry Mens nomineren voor Presentator van het jaar!!
    Vind ik leuk
    sammie +54
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:34
    Willem kreeg en krijgt door de jaren onderbouwd tegengas van Genee en daar kan Willem niet tegen , dan gaat hij huilen !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10492
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:45
    Willem is altijd recht voor z'n raap over iedereen en alles, maar "o wee" als hij zelf aangepakt wordt...........Eigenlijk verlies je dan het morele recht van oordelen en veroordelen als je meent het alleenrecht te hebben........
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:45]
    Vind ik leuk
    Wien1978 +361
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:57
    Wat een in en in zielig mannetje is dit. Zo jammer dat hij ooit bij mijn cluppie hoorde!
    Vind ik leuk
    Cantona +1121
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:55
    Sjaak Zwart, Willem van Hanegem, Johan Derksen, het is net de "muppet show".
    Heel hard om lachen en verder niets mee doen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:01
    Gister bij Tikkie Takka Tousani was hij gewoon leuk, die man is gewoon nuchter en houd niet van alle poespas eromheen, en zeker niet van presentatoren die je de ene week afzeiken en dan weer met je weglopen. Genee is gewoon een nare vent, groot gelijk.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:09
    Vind ik ook. Negativiteit in dat soort programma's voert de boventoon in VI. Maar in Tikkie Takka Touzani is een heerlijk positief ingestelde programma en ik kijk het ook met een glimlach.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:43
    Wat een ongelooflijk mannetje. Zo zielig. Hij stond voor lul met zijn glas om te proosten, totdat hij hoorde waarop hij moest proosten. haha, de sukkel
    De man die zelf niets heeft gepresteerd. O ja 1 keer kampioen met Feijenoord.
    Hij moet nog maar eens de finale van 1973? gaan bekijken. Ligt vast en zeker op zolder. Dan zal je zien dat hij niet vooruit te branden was. Speelde meer tegen linksback dan half.
    Teveel gezopen of gefeest waarschijnlijk. Vreemd dat men dat nooit heeft gezien.
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:30
    Nou we worden een beetje ziek van dat ajax geheul met die derksen en genee ,afgezien nog van de knAvb.En wat er voorgevallen is tussen die twee is ook nou niet hoop vol alsje steeds afgekraakt word.Ze hebben alletwee een bord voor de smoel zo niet een betonblok ja zo houd ik het ook vol alsje dik betaald blijft worden hier voor.Die dolberg en de ligt schone met zijn grote smoelebak enz enzv daar hoorje nooit zulke afkraak zonades van als tegen feijenoord begrijpt u of heeft u ook een blok beton voor de smoel.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:42
    Veltman, de Ligt worden niet afgemaakt door Derksen? Sar en Bergkamp niet afgemaakt? Dan luister je niet goed
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:55
    Wat een ongelofelijk zure man is dit geworden zeg, niet normaal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws