'Met een Ajax-shirt onder mijn vest ging ik naar de Feyenoord-training'

'Met een Ajax-shirt onder mijn vest ging ik naar de Feyenoord-training'

dinsdag 7 november 2017 om 17:46

Noa Lang beleefde afgelopen vrijdag een mooie dag. Voor de eerste keer stond de middenvelder in de basis bij Jong Ajax. Nu hoopt Lang te kunnen doorstoten naar het eerste elftal. 

"'Ik ben weer een stap dichter bij mijn doel. En dat is basisklant worden in de Johan Cruijff Arena. Dit is alleen maar mooi, omdat ik ook twee maanden eruit ben geweest met een blessure", zegt Lang (18) voor de camera van Ajax TV"Het is mooi dat ik dan nu weer twee wedstrijden gespeeld heb, waarvan de laatste in de basis."

Tot 2015 speelde hij opvallend genoeg in de jeugdopleiding van aartsrivaal Feyenoord. Ook toen al droomde hij van een doorbraak bij Ajax. "Ik was klein en een beetje ondeugend. Onder een vest had ik een Ajax-shirt, waarmee ik naar de training bij Feyenoord ging. Die ging ik dan aan mijn teamgenoten laten zien. Een klein ondeugend mannetje was ik. Mijn moeder wist het niet, misschien weet ze het nog steeds niet, haha." 

Plaats een reactie

Djambo +3513
dinsdag 7 november 2017 om 17:51
Dit soort slappe gelul komt altijd naar voren als ze eerst bij de concurrent gespeeld hebben.
Vind ik leuk
Oker +81
dinsdag 7 november 2017 om 17:52
zul je zien dat Kostas Lamprou ook altijd een Ajax-onderbroek aanhad als ie op de bank zat bij Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:10
Heeft de Kuip op zn borst getatoeëerd hoor!!
Vind ik leuk
HWET +876
dinsdag 7 november 2017 om 22:01
Das dan een heel kein kuipje....
Vind ik leuk
woensdag 8 november 2017 om 08:12
Vermeer een Amsterdams paaltje in de broek
Vind ik leuk
Oker +81
dinsdag 7 november 2017 om 17:52
oeh nou oeeeh
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:54
Hij is mij er ééntje!
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:02
Zijn zus sowieso wel, lekker dingetje hoor
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:08
Dan zou Frits bij de contractonderhandelingen zijn binnen gelopen met de tekst; hoe laat begint het ......
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 19:03
Haha zeker waar
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:52
En nu met een Feyenoord shirt naar de Ajax training.
Vind ik leuk
Stack5 +572
dinsdag 7 november 2017 om 17:53
Kijk een nieuw talent... Zullen we deze eens niet totaal over hypen, om 'm daarna weer de grond in te trappen als ie een fout maakt?
Vind ik leuk
HJR +4394
dinsdag 7 november 2017 om 17:56
Inderdaad, hij is er nog Lang niet
Vind ik leuk
Djambo +3513
dinsdag 7 november 2017 om 18:03
Noa Lang babi pangang.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:54
Haha wat een baas
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:55
Stouterd.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 21:20
Hahah echt een boefje.
Vind ik leuk
HJR +4394
dinsdag 7 november 2017 om 17:55
Hoop voor hem dat hij niet Lang hoef te wachten op een volgende basis plek
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:56
Deugniet!
Vind ik leuk
Dezeun +444
dinsdag 7 november 2017 om 17:58
Stoer
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 17:59
Wat wel heel vervelend is dat hij voorlopig niet inzetbaar is.Hij moet namelijk plotsklaps geopereerd worden aan zijn neus.
Die is namelijk sinds dit interview plotsklaps enorm gegroeid (pinokkio?)
De artsen staan voor een raadsel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 november 2017 om 18:02]
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 7 november 2017 om 17:59
Mooi dat hij dan nu bij Ajax speelt. Opgeruimd staat netjes!
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
dinsdag 7 november 2017 om 18:12
Inderdaad mooi dat die bij Ajax speelt. Fijne speler
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 7 november 2017 om 18:22
Mooi toch, iedereen blij. Spelers die niet voor Feyenoord willen spelen zit ik niet op te wachten bij mijn club.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3112
dinsdag 7 november 2017 om 20:34
Wachten heeft in dat geval ook weinig zin.
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 7 november 2017 om 22:54
Goed om te weten!
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:01
Die gefrustreerde reacties van feyenoorders hier maakt het nog veel mooier haha
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:03
Hou jij eens op met je onzin,gefrustreerd omdat een jeugdspeler naar ajax is gegaan?
Doe eens normaal man.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:29
De vraag is waarom ze dan zo gefrustreerd reageren.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:45
beste arie,kun jij even vertellen welke van bovenstaande reacties "gefrusteerd"zijn?
ik zie ze namelijk niet
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 7 november 2017 om 18:21
Lekker boeiend allemaal. Als je niet voor Feyenoord wil spelen dan ben je ons shirt ook niet waard.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3112
dinsdag 7 november 2017 om 20:36
Wat kost zo'n shirt nou ? Ik bedoel voordat jullie degraderen naar de Jupiler League .
Vind ik leuk
13 +2381
dinsdag 7 november 2017 om 22:24
Je vindt hem zelf leuk neem ik aan?
Vind ik leuk
rpaulp50 +3112
woensdag 8 november 2017 om 09:38
Beetje dollen, gefrustreerde Ajacied moet je maar denken, maar even serieus, de Jupiler League is toch ook leuk ? dan heb je in iedergeval kans dat je nog een keer tweede wordt of zo.....
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 7 november 2017 om 22:40
Wat een dijenkletser zeg, grappig man!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3112
woensdag 8 november 2017 om 09:35
Neeeee, ik ben niet leuk maar die reacties wel, ik stel het op prijs !
Vind ik leuk
feyeniels +16781
dinsdag 7 november 2017 om 22:53
https://www.feyenoordfanshop.nl/feyenoord-thuisshirt-2017-18-kids.html?gclid=EAIaIQobChMIyqGD27it1wIVA7gbCh2l_AKfEAYYASABEgLZzvD_BwE

