Mourinho prikt datum voor terugkeer Ibrahimovic: Hij werkt kei- en keihard

Mourinho prikt datum voor terugkeer Ibrahimovic: "Hij werkt kei- en keihard"

vrijdag 20 oktober 2017 om 15:33

Zlatan Ibrahimovic is op de weg terug. José Mourinho verwacht dat hij tegen het einde van het jaar weer over de Manchester United-spits kan beschikken.

Mourinho zei dat vrijdag tijdens de persconferentie voor het competitieduel met Huddersfield Town. Ibrahimovic scheurde eerder dit jaar zijn kruisband af en werkt sindsdien aan zijn herstel. Inmiddels durft de United-manager een datum te plakken op een mogelijke terugkeer van de 36-jarige Zweed.

Als hij op schema blijft, kan Ibrahimovic speelminuten maken in de overvolle periode rond de feestdagen in Engeland. "Zlatan is hier", aldus Mourinho. "Hij is hard aan het werk en heeft alles onder controle. Hij werkt zoals je van hem mag verwachten: kei- en keihard."

Mourinho predikte hoe dan ook geduld. "Het is niet zo dat Zlatan volgende week of over een paar weken terug is. Geef hem de tijd, zodat hij kan terugkeren op het moment dat hij zelf heeft uitgekozen. Of ik geloof dat hij in 2017 terugkeert? Ja, maar het is slechts een gevoel."

 

Tell Jose I'm coming

Een bericht gedeeld door IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic) op

Plaats een reactie

SDMSIM +611
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:37
HELD
Vind ik leuk
Yoamma +926
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:41
Wat een ongelofelijke held is dit. Leukste spits ooit.
Vind ik leuk
Gavv +573
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:42
Knap, zeer knap zelfs. Vele zouden op zijn leeftijd met zo’n blessure gewoon stoppen. Laat staan dat ze zo hard zouden werken om gewoon nog sneller als normaal terug te keren.

Zal ongetwijfeld de boeken ingaan als één van de meest legendarische van zijn tijd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 15:48]
Vind ik leuk
baku +206
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:49
Wat een baas deze man, zou toch gruwelijk zijn als hij er nog een stuk of 15 inschiet in een half jaar tijd en er daarna gewoon nog een jaartje aan vast plakt :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:52
Echt een ongelofelijk beest is het!
Vind ik leuk
wijze man +1210
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:58
Echt een machine!!..wat een fenomeen
Vind ik leuk
Mo +7947
vrijdag 20 oktober 2017 om 15:59
Mooiste vent van de wereldwijde velden
Vind ik leuk
mcmodd +11368
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:09
Dit heet wilskracht. Toch moeten we even geduld hebben, afwachten of het revalidatieproces toelaat dat hij nog dit jaar terug kan zijn. Met deze blessures is het zo lang vantevoren een beetje koffiedik kijken, want keihard werken aan terugkeer wil nog niet zeggen dat je dan meer kans op succes hebt. Dat is er pas als de herstelcapaciteit van de kruisband in alle opzichten goed zal zijn. Dat kun je nu nog niet weten, zelfs nog nog niet meten.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:11
BEEST!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:12
BAAS!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:12
BEST!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:13
BUITENGEWOON!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:13
BOVEN NATUURLIJK! ( sorry dat moest ik allemaal even kwijt)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 16:14]
Vind ik leuk
13 +2373
vrijdag 20 oktober 2017 om 16:42
Als ‘holy’ moet jij sowieso bovennatuurlijk roepen, da’s logisch.
Vind ik leuk
Rodapaus +2311
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:50
Ibracadabra!
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:44
Eindbaas Ibrahimovic!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mourinho prikt datum voor terugkeer Ibrahimovic: "Hij werkt kei- en keihard"