China-ganger wil terug naar Europa: 'Drie van de tien beste clubs geïnteresseerd'

China-ganger wil terug naar Europa: 'Drie van de tien beste clubs geïnteresseerd'

vrijdag 20 oktober 2017 om 19:59

Ramires lijkt aan de vooravond te staan van een terugkeer op de Europese velden. De dertigjarige Braziliaan verruilde Chelsea tijdens het seizoen 2015/2016 voor het Chinese Jiangsu Suning, maar wil volgens zijn zaakwaarnemer weer naar Europa.

"Van de tien beste clubs ter wereld hebben er drie contact opgenomen. Meer kan ik er niet over zeggen", laat de belangenbehartiger van Ramires weten aan Globoesporte. "Interesse hebben is één ding, maar concreet worden is weer een ander verhaal. Ramires moet in ieder geval de hoofdprijs kosten, want hij is een belangrijke speler bij Jiangsu (waar de Italiaan Fabio Capello de hoofdtrainer is, red.)."

Eerder deze week doken er al geruchten met betrekking tot Ramires op. Internazionale, dat in Chinese handen is, zou de Braziliaan tot het einde van het lopende seizoen willen huren, waarna het voor een nader te bepalen bedrag een definitieve transfer kan sluiten. Ramires ligt in China nog tot medio 2019 vast.

Plaats een reactie

vrijdag 20 oktober 2017 om 20:03
Er komen er steeds meer met hangende pootjes terug. Valt het eten wat tegen ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 20:04]
Vind ik leuk
Degraaf +8997
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:06
Ik denk niet alleen het eten, haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:09
Dat zeg ik ook met een knipoog.... :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:06
Ik wed dat atletico ertussen zit
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:08
Zou kunnen, zal een leuk gok kantoortje opzoeken online als ik jou was. Kan je alvast een leuk centje verdienen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:13
Die kunnen hun geld daar niet uitgeven, Alles is made in china. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:14
Denk de centen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:18
Ik denk dat je je vergist. Ze komen echt niet met hangende pootjes terug ze weten heel goed dat ze voor het geld hebben gekozen en daar is niks mis mee en ze kunnen gewoon altijd na flink gebeurt te hebben terug komen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 20:24
Als ze er hun contract uitdienen dan beuren ze nog beter. En bij hun volgende club kunnen ze een flinke som tekengeld krijgen. Ik denk dat jij je vergist,hij heeft een contract tot december 2019.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

China-ganger wil terug naar Europa: 'Drie van de tien beste clubs geïnteresseerd'