Van Hooijdonk voorspelt uitslag Feyenoord - Ajax: Moet weer eens gebeuren

    Van Hooijdonk voorspelt uitslag Feyenoord - Ajax: "Moet weer eens gebeuren"

    woensdag 18 oktober 2017 om 19:20

    Pierre van Hooijdonk voorspelt een 2-0 overwinning van Feyenoord op Ajax. Hij vindt het hoog tijd voor een Rotterdamse zege in de Klassieker.

    "Als Feyenoord net zo begint als dinsdag (tegen Shakhtar Donetsk, red.) en dat iets langer kan doortrekken, dan moet het weer eens gaan gebeuren dat alle drie de punten in Rotterdam blijven tegen Ajax", zegt Van Hooijdonk tegen RTV Rijnmond. "Ik ga voor een 2-0."

    Het vertrouwen van de oud-spits van Feyenoord is vooral gebaseerd op de terugkeer van Nicolai Jörgensen. "Jörgensen zal zondag vanaf het begin spelen. Dat is een boost voor het elftal. Hij is een speler die een elftal beter maakt, waardoor andere spelers ook beter gaan renderen", zegt hij. "Ik vind Feyenoord lichtjes de favoriet. Dat is met name gebaseerd op het feit dat ze weer volledig de beschikking hebben over Jörgensen."

    Poll

    Hoe eindigt de Klassieker?

    (5279 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 18 oktober 2017 om 19:24
    goed argument het moet een keer gebeuren.

    Vind ik leuk
    Obl93 +2095
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:36
    Het argument is dat Jorgensen weer mee doet vanaf het begin....
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:40
    Hij was heel belangrijk tegen Sjakietar
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:45
    heeft niets laten zien gisteren denk niet dat hij fit genoeg is om het verschil te gaan maken.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2095
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:26
    Daar gaat dit artikel niet om, ging er om dat jij duidelijk alleen de titel leest en vervolgens direct een reactie plaatst.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:28
    Wat wil je met zo'n naam.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2095
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:31
    Tja...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:40
    Niks laten zien?!

    Heb je wel gekeken?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:18
    heb de wedstrijd 3 keer gezien vond hem zo vermakelijk
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:27
    0-1 Ajax zegt mijn gevoel. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:28
    Gaat niet gebeuren Pierre. Ajax wint
    Vind ik leuk
    fr1963 +2845
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:03
    Gaat niet gebeuren Edwin, Feyenoord wint....
    Vind ik leuk
    Stack5 +2741
    donderdag 19 oktober 2017 om 12:49
    Gaat niet gebeuren Pierre, Edwin en fr1963, Gelijkspelletje
    Vind ik leuk
    John M. +4632
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:29
    De wens is de vader van de gedachte.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:33
    DROMELAND PIERE
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13093
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:36
    "Pierre van Hooijdonk voorspelt een 2-0 overwinning van Feyenoord op Ajax. Hij vindt het hoog tijd voor een Rotterdamse zege in de Klassieker"

    Als je iets wil of vindt betekent het niet dat het ook gebeurt. Echt domme voorspelling.
    Vind ik leuk
    Mo +11351
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:18
    Denk dat dat los staat van zijn voorspelling
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13093
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:04
    Maar hij kan echt niks onderbouwen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:46
    wat kan er dom zijn aan een voorspelling? Het kan alleen waar of onwaar blijken te zijn.
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13093
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:04
    Als je het slecht onderbouwd.... Hij zegt ik vind dat Feyenoord het een keer moet gaan lukken..... Wat een kut onderbouwing zeg.

    Jij en ik weet dat hij in de tekst het wel probeert te onder bouwen, maar de kern rede is dat hij vind dat ze hem een keer moeten winnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:10
    Okee, maar wat is jouw onderbouwing dat het niet gaat gebeuren?
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13093
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:16
    Maar onderbouwing tsja..... ik ben geen analist ik ben niet getraind en heb niks met de voetbalerij te maken, maar mijn bescheiden onderbouwing is dat Feyenoord dropt klapt op het begin en 1-0 voorkomen, vervolgens voelt Feyenoord het door de weekse Europese voetbal en worden vervolgens overlopen en wordt het voor rust 1-1 en in de tweede helft blijft Ajax heer en meester, maar vergeet te scoren en wordt het 1-1. Dit is 3 keer beter als die van Pierre.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:28
    je lijkt er in ieder geval meer je best voor gedaan te hebben haha!
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13093
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:53
    Klopt haha!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:44
    Ik zit dat hier een tijdje aan te gluren maar zitten hier kinderen van 12 of zijn hier 9 van de 10 in dienst van de swa
    Vind ik leuk
    Enden +3940
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:51
    Nee, jij hebt niveau.
    Vind ik leuk
    Champ +152
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:48
    Heeft zeker weer gedronken?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 19:52
    Piere heeft volgens mij een aandachtstekort de laatste paar jaren . Er komt zoveel onzin uit deze man . Me tijdens de laatste wedstrijd van oranje ook zo aan het ergeren aan dat onzinnige gelul .
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13341
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:05
    1e helft wordt het tegenhouden voor Ajax.
    2e helft moet Ajax er vol op klappen. De krampjes en conditioneel gaan Feyenoord dan parten spelen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2845
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:06
    Vorig seizoen had het 2-0 moeten en kunnen zijn evenals meerdere edities ervoor, toch liep het vaak onverdiend anders. Laat het een keer geflatteerd 4-0 worden, ook een keer leuk. Dan krijgt Pier ook een keer een beetje gelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:07
    Pierre...... heb je je Kleenex al gekocht? Ajax gaat korte metten maken met die havenarbeiders!
    Vind ik leuk
    13 +11591
    donderdag 19 oktober 2017 om 06:07
    Kleenex is toch voor neuzen?



