Aangeslagen Mahi reageert: Ik heb echt spijt van mijn emotionele uitbarsting

Aangeslagen Mahi reageert: "Ik heb echt spijt van mijn emotionele uitbarsting"

zaterdag 21 oktober 2017 om 16:49

De door FC Groningen bestrafte Mimoun Mahi heeft spijt van zijn acties. Dat zegt de Marokkaanse aanvaller zaterdag tegen RTV Noord. Eerder op de dag werd bekend dat Mahi en collega-aanvaller Oussama Idrissi door de club uit de selectie zijn gezet. 

Groningen meldde dat de straf te maken heeft met een 'ontoelaatbare houding en gedrag' van het tweetal. "Ik heb de trainer niet geschoffeerd of zoiets, maar het was een situatie tijdens de wedstrijd. Ik reageerde in het veld te emotioneel en meer kan ik er niet over zeggen", laat Mahi weten

"Direct na de wedstrijd heb ik mijn excuses aangeboden en vanochtend nog een keer. Ik heb echt spijt van mijn emotionele uitbarsting, maar had niet gedacht dat ik geschorst zou worden", vervolgt de international, die volgens RTV Noord 'aangeslagen' is. Mahi vindt het enorm vervelend wat er is gebeurd. 

"De hele situatie is enorm pijnlijk. Niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de club. Maandagmorgen moet ik mij melden en dan moeten we op zoek naar de beste oplossing voor zowel mijzelf als voor de club. Ik vind het echt heel erg vervelend. Mensen die mij kennen weten dat ik normaal niet zo reageer."

Idrissi reageerde kort tegenover het medium. "Ik hoop dat je kunt respecteren dat ik nu niets kan en wil zeggen."

Lees ook: FC Groningen grijpt keihard in: Mahi en Idrissi uit de selectie gezet

Plaats een reactie

1892 +5681
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:53
Misschien gedrag eerst aanpassen...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:06
Ik heb gister niks gezien, maar wat heeft hij gedaan dan???
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:02
Heeft niets met gedrag te maken als je dit normaal nooit doet. Het zijn mensen net als jij en ik en die mogen fouten maken. Begrijp het goed dat FCG een statement wil maken maar aub geen draconische maatregelen nemen die grote gevolgen heeft voor club en speler.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:33
Clubbelang gaat voor dat van de speler
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 19:23
Altijd maar weer die..........
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:14
Autodrop?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:54
Goede zaak dat Groningen spelers schorst als dit terecht is.
Wel pech voor Groningen dat het nou net de twee beste spelers zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:56
Spijt komt altijd achteraf... benieuwd wat ie nou eigenlijk gezegd heeft. Dat zal wel meewegen in de strafmaat.
Vind ik leuk
Adje80 +2650
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:07
Tja als het alleen hierom ging vind ik dat ze hem nog een kans moeten geven, maar dat betwijfel ik anders zetten ze hem niet meteen terug dat zal wel meerdere redenen hebben. Maar zoals er al meer zeggen voor Groningen is dit lastig om dit een van hun beste spelers is, mede daarom denk ik dus dat er meer gespeeld heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:31
Ze hadden m moeten verkopen... maar ja, achteraf is mooi wonen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:11
Kwam er überhaupt iemand?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:12
Geen idee, maar hij vond zichzelf wel goed genoeg voor de top drie...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:13
Daar dacht de top 3 dan wel anders over :p
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:16
Haha! Duidelijk!

Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:02
Ja, vooraf kan je geen spijt hebben...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:15
Mwah.... ik al spijt voordat ik de vriendin van m'n ex-compagnon een beurt ging geven....
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:56
Hij toont in ieder geval berouw, dat siert hem.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 16:58]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:33
Als zijn berouw gemeend is wel.... maar uitsluiten dat het puur uit lijfsbehoud is kan ook weer niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 18:17]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:56
Wat was het gezegde ook alweer? Berouw komt altijd na de zonde of zoiets.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:02
Ben toch wel benieuwd wat ze dan hebben gedaan/gezegd. Iemand enig idee ??
Vind ik leuk
Maxidi +2729
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:06
Laat zich raden, hij zal wel een ploeggenoot de huid vol hebben gescholden !!!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:11
"Ik neuk jullie allemaal de moeder"
Vind ik leuk
Utca030 +2203
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:19
Moet die bij ze eigen moeder doen die rand debiel
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:54
Nou liever niet, denk niet dat mijn vader dat ok vindt
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:05
Mahi is een goeie jongen en Idrissi ook ;)
Vind ik leuk
Busk +775
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:06
'ontoelaatbare houding en gedrag'... Ja okee, hij zal iets gezegd hebben of een gebaar hebben gemaakt, tijdens de wedstrijd.
Zijn er nog insiders die weten wat Mahi (en z'n maat Idrissi) nu werkelijk hebben gedaan?
Ben er ook wel benieuwd naar.
Ik vond zelf die Hrustic degene die z'n ploeg het meest benadeeld heeft.
Liep ook nog te griepen toen hij het veld afliep.
Maar wat Mahi en Idrissi nu precies deden (naast verliezen van Willem II) is me niet geheel duidelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:26
Zijn 2 losse incidenten. Idrissi is geschorst voor z'n houding, die wel vaker slecht is. Mahi schijnt in het veld iets te hebben gedaan wat echt niet kon. Mij niet duidelijk wat
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:54
Ach ja, Marokkanen en het in toom houden van hun emoties is nooit zo'n goede combi geweest
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:57
Echt waar ?? Wist ik niet man. Ik zal iedereen in mijn omgeving waarschuwen dat ze uit mijn buurt moeten blijven als ik emotioneel wordt
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:12
Of mensen die John de Wit heten en zinvolle inzichten hebben. Ook zelden vertoond.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 18:12]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:17
Uit ervaring weet ik dat het bij oer Hollandse gasten ook geen succes hoeft te zijn
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:32
Weer jongens van Marokkaanse afkomst! Beetje vreemd, toch?
Vind ik leuk
darmianto +7209
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:42
Wilde het niet zeggen maar opvallend is het wel
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:18
Nee dat is vrij logisch en komt doordat we zelf een bepaalde groep hebben laten komen
Vind ik leuk
darmianto +7209
zaterdag 21 oktober 2017 om 18:42
Mensen die mij kennen... blablabla..
Vind ik leuk
DrDeef +295
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:42
Enorm dom van deze jongen. Nog 1 jaar stoïcijns doorgaan en je enigszins onttrekken aan de malaise van deze matige ploeg en je maakt een mooie transfer. Nu gooi je echt je eigen glazen in. Toch één van de weinigen die echt wat kan daar in Groningen, matige selectie, verval wat al een aantal jaar aan de gang is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws