Mourinho prikt datum voor terugkeer Ibrahimovic: Hij werkt kei- en keihard

    Mourinho prikt datum voor terugkeer Ibrahimovic: "Hij werkt kei- en keihard"

    Gepubliceerd: vrijdag 20 oktober 2017 om 15:33vr 20-10-2017 om 15:33

    Zlatan Ibrahimovic is op de weg terug. José Mourinho verwacht dat hij tegen het einde van het jaar weer over de Manchester United-spits kan beschikken.

    Mourinho zei dat vrijdag tijdens de persconferentie voor het competitieduel met Huddersfield Town. Ibrahimovic scheurde eerder dit jaar zijn kruisband af en werkt sindsdien aan zijn herstel. Inmiddels durft de United-manager een datum te plakken op een mogelijke terugkeer van de 36-jarige Zweed.

    Als hij op schema blijft, kan Ibrahimovic speelminuten maken in de overvolle periode rond de feestdagen in Engeland. "Zlatan is hier", aldus Mourinho. "Hij is hard aan het werk en heeft alles onder controle. Hij werkt zoals je van hem mag verwachten: kei- en keihard."

    Mourinho predikte hoe dan ook geduld. "Het is niet zo dat Zlatan volgende week of over een paar weken terug is. Geef hem de tijd, zodat hij kan terugkeren op het moment dat hij zelf heeft uitgekozen. Of ik geloof dat hij in 2017 terugkeert? Ja, maar het is slechts een gevoel."

     

    Tell Jose I'm coming

    Een bericht gedeeld door IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic) op

    Plaats een reactie

    SDMSIM +711
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:37
    HELD
    Vind ik leuk
    Yoamma +1114
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:41
    Wat een ongelofelijke held is dit. Leukste spits ooit.
    Vind ik leuk
    Gavv +935
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:42
    Knap, zeer knap zelfs. Vele zouden op zijn leeftijd met zo’n blessure gewoon stoppen. Laat staan dat ze zo hard zouden werken om gewoon nog sneller als normaal terug te keren.

    Zal ongetwijfeld de boeken ingaan als één van de meest legendarische van zijn tijd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 15:48]
    Vind ik leuk
    baku +897
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:49
    Wat een baas deze man, zou toch gruwelijk zijn als hij er nog een stuk of 15 inschiet in een half jaar tijd en er daarna gewoon nog een jaartje aan vast plakt :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:52
    Echt een ongelofelijk beest is het!
    Vind ik leuk
    Mo +11806
    vrijdag 20 oktober 2017 om 15:59
    Mooiste vent van de wereldwijde velden
    Vind ik leuk
    mcmodd +24228
    vrijdag 20 oktober 2017 om 16:09
    Dit heet wilskracht. Toch moeten we even geduld hebben, afwachten of het revalidatieproces toelaat dat hij nog dit jaar terug kan zijn. Met deze blessures is het zo lang vantevoren een beetje koffiedik kijken, want keihard werken aan terugkeer wil nog niet zeggen dat je dan meer kans op succes hebt. Dat is er pas als de herstelcapaciteit van de kruisband in alle opzichten goed zal zijn. Dat kun je nu nog niet weten, zelfs nog nog niet meten.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    vrijdag 20 oktober 2017 om 17:50
    Ibracadabra!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6758
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:44
    Eindbaas Ibrahimovic!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws