Actie voor Twente-terugkeer Rutten gaat door: 'Blijft nodig door Van Halst'

    Actie voor Twente-terugkeer Rutten gaat door: 'Blijft nodig door Van Halst'

    vrijdag 20 oktober 2017 om 17:53

    Dat Gertjan Verbeek hoogstwaarschijnlijk de nieuwe trainer van FC Twente wordt, betekent niet dat de publieksactie om Fred Rutten terug te laten keren niet doorgaat. De initiatiefnemers willen voor het duel met Roda JC handtekeningen inzamelen.

    "Het was niet onze bedoeling dat René Hake er uitgedonderd zou worden. Laat ik dat er nog maar even voor de duidelijkheid bij zeggen", zegt Ufuk Ermis tegen TC/Tubantia. "Het was en is onze bedoeling om Fred Rutten in de rol van technisch directeur en hoofdverantwoordelijke voor de jeugdopleiding bij de club te zien terugkeren."

    De intitiatiefnemers denken dat Rutten de aangewezen man is om de dolende Tukkers in voetbaltechnisch opzicht weer op de rails te krijgen. "En de actie blijft nodig nu Jan van Halst duidelijk heeft aangegeven dat hij niet wil terugtreden als technisch directeur om zich alleen nog met de commercie bezig te gaan houden."

    Ufuk Ermis plaatste afgelopen maandag een oproep op Facebook om de animo voor een terugkeer van Rutten onder de fans te peilen. Het bericht werd zo'n vijfhonderd keer gedeeld.

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    Tukkerland +3303
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:03
    Gewoon doorgaan! Oprotten met die egöist JVH.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:32
    jan van halst wat een zielig zakkenvullertje is dat vies ventje.
    blijkt maar weer dat van halst zich boven de club steld.
    Hij zit bij twente puur voor het geld en intresseerd de club zelf niks.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:44
    Stoppen bij Ziggo deed hij alleen om alle aandacht op zich gevestigd te krijgen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:08
    Begrijp ook niet dat die van Halst al die jaren bij FOx en bij Ziggo en de Nos zijn zegje mocht doen, je ziet nu dat hij niet goed is. Dat zegt veel over de mensen bij Nos, Ziggo en Fox dat die dat niet doorhadden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:21
    Hij was de enige die een soort van cirkel kon trekken op dat schermpje van hem.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:33
    Haha. Denk het ook. Van Halst is dol op de meetkundige cirkel, want hoe je ook tekent... je komt weer bij JEZELF uit. :-)))
    Ego-trippers.
    Die hele TV-wereld is samengesteld van incrowd en knoeiers.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 19:34]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29572
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:07
    500 fans. Wooow.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:22
    De echte hebben echt allemaal gereageerd ja,zoveel nog ,sta je van te kijken
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 18:23]
    Vind ik leuk
    stratumseind +155235
    vrijdag 20 oktober 2017 om 18:26
    Zo lang ze maar blijven beseffen dat zelfs Pep er niet veel meer uit kan halen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:10
    Snap je dat Verbeek er nu instapt? Dan wil je wel heel graag. Is het wel eens eerder goed gegaan bij een club dat een trainer vroeger ook fan was?
    Ik denk aan Robson en Newcastle.
    Mario Been en Fey.
    Huub en PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155235
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:13
    Ook verbeek gaat er geen top van maken maar ja die wil graag dus....
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 21 oktober 2017 om 14:19
    Als Rutten het doet, dan is ie goed fout, die moet wachten op Oranje. Fred stapte op verkeerd moment bij PSV binnen, bij Feijenoord en Vitesse.
    Korbach koos altijd een club die perspectief had, dan kan je heel snel presteren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:22
    Guardiôla klinkt wel leuk in het Twents.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7842
    vrijdag 20 oktober 2017 om 20:05
    Al 500? Nounou
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Actie voor Twente-terugkeer Rutten gaat door: 'Blijft nodig door Van Halst'