FC Groningen grijpt keihard in: Mahi en Idrissi uit de selectie gezet

FC Groningen grijpt keihard in: Mahi en Idrissi uit de selectie gezet

zaterdag 21 oktober 2017 om 13:33

FC Groningen heeft disciplinaire straffen uittgedeeld aan Mimoun Mahi en Oussama Idrissi. De twee zijn uit de selectie gezet, zo maakt de club zaterdag bekend.

Mahi en Idrissi zijn in ieder geval niet welkom bij het bekerduel met Roda JC van woensdag en de Eredivisie-wedstrijd tegen Sparta van volgende week zondag. Groningen heeft de straffen opgelegd wegens 'ontoelaatbare houding en gedrag'.

Idrissi moet zich per direct bij de beloften melden. 'Via het tweede elftal van de club krijgt Idrissi de kans zich te verbeteren en via houding en gedrag te laten zien dat hij bij de eerste selectie wil trainen en spelen', schrijft Groningen in een verklaring.

Mahi moet zich maandagochtend bij de directie van FC Groningen melden, waar besproken wordt welke maatregelen worden getroffen. Mahi zal de komende periode geen onderdeel uitmaken van de eerste selectie en de beloften. De straffen van FC Groningen volgen op de pijnlijke nederlaag tegen Willem II (0-1) vrijdagavond.

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 13:37
En terrecht. Wat een wanvertoning
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:01
Ja, maar dat lag meer aan de rode kaart dan aan die twee
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:51
Ook aan hun gedrag. Staat er ook boven vermeld he
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:19
Ja, maar door die rode kaart ging het mis. Om dan 2 van je betere spelers eruit te zetten lijkt me nogal dom.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:06
In potentie betere spelers ja, maar verbaasd me helemaal niets dat deze mannen eruit zijn gezet, deze twee mannen denken het al gemaakt te hebben, maar ze stellen helemaal niets voor! En al zijn ze beter voetballend beter dan hun teamgenoten, je moet consequent zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 16:06]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:57
Consequent zijn waarin?
Consequent betekent dat je vasthoudt aan waar je eerder mee bent begonnen. Wat is er consequent aan deze situatie?
Het verbaast mij nogal. Faber krijgt het nu al niet voor elkaar, laat staan zonder topscorer.

"Stellen niets voor" vorig seizoen even vergeten zeker?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 18:01]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:25
Wat hebben ze dan verkeerd gedaan?
Vind ik leuk
Cantona +809
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:12
Beiden tonen gewoon onvoldoende inzet ,alleen als ze de bal hebben dan willen ze af en toe wel eens wat doen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:19
Het lijkt mij niet dat dit de reden is voor een schorsing.
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:29
Altijd wat met spelers met een marrokaanse afkomst..amper uitzonderingen het is altijd wat met die gasten
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:41
Nouri toch niet ?
Vind ik leuk
Aal +15143
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:46
Ga jij lekker Nouri erbij halen .... lekker kansloos.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:58
Altijd wat met spelers met een marrokaanse afkomst..amper uitzonderingen het is altijd wat met die gasten.... blijkbaar begrijp je de Nederlandse taal niet. Wat staat er nou ? ALTIJD wat met spelers met een MAROKKAANSE afkomst...AMPER UITZONDERINGEN HET IS ALTIJD WAT MET DIE GASTEN.
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:04
Mijn reactie is duidelijk volgens mij..jouw reactie over nouri is dan weer heel erg respectloos en hersenloos. Daarbij vermelde ik duidelijk dat er altijd uitzonderingen zijn alleen maar heel weinig. Er zijn er blijkbaar ook nog die je reactie over nouri liken..ook die zijn niet helemaal juist.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 15:05]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:21
De enige die zonder hersenen is, ben jij dan wel. Blijkbaar weet jij van dommigheid niet waar mijn reactie op slaat. Valsaard !
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:05
altijd wat met die marokanen
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:22
Marokkanen doen alles openlijk terwijl Nederlanders achterbaks is. Dat is het probleem denk ik !
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:51
Ja vooral bij opsporing verzocht
Vind ik leuk
mcmodd +11449
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:11
Met jou is het ook altijd wat Adje. Een nationaliteit als geheel onderuit halen, terwijl mensen allemaal afzonderlijk verantwoordelijk zijn voor hun doen en en laten. En dan niet weten hoe je Marokkaans schrijft, da’s pas in combinatie met elkaar een wanvertoning.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:14
schei eens uit met die politiek correcte opmerkingen en benoem problemen gewoon. heeft niks met discriminatie te maken.
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:16
Achja boeiend hoe ik het schrijf...schijnbaar is ook voor jou mijn reactie toch duidelijk ofniet? Het is een een feit dat deze jongens bijna altijd problemen veroorzaken.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:21
Blijkbaar ben jij de enige die hier ontwikkeld is. Maar als jij het aan mij vraag heb jij meer PK's dan IQ.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:37
Als je tien keer problemen met je auto hebt, en het is 9 keer de distributieriem (bijvoorbeeld) wil ik graag dat de garage de distributieriem benoemt en niet aankomt met : motorisch probleem of die andere auto's hebben dat ook. Door het benoemen van het probleem los je het op, en als de uitslag niet bevalt naar jouw mening is dat jouw probleem.
On: ze stralen ook niet echt iets uit wanneer het tegen zit, goed gedaan van de FC, misschien leren ze er van
Vind ik leuk
mcmodd +11449
zondag 22 oktober 2017 om 09:20
Dus: je gaat met autoproblemen naar de garage en zegt: mijn distributieriem is kapot. Dan heb je je autoprobleem ALTIJD benoemd. Slim hoor Dordtenees, heel slim.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 09:21]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 09:28
Je begrijpt niet wat ik bedoel denk ik. Benoem het probleem om het op te lossen. Maar het antwoord is waarschijnlijk niet PC genoeg naar jouw mening, vandaar dit antwoord
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:14
Ja he altijd wat met die marokkanen, ze denken altijd beter te Zijn dan andere ook al zijn ze dat wel. En tis ook de schuld van die marokkanen dat Nederland wk moet missen, als er minder Marokkanen in het nederlandse elfal hadden gespeeld hadden ze jou wk wel gehaald . Adje zoals kargamel zegt, ik haaaaaaat Marokkanen. Mvg. Een bontkraag dragende Marokkaan.
Vind ik leuk
Hyena +19680
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:38
Zijn wel twee van de weinigen die nog een beetje kunnen voetballen..
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:45
Dan moeten ze dat een keer laten zien
Vind ik leuk
Hyena +19680
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:46
Alsof die negen anderen het wel laten zien..
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:09
Dat ook niet.maar dit zijn wel degene die ze op sleeptouw zou moeten nemen.als ze zo goed zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:42
Als er iemand wel goed presteert bij ons is het ritsu doan wel, Goeie japanner met kwaliteiten. Is nog maar 19, Wordt wel een grote!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:00
Als het iemand laat zien dan zijn het deze 2. Nou dan wordt het nog erg lastig in de beker.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:40
Waarom maar 2 spelers? Hadden er net zo goed 11 kunnen zijn + de wissels ?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:56
'ontoelaatbare houding en gedrag'
Vind ik leuk
Nova +950
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:31
Mahi zijn blik op de foto zegt genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:57
Dan doe je Absalem en Reis toch echt te kort. Die wissels speelden goed en hebben laten zien hoe passie en inzet eruit kan zien. Kan de groep een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1795
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:40
Huh...hun?? Dacht juist dat het hele goede nette heren waren...
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:30
In een interview zei vd looij dat wel maar zo zie je maar weer, altijd hetzelfde liedje
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:42
En terecht. Mahi speelt alleen voor een transfer en Idrissi loopt erbij alsof iedereen slecht is behalve hij. Zal wel flink gedonderd hebben na afloop
Vind ik leuk
Kuip +3152
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:43
De openbare terechtstelling zal maandagmiddag om 14.00 uur op de grote markt in Groningen plaatsvinden. Zorg dat u op tijd aanwezig bent. De twee veroordeelden zullen in een houten kar naar het schavot worden gebracht.
De directie.
Vind ik leuk
Thobar +2675
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:57
Ja wat is de rest van het programma gaan ze aan de schandpaal, worden ze gevierendeeld of zijn ze al aan het slepen met de takkenbossen.
Ben wel benieuwd wat die twee nu hebben misdaan dat ze deze aparte behandeling hebben gekregen en wat te denken van die dombo met zijn twee gele kaarten. Ze zullen wel wat verkeerds gezegd hebben of een verkeerde houding hebben gehad in de subjectieve ogen van een falende trainer. Immers hoe kan het dat je het zo ver hebt laten komen dat je nu naar zulke drastische maatregelen moet grijpen. Dan heb je de zaken slecht gemanaged.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 15:02]
Vind ik leuk
Utca030 +2218
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:44
Geen salaris meer geven na zo,n wanvertoning.
Vind ik leuk
Kevindo +340
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:44
Zou het echt zo zijn dat de tegenvallende sportieve prestaties de reden is van de 'degradatie' voor beide heren? Zou er niet meer aan de hand zijn?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 13:45]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:53
Tuurlijk is er meer aan de hand, de andere spelers zijn minstens zo slecht. Wellicht hebben ze een negatieve invloed op de teamspirit, terwijl het juist nu belangrijk is om samen op te trekken. Dat is natuurlijk speculeren, maar Mahi lijkt iig het hele seizoen al te balen van z'n misgelopen transfer
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:45
Mahi speelt al het hele seizoen met een houding van: "Ongelooflijk dat de top 3 mij niet gehaald heeft en nog met dit zooitje sukkels moet samen spelen", maar het erge is dat hij zo godsgruwelijk veel tekort komt voor een topteam dat hij al blij mag zijn dat ie uberhaupt prof is. Idrissi is ook een alleen op de wereld speler, alleen dan nog minder talent.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:45
Grote vraag is : Wie heeft ze eruit gezet.?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:49
ik vermoed Geert Wilders...
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:46
Beetje apart om dit nu zo te doen.

Kan merken dat de wanhoop toeslaat in Groningen, die trainer gaat het niet lang meer redden....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:53
Wat is er zo apart aan? Ze hebben zich duidelijk misdragen, moet Groningen dat zo maar toestaan dan? Ze zijn echt niet geschorst omdat ze slecht speelden. Er is meer aan de hand. Met name Mahi heeft zich misdragen als ik dat zo lees
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:03
wat is er zo duidelijk aan dan ? hoe hebben ze zich misdragen ?

Waarom is deze straf gerechtvaardigd ? ik heb geen idee, jij wel ?

Daarom vind ik het apart.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:19
Nou, er wordt duidelijk vermeldt dat ze zich onacceptabel hebben gedragen. Die zijn er niet uitgezet omdat ze niet goed speelden. Daar is meer gebeurd.
Vind ik leuk
Thobar +2675
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:08
En de vraag is dus wat zij precies misdaan hebben.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:51
Ik wil weten wat er is gebeurd :(
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:53
Gaat lekker daar. Op naar de jupiler?
Vind ik leuk
HanV +2043
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:36
Dat gaat niet meer lukken, dan zijn ze een jaar te laat. Volgend seizoen is het niet meer de Jupiler league.
Vind ik leuk
buddha +4884
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:54
doe ook iets aan faber zou ik zeggen. dat is geen beste trainer voor in het hoge noorden.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:54
Terecht Mahi is niet met Groningen bezig denk aan andere club. Arrogant mannetje.
Idrissi denkt dat hij er al is,moet nog veel leren .
,
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:02
Faber zal niet zomaar zijn twee beste spelers uit de selectie zetten, dus er zal wel iets voorgevallen zijn. Moet toegeven dat Mahi en in mindere mate Idrissi erg egoistische spelers zijn. Vaak moeten ze de bal afgeven maar dan peren ze de bal zelf op goal ov ver naast of over. Je ziet dan ook vaak de frustratie bij de medespeler die helemaal vrij staat. Ik denk dat dat ook mee heeft gespeeld, die jongens spelen enkel en alleen voor zichzelf.
Vind ik leuk
Thobar +2675
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:10
Hoe komen ze dan in balbezit want wanneer dit al langer speelt vraag ik mij af waarom ze überhaupt nog worden aangespeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:07
Ik begrijp het wel.. Als je je best doet om nacompetitie te halen, dan moet je geen spelers in je selectie hebben die het verschil kunnen maken.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:34
Als zij de boel saboteren dan is dit de enige juiste reactie van Groningen.
Vind ik leuk
Tyson +290
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:09
Als Groningen een trainer had die wel passie, uitstraling en gezag zou hebben dan was dit niet gebeurd. Stadion is leeg en stadion blijft leeg zolang die Faber aanblijft. Spelers voetballen niet voor hem en assistent v Groningen. Bestuur blijft blad voor de kop houden, en zal volgend jaar moeten accepteren dat er nog minder seizoenskaarten verkocht gaan worden. Selectie is best aardig als je ze goed neerzet en motiveert. Bacuna staat op meest belangrijke plek in elftal, maar is te licht. Faber ziet dit niet. Voetbal hoort plezier te zijn...... er is geen plezier meer in Euroborg. Gewoon lekker eigenwijs Faber aanhouden en gevolgen accepteren.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:09
11 in een team. 9 blijven staan en 2 marokkanen eruit! Ik wil iets zeggen maar het spreekt voor zich denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:35
Nee. Leg eens uit?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:35
Waarom alleen de marokkanen? Valt wel op!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:35
Ik heb een hekel aan racisten en mensen die om niets een slachtofferrol aanmeten. Jouw aantijging lijkt zeer op het laatste. Wat als zij gewoon de boel verzieken? Niets van zeggen omdat het toevallig Marokkanen zijn?
Dit soort opmerkingen zorgt ervoor dat we compleet doorslaan in dit land. Kijk naar jezelf en recht je rug in plaats van de zielepiet proberen uit te hangen.

