Memphis laat harten van Lyon-fans sneller kloppen met fraaie hattrick

Memphis laat harten van Lyon-fans sneller kloppen met fraaie hattrick

zondag 22 oktober 2017 om 19:01

Olympique Lyon doet weer mee in de top van de Ligue 1. De Franse grootmacht was zondagavond met 0-5 te sterk voor Troyes. Memphis Depay stond in de basis en maakte een hattrick.

Lyon moest winnen om de aansluiting met de Franse top te behouden. Dat gebeurde ook. Lyon, waar Kenny Tete de hele wedstrijd op de bank zat, kwam na twintig minuten spelen op voorsprong via oud-Ajacied Bertrand Traoré. De Burkinees hoefde alleen maar binnen te tikken na een voorzet van links.

Na de rust begon de Memphis-show. De oud-PSV'er scoorde op kenmerkende wijze de 0-2 en de 0-3, door vanaf de linkerflank met rechts binnen te krullen. In de zeventigste minuut maakte hij zijn derde treffer van de wedstrijd met een fraaie panenka. Mariano Diaz zorgde uiteindelijk voor het slotakkoord: 0-5.

Lyon staat nu op de vierde plek in de Ligue 1 met een achterstand van zes punten op koploper Paris Saint-Germain en drie op nummer twee AS Monaco. Nantes bezet de derde plek.

Check ook: Memphis is los bij Lyon: heerlijke krul, panenka en knipoog

Lees meer over:Ligue 1Olympique Lyon

Plaats een reactie

Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 19:05
Wow ik dacht dat ik me net al een Hoedje schrok maar hier glijd mijn heuptasje van af..
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:07
Arme jij. Sterkte.
Vind ik leuk
Woudo +7481
zondag 22 oktober 2017 om 19:09
Haha wel leuk dat die jongen toch laat zien dat hij nog kan voetballen, ik hoop dat hij snel zijn rare maniertjes afleert en de topspeler word waarvan we allemaal weten dat het erin zit!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:12
Ik hoop het. Hij is de toekomst voor het Nederlands elftal. Alleen die maniertjes inderdaad.. Verder een goede speler.
Vind ik leuk
Sanders +1660
zondag 22 oktober 2017 om 19:59
volgens mij kan memphis niet gewoon een goede speler zijn volgens veel mensen hier.. Het is of waardeloos-over het paard getild-bagger of het is de oh zo getalenteerde jongen met gigantische potentie voor wereldtop. kansloos
Vind ik leuk
Cappie +5468
zondag 22 oktober 2017 om 20:01
Ik hoop dat hij zijn rare maniertjes helemaal niet afleert, maar gewoon die topspeler wordt. Wat maken mij die maniertjes verder uit.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:30
100 punten. Als hij presteert mag hij nog meer maniertjes hebben van me.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:11
Waar zijn de hoed-achtige opmerkingen?
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 22 oktober 2017 om 21:13
Chapeau
Vind ik leuk
Bizzy +7722
zondag 22 oktober 2017 om 19:13
3 goals ? Neem mijn hoedje hiervoor af.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:13
Nu doortrekken dit memphis!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:22
Memphis THA BOMB !
Vind ik leuk
R2 +2855
zondag 22 oktober 2017 om 20:55
Hahaha terug van weggeweest
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
ja maar het is Troyes, zelfde niveau als willem 2 zowat.
doet dat stp ook tegen asse over 2 weken.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:04
Dat is weer puur Nederlands, gelijk afkraken maar het gaat om de prestatie,als Neymar 2x scoort tegen Toulouse roept heel de wereld dat hij bevrijd is als Memphis niet gescoord had en gewisseld werd wat zou je dan zeggen?Hij moet gewoon zo doorgaan en lekker voetballen en idd minder met randzaken bezig zijn maar dat hij véél talent heeft weten we.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:21
Ik weet niet hoe jullie in NL ernaar kijken maar in frankrijk stelt het niet echt iets voor, tuurlijk zijn we blij.
Maar we proberen ook realistisch te zijn.

Tegen een mindere ploeg kan iedereen schijnen maar zodra er weerstand komt moet je je hoofd koel houden dat geldt niet alleen voor Memphis hoor maar voor de hele ploeg.

Ik kraak hem niet af maar eerder de media dat ze niet omdat 1 wedstrijd lukt hem direct gaan prijzen wat al niet moet
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:51
Heeft hij weer 1x een goede wedstrijd gespeeld en iedereen weer in de wolken
Vind ik leuk
Sanders +1660
zondag 22 oktober 2017 om 19:59
dat maak je er zelf weer van.
Vind ik leuk
buddha +4877
zondag 22 oktober 2017 om 20:26
als ie kut heeft gespeeld word het hier ook breed uitgemeten. dan mag het positieve toch ook wel een vermeld worden ?
Vind ik leuk
Esposia +308
zondag 22 oktober 2017 om 19:52
Lekker memphis, laat de haters maar..
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:02
Leuk voor hem. Gaatie nu weer gekkigheid uithalen omdat hij niet met de aandacht om kan gaan? Hopelijk wordt ie een keer volwassen. Misschien nu. Tis hem gegund
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:07
Hoedje, hoedje! Cultuur, rap. Gebrek aan motivatie! Geen discipline en plakplaatjes. Bentley.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:21
Had je het maar hè,en kon je maar zo goed voetballen, dat zou wat zijn toch, Bentley rijdt echt lekker.Oh ja,alle voetballers lopen te koop met wat ze hebben
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:08
Ik gaf eigenlijk een beknopte samenvatting van alle haat die meestal onder een Memphis artikel wordt gespuid.

Ik zou niet eens hoeven te kunnen voetballen om m’n geld te showen, ik ben Afrikaan; ik heb meer horloges dan geld op de bank :-)
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 18:55
Dan snappen we elkaar
Vind ik leuk
Guusman +1962
zondag 22 oktober 2017 om 20:22
Très très bien!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:37
Zoals ik al langer roep, schrijf hem nog niet af.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:57
Hopelijk hou hij dit niveau vol blijft toch een goede voetballer.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 21:55
Als hij zijn koppie erbij houd,is het gewoon een hele goede speler hij heeft kracht snelheid en een goed schot.Hoort met zijn kwaliteiten een zekerheidje te zijn in het Nederlands elftal
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:27
Hij heeft zeer veel potentie. Hopelijk kan hij via een tussenstap in de Franse competitie weer op een hoger plan instromen. Echt een hele goede voetballer.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:40
Now breaks my klomp
Vind ik leuk
Ryan82 +390
maandag 23 oktober 2017 om 08:33
Wat een ploeg dat Lyon. Kijk alleen al naar de samenvatting. Wat een gezeik op elkaar, Memphis moest de bal afpakken van Mariano voor de penalty. 2e goal kwam per ongeluk bij Memphis omdat Mariano niet de bal wilde spelen naar hem.. Goal van Mariano was zo egoistich, uiteindelijk scoorde hij wel maar een speler stond minutenlang vrij. Ik denk dat het niet zo best is daar onderling bij Lyon.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Memphis laat harten van Lyon-fans sneller kloppen met fraaie hattrick