'Mourinho slaat met vuist op tafel en wil méér dan 19 miljoen euro per jaar'

    'Mourinho slaat met vuist op tafel en wil méér dan 19 miljoen euro per jaar'

    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:55

    José Mourinho is ontevreden over het salaris dat hij bij zijn club Manchester United opstrijkt. De Portugese succesmanager wil dat United hem beloont voor de drie hoofdprijzen die hij afgelopen seizoen won. The Telegraph schrijft dat dinsdag. 

    Tijdens zijn debuutjaar op Old Trafford voegde Mourinho het Charity Shield, de League Cup én de Europa League aan zijn toch al indrukwekkende CV toe. Hij is in principe bereid om een nieuw contract te signeren in Manchester, maar alleen wanneer United zijn salaris omhoog schroeft. Momenteel staat de oud-trainer van onder meer Chelsea, Internazionale en Real Madrid voor ruim 19 miljoen euro per seizoen op de loonlijst. 

    Mourinho wil volgens The Telegraph een hoger salaris én een aantal clausules in een nieuwe verbintenis. Zo kan hij nóg meer verdienen wanneer United in de komende jaren prijzen verovert. Afgelopen weekend ontstond in Engeland nog het gerucht dat Mourinho ontevreden is over het werkklimaat bij The Red DevilsZijn huidige deal loopt overigens tot medio 2019. 

    Plaats een reactie

    Nashua +6727
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:01
    Narcistische hebbert
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:57
    Ach, als ik goed presteer op mijn werk en mijn doelstellingen ruimschoots behaal dan vraag ik ook om betere voorwaarden!

    Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, VP blijft leuk om te bekijken.
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2464
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:02
    vp?
    hij wilt 19 mil per jaar verdienen en jullie zeggen dat die dat al doet?

    snap ik t nou niet of maken jullie een foutje?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23487
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:15
    Wilt 'meer dan' staat er toch in de titel? Of is die aangepast?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:20
    Jij maakt een foutje. Het is "hij wil" zonder t. Geen dank.
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2464
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:34
    ja nu ja net niet xD
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:37

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:02
    Haha.. het woord ironie op 2 benen.
    Vind ik leuk
    BigBoi +2674
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:02
    Voor niks komt de zon op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:04
    United maakt gewoon misbruik van Mourinho! Altijd maar prestaties eisen en dan van zo"n salarisje laten rondkomen. Hij moet het allemaal maar doen uit clubliefde zeker?

    En hij heeft studerende kinderen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:06]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5524
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:52
    Haha.. mooie reacties. Ik kan me voorstellen dat hij met een schuin oog kijkt naar de salarissen van zijn topspelers.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:38
    Dat is het hem.

    Het is op zich een vreemd idee dat de man die eindverantwoordelijk is en als eerste buiten staat als de resultaten tegen vallen, minder overgemaakt krijgt dan sommige van zijn "ondergeschikten"

    Helaas zijn spelers salarissen dusdaning imbeciel dat je dus ook dit soort bedragen nu voor trainers betaald ziet worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:05
    Zo zal hij zijn misselijkmakende volgevreten zwijnenkop wel houden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 09:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:07
    Dat is ook wel weer een interessant gezichtspunt.
    Vind ik leuk
    SuperScc +857
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:06
    Ik snap het wel..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:13
    Wat een varken is t toch ook, als dit waar is
    Vind ik leuk
    Guust +5513
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:05
    Slim toch, hij weet hoe het met van Gaal is gegaan, als het slecht gaat willen ze van je af en als het goed gaat zullen ze met meer moeten komen. Heel logisch.
    Gewoon leeg trekken die rijke eigenaren die het voetbal mede kapot maken, hoe eerder hoe beter.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 13:03
    Slim? Ach ja, en dat voor 3 troostprijsjes!
    Vind ik leuk
    Objectief +3073
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:17
    Krijgt hij ook salarisvermindering wanneer United geen prijzen pakt?
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:21
    Hij is ook kwaad op woodward dat United niet genoeg geld uitgeeft om de ploeg te versterken ...als ik het hem hoor zeggen dan zal ik het geloven maar artikels aan de lopende band met allerlei zever beginnen wel tegen te steken .....dat ze eens city pep spurs poch chelsea conte liverpool klopp viseren !
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:22
    Charity Shield en League Cup zijn hoofdprijzen tegenwoordig?