Gewoon aanpakken die gasten. Mahi heeft al excuses aangeboden. Zal wel niet voor niets zijn.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 01:01
Jij wilde mijn uitleg. Die heb je gekregen. Nu moet je niet janken omdat het je niet bevalt wat ik zeg. Vaak genoeg worden marokkanen aangepakt omdat het marokkanen zijn. Dat slaat ook nergens op. Ik ben zelf niet eens marokkaan maar het irriteert me wel.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 07:38
Je insinueert zonder de achtergrond te kennen. Dat irriteert mij
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 10:39
Hoevaak wordt er niet geïnsinueerd over die bevolkingsgroep terwijl het onterecht is. Nu is het een keer andersom en dan irriteert het?!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:32
Alle vormen van dit soort kritiek irriteert mij. Maakt me geen donder uit om welke bevolkingsgroep het gaat. Jij doet net zo hard mee als bijvoorbeeld racisten het doen.
Vind ik leuk
Leffe +919
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:14
Misschien domme vraag, maar waarom worden zij juist geschorst dan!!, hebben zij minder gepresteerd, of juist meer misdragen of zoiets.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:21
Ze hebben zich misdragen. Kijk maar op de clubsite. Met name Mahi, aangezien die niet eens is teruggezet naar de beloften, maar maandag op kantoor moet komen om de straf te bespreken. Er is meer gebeurd dan slecht spelen
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:22
Die Mahi plaatste zichzelf al boven de rest van de selectie toen het seizoen 3 wedstrijden onderweg was. Hij zal Idrissi vast negatief beïnvloedt hebben. Dit soort mannetjes ben je beter kwijt dan rijk in de middenmoot van de Eredivisie.
Vind ik leuk
HansVites +2114
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:23
Waarom die 2 en is het toeval dat het Marokkanen zijn, en wat hebben ze gedaan wat Groningen niet beviel? kortom dit verhaal geeft meer vragen als antwoorden.
Vind ik leuk
Leffe +919
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:33
HansVites- Of het toeval dat het Marokkanen zijn weet ik niet!, wat wel zo is dat als er gedonder is het dan wel vaak Marokkanen zijn!, Toeval?.,,( mochten er Marokkanen in een team spelen dan hé, zijn zij wel vaak zeer aanwezig in het gedonder).
Vind ik leuk
HansVites +2114
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:40
Tuurlijk is het geen toeval er zijn voorbeelden genoeg zal wel een soort Marokkaanse trots zijn.
Kijk maar naar Bel Hassani van AZ en in het verleden die gast bij Ajax El Hamdaoui Maher bij PSV en kan nog wel even door gaan, het ligt nooit aan hun zelf altijd aan een ander.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:45
Ziyech ook vind ik, nare uitstraling. Daar gaan ze ook nog last van krijgen bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:45
Geen toeval nee, en dat heeft niets met racisme of wat dan ook te maken. Puur temperament.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:35
In tegenstelling tot veel mensen vind ik niet dat temperament is aangeboren, maar dat het is aangeleerd. Onderdeel van een cultuur.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:36
Mee eens.
Vind ik leuk
Dordmund +1415
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:28
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.Faber kijk zelf eens in de spiegel.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:36
Die heeft een beter spiegelbeeld dan Mahi volgens mij. Naast dat Mahi speelt als een blind paard ziet hij er ook zo uit.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:43
Wat een grap daar in Grunn. Deze twee spelers zijn de enige die er nog iets van kunnen. Leg dan heel het team straf op zou ik zeggen. Beter schoppen die kleurloze Faber de laan uit, want die maakt er een zooitje van.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:44
Dit soort gastjes tonen al snel vedette-gedrag. Maakt Faber korte metten mee.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:10
Typische clash van 2 heel verschillende culturen. Ik vraag me af of dit ooit goed gaat komen. Faber is die Zuidelijke aanpak en gemoedelijkheid gewoon gewend en ik denk niet dat hij kan wennen aan werken in het Noorden.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:10
Wanvertoning van de directie ja die dachten shit hier komen we niet meer mee weg wat doen we nu?
We geven gewoon de Marokkanen de schuld!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:18
Dat is slim. De spelers die wel kwaliteit hebben uit je selectie te zetten. Hoe komt het toch dat zoveel spelers niet gemotiveerd lijken ?
Of is het een gebrek aan kwaliteit van veel trainers ?
Vind ik leuk
Farmer +6040
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:31
Mahi loopt rond alsof hij er al is, en speelt véél voor zijn eigen succes: in de situatie waar Groningen in verkeerd, moet je gewoon als teamspeler voor resultaat gaan, en niet voor je eigen marktwaarde. Daar is al wel overgesproken met Mahi, maar nu blijkt dus, dat hij ook een dergelijke mentaliteit aan het overbrengen is op Idrissi.

