'Verwende' Blind reageert op Eredivisie-vacature: Staat mijn hoofd niet naar

'Verwende' Blind reageert op Eredivisie-vacature: "Staat mijn hoofd niet naar"

woensdag 18 oktober 2017 om 20:21

Danny Blind bereidt zich niet voor op een terugkeer als clubtrainer. De vacature bij FC Twente is dan ook geen issue voor de ex-bondscoach.

"Nee, Twente heeft nog niet gebeld. Niks gehoord. Maar ik heb ook niet de hele dag bij mijn telefoon gezeten", lacht Blind om de suggestie bij Ziggo Sport. "Op dit moment staat mijn hoofd daar niet naar. Ik ben de laatste vijf, zes jaar misschien wel verwend geraakt met het leven bij het nationale team. Dat geeft vrijheden."

Blind hoeft niet per se op korte termijn terug te keren als clubtrainer. "Nee, op dit moment sta ik daar niet zo open voor. Dan moet het echt een geweldige club zijn. Nou, ik kan best wel goed inschatten waar ik als trainer sta. Het zullen geen clubs zijn die ik superaantrekkelijk zou vinden. De absolute top komt sowieso niet, maar wat betreft clubs op goed niveau: daarvoor zijn mijn statistieken de laatste jaren niet goed genoeg geweest."

Poll

Zou Blind een goede trainer zijn voor Twente?

(934 stemmen)

Plaats een reactie

1892 +5666
woensdag 18 oktober 2017 om 20:25
Met Blind word je blindelings kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:35
Dat niet, maar hij heeft wel altijd een Bob nodig.
Vind ik leuk
Old Star +3900
woensdag 18 oktober 2017 om 22:54
Jep over 1 of 2 jaar in de jupiler leage...
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:25
Natuurlijk, met zijn staat van dienst, slechtst presterende bondscoach ever, verwacht je wel een aanbod van een grote club. Ik denk dat hij nooit meer aan de bak komt.
Vind ik leuk
Butsbal +4272
woensdag 18 oktober 2017 om 22:28
Aan de sjoelbak misschien
Vind ik leuk
Olfie +2684
woensdag 18 oktober 2017 om 23:52
Volgens mij is hij zo realistisch als het maar zijn kan als ik het artikel zo lees. Hij wil niet bij een matige club, en een betere club komt niet. Oftewel, hij geniet van zijn vrijheid. De centen die hij tijdens zijn carriere heeft verworven geven hem die mogelijkheid.
Vind ik leuk
Polly11 +1787
woensdag 18 oktober 2017 om 20:25
Hij mag blij zijn wanneer Kozakken Boys oid zich komt melden....alleen wanneer een geweldige club komt...en daarna de keutel intrekken dat hij geen goede cijfers heeft.... kunnen we deze man niet verbannen naar Timboektoe ofzo, voor het verpesten van 2 eindtoernooien.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:26
Wat een eigen kennis heeft die man. Hehe.
En ... heeft Blind nog zo'n oude huis telefoon?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:44
Ik denk dat hij oprecht denkt dat Twente geholpen zou zijn met hem.
Vind ik leuk
Djambo +3513
woensdag 18 oktober 2017 om 20:48
Wij in ieder geval wel, hup naar de Jupiler met Blind.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:21
Hij heeft dat hele trainersvak niet zo in zijn vingers. En zoals wel vaker ... zijn naam past daar wel bij. Hij ziet t niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 21:21]
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 22:08
Ik zal nog vaak aan hem denken komende zomer.
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 14:30
https://goo.gl/images/HomTJg
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 17:16
Hij zal toch niet nog ouder zijn?

