'Barça-directeur op de tribune om Eriksen en uitblinker Sánchez te bekijken'

'Barça-directeur op de tribune om Eriksen en uitblinker Sánchez te bekijken'

woensdag 18 oktober 2017 om 12:40

Robert Fernandez, technisch directeur van FC Barcelona, was dinsdagavond aanwezig bij het Champions League-duel tussen Real Madrid en Tottenham Hotspur om twee spelers van de Engelsen te bekijken. Sport schrijft dat. Het gaat om Davinson Sánchez en Christian Eriksen.

Spurs maakte in Madrid indruk tegen De Koninklijke. Het werd 1-1 en vooral de achterhoede van de ploeg van manager Mauricio Pochettino hield knap stand. Fernandez zat volgens Sport op de tribune om de prestatie van Sánchez (21) te beoordelen. Afgelopen zomer werd de Colombiaanse stopper ook al gelinkt aan Barça. Hij besloot Ajax toen in te ruilen voor Tottenham, dat zo'n 40 miljoen euro voor hem betaalde. 

Eriksen is een andere speler die de afgelopen jaren ook al meer dan eens in verband is gebracht met Barça. De Catalaanse grootmacht wil zich komend jaar graag versterken met een spelmaker. Phillipe Coutinho (Liverpool) zou dé topkandidaat zijn van Barcelona, maar Fernandez ziet Eriksen volgens Spaanse media als een interessant alternatief.

Sánchez heeft in Noord-Londen een contract tot 2023. Eriksen ligt nog tot 2020 vast. 

Poll

Kan Sánchez het niveau van Barcelona al aan?

(1051 stemmen)

Plaats een reactie

wijze man +1287
woensdag 18 oktober 2017 om 12:54
Speelde goed tegen Madrid!!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 12:56
Zeker kan Sanchez het niveau van Barca aan! Hij is de beste verdediger wat momenteel op de velden rondloopt!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:52
Jah heb hem gisteren bezig gezien , en hij zou inderdaad een perfecte speler voor Barça zijn.
Vind ik leuk
Woudo +7528
woensdag 18 oktober 2017 om 12:57
Heeft Ajax een doorverkoop percentage bedwongen bij zijn transfer? Als barca hem wil zullen ze minimaal 100 miljoen neer moeten leggen denk ik..
Vind ik leuk
Alain2708 +2857
woensdag 18 oktober 2017 om 13:24
Ik hoop het wel! ;-)
Vind ik leuk
goekie4 +1227
woensdag 18 oktober 2017 om 13:59
Zou toch mooi zijn als je daarvan 20% zou krijgen.
Vind ik leuk
wijze man +1287
woensdag 18 oktober 2017 om 17:29
Het zelfde geld voor Eriksen natuurlijk
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
woensdag 18 oktober 2017 om 13:02
Niet alleen Sanchez kan makkelijk meekomen maar ook Eriksen is er 1 die dat kan.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:09
Eriksen is de speler die Barca moet gaan halen.. teamspeler pur sang. Gezegend met een perfecte techniek en spelinzicht.

Sanchez hebben ze laten lopen deze zomer. Dom! Nu kost hij 100M minimaal..
Vind ik leuk
Olfie +2684
woensdag 18 oktober 2017 om 13:51
Dat ligt ook aan de club die hem onder contract heeft. Zoals eenzelfde speler bij Utrecht minder waard is dan bij Ajax, is een speler in Amsterdam minder waard dan bij Spurs.
Vind ik leuk
Gizmo +3434
woensdag 18 oktober 2017 om 16:29
Volgens mij bevestig jij precies wat meneer come on Utreg verteld
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:15
De ster van Sanchez rijst sneller! Maar je opmerking klopt zeker.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
woensdag 18 oktober 2017 om 13:17
Barca moet vol voor Countinho en Marquinhos gaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 13:18]
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:55
Zou zeker 100% voor Sanchez en Eriksen gaan als ik het voor het zeggen had
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:33
Bizzy niet. Sanchez en Eriksen komen van Ajax af, dus in de ogen van Bizzy geen goede spelers
Vind ik leuk
Bizzy +7725
woensdag 18 oktober 2017 om 14:53
De ajacieden hier onder ons weten dat ik gecharmeerd ben van de speler Sanchez. Dat is geen geheim. Davinson kan uitgroeien tot een wereldspeler. Ben van mening dat de speler nog 2 jaar moet blijven bij The Spurs. Lijkt mij beter voor zijn ontwikkeling dan op de 3e ring zitten in camp nou. Om die periode te overbruggen zou Marquinhos een goede keuze zijn. Daarnaast is het verschil tussen Erikson en Coutinho levensgroot. Die keuze is makkelijk gemaakt. Nee beste man je slaat de plank weer eens mis.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:24
Mooi om te zien dat Sanchez destijds het lef had om Barca B te weigeren en voor Ajax te kiezen. Net als Onana die een verlenging van vijf jaar weigerde om voor een kans in een eerste elftal te gaan.

Nu moet Barca op de blaren zitten en meer dan de absolute hoofdprijs betalen. Tottenham gaat minimaal 150 miljoen vragen. Als ze Dembele kunnen kopen, dan mogen ze Sanchez ook hebben voor een achterlijk bedrag.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:49
Die 40 miljoen heeft Tottenham lachend betaald aan Ajax voor Sanchez want die verkopen ze echt voor het dubbele straks. Wat een goeie verdediger is dat zeg.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:13
Zijn jullie niet goed bij jullie hoofd? Min 100 tot 200 mil voor een verdediger? Waar halen jullie het??? On topic: voor mij is de bruyne de beste optie voor barcelona. Maar als jullie spreken over 200 min voor sanchez is kdb onbetaalbaar... verder vind ik eriksen een betere optie dan coutinho.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 14:14]
Vind ik leuk
jaja_PSV +17470
donderdag 19 oktober 2017 om 03:05
Een Ajacied uit dit soort praatjes...niet serieus nemen.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 14:29
Aangenomen dat dit op waarheid berust: gewoon dom van Barca, kan je beter dit jaar een risico nemen van 40 miljoen. Aankomende zomer is het gewoon 100 miljoen of meer voor Sanchez. Prutsers.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
woensdag 18 oktober 2017 om 14:43
Beide zijn ze uitermate geschikt voor Barca.
Zou sowiesio eerder Eriksen kopen dan Couthino.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 15:07
Barca wordt een sub topper.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17470
donderdag 19 oktober 2017 om 03:07
Sinds Guardiola is vertrokken is een belangrijke stukje ziel vertrokken.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 08:07
Helemaal mee eens. Elk jaar een tikkeltje minder.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barça-directeur op de tribune om Eriksen en uitblinker Sánchez te bekijken'