Poll

Wie gaat het persoonlijke duel winnen?

(1066 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 13:15
Haps zal achter Neres aanlopen en volledig voor schut gezet worden. Neres will have field day.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:31
De wens is de moeder van de gedachte....

Als heel Ajax er zo over denkt dan wordt het morgen een prima dag voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Jozef +20841
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
Heel Ajax denkt er niet zo over.
Voorspellingen doen blijft gewoon moeilijk. We gaan het allemaal wel meemaken morgen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:16
Daarnaast hoop ik altijd dat de spelers de wedstrijd serieuzer benaderen dan de fans :p
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:35
Heb je Neres de laatste gezien? En Haps? Haps gaat de komende week slecht slapen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:08
Ik weet het niet hoor. vind haps momenteel 1 van de sterkere feyenoord spelers en lb van Nederland. ik hoop een neres in vorm in leuke duels aan die zijde van het veld..
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
Mee eens. Haps was 1 van de weinigen in de CL duels die goed overeind bleef.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:16
Ik kijk meer uit naar t duel El Ahmadi tegen Ziyech. Vdbeek Vilhena. Schöne Toornstra. Dat lijkt mij lachwekkend.
Vind ik leuk
Jozef +20841
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:10
Hoezo lachwekkend?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:22
Omdat ik er geen eentje bij Ajax zie, die de beuk er in kan gooien. Zoals voorheen Klaassen of Bazoer.

Dan maak je daar als trainer natuurlijk gebruik van.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 16:24]
Vind ik leuk
Cookee +4359
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:55
Ik denk dat het middenveld op slot gaat, beide kanten op.
Ajax zonder Zyech is niks en het Feijenoord midveld beslist niet vaak iets. Dus dan kan een eenmansactie van Neres of Boetius de doorslag geven. Ik verwacht een zaadpartij.
Daarom kan de scheids beslissend kan worden.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:52
Als Boetius de doorslag moet geven wordt het 0-5 voor Ajax.
Vind ik leuk
Cookee +4359
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:57
Bedoel meer dat het een goal uit een actie wordt. Kan ook Berghuis en Neres zijn.
Wel leuk dat beide clubs zwakke verdedigingen hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 14:58]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:25
Als buitenspeler doet hij het best wel leuk hoor.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:17
Gisteren al een filmpje van Sjaak, vandaag alweer. Waarom is de mening van een ex-speler van ADO over Feijenoord - Ajax nu opeens zo belangrijk?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:26
De dik gedrukte titels zijn artikelen die de VP redactie zelf gemaakt heeft. Waarschijnlijk zit die redactie in Den Haag en is Sjaak Polak de enige oud-voetballer die binnen fietsafstand woont.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:30
Dat zal het zijn. En waarschijnlijk is Sjaak ook de enige die een interview wil geven met een dubbellikker als vergoeding.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
Volgens mij is Sjaak ook best aangekomen :D
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:38
Zal het dan toch een Magnum ijsje zijn geweest?
Vind ik leuk
Utca030 +2203
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:32
Omdat Sjaak altijd gelijk heeft.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:41
Dat vind Sjaak zelf waarschijnlijk. Zou het dan toch aan de voornaam liggen?
Vind ik leuk
Utca030 +2203
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:00
Weet het zeker
Vind ik leuk
rinirat +844
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:17
Haps is een harde werker een snelle back maar technisch niet ok,die gaat het heel zwaar krijgen.
Happen Haps!
Vind ik leuk
koppig +48
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
Nee die viergever dat is een topper pfff haps is zeker stukken beter dan alle ajax backs samen
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:18
Hij is niet echt beter dan Sinkgraven. Verdedigend misschien, voetballend komt hij niet eens in de buurt.
En viergever hoeft niet tegen Neres te spelen. Dus dat maakt geen reet uit
Vind ik leuk
JustG +229
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:01
Wat zeg jij nou? Haha haps heeft nog niet zijn az vorm te pakken. Maar verdedigend en aanvallend staat hij zijn man. Ook nog een actie in huis om langs zijn man te gaan en een voorzet te geven. Die gozer had alleen in oranje gemoeten (ieder geval de selectie).
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:49
Oké, ik vond Sinkgraven vorig jaar niet minder.
Verdedigend is hij wel goed ja. Vooral tegen clubs die wel kunnen voetballen :p
Voor iemand met een goede actie en voorzet geeft ie niet veel assists volgens mij.
En nee, dat was echt nergens voor nodig. We hebben sowieso wel betere backs in Nederland.
Vind ik leuk
hans59 +171
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:09
Ik geloof dat het hier over Haps vs Neres ging.
Vind ik leuk
Guust +3696
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:39
Beide teams zijn de verdedigers niet goed, maar Feyenoord heeft de laatste drie wedstrijden geen positieve indruk achtergelaten door twee verlies partijen en een gelijkspel. Maar het is een wedstrijd op zich.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
Feyenoord gaat echt wel winnen van die kleuterklas uit 020
Haps is de meerdere van Neres ook KEA gaat het winnen van Zyech
3-0 voor Feyenoord YNWA
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
Wat bazel je nou stom met je kleuterklas en je kansloze afkortingen
KEA?

