Pochettino haalt uit naar 'knuffelende' Mourinho: Zoiets doe je niet

Pochettino haalt uit naar 'knuffelende' Mourinho: "Zoiets doe je niet"

zondag 22 oktober 2017 om 11:19

Tottenham Hotspur-manager Mauricio Pochettino heeft hard uitgehaald naar Manchester United-collega José Mourinho. De Portugees wilde Tottenham-middenvelder Eric Dier naar Old Trafford halen en benaderde Dier op een manier die volgens Pochettino niet door de beugel kan.

Het incident vond plaats in december 2016, nadat The Spurs met 1-0 hadden verloren op bezoek bij Manchester United. "José en ik waren net klaar met onze interviews en de spelers deden hun cooling down op het veld", aldus Pochettino in gesprek met The Daily Mail. "José wachtte Eric Dier op en begon met hem te lachen en te knuffelen. Misschien is dat normaal gedrag voor hem, maar hij bracht Eric er wel mee in verlegenheid. Zoiets doe je niet na een wedstrijd."

Pochettino heeft in een gesprek met het kamp-Dier duidelijk gemaakt dat hij niet blij was met het voorval. "Hij vertelde mij dat Manchester United interesse in hem had. Toen heb ik de situatie duidelijk aan hem uitgelegd. Ik zei: Jij gaat hier niet weg, want je hebt net je contract met vijf jaar verlengd, je bent een van de best betaalde spelers hier en je kan een van de beste centrale verdedigers in de Premier League worden."

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 11:33
Wat een paniek reactie
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:43
Maar Dier is toch niet goed genoeg om een basisplaats als centrale verdediger af te dwingen t.o.v. Davinsin, Jan en Toby.

P.s. je naam, Het is ajacied niet ajaxcied!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 12:00
Het is wel AjaXcied, je ziet het toch staan ;-) :p
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:37
Je mag ook niet knuffelen hé!!!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:40
eerst pep aanpakken en nu mourinho...hij is op oorlogspad
Vind ik leuk
Woudo +7528
zondag 22 oktober 2017 om 11:42
Misschien hebben die twee wel een stiekeme affaire met elkaar! Laat ze lekker knuffelen Mauricio een beetje liefde in de wereld kan geen kwaad!
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1786
zondag 22 oktober 2017 om 11:57
Precies..in 2017 kan alles
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:49
Maak je niet zo druk Poch
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:54
War je jezelf druk om kan maken, een beetje porren hoort er wel bij.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 12:07
Jaloers mauricio?
Vind ik leuk
kevinleo +1728
zondag 22 oktober 2017 om 12:43
Als ze hadden geknuffeld op een heel ander moment, bijv op een niet wedstrijddag. Dan was het nog raarder geweest
Vind ik leuk
Bayern FC +1229