Blik op Ajax na Champions League-verlies: We zijn klaar voor Ajax

    Blik op Ajax na Champions League-verlies: "We zijn klaar voor Ajax"

    Gepubliceerd: dinsdag 17 oktober 2017 om 23:30di 17-10-2017 om 23:30

    Sofyan Amrabat gelooft er nog in dat Feyenoord na de winterstop in Europa speelt. Ook na de derde nederlaag van deze Champions League-campagne tegen Shakhtar Donetsk.

    "Het is natuurlijk lastig. Het is misschien een cliché, maar niets is onmogelijk", zegt Amrabat in gesprek met FOX Sports. "De bal is rond. Je krijgt Shakhtar-uit nog, Napoli-thuis. City is natuurlijk lastig. Ik denk dat er zeker nog kansen zijn om derde te worden en daar gaan we gewoon voor."

    Amrabat vond de eerste helft tegen Shakhtar een van de beste van dit seizoen. "Misschien wel. Ik denk dat het tegen AZ ook heel goed was, we hebben meer goede helften gespeeld. Vandaag was zeker ook heel goed. We zijn klaar voor Ajax."

    Plaats een reactie

    MaximaalAFCA +13887
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:34
    Hahahahah denk t ook jo
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12035
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:03
    1-3
    Vind ik leuk
    Nashua +6938
    woensdag 18 oktober 2017 om 07:32
    De laatst gespeelde 8 wedstrijden van Feyenoord:5 keer verloren één keer gelijk.

    Zet 'em op
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:35
    Haha verliezen en dit roepen...

    Ja wij in Amsterdam zijn toch een stel arrogante kapsoneslijers
    Vind ik leuk
    Suomi71 +959
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:55
    Verschil is dat Ajax bij lange na geen Shathar is.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    woensdag 18 oktober 2017 om 04:19
    Wat is Shathar?
    Vind ik leuk
    Suomi71 +959
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:03
    Oeps, de k vergeten! Maar ik schat jouw wel zo hoog in dat je wel weet welke club ik hier bedoel.
    Vind ik leuk
    Extightass +1604
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:38
    Bedoelt hij soms 3e in de eredivisie?
    Vind ik leuk
    derksen +8933
    dinsdag 17 oktober 2017 om 23:39
    Amrabat ik ben zo geschrokken van jou
    Die hype over jou was ik al voorzichtig
    Maar je ben wel zo ongelooflijk traaaaag
    Je ben duidelijk 10 kilo te zwaar je heb een reet waar je zo een zadel op ken zadelen
    Zo jong en je zet al helemaal uit en nee dat zijn geen spieren
    Of anders ga ik tegen me schoonmoeder zeggen dat zo onderkin door training komt en dat ze gelijk moet stoppen
    Echt je werd hele wedstrijd compleet finaal langs je heen voor bij achter om links rechts er compleet uitgelopen
    Nee sorry heel Nederland stop om hem.zo op te hemelen
    Voor nl elftal aub niet wordt helemaal niks
    Elhamadi ook een drama vanavond
    Jones een drama, vilhena een drama
    Dus eigenlijk een drama avond..
    Vind ik leuk
    Blueman +954
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:14
    Ik kan me toch niet voorstellen dat Ajax zondag met samengeknepen billen afreist naar De Kuip. Ik ben bang dat Feyenoord een forse nederlaag gaat lijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 00:46
    Dat ben ik niet met je eens. Ik ben voor ajax maar ik denk dat we met lege handen zullen staan en met 8 pnt achterstand op psv. Ik hoop dat ik het fout heb, maar ben er wel bang voor.
    Vind ik leuk
    Soky21 +280
    woensdag 18 oktober 2017 om 05:47
    want ? jij was zo onder de indruk van Feyenoord ?
    Vind ik leuk
    PinPelado +1926
    woensdag 18 oktober 2017 om 06:50
    Ben jij zo onder de indruk van Ajax?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 07:40
    Ik ben ook bang dat Feyenoord zondag uit der schulp kruipt, want er is toch niks zo vernederend dan om van de grootste club van Nederland te verliezen
    Vind ik leuk
    Jajem +483
    woensdag 18 oktober 2017 om 05:51
    Liever een biertje in me hand dan op de voorpagina van een krant
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34603
    woensdag 18 oktober 2017 om 06:30
    Speel je zoals in de eerste 20 minute dan rol je ze op.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 07:15
    Gaat een wedstrijd worden die alle kanten op kan. degene die het gretigst is en de slag op het middenveld wint gaat winnen vermoed ik. Hoop dat ziyech zich weer kan onderscheiden...
    Vind ik leuk