'Ik heb Feyenoord pijn gedaan en ze namens Ajax ook een keer geholpen'

    'Ik heb Feyenoord pijn gedaan en ze namens Ajax ook een keer geholpen'

    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:11

    Joël Veltman laat in het midden of het slim van Amin Younes is om te klagen over zijn korte vakantie afgelopen zomer. Volgens de Ajax-aanvoerder liep de aanvaller mogelijk met frustraties rond.

    Younes deed in De Telegraaf zijn beklag omdat hij deze zomer maar tien dagen vakantie had. Daardoor voelt hij zich zowel lichamelijk als mentaal vermoeid. "We hadden het erover bij het ontbijt", zegt Veltman tegen AT5. "We wisten dat hij niet lang vakantie had. Nu spreekt hij zich daarover uit. Wat ik ervan vind? Of hij dat moet uiten..Misschien wilde hij het toch een keer naar buiten brengen vanwege alle negatieve reacties. Het is zijn keuze om dat te doen."

    "Als je hem vraagt of hij vakantie wilt, weet ik 99,9% zeker dat hij kiest om lekker door te gaan", vervolgt Veltman. "Misschien krijgt hij wel twee of drie dagen vrij als we op zondag een wedstrijd hebben. Dat zou een optie kunnen zijn. Ik denk niet dat hij twee weken lekker op Curacao gaat liggen."

    Veltman en Younes spelen zondag de wedstrijd tegen Feyenoord. De Ajax-verdediger maakte al enkele Klassiekers mee. "Ik heb ze pijn gedaan en heb ze ook een keer geholpen (bekerwedstrijd 2015, eigen goal in blessuretijd, red.). Ik denk liever aan die winnende goal (in 2013, red.)."

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2572
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:14
    Wel eerlijk van je, Joel. Hou nu maar weer je klep en ga zondag een pot speken als tegen Celtic jaren geleden. Dat niveau heb je namelijk nooit meer gehaald
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:15
    Joellekke je hebt inmiddels iedere club wel eens "geholpen".....
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:15
    Als je ons zondag met een hattrick in eigen goal helpt laat ik je naam misschien wel op m'n feyenoord shirtje drukken!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13051
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:30
    Ik weet nog dat we na die bekerwedstrijd weer in de auto zaten op weg naar huis. We moesten eerst nog de woonwijk uitkomen en we reden stapvoets. Een maat zei toen: Kijk die ouwe baas daar chagrijnig lopen. Waarop ik zei: Dat zal de pa van Veltman wel zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 00:32
    Goed verhaal, lekker kort..
    Vind ik leuk
    Mr. O +565
    zaterdag 21 oktober 2017 om 01:04
    Uit de mode, die opmerking...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 08:27
    Gevalletje "je had erbij moeten zijn"

    Jezelf quoten, omdat je jezelf zo grappig vond.vind ik een beetje eng.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13051
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:39
    Geen enkel probleem mee dat jij er niet bij was. Verder doet jouw mening er ook niet toe.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 11:09
    Reageer dan niet.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13051
    zaterdag 21 oktober 2017 om 14:46
    Volg lekker je eigen advies op stumper.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 14:47
    voor iemand die het niks doet, reageer je toch vrij emotioneel
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11506
    zaterdag 21 oktober 2017 om 16:24
    Wauw.....indrukwekkend verhaal.
    En wat gebeurde er toen.......?
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:30
    Goh dit heb ik een tijd terug ook al gelezen.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:35
    Je kunt er van zeggen wat je wil, maar het is en blijft een top prof
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:55
    Kijk welke twee hier besproken worden. Totaal niet interessant. Joel en Amin, weg ermee.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:57
    staan beiden basis zondag .......
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 00:00
    Jammer genoeg wel ja. Je cluppie legt nu wel een hele goede basis voor het kampioenschap als ze van heracles winnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zaterdag 21 oktober 2017 om 00:11
    parijs is nog ver......
    Vind ik leuk
    John M. +4025
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:27
    Ze spraken met elkaar bij het ontbijt. Toevallig hadden ze net beiden geen telefoontje in de oren. Dat is pas een treffer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik heb Feyenoord pijn gedaan en ze namens Ajax ook een keer geholpen'