VP-voetbalkantine: 'Uitgeklede verdediging gaat Feyenoord opbreken in Klassieker'

VP-voetbalkantine: 'Uitgeklede verdediging gaat Feyenoord opbreken in Klassieker'

vrijdag 20 oktober 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Winst Feyenoord is voor PSV de beste uitslag in Klassieker'
Stelling 2: 'Ajax moet Amin Younes in de winter van de hand doen'
Stelling 3: 'Uitgeklede verdediging gaat Feyenoord opbreken in Klassieker'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 11:04
Uh nee? Bij een gelijkspel kan psv uitlopen op ajax en feyenoord
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:08
Denk dat Feyenoord meer gaat verspelen dan Ajax met het zware programma
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:05
Wat een onzin weer. Dat is natuurlijk een gelijkspel.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:06
Psv moet uitgaan van eigenkracht. Afhankelijk zijn van anderen is nooit goed (behalve van de gemeente dan)... niks mis met een beetje zelf spot. Gun de supporters verder een fantastische match. Daar gaat het om. Zit nu al aan mijn eerse flesje san miguel. Niet te harden op tenerife. :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:07]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:07
Ze hebben het daar in Eindhoven zeker Bizzy!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:38
Ik zie in ieder geval wel waar jouw goede humeur nu vandaan komt. :p

Lekker hoor vakantie, geniet ervan!
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:39
Brabanders en humor?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:49
Nu die Amsterdammers nog.... ;p
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:53
Ben geen Amsterdammer ;p
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:19
Wel een Ajacied, close enough ;p
Vind ik leuk
Bizzy +7725
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:28
Tnx man
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:24
Doe de groeten aan stratumseind. En zoep ze! Veule wille Bizzy.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:30
Hahaa thanks man
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:07
11 uur sochtends is ok veul te laat om pas met het goud van sm te beginnen........
Vind ik leuk
Bizzy +7725
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:26
Straat klokje Tenerif begint een uurtje eerder :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:29
ik heb niet eens een klok in huis .... zal het daaraan liggen dat ik op elk willekeurig tijdstip dorst heb?
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:12
Zo is natuur.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:07
Wat een stelling is dit zeg. Waarom zou winst van Feyenoord beter zijn dan van Ajax. Waarom wordt dat Ajax toch weer zo gehypet ze hebben tot nu toe nog niets maar dan ook niets laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:44
Omdat Ajax ondanks alles betere spelers heeft. Feyenoord gaat, zeker met de blessures achterin, gewoon meer punten verspelen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:44
Desondanks is een gelijkspel natuurlijk beter voor PSV, maar dat spreekt voor zich.
Vind ik leuk
Senn +3389
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:16
Winst ajax is beter voor PSV.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:18
Ajax kampioen is beter voor nederland
Vind ik leuk
Senn +3389
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:56
Hoe weet jij dat?
De laatste x dat ajax kampioen was, zat jij nog in de luiers
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:07
Als je doelt op feyenoords 14e landstitel, ja
En dat je mijn reactie zo serieus neemt zegt veel over jou
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 14:16]
Vind ik leuk
Jordanees +9173
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:44
Senn is niet serieus te nemen, is een klein jochie.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:50
Hij kan het altijd proberen
Vind ik leuk
Stranger +1597
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:09
Goh joh welke spelers zijn dat dan?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:12
Gelijkspel is natuurlijk altijd het beste!! Als er 1 moet winnen dan Ajax want ik schat Feyenoord veel hoger in op dit moment. Betere selectie. Al is het wel zo dat Ajax na de winterstop vaak sterk terug komt.
Vind ik leuk
Jozef +20841
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:16
Serieus?

Heb je Feyenoord ook nog zien voetballen de laatste maanden?
Vind ik leuk
feyeniels +16781
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:32
Het voetbal ziet er bij beiden niet uit. Dus wat dat betreft is het lastig te voorspellen wie de grootste concurrent van PSV gaat worden.
Vind ik leuk
Jozef +20841
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:41
Klopt hoor... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 09:22
Heb je ze allebei zien spelen dit weekend ;)
Vind ik leuk
Jozef +20841
woensdag 25 oktober 2017 om 09:43
Ja.

Ajax speelde niet best maar scoorde wederom vier keer. Wat gaat dat worden als het in een keer wel gaat lopen?

Verschillende spelers op de goede weg terug gezien: Dolbergje, Ziyech, Onana, Neres, Weber en zelfs Veltman kon me bekoren....
Vind ik leuk
woensdag 25 oktober 2017 om 09:54
Ach ja het is maar met welke bril je kijkt. Het was van beide kanten slecht dus ik zie ze niet als bedreiging op dit moment. Al kan dat natuurlijk na dit weekend helemaal anders zijn mocht PSV punten verspelen in Arnhem
Vind ik leuk
Jozef +20841
woensdag 25 oktober 2017 om 09:56
Eigenlijk zie je dus geen enkele bedreiging?

Haha, we zullen zien...
Vind ik leuk
_AJAX_ +2051
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:13
Heb al eerder gezegd dat Feyenoord best kans maakt nu het meer wedstrijd ritme heeft. We zijn dus gewaarschuwd.
En helemaal in een volle Kuip is dat voor Feyenoord een flinke boost!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:14]
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:17
Winst voor Feyenoord is winst voor Feyenoord. Dan blijft Feyenoord in het spoor van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:24
PSV moet gewoon eerst maar eens zelf winnen. Het gaat nu goed en deze reeks moet zo lang mogelijk vast gehouden worden. Wat Feyenoord en Ajax dan doen is bijzaak.....
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:27
PSV moet nog tegen Ajax, en ik verwacht dat PSV dat wint dus nee, voor PSV is het beste als Ajax wint. Of een gelijkspel zodat ze meteen beiden puntenverlies hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 11:29]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:29
stelling 14:00 Gaat Heracles winnen aankomend weekend?
stelling 17:00 Hoeveel gaat Kuwas er maken tegen Psv?
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:51
Een hattrick ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:31
Nee, want ik zie Feyenoord als grotere titelkandidaat dan Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:04
Drink er nog een
Vind ik leuk
Dicky +5762
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:38
Stelling 1: ja.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 11:51
Ik ben altijd van mening dat winst voor Feyenoord de beste uitslag is. Maar goed, dat was de stelling niet.

Op dit moment zijn Ajax, Feyenoord en PSV gewoon heel erg aan elkaar gewaagd. Dus hoe meer punten de concurrenten laten liggen hoe beter. Voor PSV is een gelijk spel het ideale scenario.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:12
Net alsof psv dit vol gaat houden, nu zit alles mee maar aan het eind is Feijenoord gewoon weer kampioen en psv derde! Die locadia is echt slecht, en dan in oranje, daar kan je alleen blij mee zijn als je Willy of Renee vd kerkhof heet. Of als je net zo dom bent!
Vind ik leuk
Senn +3389
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:21
Jij bent natuurlijk niet dom?
Vind ik leuk
Korm +21584
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:13
Maak voor mij niet uit wat die 2 doen, zolang we zelf maar winnen!
Vind ik leuk
13 +2381
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:03
Haha, heerlijk nuchtere reactie.
Vind ik leuk
Mo +7986
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:24
Wat een slechte stelling zeg
Vind ik leuk
Santi +17495
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:34
Feyenoord winst is niet zo zeer de beste uitslag voor ons, maar Ajax winst wel de minst goede denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:58
je moet dit over 2 wedstrijden bekijken, 2 keer gelijk spel is voor psv beter dan allebei 1 keer winst.
Wie het langst mee doet om het kampioenschap is nu nog niet te zeggen, ook niet van psv zelf
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:05
Ik denk dat een gelijk spel beter ja voor PSV, dan verliezen ze op beide ploegen maar een puntje dankzij hun eigen verlies
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:33
Ik zie Feyenoord nog altijd als titelfavoriet, dus laat Ajax maar winnen, zij zijn in mijn optiek de zwakste van de 3. Het beste zou natuurlijk een gelijkspel zijn.
Vind ik leuk
ay42 +452
vrijdag 20 oktober 2017 om 13:50
Gelijkspel is natuurlijk het beste maar ik denk dat over het hele seizoen Feijenoord meer punten gaat verspelen dan Ajax (denk aan mid-weekse champions league wedstrijden en het aantal blessures achterin bij Feijenoord).