YNWA?

Onderbouw dan ook is
Vind ik leuk
buddha +4877
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:16
KEA- KARIM EL AHMADI
YNWA- YOU NEVER WALK ALONE
ik vind deze afkortingen best wel gaan en niet zo irritant als die afkorting die ajacieden gebruiken wzawdbmnffn
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:47
YNWA is niks mis mee en kent denk ik iedereen wel maar waarom spelersnamen afkorten? Ik bedoel, vPersie ipv van persie bv is normaal maar KEA? Ik dacht even dat er een voetbalwedstrijd bij IKEA gespeeld zou worden...
Vind ik leuk
buddha +4877
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:14
ja uhh ik heb het niet geschreven. ik weet ook niet waarom ze die namen afkorten
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:59
"ik vind deze afkortingen best wel gaan"
daar doelde ik op ;)
Vind ik leuk
zwollie +3576
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
Natuurlijk pietertje, droom lekker verder in je 010pyama.
Vind ik leuk
Jozef +20841
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:12
Je komt enigszins arrogant over, Pietertje. ...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:36
KEA staat als laatste man, sukkeltje!
Vind ik leuk
Jorchie +210
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:56
Waarom nu dat sukkeltje??? In de laatste berichten staat m.i. Amrabat laatste man!
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 22 oktober 2017 om 02:25
Steek aan dat ding Pieter!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
Ach, ondanks dat het leuk uit ziet heeft Haps amper assists op zijn naam daarbij heeft hij het moeilijk met spelers die over zijn rechterbeen binnendoor gaan.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
Zolang hij er morgen maar voor zorgt dat Neres ook geen assists geeft zal die statistiek me een worst zijn ;).
Vind ik leuk
Foebele +33199
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:52
Mensen hebben echt niet zitten opletten, Neres blijft namelijk helemaal niet staan, die verdedigd mee tot in zijn eigen 16.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:56
Haps staat (en ja ik ben voor Ajax) goed te spelen

Idd één van de weinige die in de CL overeind bleef

Alleen soms sprint hij als een blind paard naar voren zonder te weten of hij is overgenomen

Neres is lekker bezig dus het kan een mooie pot worden
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:59
Zou het m in de naam zitten?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:05
Dat horizontaal streepje kleedt Sjaak goed af.
Vind ik leuk
Jozef +20841
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:14
Obelix zou een ander advies geven. ...;-)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
1-1 gaat het worden. Of dat ze beide mee doen is niet relevant
Vind ik leuk
bdr +123
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:35
dat denk ik ook ....psv word wel lachende derde ...dat is wel jammer
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:27
Je bedoeld de terechte winnaar van deze speelronde?!
Vind ik leuk
bdr +123
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:59
haps heb z'n handen vol om die gehavende verdediging te ondersteunen
Vind ik leuk
JustG +229
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:03
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Neres zal een rot middag hebben in ieder geval.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:09
Feyenoord voetbalt morgen beter maar Ajax wint
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Haps vs. Neres: 'Rush van Haps, Neres blijft staan...dat gaat lachen worden'