Relaxte Onana zet koptelefoon af voor Feyenoord-fans en lacht breeduit

Relaxte Onana zet koptelefoon af voor Feyenoord-fans en lacht breeduit

zondag 22 oktober 2017 om 13:33

Een uur voor de Klassieker inspecteert André Onana het doel van De Kuip. Dat is koren op de molen van de Feyenoord-fans die al in het stadion zitten, maar de doelman van Ajax kan erom lachen.

Appgebruikers: check de beelden hier!

Plaats een reactie

Sil95 +4190
zondag 22 oktober 2017 om 13:36
Onana is gewoon een ontzettende baas!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:37
Is een prachtig beeld? Deze jongen geniet gewoon elke dag. Op traininfen en tijdens wedstrijden. Altijd gefocused.

Laat het maar donderen in de Kuip dalijk!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:54
Afrikanen genieten altijd intenser.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:30
En hun vrouwen ook ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:56
1x van mogen proeven :D
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:37
Haha geweldig ook hoe die reageer
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:38
Lijkt me een goeie gast.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:38
Nu zullen de Feyenoord fans wel gaan zeiken. Let maar op.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3885
zondag 22 oktober 2017 om 14:05
Welke fans en waarom? Onana heeft plezier, lekker plezier laten hebben. Als ie aan het einde van de wedstrijd niet meer lacht is het goed ;)
Vind ik leuk
Foebele +33211
zondag 22 oktober 2017 om 13:38
Kijk, de juiste attitude, geen angst, maar een brede lach!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:39
Wat een reactie, wat een mooie lach, hahahahahsh, wat een ontzettende baas. Alleen al door die lach zijn die Rotterdammers helemaal geflipt. Hahahahshahsh
Vind ik leuk
feye88 +1411
zondag 22 oktober 2017 om 13:44
Zoveel geflipte dingen hoor ik niet. Ik vind jouw reactie het meest geflipte tot nu toe...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:19
En jij bent de eerste die flipt...whahahahaha....of we nou winnen of verliezen, Onana heeft mijn dag al goed gemaakt met die brede lach!!!
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 13:59
Wie zie jij allemaal flippen dan? Het is gewoon rustig, niemand doet iets geks.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:20
Jullie zijn ook zo makkelijk op de kast te krijgen. Kinderlijk makkelijk gewoon. Hahaha.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 14:22
Op de kast? Wat denk jij allemaal haha. Ik hoop toch dat dat jaar in je naam niet je geboortejaar is want dan is het wel erg met je gesteld als je dit soort gedrag dan vertoont
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:28
Vette reactie man...als een dolletje al te veel is voor jou...laat dan maar.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 14:28]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:32
Vette reactie man...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:39
Die jongen is van zichzelf al zo gek als een deur.
Als Ajax scoort zie je hem als een gek over het hele veld heen rennen, geweldig om te zien, lekker zichzelf.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:40
Mijn hemel, wat een sportjournalistiek… Straks een topic met als titel: Gestreste Diks kopt muur?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:08
Iets met azijn en zeiken....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:42
Fantastische gozer, dacht ik begin vorig seizoen anders over, hield mijn hart vast maar ik kwam snel op mijn bevooroordeelde gedachte terug, topper!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:44
Baas. Schitterende reactie !!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:52
:-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:54
Haha leuk om te zien ;D
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:59
Vandaag maar een hoop ballen op huntelaar zijn hoofd leggen met Diks centraal...
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 13:59]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:06
Tja de Kuip is net een thuis wedstrijd angst hebben we nooit zelfs een trein aanval was niet genoeg om ons de drie punten aftepakken haha
Vind ik leuk
pico323 +3193
zondag 22 oktober 2017 om 14:11
Super keeper
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:11
Inderdaad een erg leuke (re)actie van Onane.
Vind ik leuk
Teo Smith +13079
zondag 22 oktober 2017 om 14:12
Prima gozert & keeper.
Vind ik leuk
Cappie +5460
zondag 22 oktober 2017 om 14:20
In potentie wel een beetje de Isimat van Ajax.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:57
Dat een trainer dit gedrag goedkeurt met zunne koptelefoon het veld op !
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:14
Deze macho is bang voor niemand
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Relaxte Onana zet koptelefoon af voor Feyenoord-fans en lacht breeduit