Feyenoord krijgt nieuwe dreun te verwerken: Wordt heel lastig, ja

    Feyenoord krijgt nieuwe dreun te verwerken: "Wordt heel lastig, ja"

    dinsdag 17 oktober 2017 om 22:49

    Karim El Ahmadi beseft dat het een lastige klus wordt voor Feyenoord om Europees te overwinteren. De Rotterdammers verloren dinsdag hun derde groepswedstrijd in de Champions League tegen Shakhtar Donetsk met 1-2.

    "Het wordt nu wel heel lastig, ja", zei de aanvoerder na afloop in gesprek met Veronica. "We moeten met de wedstrijd progressie blijven boeken. Maar we moeten wel heel snel punten gaan pakken wil je nog Europees meedoen. Dat wordt wel heel lastig."

    El Ahmadi vond Feyenoord wel een goede wedstrijd spelen. "We hebben het eerste halfuur laten zien dat we geleerd hebben van de voorgaande wedstrijden. We hadden veel mogelijkheden in het begin en als je 2-0 voor komt, wordt het misschien een andere wedstrijd. Maar ja, je kunt wel goed praten over de wedstrijd, maar je staat wel met lege handen. Shakhtar heeft een heel goed team met fantastische spelers. Het is de slimmigheid van dit soort spelers die Champions League-ervaring hebben", aldus El Ahmadi.

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14787
    dinsdag 17 oktober 2017 om 22:57
    Lastig? Zeg maar gerust onmogelijk
    Vind ik leuk
    Mo +11228
    dinsdag 17 oktober 2017 om 22:58
    Dat weet hij zelf hopelijk ook wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:04
    Lastig is voetbaltaal voor onmogelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 22:59
    Dat is een illusie
    Vind ik leuk
    Gerro +5338
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:11
    Er zijn nog 3 wedstrijden te spelen en 9 punten te halen en je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Het lijkt voorbij en kansloos maar de komende wedstrijden kun je dan ook vrijuit spelen en de schroom van je afgooien en wie weet wat dat oplevert.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1669
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:33
    0 punten denk ik.
    Vind ik leuk
    Gerro +5338
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:36
    Normaal gesproken wel,maar je op voorhand daarbij neerleggen vind ik negatief en onprofessioneel.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:15
    Gewoon geen aandacht meer voor de CL en doorgaan met de competitie.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20983
    woensdag 18 oktober 2017 om 06:28
    Het is klaat mennekes. We zijn niet goed genoeg meer.
    Ajax en psv ook niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:34
    Die komen echter wel dichterbij/ haalde meer punten... hopelijk is op het einde de groep gespeeld en kunnen ze tegen een B-ploeg nog een paar punten pakken. 0 punten uit 6 zou echt een aanfluiting zijn.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20983
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:48
    Welke b ploeg? Het word echt 0 uit 6. Zo kun je ook die boeken in gaan...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:54
    Een B-ploeg van Napoli bijvoorbeeld. Omdat ze al geplaatst zijn en de competitie dan belangrijker vinden. Dan kun je thuis misschien puntjes pakken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord krijgt nieuwe dreun te verwerken: "Wordt heel lastig, ja"