    Vind ik leuk
    wilheimus +1479
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:25
    Ik dacht hetzelfde, dat vind ik nou niet echt indrukwekkend..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13719
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:26
    In elk geval dure prijzen met Mourinho voor de groep.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 17 oktober 2017 om 17:29
    Toen city die won vierden zij toch ook uitbundig of niet ?
    Zij deden dat wel aan de beelden te zien dus voor hen was het een prijs of hoofdprijs want uitbundig vieren en poseren met de beker doe je niet voor een prutsprijs want anders kom je stom over !
    Vind ik leuk
    Tossa +2103
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:27
    19miljoen per jaar is niet genoeg? Hoe kan iemand met fatsoenlijk verstand dat niet genoeg vinden? Hij heeft ook nog zeker niet genoeg op de bank staan?

    Paal en perk stellen aan dit soort graaiers, anders gaat het voetbal kapot!
    Maar Ja, marktwerking hè?!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13719
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:27
    Beste Tossa, het voetbal is al kapot, helaas. 19miljoen is al krankzinnig.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:37
    Het is zelfs ruim 19 miljoen. Als dat nu zomaar eens 19,2 miljoen is, dan zou ik mijn pensioen blindelings voor die 0,2 miljoen willen ruilen. En dan beloof ik de Raad van Arbeid nooit om verhoging te vragen. Ik ken mijn plaats tenslotte.
    Vind ik leuk
    berwi +435
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:29
    gore geldwolven zijn het allemaal
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:30
    Wou weg vanwege het werkklimaat maar het loonklimaat is dus het probleem.
    Vind ik leuk
    Kay Pxix +485
    dinsdag 17 oktober 2017 om 09:31
    Blabla verhaal
    Vind ik leuk
    de buffels +598
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:03
    waardeloze geldwolf
    Vind ik leuk
    NederBelg +1534
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:07
    Dumpen deze gek. Frank de Boer doet het voor veel minder.
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:09
    Weg ermee. Na 2 jaar is zijn houdbaarheidsdatum toch verlopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:58
    Deze debiel moet gewoon iedere dag 19 stokslagen krijgen.....wat een plaspop!!!!!!!
    Vind ik leuk
    13 +11401
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:55
    Liever niet de sharia in Europa...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:00
    Mourinho lees Jorge Mendes (beertje nooit genoeg).
    Topvoetbal is helemaal decadent geworden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 11:50
    Voetal technical een geweldige trainer"
    Maar Janken en huilen om een paar extra euro's man man wat een krant van een persoon is hij geworden BAH!!
    Stuur hem ff lekker een jaar naar Africa, dan piept hij wel anders.
    alsof het niet genoeg is, hij kan onderhand met zijn vermogen wel 4/5 generaties hun bekkies vullen.
    Echt walgelijk!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 oktober 2017 om 11:50]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1583
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:17
    Ontslaan die eikel
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 12:52
    nou nou, wat een prestatie's. met zo'n selectie.
    stuur em lekker weg. elke trainer kan met die selectie wel een prijs als de EL winnen
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:31
    Mourinho staat garant voor suc6. Man U lacht om dit soort bedragen toch.
    Vind ik leuk
    pdavie +437
    dinsdag 17 oktober 2017 om 14:43
    Die wil / gaat naar PSG! Let maar op! Provoceren begint al...
    Vind ik leuk
    hantayo +993
    dinsdag 17 oktober 2017 om 15:33
    sla hem met een vuist flink tegen zijn harses
    Vind ik leuk
    1903 +218
    dinsdag 17 oktober 2017 om 16:48
    United is goed gek als t daar mee in zee gaat. Facking hell zeg, hij heeft ja niks te willen. En egte Big prijzen zijn het ook nog is niet en dan beloond willen worden. Ik had als bestuur gezegd 19 miljoen is het bedrag wat je per jaar verdiend en je clausules die je wilt, zo niet op gedonderd voor jou 1000 anderen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 20:54
    Gewoon doen waar die voor aangetrokken is en verder geen babbeltjes hij verdiend al veel te veel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mourinho slaat met vuist op tafel en wil méér dan 19 miljoen euro per jaar'