'Had de trainer ook aangegeven. Ze zaten steeds met poep in de broek op de bank'

'Had de trainer ook aangegeven. Ze zaten steeds met poep in de broek op de bank'

zaterdag 21 oktober 2017 om 23:02

ADO Den Haag boekte zaterdagavond een 0-2 zege op bezoek bij VVV-Venlo. Het was voor de Hagenaars alweer de derde uitoverwinning op rij en aanvoerder Aaron Meijers is maar wat blij met deze mijlpaal.

Volgens Meijers heeft ADO de overwinning verdiend. "Toen zij vanaf de tachtigste minuut lange ballen gingen geven, wisten we het even niet meer", vertelt de linksback aan FOX Sports. "Maar zij creëerden ook niets, hoor. Zij loerden heel erg op lopende mensen en dat hadden wij wel redelijk onder controle."

Meijers leidde de beslissende 0-2 in met een lange bal op invaller Thijmen Goppel. De debutant kreeg de bal niet onder controle, maar leverde onbedoeld een assist op Bjorn Johnsen. Meijers kon er wel om lachen. "Was leuk geweest als hij hem zelf had gemaakt. Nu is mijn assist uit de boeken, maar heeft hij hem op zijn naam. Ook mooi. Ik ben een teamspeler hè haha."

De ADO-captain heeft echter één kritiekpunt: de huidige nummer negen van de Eredivisie moet wedstrijden eerder beslissen. "Dat had de trainer ook al aangegeven. Het zijn elke keer zuinige overwinningen. Ze zitten op de bank steeds met poep in de broek in de slotfase."

Poll

Gaat ADO zich handhaven?

(1472 stemmen)

Plaats een reactie

036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:06
Die Hagenesen redden het echt niet. :-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 07:55
Dit jaar wordt het een seizoen van knotsgekke situaties er is geen enkel team dat speelt zo het zou moeten. Maar de stelling die jij hebt dat ADO het niet zou redden dat zie ik toch anders.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 08:00
Zeg je dat vanwege de vreemde poll?
Zeg je het met een glimlach?
Ben je bloedje serieus?
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 10:01
Van oor tot oor. Zie :-) achter de opmerking.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 10:38
Hahaha ;)
Vind ik leuk
allround +1029
maandag 23 oktober 2017 om 16:14
HageneZen
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 21:12
Als je het uitspreekt valt het niet zo op.:-))
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:21
Belangrijke zege voor ado. knap gedaan
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:55
Ado red zich makkelijk.
Vind ik leuk
Farmer +6040
zondag 22 oktober 2017 om 00:27
Netjes gedaan van Ado!

Jullie staan dr beter voor dan wij Midden-Noord...

Gefeliciteerd! Jij kan de hele zondag genieten, en nu zit ik in jouw schuitje-van-vorig-jaar! :P
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 07:59
Hahaha die poll weer.

Boycot de VP poll....
Vind ik leuk
HanV +2043
zondag 22 oktober 2017 om 08:37
Toch ingevuld, je zou bijna 100% verwachten.
Vind ik leuk
allround +1029
maandag 23 oktober 2017 om 16:17
leuk zo,n poll. na de eerste drie wedstrijden was het andersom. Zo zie je maar dat de meeste lezers van VP even opportunistisch reageren dan het voetbal van Heracles.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Had de trainer ook aangegeven. Ze zaten steeds met poep in de broek op de bank'