Ik hoop voor een gelijkspelletje of winst foor Feijenoord
Vind ik leuk
buddha +4877
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:04
nee. younes moet blijven.
Vind ik leuk
Mari +1776
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:10
Amin wordt verteld dat hij Europees voetbal moet spelen, om in beeld te blijven bij grotere clubs en het nationale team. De zaakwaarnemer ziet zijn bonus verdampen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:29
Ajax stikt toch al in de talenten en top spelers ( vandaar dat ze het zo goed doen) verkoop ze toch allemaal!
Vind ik leuk
HanV +2042
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:56
Vind ik ook, ik lees vaak genoeg dat F. de Jong het grootste talent van Ajax is, maar die speelt nog minder dan de helft in het eerste. Is die geblesseerd? Kan die Schöne er niet uitspelen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 14:36
Als je Younes verkoopt dan moet je we minimaal 30 miljoen voor vragen. Dit kan wen belangrijke pion worden in het duitse elftal.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:01
Haha met sane, draxler en reus?
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:07
heb je niet een nulletje vergeten? Deze man gaat weg zodra hij het beter kan krijgen dan bij Ajax. Nu is het nog gelukt hem tegen te houden, maar deze jongen heeft net zoveel liefde voor Ajax als ik.
Vind ik leuk
flipper +862
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:26
weg er mee toedeledokie.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:05
1. Waarom?
2. Overmars zou er juist 2 bijkopen.
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:34
Stelling 1: Gelijkspel is de beste uitslag. Hopelijk wint Ajax!

Stelling 2: Hij moet sws na dit seizoen weg zijn.
Vind ik leuk
tikkietoe +2800
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:28
Stelling 1) Een gelijkspel zal PSV ook niet slecht uitkomen.
Stelling 2) ja, van de hand doen aan Beterbed. Die speler vraagt zelf om rust.
Stelling 3) Daar ga Ik wel een beetje van uit.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 18:16
1. Eerst maar kijken of PSV wint. Zo ja, dan is een gelijkspel ideaal. Maar goed: Ajax speelt op 10 december tegen PSV. Als Feyenoord zou winnen zondag, en PSV wint van Ajax in december, dan heeft PSV nagenoeg één concurrent minder voor de titel. Vreemde stelling.
2. Zeker weten, als hij zich zo uitlaat over zijn eigen club dan moet je hem gewoon snel verkopen. Niet gemotiveerd, niet in vorm, plus Ajax kan wellicht een groot bedrag voor hem incasseren, sinds hij international is.
3. Nee, maar als ze zondag in de Arena zouden spelen, dan denk ik dat Feyenoord kansloos zou zijn. De Klassieker maakt altijd nieuwe emoties los bij spelers, heel veel adrenaline. En de Kuip is gewoon het beste stadion van Nederland, met de beste fans van Nederland, ze moeten gewoon winnen van Ajax zondag. Nieuwelingen Haps en St. Juste doen het echt uitstekend tot nu toe, Nieuwkoop is weer terug van zijn blessure en speelde naar behoren tegen Shaktar. Het is wellicht riskant, maar ik zou Geetruida opstellen. Hij is zeer jong, maar erg talentvol. De Ligt werd toen ook voor de leeuwen gegooid, maar doet het behoorlijk goed op zo'n jonge leeftijd. Diks als centrum verdediger is geen goed idee, dan vraag je echt om problemen. El Ahmadi of Amrabat zou kunnen, maar die heb je meer nodig op het middenveld, vooral omdat Toornstra uitvorm is nu. En met Jorgensen erbij zal Feyenoord weer helemaal gaan opbloeien, je zag het al in de wedstrijd tegen PEC. Nu nog die bal in het doel rossen. :-D
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 20 oktober 2017 om 21:11
Stelling 3: Dat zou een mogelijk scenario kunnen zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Uitgeklede verdediging gaat Feyenoord opbreken in Klassieker'