Geen dank!
Is een link naar de kindermaten, maar gezien het niveau van je opmerkingen lijkt me dat ook wat je nodig hebt!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3112
woensdag 8 november 2017 om 09:33
Ha ha en toch bedankt ....!
Vind ik leuk
Garrie +2039
dinsdag 7 november 2017 om 18:13
Hebben ze allemaal
Vind ik leuk
Vato75 +815
dinsdag 7 november 2017 om 18:16
Amsterdamse bluf
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:19
Weet nog dat ik zo teleurgesteld was dat hij naar Amsterdam verkaste. Was een bruut duo samen met Tahith Chong, speelden iedereen op een hoop. Beiden behoren tot de grootste talenten van dit land en allebei spelen ze niet meer bij mijn club. Eeuwig zonde. Hoop desondanks dat beiden het gaan halen, ook al heeft Lang iets teveel popiejopie-gedrag vertoond de laatste jaren. Niet respectvol naar een club die veel geld in je opleiding heeft geïnvesteerd, maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:24
Vind dit wel humor hebben op Varkenoord trainen in een Ajax shirt!!
Vind ik leuk
Nuance +2568
dinsdag 7 november 2017 om 22:42
Dat hoefde je op heel veel Rotterdamse amateurclubs niet te proberen, want dan schopten we je lachend af.
Vind ik leuk
woensdag 8 november 2017 om 13:20
Zie er eens de humor van in, zou ook in een Sparta of AZ hebben gekund.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 18:31
Oh de schavuit.
Vind ik leuk
Utca030 +2202
dinsdag 7 november 2017 om 18:50
Wat een lulletje.
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
dinsdag 7 november 2017 om 18:52
Super talent ! Barcelona Real Manchester ze willen hem allemaal hebben. Schijnt zelfs al voor Oranje te zijn geselecteerd !
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 7 november 2017 om 19:16
Wat een bullshit nieuws.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
dinsdag 7 november 2017 om 19:49
Wat een gezeik weer haha.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 19:53
Nou nou, badass! Noa Slang
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 19:59
noa lang.... goed te weten wat zijn ambities zijn......
Dat pikken we toch maar weer even mee
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 november 2017 om 19:59]
Vind ik leuk
Mauritz +332
dinsdag 7 november 2017 om 21:11
Kan zo in de basis bij het eerste, slechter dan de middelmaat die er nu staat kan toch niet.
Vind ik leuk
dinsdag 7 november 2017 om 22:06
Vet stoer.
Vind ik leuk
13 +2381
dinsdag 7 november 2017 om 22:26
Nee, jullie waren zondag vet stoer ;-)
Vind ik leuk
woensdag 8 november 2017 om 12:27
Klopt, die 1-2 overwinning was ook vet stoer. Dank je.
Vind ik leuk
woensdag 8 november 2017 om 07:00
Laat mij met je moeders praten, Noa. Wat een heerlijke blonde vrouw is dat zeg
Vind ik leuk
Wally g +238