    Whahaha.
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:10
    Pfffff
    Pierre die wedstrijd kan je ook schriftelijk doen hoor
    Een zeer eenvoudige 4-2 voor feyenoord
    Die 2 tegen goals door ziyech
    Voor de rest heb ajax echt niks in te brengen in de kuip
    Kijk als Shaktar al niks in te brengen had
    Laat staan ajax
    Ik bedoel een Jones wat een drama was
    Elhamadi wat drama was
    Dikkerdje dap amrabat wat een drama was ja daar kan Shaktar niks aan doen
    Maar tegen ajax zijn ze expres in topvorm
    En bloedsnel!
    Dus tegen ajax laten we ff zien wat we werkelijk kunnen!
    Vind ik leuk
    Mo +11351
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:18
    4-2 klinkt zo eenvoudig nog niet
    Vind ik leuk
    furgist +1392
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:55
    die wedstrijden worden pas weer echt, zodra uitpubliek weer aanwezig mag zijn
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:49
    Nou ajax doet het altijd goed in de kuip,en feyenoord moet het spel maken.wel in het straatje van ajax.
    Vind ik leuk
    Nuance +8698
    woensdag 18 oktober 2017 om 23:38
    Deze post is volledig onbegrijpelijk, wat een wartaal.
    Vind ik leuk
    Mo +11351
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:17
    Hij basseert al zijn hoop dus op een spits die voor het eerst, na Shaktar, speelt na een blessure van anderhalve maand.
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:23
    Ik bedoel het beetje sarcastisch
    Als feyenoord een kans had om met ruime cijfers te winnen was het gisteren avond wel
    Maar die Jones,elhamadi, amrabat vilhena man man wat een drama was dat toch!
    Maar voor feyenoorder is het gewoon
    Younes kan niks doet niks isniks
    Neres zal vrijdag wel weer aan zijn waterpijp hangen
    Veltman, sinkgrave, vd ligt dat is echt niks, dus je houd ziyech en kj over
    Nou van die kunnen echt die andere 7van feyenoord echt wel van winnen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 20:24]
    Vind ik leuk
    Mo +11351
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:33
    Want je wilt zeggen dat Boëtius en Toornstra wel wat zijn?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 20:33]
    Vind ik leuk
    furgist +1392
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:53
    als je een beetje rustig typt kunnen mensen lezen wat je wil zeggen, dus wat zeg je? ik dacht dat ik een lama hoorde schijten
    Vind ik leuk
    Wouta80 +274
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:24
    Yes dat is 3 punten, Pierre zit er nl standaard naast..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:31
    Ho ho, Aad de Mostradamus kan nog counteren!
    Vind ik leuk
    United FC +11432
    donderdag 19 oktober 2017 om 14:16
    Nee die hoor je alleen na de wedstrijd ...
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1987
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:36
    Matchfixing!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:41
    Pierre ziet dat goed, maar is wat voorzichtig.

    Het wordt natuurlijk gewoon 4-0
    Vind ik leuk
    renemar +500
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:48
    Niets anders verwacht van deze wannabee analist. Komt alleen maar poep uit zijn mond.
    Vind ik leuk
    furgist +1392
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:51
    shut up pierre
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    woensdag 18 oktober 2017 om 20:52
    Klassiekers zijn altijd wedstrijden op zich en er valt dan ook weinig te voorspellen vind ik, het gaat sowieso weer een enerverende wedstrijd worden. Ik heb er zin in!
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1987
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:35
    Pi-air heeft gelijk zoals altijd wat een held!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:36
    Eindelijk weer een makkelijke wedstrijd voor Ajax. Nou kom op Heracles, winnen van die boertjes
    Vind ik leuk
    Nuance +8698
    woensdag 18 oktober 2017 om 23:40
    Jij hebt de laatste paar klassiekers niet gekeken zeker
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 21:45
    wat een droplul we gaan zondag gewoon winnen Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 21:46]
    Vind ik leuk
    rinirat +2228
    woensdag 18 oktober 2017 om 22:49
    Jan lul geeft zijn mening weer eens.....
    Wedstrijd is niet te voorspellen voor niemand!
    Beide teams vol er op... ben bang dat Feyenoord op snelheid wordt weggecounterd
    Ja ook de ajax spitsen schieten de ballen er in.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6028
    donderdag 19 oktober 2017 om 07:33
    Aldus Sylvana Simons
    Vind ik leuk
    martinho +866
    donderdag 19 oktober 2017 om 09:02
    Hij is de weg weer kwijt.
    Vind ik leuk
    129 +854
    donderdag 19 oktober 2017 om 10:51
    Zoals voor elke klassieker is het geschreeuw vanuit Rotterdamse hoek weer oorverdovend. Ze leren het echt nooit. Voor elke klassieker blaten dat ze wel even winnen van dat clubje uit Amsterdam, en na elke klassieker komt het schaamrood op de (blaas)kaakjes dat het wéér niet is gelukt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Hooijdonk voorspelt uitslag Feyenoord - Ajax: "Moet weer eens gebeuren"