Haps vs. Neres: 'Rush van Haps, Neres blijft staan...dat gaat lachen worden'

    Haps vs. Neres: 'Rush van Haps, Neres blijft staan...dat gaat lachen worden'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 oktober 2017 om 10:00za 21-10-2017 om 10:00

    Een zeer interessant duel tijdens de Klassieker van zondag is die tussen Ridgeciano Haps en David Neres. Beide spelers zijn de laatste weken in vorm. Sjaak Polak kijkt uit naar de strijd.

    Poll

    Wie gaat het persoonlijke duel winnen?

    (1066 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 oktober 2017 om 13:15
    Haps zal achter Neres aanlopen en volledig voor schut gezet worden. Neres will have field day.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:31
    De wens is de moeder van de gedachte....

    Als heel Ajax er zo over denkt dan wordt het morgen een prima dag voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Jozef +40091
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
    Heel Ajax denkt er niet zo over.
    Voorspellingen doen blijft gewoon moeilijk. We gaan het allemaal wel meemaken morgen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33290
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:16
    Daarnaast hoop ik altijd dat de spelers de wedstrijd serieuzer benaderen dan de fans :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:35
    Heb je Neres de laatste gezien? En Haps? Haps gaat de komende week slecht slapen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:08
    Ik weet het niet hoor. vind haps momenteel 1 van de sterkere feyenoord spelers en lb van Nederland. ik hoop een neres in vorm in leuke duels aan die zijde van het veld..
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1524
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
    Mee eens. Haps was 1 van de weinigen in de CL duels die goed overeind bleef.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:17
    Gisteren al een filmpje van Sjaak, vandaag alweer. Waarom is de mening van een ex-speler van ADO over Feijenoord - Ajax nu opeens zo belangrijk?
    Vind ik leuk
    lebonton +805
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:26
    De dik gedrukte titels zijn artikelen die de VP redactie zelf gemaakt heeft. Waarschijnlijk zit die redactie in Den Haag en is Sjaak Polak de enige oud-voetballer die binnen fietsafstand woont.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:30
    Dat zal het zijn. En waarschijnlijk is Sjaak ook de enige die een interview wil geven met een dubbellikker als vergoeding.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3968
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
    Volgens mij is Sjaak ook best aangekomen :D
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:38
    Zal het dan toch een Magnum ijsje zijn geweest?
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:17
    Haps is een harde werker een snelle back maar technisch niet ok,die gaat het heel zwaar krijgen.
    Happen Haps!
    Vind ik leuk
    koppig +499
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
    Nee die viergever dat is een topper pfff haps is zeker stukken beter dan alle ajax backs samen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33290
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:18
    Hij is niet echt beter dan Sinkgraven. Verdedigend misschien, voetballend komt hij niet eens in de buurt.
    En viergever hoeft niet tegen Neres te spelen. Dus dat maakt geen reet uit
    Vind ik leuk
    JustG +313
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:01
    Wat zeg jij nou? Haha haps heeft nog niet zijn az vorm te pakken. Maar verdedigend en aanvallend staat hij zijn man. Ook nog een actie in huis om langs zijn man te gaan en een voorzet te geven. Die gozer had alleen in oranje gemoeten (ieder geval de selectie).
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33290
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:49
    Oké, ik vond Sinkgraven vorig jaar niet minder.
    Verdedigend is hij wel goed ja. Vooral tegen clubs die wel kunnen voetballen :p
    Voor iemand met een goede actie en voorzet geeft ie niet veel assists volgens mij.
    En nee, dat was echt nergens voor nodig. We hebben sowieso wel betere backs in Nederland.
    Vind ik leuk
    hans59 +222
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:09
    Ik geloof dat het hier over Haps vs Neres ging.
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    zaterdag 21 oktober 2017 om 13:39
    Beide teams zijn de verdedigers niet goed, maar Feyenoord heeft de laatste drie wedstrijden geen positieve indruk achtergelaten door twee verlies partijen en een gelijkspel. Maar het is een wedstrijd op zich.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
    Feyenoord gaat echt wel winnen van die kleuterklas uit 020
    Haps is de meerdere van Neres ook KEA gaat het winnen van Zyech
    3-0 voor Feyenoord YNWA
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6758
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
    Wat bazel je nou stom met je kleuterklas en je kansloze afkortingen
    KEA?

    YNWA?

    Onderbouw dan ook is
    Vind ik leuk
    buddha +9086
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:16
    KEA- KARIM EL AHMADI
    YNWA- YOU NEVER WALK ALONE
    ik vind deze afkortingen best wel gaan en niet zo irritant als die afkorting die ajacieden gebruiken wzawdbmnffn
    Vind ik leuk
    abraksas +1594
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:47
    YNWA is niks mis mee en kent denk ik iedereen wel maar waarom spelersnamen afkorten? Ik bedoel, vPersie ipv van persie bv is normaal maar KEA? Ik dacht even dat er een voetbalwedstrijd bij IKEA gespeeld zou worden...
    Vind ik leuk
    buddha +9086
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:14
    ja uhh ik heb het niet geschreven. ik weet ook niet waarom ze die namen afkorten
    Vind ik leuk
    abraksas +1594
    zaterdag 21 oktober 2017 om 12:59
    "ik vind deze afkortingen best wel gaan"
    daar doelde ik op ;)
    Vind ik leuk
    zwollie +8448
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:58
    Natuurlijk pietertje, droom lekker verder in je 010pyama.
    Vind ik leuk
    Jozef +40091
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:12
    Je komt enigszins arrogant over, Pietertje. ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:36
    KEA staat als laatste man, sukkeltje!
    Vind ik leuk
    Jorchie +332
    zaterdag 21 oktober 2017 om 13:56
    Waarom nu dat sukkeltje??? In de laatste berichten staat m.i. Amrabat laatste man!
    Vind ik leuk
    United FC +10538
    zondag 22 oktober 2017 om 02:25
    Steek aan dat ding Pieter!
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +477
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:40
    Ach, ondanks dat het leuk uit ziet heeft Haps amper assists op zijn naam daarbij heeft hij het moeilijk met spelers die over zijn rechterbeen binnendoor gaan.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
    Zolang hij er morgen maar voor zorgt dat Neres ook geen assists geeft zal die statistiek me een worst zijn ;).
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:52
    Mensen hebben echt niet zitten opletten, Neres blijft namelijk helemaal niet staan, die verdedigd mee tot in zijn eigen 16.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6758
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:56
    Haps staat (en ja ik ben voor Ajax) goed te spelen

    Idd één van de weinige die in de CL overeind bleef

    Alleen soms sprint hij als een blind paard naar voren zonder te weten of hij is overgenomen

    Neres is lekker bezig dus het kan een mooie pot worden
    Vind ik leuk
    stratumseind +174563
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:59
    Zou het m in de naam zitten?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:05
    Dat horizontaal streepje kleedt Sjaak goed af.
    Vind ik leuk
    Jozef +40091
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:14
    Obelix zou een ander advies geven. ...;-)
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +770
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:07
    1-1 gaat het worden. Of dat ze beide mee doen is niet relevant
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995