Steun uit onverwachte hoek voor Bosz: 'Moet eerlijk zeggen: vind het niet correct'

Steun uit onverwachte hoek voor Bosz: 'Moet eerlijk zeggen: vind het niet correct'

vrijdag 20 oktober 2017 om 16:59

Niko Kovac, trainer van Eintracht Frankfurt, kan weinig begrip opbrengen voor de kritiek die Peter Bosz de laatste week kreeg. Zaterdag hoopt Bosz met Borussia Dortmund het tij te keren tegen Frankfurt.  

Vorig weekend ging Dortmund met 2-3 onderuit tegen RB Leipzig en in de Champions League bleven de Duitsers tegen APOEL Nicosia steken op een 1-1 gelijkspel. Het kwam Bosz op kritiek te staan. "Iedere trainer heeft zijn eigen idee. Ik moet eerlijk zeggen: ik vind het niet correct dat men na twee wedstrijden al alles in twijfel begint te trekken", citeert het Duitse Kicker Kovac.

"Met dit systeem heeft Peter Bosz afgelopen seizoen de finale van de Europa League gehaald. Zo slecht kan het dus niet zijn. En tot nu toe gaat het ook niet slecht in de Bundesliga. Sterker nog: het gaat behoorlijk goed", aldus Kovac. Met een voorsprong van twee punten op Bayern München staat Bosz nog altijd op de eerste plek in de Bundesliga. Frankfurt - Dortmund begint zaterdag om 15.30 uur.

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 17:03
NLers hebben altijd steun nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:18
Peter zal er niet echt wakker van liggen.
Vind ik leuk
1892 +5665
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:18
Geef hem ff de kans .
Hij staat gewoon op de 1ste plaats.
Vind ik leuk
Thobar +2655
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:24
Kovacs dekt zichzelf alvast in
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:36
Als trainer van BVB kan je het eigenlijk alleen maar goed doen als je kampioen wordt.
Maar Ja daarin schuilt ook meteen het grote probleem....omdat een cluppie genaamd Bayern ook mee doet en uiteindelijk kampioen wordt.
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 20 oktober 2017 om 19:53
Wij hebben 3 clubs die elk jaar bovenin staan. Doodsaai.
Duitsland is wel heel voorspelbaar, het grote geld zorgt wel dat Bayern groot blijft net zoals hier... best jammer hoor.... HSV, Stuttgart BMGladbach... was ook niet verkeerd. En Dortmund naturlich.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 19:53]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:30
Bosz zijn systeem is leuk voor de toeschouwers maar je wint er geen prijzen mee want hij speelt eigenlijk gewoon alles of niets. Net als bij Ajax wint dortmund de ene pot prachtig met dikke cijfers om vervolgens niet verder te komen dan 1-1 tegen cyprus. Echt typisch. En dat terwijl ik toch las van Bosz dat de spelers van dortmund t sneller snapten dan die van ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Steun uit onverwachte hoek voor Bosz: 'Moet eerlijk zeggen: vind het niet correct'