Deze heb ik zelfs niet meegemaakt. Haha. Wel met draaischijf trouwens. Als klein kind vaak meegespeeld. De nul was t leukste. Moest je 2 seconden wachten, tot hij terug gedraaid was. En je moest wel goed doordraaien tot t ijzertje
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 oktober 2017 om 17:18]
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 17:20
Ik kom niet uit die tijd maar heb ze nog wel meegemaakt. In ieder geval met die draaiknop.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:26
Dan moet je toch aardig wat bij mekaar geharkt hebben de afgelopen jaren als je nu eigenlijk al te 'lui' bent om te werken...
Vind ik leuk
Foebele +33199
woensdag 18 oktober 2017 om 21:01
Beetje slap ouwehoeren op tv verdient nog steeds best aardig en kost niet al te veel moeite.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:36
Slap ouwehoeren kan ik ook als de beste en ik heb soms ook nog wat zinnigs te vertellen. Snap dan niet dat ze bij Danny uitkomen....
Vind ik leuk
Foebele +33199
woensdag 18 oktober 2017 om 23:01
Ik ook niet, dit forum bevat meerdere pareltjes die veel beter geschikt zouden zijn! ;-)
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 14:32
http://www.fctwente.nl/vacature-trainer/
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:36
Als Twente wil degraderen dan moet je Danny blind halen!!!!!
Vind ik leuk
Sanders +1665
woensdag 18 oktober 2017 om 20:38
Zou blind een goede trainer zijn is een betere vraag en we weten allemaal het antwoord.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 20:40
Hij is verwend geraakt? Nou wij niet jij draadlul
Vind ik leuk
VVVke +966
woensdag 18 oktober 2017 om 20:45
Draadlul?
Moet ik dan denken aan een getordeerde frikandel of zit ik dan helemaal mis?
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 18 oktober 2017 om 20:58
Dan moet je denken aan de lul van lefmeister, een draad, die fungeert als plasbuis
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:03
Bij een furgist moet ik ook denken aan een Oost Europese schaamlipverkleiner slash bibliothecaris.
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 18 oktober 2017 om 21:10
Waarvan akte. Je bent wel een lefmeister dat je dat zegt, maar pak de definitie van furgist erbij, dan leer je vandaag nog iets ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 21:11]
Vind ik leuk
Aramius +348
woensdag 18 oktober 2017 om 23:43
Jullie zijn beide niet wijs.
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 14:37
Misschien moet je dan even bij furgist langsgaan. Dan kan hij gelijk ook even het zand uit je vagina verwijderen. Dan schuurt het niet zo....
Vind ik leuk
VVVke +966
woensdag 18 oktober 2017 om 21:09
Furgist,
Ik heb het idee als lefmeister Blind tussen zijn benen heeft hangen hij voor betaalde castratie in aanmerking komt.
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 18 oktober 2017 om 21:13
Zonder twijfel. Andersom ook
Vind ik leuk
VVVke +966
woensdag 18 oktober 2017 om 21:17
Neh, andersom zou ik het gewoon laten bengelen. Tenslotte heeft Blind ons ook lopen pesten
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 18 oktober 2017 om 21:19
Hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 19:16
Is mooi om te zien dat zoveel mensen over mijn lul aan het fantaseren zijn.
Vind ik leuk
buddha +4877
woensdag 18 oktober 2017 om 20:46
hij weet waar die als trainer staat? ontneem zijn trainersdiploma aub. dan staat ie nergens meer
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 18 oktober 2017 om 20:55
Perfecte opvolger voor keizer haha.
Vind ik leuk
Foebele +33199
woensdag 18 oktober 2017 om 21:00
Als je de club naar de klote wil helpen wel ja...
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 19 oktober 2017 om 14:39
Blind gaat aan de slag in Turkije... Mag je drie keer raden waar dat is... ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 oktober 2017 om 14:39]
Vind ik leuk
furgist +1452
woensdag 18 oktober 2017 om 20:55
wat doe je nou arrogant danny?
Vind ik leuk
Toke +1076
woensdag 18 oktober 2017 om 20:57
Denk ook niet dat Enschede op Blind zit te wachten :')
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 20:57]
Vind ik leuk
Foebele +33199
woensdag 18 oktober 2017 om 20:59
Die kerel is niet eens goed genoeg voor een amateurclub, dus als FC Twente zou komen zou hij in zijn handjes moeten wrijven om het feit dat hij weer een afkoopsommetje kan vangen ergens.

Deze kerel is echt totaal ongeschikt voor een functie als coach, TD of wat dan ook in het voetbal, hij was een goede verdediger en een echte clubman in zijn tijd als speler, maar na zijn actieve carriere heeft hij alleen maar aangetoond niet geschikt te zijn voor de vele functies die hij al heeft gehad!
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 19:19
Zo'n Robben serveert een Ancelotti gewoon af. Blind heeft ie nooit iets over gezegd. Misschien dat Blind toch iets goed kan. Ik heb het ook niet kunnen waarnemen maar de Oranje selectie heeft hem lang getolereerd. Wat zou hij dan kunnen?
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 19 oktober 2017 om 19:59
Wellicht heeft het toch te maken met het feit dat een bondscoach je moet oproepen (en je hem dus te vriend moet houden) en een trainer van een club gebonden is aan de selectie die hij tot zijn beschikking krijgt.

Ze hebben Blind gewoon dezelfde behandeling gegeven als die hij zelf anderen geeft, namelijk ass kissen terwijl je er geen zak van meent, puur om maar je baan (selectie voor Oranje) veilig te stellen.

Tactisch is hij een onbenul, vaak selecteerde hij spelers die het niet verdiende, hij ging achter Depay staan die niks presteerde en serveerde vedette van Persie af waarmee de hele hierarchie in de groep uit elkaar viel, die man heeft niet 1 ding goed gedaan als bondscoach!
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:09
Ja dat is wat ik ook zag. Helemaal niets goed heeft die kerel gedaan.

Maar zo'n Robben niet selecteren is natuurlijk zelfmoord.