Idrissi is een potentieel talentje, maar met de verkeerde invloed heb je daar straks zó en 'tweede Balotelli' in, en dáár hebben we in Groningen, géén behoefte aan.

Mahi moet zich even realiseren wát hij nu wil: Als hij vanuit dít perspectief, een transfer hoopt af te dwingen, dan zal dat niks meer worden dan een laagvlieger uit de 2e Bundesliga, of het Championship.

Denk dat Mahi zn wintertransfer wel kan vergeten. Eigen schuld, moet hij zich maar meer als teamspeler opstellen, ipv elke keer voor zn eigen succes te gaan.

Toch heb ik ook mijn vraagtekens bij Faber. Als je als trainer, je selectie níet beter kan motiveren, en een dweilorkest het veld instuurt, zoals tegen Willem II, ja, sorry, maar wat dóe je daar dan als trainer?

Nu wil ik dat nog 'even in het midden laten', en dít binnenbrandje 'afwachten'.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:32
Lijkt wel een aflevering van "Opsporing Verzocht" 2 licht getinte Noord Afrikanen ;) oftewel Marokkanen :)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:04
Hopelijk zijn de spelers nu eens solidair met elkaar en komen ze allemaal niet trainen. Het is tijd dat Faber oprot en er een frisse wind komt. Je gaat me echt niet vertellen dat het ons ontbreekt aan kwaliteit. Het ontbreekt aan visie en we hebben een slappe zak als trainer. Die weet de jongens niet te motiveren en dat zie je op het veld.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:51
jonge jonge......nou ik denk dat ze nu echt degraderen....de beste spelers straffen....ik denk gewoon dat ze een andere trainer moeten nemen.....het klikt niet echt tussen Faber en het eerste elftal.....en Faber kunnen ze een andere functie aanbieden....het belofte team trainen....een uitspraak van hem dat hij liever jonge spelers traint kan dan uitgevoerd worden....iedereen blij
Vind ik leuk
Cantona +809
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:15
Ze tonen allebeide niet genoeg inzet maar om ze er nu direct uit de selectie te zetten?
Wel had ik Hrustić eens even laten voelen hoe dom die kaart was
Vind ik leuk
Mölby +776
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:54
Misschien kunnen ze beter de trainer buiten de selectie laten. Die Faber kan er helemaal niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:44
Lekker dan
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:44
Lekker dan
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:38
Het probleem met el Hamdaoui was zgn. ook de fout van Frank de Boer. Geen greintje zelfkritiek
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:19
Zal wel meer aan de hand zijn geweest.
Het fijne ervan zullen we over een paar dagen wel horen als Mahi zijn straf te horen krijgt.
Vind ik leuk
Manus +390
zondag 22 oktober 2017 om 00:42
'Geen inzet en gedrag'
Iemand enig idee welk gedrag? Wat hebben ze gedaan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FC Groningen grijpt keihard in: Mahi en Idrissi uit de selectie gezet