Schrik bij Willem II en Sol: tumor ontdekt in teelbal van spits

Schrik bij Willem II en Sol: tumor ontdekt in teelbal van spits

Gepubliceerd: donderdag 26 oktober 2017 om 09:23do 26-10-2017 om 09:23

Bij Willem II-spits Fran Sol is deze week een tumor in zijn teelbal ontdekt. Donderdag ondergaat de Spanjaard een operatie waarbij de tumor wordt verwijderd en nader onderzocht wordt.

"We gaan het onderzoek met hoop, energie en vertrouwen tegemoet", reageert Sol, goed voor zes Eredivisie-treffers dit seizoen, op de website van Willem II. "Daarnaast hopen we dat iedereen onze familie en gezondheid respecteert en om die reden met rust wil laten. De steun die wij van de club krijgen is voor ons erg belangrijk. Daarvoor willen we graag iedereen van harte bedanken."

Algemeen directeur Berry van Gool reageert ook: "We zijn erg geschrokken van dit nieuws. Wij wensen Fran en zijn familie uiteraard veel sterkte toe. Zodra we meer informatie hebben over de gezondheid van Fran, zullen wij dit communiceren", aldus Van Gool.

Plaats een reactie

frankn27 +5641
donderdag 26 oktober 2017 om 09:31
Beterschap Sol..... dus niet van de partij tegen Ajax?
Vind ik leuk
Koeroe +12439
donderdag 26 oktober 2017 om 09:33
Man man man
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 15:31
ja, das klote

Vind ik leuk
Hammers96 +2791
donderdag 26 oktober 2017 om 09:33
Dit is de 4e? Speler in 2 jaar al die dit overkomt.
Eerst had je stefan thesker bij twente toen had je russ van eintracht frankfurt , laatst volgens mij yeray van athletico bilbao en nu fran sol van willem II.
De 3 voorgangers herstelden goed ( alleen bij yeray kwam t nog een keer terug) , hopelijk valt dit ook mee.
Vind ik leuk
Polleke +1001
donderdag 26 oktober 2017 om 09:47
En hoeveel niet-spelers denk je dat dit overkomen is de laatste 2 jaar?
Vind ik leuk
Koeroe +12439
donderdag 26 oktober 2017 om 09:51
Zijn soms net mensen he
Vind ik leuk
derksen +9000
donderdag 26 oktober 2017 om 09:54
Sterkte sol tegen deze vreselijke ziekte en hoop op geen uitzaaiingen of dat soort dingen
Vind ik leuk
Dee79 +2577
donderdag 26 oktober 2017 om 09:54
Dat is doorgaans niet de plek waar je een tumor wilt hebben..
Vind ik leuk
Martyynho +1360
donderdag 26 oktober 2017 om 09:58
is er een plek waar je hem wel zou willen hebben dan?
Vind ik leuk
Dee79 +2577
donderdag 26 oktober 2017 om 10:04
Bij iemand anders op zijn teelbal..

Nee alle gekheid op een stokkie het is uiteraard een vreselijke rotziekte waar iedereen (ook hier) eens mee te maken zal hebben helaas.

Vind ik leuk
Arbee +2458
donderdag 26 oktober 2017 om 11:37
Nee, maar als je een tumor moet krijgen, dan toch maar daar. Teelbalkanker is doorgaans gelukkig zeer goed te behandelen en met één teelbal kun je prima leven.
Vind ik leuk
Vlietje +290
donderdag 26 oktober 2017 om 10:04
Pfff klote zeg... sterkte.... gelukkig is kans op herstel erg groot
Vind ik leuk
Nummer Diez +3099
donderdag 26 oktober 2017 om 10:04
Veel sterkte Sol .
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 10:05
wat een kut nieuws zeg beterschap fran dat je er beter mag uitkomen
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 10:07
Namens een NAC supporter wil ik Sol en zijn familie heel veel sterkte wensen in deze strijd tegen die vreselijke ziekte
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 10:09
Een prachtig en uitgelezen moment voor het uitvak voor rehabilitatie en damage control.

Ik wens Fran Sol beterschap en een zeer gunstige uitslag in de dubbele betekenis van het woord.

Vind ik leuk
Sliceland +71
donderdag 26 oktober 2017 om 10:19
Verschrikkelijk nieuws. Natuurlijk ten eerste voor hem zelf persoonlijk maar ook voor hem sportief. Scoort gisteren met de wetenschap wat hij geopereerd ging worden. Hoop voor hem dat ze er optijd bij zijn.
Vind ik leuk
Snuck +499
donderdag 26 oktober 2017 om 10:24

Sterkte!
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 oktober 2017 om 15:47]
Vind ik leuk
Hupfean +5101
donderdag 26 oktober 2017 om 10:29
Beterschap Fran! Deze vorm is vaak goed behandelbaar. Sterkte!
Vind ik leuk
Ajacied02 +1920
donderdag 26 oktober 2017 om 10:30
Hopelijk niets ernstigs... sterkte Fran
Vind ik leuk
marly +82
donderdag 26 oktober 2017 om 10:57
Dat is heftig, Fran veel sterkte en met je operatie veel sucses en een voorspoedig herstel!!
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
donderdag 26 oktober 2017 om 11:00
Prima speler. Aderslag voor willem 2. Beterschap.
Vind ik leuk
pico323 +7302
donderdag 26 oktober 2017 om 11:10
sterkte kerel, laten we hopen dat het goed komt.
Vind ik leuk
HansVites +6033
donderdag 26 oktober 2017 om 11:28
Sterkte en beterschap voor hem hoop dat hij er goed uit komt, Lance Armstrong had het ook en heeft nadien 7 keer de tour de France gewonnen.
Vind ik leuk
frankn27 +5641
donderdag 26 oktober 2017 om 12:20
die had een beetje hulp he
Vind ik leuk
Gerro +8450
donderdag 26 oktober 2017 om 11:29
Sterkte Sol
Vind ik leuk
Fred1975 +558
donderdag 26 oktober 2017 om 11:34
Wat een vreselijke ziekte blijft het toch :-(
Heel veel sterkte Fran!
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
donderdag 26 oktober 2017 om 11:36
Verdomme....


Sterkte fran!
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 oktober 2017 om 11:36]
Vind ik leuk
Arbee +2458
donderdag 26 oktober 2017 om 11:41
Men heeft het naar alle waarschijnlijkheid in een vroeg stadium ontdekt en de genezingskans bij teelbalkanker ligt ruim boven de 90%. Laten we het dus vooral van de positieve kant bekijken en ervan uit gaan dat Fran Sol binnen no-time weer de oude is. Sterkte!
Vind ik leuk
Sil95 +11839
donderdag 26 oktober 2017 om 11:46
Sterkte en beterschap Fran Sol! Zo zie je maar dat ook voetballers uiteindelijk mensen van vlees en bloed zijn.

Wat is het dan toch erg dat er grote groepen mensen zijn die deze afschuwelijke ziekte als scheldwoord gebruiken.

Ik hoop echt oprecht dat daar ooit een einde aan komt. Al vrees ik dat dat een illusie is.
Vind ik leuk
dhrwobo +40187
donderdag 26 oktober 2017 om 11:51
Beterschap! Laat die ziekte niet met je sollen!
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 12:09
Sterkte pik !
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 13:59
Als dat zo is, dan wordt het een makkie voor Ajax. Jammer, maar helaas. Veel beterschap Fran Sol.
Vind ik leuk
Cookee +12180
donderdag 26 oktober 2017 om 14:21
Hartverwarmende reactie. Je daagt het noodlot wel uit hiermee.

Sterkte Fran, leven is nu belangrijk, zorg dat je hier sterker uitkomt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 oktober 2017 om 14:42]
Vind ik leuk
tikkietoe +5911
donderdag 26 oktober 2017 om 15:44
Een voorspoedig herstel toegewenst aan Willem II meest gevaarstichtende speler.
Vind ik leuk
Sandokan +761
donderdag 26 oktober 2017 om 16:31
Fran Sol is vanmorgen geopereerd. De ingreep heeft een half uur geduurd. Er is weefsel bij hem weggehaald wat nu nader onderzocht wordt. Inmiddels is Fran alweer thuis om te herstellen en de uitslagen af te wachten.
Vind ik leuk
donderdag 26 oktober 2017 om 17:32
Het is een ziekte die we helaas bijna allemaal zullen krijgen binnen nu en 20 jaar zolang er bedrijven als monsanto en Bayer het smerige glysofaat mogen blijven verspreiden. het zit inmiddels in ons drinkwater ons eten en in de lucht dus niemand wordt gespaard. Iedereen weet het en de Europese unie wil het certificaat om te mogen spuiten met dit landbouwgif doodleuk verlengen met 7 jaar
Vind ik leuk
lange076 +275
donderdag 26 oktober 2017 om 20:10
Potver... beterschap en hopelijk snel weer op de velden te zien. Mooie speler.
Vind ik leuk
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:56
Wij duimen voor jou Fran!
Dikke knuffel!
Schoonouders van Jordy Croux❤️
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws