'Ik hoop dat hij het record verpulvert. Dan weet ik zeker dat PSV kampioen wordt'

'Ik hoop dat hij het record verpulvert. Dan weet ik zeker dat PSV kampioen wordt'

zaterdag 21 oktober 2017 om 11:48

Berry van Aerle heeft er geen enkele moeite mee dat Joshua Brenet een clubrecord van hem kan afnemen bij PSV. De 23-jarige linksback kan zondag tegen Heracles Almelo voor de 48e keer op rij ongeslagen blijven in de Eredivisie.

In geen van de voorgaande 47 wedstrijden waarin Brenet in de basis stond of inviel, verloor PSV. Van Aerle kwam een kleine dertig jaar geleden bij PSV tot een serie van 49 partijen. "Ik hoop dat Joshua het record verpulvert. Dan weet ik zeker dat PSV goed draait en kampioen wordt", zegt de voormalig vleugelverdediger in het Eindhovens Dagblad.

Van Aerle vindt niet dat Brenet met hem te vergelijken valt. "Ik denk dat Santiago Arias iets meer het type is dat op mij en Jan Heintze lijkt. Dan heb ik het puur over de manier van verdedigen en waarop Arias opkomt. Joshua zie ik niet vaak slidings of tackles maken, maar hij heeft enorm veel snelheid in huis om defensief dingen recht te zetten. Ook doet hij dat vanaf de linkerkant, wat niet zijn eigen positie is en dat is knap."

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 11:52
Onzen Berry , mooie mens.
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:00
Ben je weer klaar voor een weekend vol verrassingen
Komt die
Psv-heracles 1-3
Feyenoord -ajax 3-2
Vvv-denhaag 1-3
Twente -roda1-4

Hatsiflatsie
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:03
Nieuwe hennep leverancier?
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:09
Daar doe ik niet aan weet je toch
Om 11 uur begonnen met biertje
Vrouw weekend dienst
Dus gaan als de brandweer beginnen met
Chelsea -Watford
Eindstand 2-0
Met 2 gemiste penalty s
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:11
geen verjaardagsfeestje dit weekend?
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:15
Gelukkig niet!
Vreselijk altijd met die gillende tering Kids
Is er geen een die normaal ken doen als ze met meerdere zijn
Zijn potsijandosi gewoon hooligans met zo'n verjaardag!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:26
Heerenveen - Vitesse 7-0?
Vind ik leuk
robery +2541
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:26
Dat zou idd een verrassing zijn. Feyenoord en Heracles die winnen... Hahahahaha.
Vind ik leuk
Polly11 +1788
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:52
Die tweede is geen verrassing
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:01
Dat waren tijden. Met Koeman Gerets Kieft Valckx Lerby Vanenburg stond er wel wat op het veld.
Vind ik leuk
derksen +6829
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:11
Als feyenoorder heb ik destijds genoten van kieft-romario
Man man
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:14
Romario is de beste psver ooit.
Vind ik leuk
robery +2541
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:27
Met afstand.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:36
Ik heb Ronaldo ook heel hoog zitten. Mijn favoriet is eigenlijk Luc Nilis maar die heeft het internationaal niet zo goed gedaan als de Brazilianen. Mede door die blessure. Heeft wel Ronaldo en van Nistelrooy goed bedient.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:20
Luc Nilis..echt bizarre waarom hij niet bij een internationale topclub heeft gespeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:37
Ik hou het liever op Willy van der Kuylen. Had die op het middenveld in 1974 gespeeld dan was Oranje wereldkampioen geworden,
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:22
Zoveel goede psvers.
Met Jan van Beveren waren we wereldkampioen geworden in 1974. Die inzet van Gert Muller was voor onze Jan een makkie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 15:22]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:08
Dat weet ik zo even niet hoor alhoewel van Beveren absoluut de beste keeper is die Ned. ooit gehad heeft. Helaas te jong overleden.
Met Barry Hulshoff had Muller nooit kunnen schieten. Krol zette de sliding net iets te laat in en Rijsbergen was nergens te bekennen.
Maar goed als als als de Russische scheidsrechter in 1973 het doelpunt van Van Himst goedgekeurd had dan had de wereld nooit van het prachtig voetba van Oranje kunnen genieten.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:24
Een PSV in hart en lever ;)
Vind ik leuk
HansVites +2114
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:00
Die Brent mag de veters van Berry van Aerle nog niet eens strikken, Berry van Aerle was 10 klassen beter als Brenet.
Vind ik leuk
JustG +229
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:04
Wie?
Vind ik leuk
Polly11 +1788
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:54
Eindelijk iemand die er gewoon open voor uit durft te komen...chapeau....just G
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:35
Berry, voorheen prima rechtsback en daarna postbode geworden :). Het schijnt dat hij altijd contributie moest betalen bij PSV :)
Vind ik leuk
JustG +229
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:37
Soms wel jammer dat je geen fotootje kan plaatsen in de reacties
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:38
Misschien maar beter ook
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:12
Bovendien was het geen quartzhorloge van Seiko maar een Casio. Aldus Berry van Aerle. Bovendien is Seiko geen Japanse vertaling van Berry.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 12:13]
Vind ik leuk
Johan.l +3960
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:38
Wat houden ze al wel niet bij zeg,
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:44
Mooie cijfers en dat terwijl ie steeds de kop van jut is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik hoop dat hij het record verpulvert. Dan weet ik zeker dat PSV kampioen wordt'