Anyhow blij dat ze hem van de weg hebben gehaald. Want is onuitstaanbaar geworden.
Vind ik leuk
Foebele +33199
donderdag 19 oktober 2017 om 21:14
Hij had uberhaupt nooit aangesteld mogen worden, geeft alleen maar aan hoe weinig visie van Oosteveen heeft en alles wat verder nog gebeurd is geeft aan hoe de KNVB onder zijn leiding een ambtenaren hol geworden is waar presteren niet de basis is van je aanstelling, maar hoe bruin je tong is.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 21:27
Is ook een ex keeper. Dat is vragen om problemen.
Vind ik leuk
Quareck +2979
woensdag 18 oktober 2017 om 21:01
Lees: mijn geld is nog lang niet op
Vind ik leuk
HJR +4394
woensdag 18 oktober 2017 om 21:07
Ik ben de laatste vijf, zes jaar misschien wel verwend geraakt met het leven bij het nationale team.

Als jij er nu wat meer tijd had ingestoken was het je misschien opgevallen dat het allemaal niet zo best ging bij Oranje!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 23:29
Ongelofelijke opmerking van Blind inderdaad. Hij heeft dus voor een vorstelijk salaris geen roert uitgevoerd. Dat zegt ie eigenlijk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 23:30]
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:14
Rot op alsjeblieft niet, schijtvent. Ik hoop dat ze bij Twente niet Blind zijn geweest
Vind ik leuk
derksen +6821
woensdag 18 oktober 2017 om 21:23
Ahahahahhaah DWEIL!
Alsof er ooit nog een club voor jou komt!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:26
Blind is voor geen enkele club een goede trainer
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:26
Vind Blind wel sympathiek overkomen, zelfkritisch ook. Jammer voor hem (en ons) dat het zo gelopen is
Vind ik leuk
Jozef +20841
woensdag 18 oktober 2017 om 21:55
Wat zeg je nou toch...

Dit soort dingen zeggen is hier not done hoor. Met iedereen meehuilen is het devies...;-)
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:58
Haha, gelukkig geef ik niet zoveel om het devies ;) Voot mij moet iemand wel wat ergere dingen doen voor ik hem/haar veracht
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:51
Dat ie er al over begint?! Die vent is een grote aanfluiting. Dat ie maar weg blijft.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 21:54
als die blind trainer zou ????worden degradeerd twente+
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 22:10
Daar zit je toch niet op te wachten??? Het voetbal onder blind is niet om aan te gluren. Hoe goed ie als voetballer was, zo slecht is ie als trainer
Vind ik leuk
fdev86 +601
woensdag 18 oktober 2017 om 22:20
Hij is tenminste eerlijk . Kunnen we van velen niet zeggen.
Vind ik leuk
scRzorz +584
woensdag 18 oktober 2017 om 23:09
Twente is slim dat ze hem niet bellen. +1 voor twente
Vind ik leuk
Bizzy +7725
woensdag 18 oktober 2017 om 23:20
Vanuit de bijstand weer op de arbeidsmarkt participeren zie ik man niet doen want Twente is te min. Danny ontvangt liever iedere mnd zijn uitkering.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 23:30
Zou hem graag bij ons in Den Haag zien als hoofdcoach. Ik vind het al jaren 1 van de betere
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 00:17
Hij kent er niks van.
Begin maar bij Fortuna.
Vind ik leuk
HansVites +2091
donderdag 19 oktober 2017 om 00:36
Blind voor Twente ha ha dan kunnen ze beter Hake houden, Blind kan er helemaal niets van dat heeft hij wel bewezen nu.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 05:34
Wellicht is er toch zo'n grote club die het niet op een rijtje heeft en aanklopt bij Blind. Zou zomaar kunnen..
Vind ik leuk
Wurmpie +184
donderdag 19 oktober 2017 om 07:03
Maak niet uit welke club hij ooit krijgt voor elke club is deze beste man niet goed genoeg

Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 07:56
Weer typisch Nederland, er is een club op zoek naar een nieuwe trainer en de media heeft al een nieuwe aangenomen. Jammer alleen dat ze iedere dag met een andere naam komen. Ik kan mij niet voorstellen dat Twente zit te wachten op meneer Blind. Ik als Twente supporter in ieder geval niet.
Vind ik leuk
donderdag 19 oktober 2017 om 08:02
Wanneer hij NIET gebeld is door fc Twente hoeft hij toch ook niet uit te leggen dat hij er geen oren naar heeft. Bij de supporters van Twente zal het een opluchting zijn dat deze loser niet in beeld is.
Vind ik leuk
Hupfean +1363
donderdag 19 oktober 2017 om 10:31
Wij willen jouw rotkop voorlopig ook niet zien in Nederland Danny. Dankzij jou zitten we weer niet bij een eindronde. Ga maar naar Dubai ofzo!
Vind ik leuk
1903 +181
donderdag 19 oktober 2017 om 13:49
Danny Blind is nou dus typisch zo,n voetballer van vroeger uit in zijn glorie tijd bij Ajax. Waar geen hoofdcoach of Bondscoach bloed in zit. die man heeft op het trainers vak nog nooit wat gepresteerd. Hij had gewoon lekker bij Sparta Rotterdam moeten blijven daar boven in dat kantoor, en bemoeien met het technisch beleid. Maar kom alsjeblieft niet meer met je bijde benen langs de lijn om een club te coachen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws