'Met een Ajax-shirt onder mijn vest ging ik naar de Feyenoord-training'

    'Met een Ajax-shirt onder mijn vest ging ik naar de Feyenoord-training'

    Gepubliceerd: dinsdag 7 november 2017 om 17:46di 07-11-2017 om 17:46

    Noa Lang beleefde afgelopen vrijdag een mooie dag. Voor de eerste keer stond de middenvelder in de basis bij Jong Ajax. Nu hoopt Lang te kunnen doorstoten naar het eerste elftal. 

    "'Ik ben weer een stap dichter bij mijn doel. En dat is basisklant worden in de Johan Cruijff Arena. Dit is alleen maar mooi, omdat ik ook twee maanden eruit ben geweest met een blessure", zegt Lang (18) voor de camera van Ajax TV"Het is mooi dat ik dan nu weer twee wedstrijden gespeeld heb, waarvan de laatste in de basis."

    Tot 2015 speelde hij opvallend genoeg in de jeugdopleiding van aartsrivaal Feyenoord. Ook toen al droomde hij van een doorbraak bij Ajax. "Ik was klein en een beetje ondeugend. Onder een vest had ik een Ajax-shirt, waarmee ik naar de training bij Feyenoord ging. Die ging ik dan aan mijn teamgenoten laten zien. Een klein ondeugend mannetje was ik. Mijn moeder wist het niet, misschien weet ze het nog steeds niet, haha." 

    Plaats een reactie

    Oker +94
    dinsdag 7 november 2017 om 17:52
    oeh nou oeeeh
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11085
    dinsdag 7 november 2017 om 17:54
    Hij is mij er ééntje!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24764
    dinsdag 7 november 2017 om 18:02
    Zijn zus sowieso wel, lekker dingetje hoor
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11085
    dinsdag 7 november 2017 om 18:08
    Dan zou Frits bij de contractonderhandelingen zijn binnen gelopen met de tekst; hoe laat begint het ......
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 19:03
    Haha zeker waar
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 17:52
    En nu met een Feyenoord shirt naar de Ajax training.
    Vind ik leuk
    Stack5 +3090
    dinsdag 7 november 2017 om 17:53
    Kijk een nieuw talent... Zullen we deze eens niet totaal over hypen, om 'm daarna weer de grond in te trappen als ie een fout maakt?
    Vind ik leuk
    HJR +8367
    dinsdag 7 november 2017 om 17:56
    Inderdaad, hij is er nog Lang niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 17:54
    Haha wat een baas
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    dinsdag 7 november 2017 om 17:55
    Stouterd.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    dinsdag 7 november 2017 om 21:20
    Hahah echt een boefje.
    Vind ik leuk
    HJR +8367
    dinsdag 7 november 2017 om 17:55
    Hoop voor hem dat hij niet Lang hoef te wachten op een volgende basis plek
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    dinsdag 7 november 2017 om 17:56
    Deugniet!
    Vind ik leuk
    Dezeun +5191
    dinsdag 7 november 2017 om 17:58
    Stoer
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 17:59
    Wat wel heel vervelend is dat hij voorlopig niet inzetbaar is.Hij moet namelijk plotsklaps geopereerd worden aan zijn neus.
    Die is namelijk sinds dit interview plotsklaps enorm gegroeid (pinokkio?)
    De artsen staan voor een raadsel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 7 november 2017 om 18:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 18:01
    Die gefrustreerde reacties van feyenoorders hier maakt het nog veel mooier haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 18:03
    Hou jij eens op met je onzin,gefrustreerd omdat een jeugdspeler naar ajax is gegaan?
    Doe eens normaal man.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +42026
    dinsdag 7 november 2017 om 18:29
    De vraag is waarom ze dan zo gefrustreerd reageren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 18:45
    beste arie,kun jij even vertellen welke van bovenstaande reacties "gefrusteerd"zijn?
    ik zie ze namelijk niet
    Vind ik leuk
    Garrie +3781
    dinsdag 7 november 2017 om 18:13
    Hebben ze allemaal
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    dinsdag 7 november 2017 om 18:16
    Amsterdamse bluf
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 18:19
    Weet nog dat ik zo teleurgesteld was dat hij naar Amsterdam verkaste. Was een bruut duo samen met Tahith Chong, speelden iedereen op een hoop. Beiden behoren tot de grootste talenten van dit land en allebei spelen ze niet meer bij mijn club. Eeuwig zonde. Hoop desondanks dat beiden het gaan halen, ook al heeft Lang iets teveel popiejopie-gedrag vertoond de laatste jaren. Niet respectvol naar een club die veel geld in je opleiding heeft geïnvesteerd, maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    dinsdag 7 november 2017 om 18:24
    Vind dit wel humor hebben op Varkenoord trainen in een Ajax shirt!!
    Vind ik leuk
    Nuance +9495
    dinsdag 7 november 2017 om 22:42
    Dat hoefde je op heel veel Rotterdamse amateurclubs niet te proberen, want dan schopten we je lachend af.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    woensdag 8 november 2017 om 13:20
    Zie er eens de humor van in, zou ook in een Sparta of AZ hebben gekund.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5060
    dinsdag 7 november 2017 om 18:31
    Oh de schavuit.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12382
    dinsdag 7 november 2017 om 19:16
    Wat een bullshit nieuws.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34677
    dinsdag 7 november 2017 om 19:49
    Wat een gezeik weer haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 november 2017 om 19:53
    Nou nou, badass! Noa Slang
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    dinsdag 7 november 2017 om 19:59
    noa lang.... goed te weten wat zijn ambities zijn......
    Dat pikken we toch maar weer even mee
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 7 november 2017 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Mauritz +1272
    dinsdag 7 november 2017 om 21:11
    Kan zo in de basis bij het eerste, slechter dan de middelmaat die er nu staat kan toch niet.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +305
    dinsdag 7 november 2017 om 22:06
    Vet stoer.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2804