'Özil brengt Arsenal-ploeggenoten op de hoogte van zeer omstreden transfer'

'Özil brengt Arsenal-ploeggenoten op de hoogte van zeer omstreden transfer'

Gepubliceerd: vrijdag 20 oktober 2017 om 08:12vr 20-10-2017 om 08:12

Mesut Özil wil een zeer beladen transfer maken in de Premier League. De 29-jarige Duitser heeft zijn teamgenoten bij Arsenal op de hoogte gesteld van zijn voornemen om in de zomer te vertrekken naar Manchester United.

Dat meldt boulevardkrant The Daily Mirror vrijdag. Het contract van Özil in Londen loopt medio 2018 af, waardoor hij Arsenal geen vergoeding oplevert. Manager Arsène Wenger probeert daarom al in januari van de spelmaker af te komen. Gesprekken over een nieuw contract lijken definitief gestrand. Özil eiste een salaris van 390.000 euro, terwijl Arsenal niet meer dan 300.000 wil bieden.

Wenger lijkt zich neer te leggen bij een vertrek van Özil, die dit seizoen nog geen indruk kon maken en zelfs zijn basisplaats lijkt kwijt te zijn. De aanvallende middenvelder kan bij United herenigd worden met manager José Mourinho. De twee werkten eerder samen bij Real Madrid en ondanks enkele akkefietjes is de relatie uitstekend.

Als Özil daadwerkelijk de overstap maakt naar Old Trafford, treedt hij in de voetsporen van onder meer Robin van Persie. De Nederlander maakte in 2012 dezelfde stap.

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 08:22
Mocht hij willen! Wie wil hij uit de basis spelen met zn gesjok dan? Mata, Mikhitaryan of Pogba? Vast.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15870
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:19
Özil onder Mourinho is de eerste speler op het wedstrijd formulier...

Matic, Pogba en Özil, Mikhi op rechts zo moeilijk is het niet.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:24
Liever Mata dan Özil! Denk ook niet dat Özil een speler is waar Mourinho zo dol op is, als je kijkt hoeveel verdedigend werk hij van zijn spelers verwacht.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15870
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:18
Özil is de perfecte Mourinho speler hebben we allemaal bij Real kunnen zien.
Vind ik leuk
FcG4Ever +1236
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:02
Mata speelt hij er wel uit hoor.
Vind ik leuk
FCBayern-fan +1058
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:10
Een Özil in vorm is 20x beter dan Mata en Mikhitaryan bij elkaar grapjas!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:49
Haha totaal niet mee eens, je onderschat Mata en Mikhitaryan echt, en overschat Özil- altijd spoorloos in big games. Mag lekker bij Arsenal aan de wandelvierdaagse blijven mee doen.
Vind ik leuk
Metal +3479
vrijdag 20 oktober 2017 om 10:57
Zijn Mata en Mikhitaryan in dit voorbeeld dan ook in vorm of zijn ze dan hopeloos uit vorm?
Vind ik leuk
popiejopie +3029
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:18
Wanneer Ozil weer in vorm komt kan hij ze allemaal uit de basis spelen.
Vind ik leuk
Truth +4336
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:26
Ozil vind ik toch een stuk beter dan mata ...
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:53
Als het zijn jaarsalaris is wat in dit artikel staat is hij ook een optie voor Sparta Denk ik ;-)
Vind ik leuk
United FC +10226
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:13
Messi komt na dit seizoen al transfervrij naar Sparta. Je moet niet te veel willen he ;-)
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:20
Zou hij het alleen kunnen Denk je...
En Messi is al een beetje over the hill natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
Morris +24111
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:23
tjuus...
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:27
Ik zie hem graag komen.. een type speler die Man u goed kan gebruiken . Misschien leeft Hij weer op .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 08:27]
Vind ik leuk
KoiFreak +281
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:03
Arsenal is echt dom en goede aanwinst van Man Utd!
Daarom gaat Arsenal in de toekomst nooit kampioen met hun handelwijze zolang Wenger nog manager is
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 09:04]
Vind ik leuk
berwi +514
vrijdag 20 oktober 2017 om 09:08
geldwolven ze hebben ook nooit genoeg
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:26
Hij ziet er niet gemotiveerd uit bij Arsenal..
Özil is een geniaal die veel meer in zn mars heeft alleen er moet wel voor hem gewerkt worden en iemand als Pogba achter je is altijd top.
Vind ik leuk
Mari +13213
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:30
Mourinho doet er van alles aan om Wenger een hak te zetten.
Ozil gaat zeker niet naar MU (tenminste als Mourinho daar nog zit)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws