Schotse pers hard voor Oranje: 'Bijna een belediging voor de Nederlandse traditie'

Schotse pers hard voor Oranje: 'Bijna een belediging voor de Nederlandse traditie'

vrijdag 10 november 2017 om 07:29

Hoewel het niet bepaald kon overtuigen, trok het Nederlands elftal donderdagavond de vriendschappelijke interland tegen Schotland naar zich toe. Memphis Depay zorgde vlak voor rust voor de enige treffer van de wedstrijd. VoetbalPrimeur maakt een rondje langs de Schotse media.

De BBC sprak van een interland 'in wandeltempo' en was absoluut niet onder de indruk van Oranje. 'Het ooit zo briljante Nederland zit nu in een diepe crisis en zit nu op hetzelfde niveau als waarop Schotland al twee decennia lang ronddoolt. (…) De huidige ploeg van Oranje is bijna een belediging voor de grote, maar verdwenen tradities van het Nederlandse voetbal.'

De prima uitgespeelde 0-1 van Memphis riep volgens The Scotsman 'herinneringen op aan betere tijden van het Nederlands elftal'. Verder was het zoeken naar hoogtepunten. 'Nederland heeft twee keer op rij een eindtoernooi gemist en gaat door een diep dal. Dit wordt nog het best gesymboliseerd door de fans: normaal gesproken gaan er duizenden achter Oranje aan, nu waren er hooguit honderd.'

Het spel van Oranje kon ook The Herald Scotland niet bepaald bekoren. 'Hoewel ze nog beschikken over spelers als Virgil van Dijk, Daley Blind, Kevin Strootman, Georginio Wijnaldum en Memphis Depay zijn de Nederlanders een bleke variant op de grote ploegen die ze ooit gevormd hebben. Het nipte verlies was net iets te veel van het goede voor het prima spelende Schotland.'

Plaats een reactie

Vak-DD +7765
vrijdag 10 november 2017 om 07:33
Verloren generatie, wachten op betere tijden als die er nog komen.
Vind ik leuk
chris +345
vrijdag 10 november 2017 om 07:37
Laten we het hopen...
Vind ik leuk
Aal +15132
vrijdag 10 november 2017 om 09:04
Gelukkig hebben we onze vrouwen nog.....
Vind ik leuk
Youri99 +5528
vrijdag 10 november 2017 om 11:09
Dat is natuurlijk onzin, ik weiger pertinent om vrouwenvoetbal met mannenvoetbal te vergelijken en weiger dan ook om dit vice versa te doen.
Zonder af te doen aan de geweldige prestatie van de dames natuurlijk.
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:23
De vrouwen bewijzen dat Neerlands bloed een voetbalvoet kan hebben. Laat Sarina Wiegman ons leiden naar een herontdekking van onze unieke kwaliteiten.
Vergeet de Koemans en van Galen, herontdek het echte voetbal bij de vrouwen, voetbal om te vermaken, voetbal met inventiviteit... het kan dus zo blijkt!
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:38
Ben er bang voor. Jaren ‘90 laatste goede generatie en met uitzondering Robben. Tegenwoordig is het allemaal pamperen en ego’s etc. Niemand gaat voor elkaar door het vuur. Ikke ikke ikke.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
vrijdag 10 november 2017 om 08:02
Dus van persie, Sneijder waren niks?
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:37
Ik ben geen fan van van Persie en Sneijder. Dan maar van van der Vaart (in zijn goeie jaren).
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:16
Onzin, waar we in 2010 de finale mee haalde was ook een prima elftal, goed in evenwicht ook met een aantal wereldtoppers op dat moment en een aantal stofzuigers(v Bommel / De Jong)

Sneijder bezorgd in dat jaar notabene Inter de CL met tal van goede wedstrijden en assists.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:45
Inderdaad en die stofzuigers speelden ook nog eens bij absolute topclubs in de basis.
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:28
Dat team had een toernooi-vorm, dan lukt even alles. Maar ook Marwijk speelde al op de handrem, daar zat al geen Nederlandse brillance meer in. En de overtreding van de Jong was een schande voor het voetbal.
Mijn punt is, ook toen tekende de neergang zich al aan.
En van Gaal kon de laatste keer uit armoede alleen nog Italiaans spelen... 10 achterhouden... 1 scoren. Armoede.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 18:57
Ik reken er niet meer op er gaat teveel geld in om en daar kunnen wij ons niet mee meten
Vind ik leuk
Kuip +3149
vrijdag 10 november 2017 om 07:38
Het was ongelofelijk, maar Oranje werd gewoon van de mat gespeeld door die Schotten. Die waren stuk voor stuk technisch vaardiger, wendbaarder, sneller en hebben energie. Nederland heeft nul kansen gehad. Tegenover de Schotten wel vijf.
En dan is dit het beste dat we hebben. Stel je voor dat we eredivisiespelers opstellen....
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:40
Beter een heel elftal met Nederlanders die op elkaar ingespeeld zijn dan al die gasten uit andere competities die wel aan het spelen komen, en sommigen gewoon niet!
Vind ik leuk
Zippy +2751
vrijdag 10 november 2017 om 08:10
Wat mij enorm opviel.
Heeft Nederland geen blanke Oranje spelers meer?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
vrijdag 10 november 2017 om 08:42
Bedoel je te zeggen dat dat de reden is dat het zo slecht gaat? :-O
Vind ik leuk
Zippy +2751
vrijdag 10 november 2017 om 09:01
Neennnnnnn.
Ik heb de indruk dat Oranje aan het Africanizeren is.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
vrijdag 10 november 2017 om 09:22
;-)
Vind ik leuk
Leedz +3313
vrijdag 10 november 2017 om 09:51
Wat een onzin...

Het zijn toch gewoon Nederlanders? als zij bijvoorbeeld hadden gekozen voor het land waar hun ouders vandaan komen had je weer gehoord het zijn toch gewoon Nederlanders die voor Oranje moet uitkomen zeker...
Toen Oranje in de jaren 90 hetzelfde had maar er succes was zei je zeker ook hetzelfde pff

Rare wereld man, dat er nog mensen zo denken als jij
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 09:54]
Vind ik leuk
Bossie020 +1639
vrijdag 10 november 2017 om 10:32
Klopt...in Les Bleus spelen ook hoofdzakelijk donkere broeders. Ben net zo blij met een goal van een Klaas-Jan dan met een treffer van een Quincy.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:40
Doe niet meteen zo aangevallen, hij vraagt het zich gewoon hardop af. Of is dat tegenwoordig ook al vernoden?
Vind ik leuk
Leedz +3313
vrijdag 10 november 2017 om 10:43
Tis gewoon een stomme vraag want een ieder weet het antwoord hier op dus hij wilt hiermee gewoon een statement maken
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:45
Valt wel mee hoor. Er wordt in Nederland tegenwoordig nogal overdreven gereageerd, en erg snel de racisme kaart getrokken. Zelfs de politiek werkt hier tegenwoordig aan mee
Vind ik leuk
Garinsha +2694
vrijdag 10 november 2017 om 12:11
maar wie heeft het hier over racisme?????

waarom heb je het over racisme als het hier nergens word aangegeven?

er word in nederland te snel geroepen dat men te snel de racisme kaart trekt!!
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 12:19
Ik ben voor negerzoenen.
Vind ik leuk
Garinsha +2694
vrijdag 10 november 2017 om 12:24
lekker he..
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 16:19
Volgens je naam ben je voor frikadellen.
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 10 november 2017 om 18:32
Tijdens laatste WK's waren er weer mensen die klaagde dat de topspelers van Oranje blank waren en dat dat racistisch was want zgn zwarte topspelers warden niet opgeroepen.
Vind ik leuk
Koeien +1545
vrijdag 10 november 2017 om 10:44
oeps, op rapporteer gedrukt per ongeluk. Hoop dat je hier geen problemen over krijgt.

Denk eerder antillianiseren. De meeste donkere jongens zijn nl van Nederlands-Antilliaanse afkomst. Die zijn eigelijk al jaren hofleverancier voor oranje.
Vind ik leuk
Leedz +3313
vrijdag 10 november 2017 om 10:53
Nou als zij mijn antwoord lezen zullen zij zien dat ik heel normaal heb geantwoord en zo niet dan ga ik toch weg van de site.. live goes on

Babel, Promes, van Dijk, Wijnaldum zijn van Surinaamse kom af

Depay en Mensah Ghanees

Ake Ivoriaans

Vind ik leuk
Garinsha +2694
vrijdag 10 november 2017 om 12:16

is het verschil zo moeilijk? roep je maar wat? of ach het zijn toch allemaal donkere jongens dus allemaal antilianen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 12:17]
Vind ik leuk
Koeien +1545
vrijdag 10 november 2017 om 13:29
Nee, ik maakte even de fout dat Surinamers geen Antilianen zijn zoals Leedz later aangaf. Het was een reactie op Zippy die opmerkte dat oranje aan het afrikaniseren was.

Op een grapje hier en daar na reageer ik altijd inhoudelijk.

Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:38
Kleur maakt mij niks uit. Maar dit is een logisch gevolg. De kleurloze jochies zijn goed op playstation de gekleurde gaan echt voetballen, zonder hen waren we Lichtenstein II
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 11:39]
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 13:13
Je zou inderdaad kunnen concluderen dat dit Nederlands elftal geen afspiegeling van de maatschappij is door het beperkt aantal blanken. De diversiteit is ver te zoeken. E.e.a riekt inderdaad naar racisme.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 19:47
Is Blind zwart geworden dan?
Zeker iets gemist.....
En Cillessen. ook zo donker?
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 10 november 2017 om 07:41
Toch knap dat je kunt scoren bij nul kansen.:-)
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:36
Ik vergelijk niet meer met vroeger. En dan zie je soms even een lichtpuntje als 3 spelers elkaar weten te vinden.
Mulder zei, dat ze te weinig naar voren speelden, maar moet zeggen dat alles daar ook stil stond, ieder is bang om de bal te krijgen lijkt het.
Blind had echt de intentie om naar voren te spelen maar het kon bijna niet en als ze dan de bal krijgen dan staan ze met de rug naar voren, waardoor ze eigenlijk weer terug moeten.
Na een half uur ben ik wat anders gaan doen, achteraf een goed idee.

De goede spelers die de krant opnoemt zijn waterdragers en Memphis, vond ik gister actief, die goal was prima gelopen van hem, maar daarna leek het of ze geen risico meer wilden en de 0-1 over de streep trekken... waarom ga je dan oefenen?
Ik zie niet wat de winst is van dit potje... ja de Fifa ranglijst... ik vraag me af of je wel tegen toplanden zou moeten willen spelen met deze generatie?
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 15:08
Ik denk ook niet dat dat per definitie slechter hoeft te zijn hoor. Spelers uit de eredivisie.. Je moet spelers opstellen die bij hun club spelen en in vorm zijn. Mijn mening...
Vind ik leuk
Mo +7986
vrijdag 10 november 2017 om 07:39
Zelfde niveau als Schotland haha. Dat jullie zo’n zielig elftal hebben geld niet voor ons
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:41
klinkt wel erg negatief allemaal, natuurlijk een draak van een wedstrijd maar t is ook maar een oefenwedstrijd waar niemand op dit moment behoefte aan heeft.
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:42
Je hebt wel gelijk dat Nederland ook in de toptijd nooit serieus oefenwedstrijden speelde. Dan vraag ik me af, waarom doen we dat dan?
Vind ik leuk
derksen +6821
vrijdag 10 november 2017 om 07:45
Ik heb me prima vermaakt
Helemaal dubbel gelegen van het lachen om
Kweetnietwijnaldum, klootman, knabbel, memphniks
Ipv voetbal wedstrijd is het gewoon comedy capers!
Home video's maar dan op een grasmat met 22 rand de bielen!
Vind ik leuk
allround +1024
vrijdag 10 november 2017 om 08:42
Jij hebt hier wel het positieve positivisme uitgehaald. Ik ben 21.15 maar naar bed gegaan en voordat ik in slaap viel aan 1974, 1978, 2010 en 2014 gedacht. Ik weet niet of het door het eerste of het laatste kwam, maar ik heb heerlijk geslapen.
Vind ik leuk
Leedz +3313
vrijdag 10 november 2017 om 09:56
Je vergeet 1988, 1998 en 2000 of had je toen een winterslaap?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 09:58]
Vind ik leuk
allround +1024
vrijdag 10 november 2017 om 12:17
Nee ik heb alleen over de WK's gedroomd. 1998 kwam ook even langs. Ik zag een grote zwart geklede Marokkaanse scheidsrechter, die niet voor een terechte strafschop floot.
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:45
Heb je nog gedroomd van nieuwe geraties? Waarin spelers elkaar weten te vinden, waar ze ons betoveren met mooie acties? Waar spelers wel graag de bal willen om ons te vermaken?
We spelen als politici... de bal kaatsen naar elkaar en na 90 minuten nog geen nieuws.
Vind ik leuk
allround +1024
vrijdag 10 november 2017 om 12:14
Dank je voor deze vraag; dan heb ik toch over het verleden gedroomd. Nu ik - dank zij jou - even moet nadenken, want wanneer ik in slaap had gevallen met de beelden van dit oranje, dan was het een nachtmerrie geworden.
En helaas............. Niets over de toekomst gedroomd. Had denk ik over iets anders een natte droom gehad. ;)
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 12:54
Hehe, dan heb je je toch vermaakt.
Of het dak in de Arena stond open... dan ben je ook nat.
Kan ook zijn dat ze "Athena" heette.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:47
En terecht dit stelt toch ook niks voor Loopt er eentje bij die wel iets kan maar die denkt dat ie het uitgevonden heeft. Hoef zijn naam niet eens te noemen. Walgelijk die gozer
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 07:57
Ik heb het gelukkig niet gezien. En dat wil wat zeggen. Ik heb wel het interview met Memphis na afloop gezien. Stel die jongen toch geen vragen meer.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:15
Wat een gejankt om niks zeg..wat denken die lui dan? Dat we de sterren van de hemel spelen? Ja dan hadden we ons wel geplaatst.. beperkte lui zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:17
Ze zijn daar in Schotland trouwens wel snel tevreden. Prima spelende Schotland?? ajb zeg was ook tien keer niks.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:21
Normaal zag je grote stoere mannen met opgestroopte mouwen. Nu zag ik 11 hockeyschoolboys lopen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:24
Juist, van rugbyelftal tot hockeyploeg;)
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:20
Heeft de BBC 2 jaar liggen slapen?
Vind ik leuk
slaski +1719
vrijdag 10 november 2017 om 08:28
Wacht maar totdat je ze op de playstation ziet.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:33
Strootman aanvoerder, hij is het boegbeeld van een falende generatie, speelt altijd slecht. Dan had ik meer vertrouwen in Blind gehad.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 08:33]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10758
vrijdag 10 november 2017 om 08:39
:(
Vind ik leuk
allround +1024
vrijdag 10 november 2017 om 08:39
De vertrekkende coach had te diep in het glaasje (met slagroom) gekeken, alvorens hij een team ging samenstellen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 08:45
Het duo Advocaat-Gullit heeft gewoon GEVAALD!
Vind ik leuk
mcmodd +11399
vrijdag 10 november 2017 om 09:46
Ja, was dat even valen zeg!
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:56
Het duo Hulsink-spelling heeft GEFAALD
Vind ik leuk
Cookee +4358
vrijdag 10 november 2017 om 11:48
Waarom, gevaald?
Omdat wij zulke topspelers hebben, die zij niet ontdekt hebben?
Dick heeft 1 potje verloren.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:21
Aldus de BBC. En straks weer genieten van een verzameling Engelse renpaarden die op alle fronten worden afgetroefd op het WK, zeker?
Vind ik leuk
dhrwobo +8813
vrijdag 10 november 2017 om 09:27
Ach, het geeft aan dat die Schotten niks van voetbal snappen. Als ze namelijk wel voetbalverstand hadden, dan hadden ze wel kunnen inschatten dat Oranje niet veel meer voorstelt dan Schotland momenteel. Ze moeten het grote Oranje niet vergelijken met het huidige Oranje, die illusie hebben wij afgelopen maanden ook vaarwel gezegd
Vind ik leuk
mcmodd +11399
vrijdag 10 november 2017 om 09:50
Mijn gedachten waren steeds bij de crematie die ik ‘s middags had. En toen ik goed en wel wat meer gefocust werd op het Nederlandse voetbal zag ik dat dit intussen ten grave werd gedragen. Tegen Roemenië worden we vervolgens in het watergraf geduwd. Wat een geestdodende partij was dit.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:38
Inderdaad, oranje leek nergens op, zeker als je nog onder Lichtenstein staat
op de UEFA ranglijst !!
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 10:40
Dat is allemaal de schuld van jullie Britten die al onze talenten met 16 jaar komen ophalen via een foute constructie!
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 10 november 2017 om 18:33
Dat doen ze met ijslanders ook en die spelen wel WK
Vind ik leuk
zaterdag 11 november 2017 om 16:07
Das ook wel weer waar.
Die compenseren het nog met karakter en onverzettelijkheid.
Vind ik leuk
Psmeets +538
vrijdag 10 november 2017 om 10:56
Hard, maar eerlijk.
Vind ik leuk
kees ee +289
vrijdag 10 november 2017 om 11:39
blijkbaar is de buitenlandse pers ervoor nodig om ons de spiegel voor te houden !? en dan heeft advocaat het over de winst, . . alsof het voor de rest helemaal op de rit staat ??
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 11:40
Oud nieuws. Dit wisten we allang. Uithuilen en hopen op betere tijden.
Vind ik leuk
AlbS +206
vrijdag 10 november 2017 om 11:49
"Voor het prima spelend Schotland"????? Nederland is niks, helemaal niks Maar in Schotland is een kinderhand gauw gevuld. Het enig goede aan dat Schotse voetbal is na afloop allemaal aan de Whisky. Kijk daar doe je het voor. Maar gelukkig hebben ze daar prima viswater en mooie Golfbanen.
Vind ik leuk
JD85 +334
vrijdag 10 november 2017 om 12:05
De complete teloorgang van het Nederlandse voetbal wordt gekenmerkt door de wanorde bij de KNVB. Omdat de fans (en de spelers) zien dat dezelfde zakkenvullers blijven zitten die er jarenlang een puinhoop van hebben gemaakt, neemt vanzelfsprekend de interesse af.

Iedereen weet wie er bij de KNVB een zooitje van hebben gemaakt, maar niemand doet er wat aan. Supporters zien dat, en de futloze, ongeïnteresseerde houding van de internationals, en trekken hun conclusies hieruit. Als het zelfs de spelers geen reet uitmaakt of interesseert, waarom zou de supporter dat wel moeten doen?

Er moet eerst e.e.a. bestuurlijk veranderen, daarna moet er eens deftig doorgeselecteerd worden (Wijnaldum niet meer oproepen, Strootman bij het grof vuil, ...) en misschien, heel misschien, kan het dan nog wat worden voor het volgende EK.

Maargoed, de KNVB kennende gaan we lekker op deze manier verder want ze vinden in Zeist kennelijk dat ze erg goed bezig zijn.
Vind ik leuk
Truth +2749
vrijdag 10 november 2017 om 12:20
Wie kan ze ongelijk geven ?
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 12:20
Volledig mee eens,het was en is `n grote chaos.
Welke trainer die hier instapt heeft `n heel groot probleem.
Ben benieuwd wie het gaat doen,iedereen trekt aan `n dood paard.
Helemaal opnieuw beginnen,en van onderaf proberen iets
op te bouwen,al gaat dit meerdere jaren duren.
En dan beginnen met gasten,die bij hun club wekelijks spelen,en
niet zoals nu met mensen die op de bank zitten.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 12:26
Er loopt niets rond boven de 15 jaar, dus

Rond 2030 moet het goed zijn gekomen
Vind ik leuk
pinkelman +2627
vrijdag 10 november 2017 om 12:41
Geen een speler van dit Oranje kan me echt bekoren, inderdaad wachten op een nieuwe generatie.
Je zou maar trainer willen worden van dit oranje dan breek je dat beetje status wat je opgebouwd hebt als trainer helemaal af als men het hier van moet hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 november 2017 om 12:43]
Vind ik leuk
Gerro +3292
vrijdag 10 november 2017 om 12:56
Kennelijk is er jaren niet goed opgeleid en waarvan we nu de vruchten plukken en verkiezen grote talenten al voor ze in het eerste staan voor lucratieve aanbiedingen bij grote clubs en waar ze uiteindelijk niet weten door te breken. Wie stopt deze tendens.
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 10 november 2017 om 18:35
Misschien stopt het straks met brexit want dan kunnen buitenlanders niet meer zo makkelijk in Engeland wonen.
Vind ik leuk
Gerro +3292
vrijdag 10 november 2017 om 22:53
Daar gaan ze echt wel wat op verzinnen vrees ik gewoon een kwestie van de regels aanpassen.
Vind ik leuk
Markus80 +1138
vrijdag 10 november 2017 om 13:22
Het was inderdaad niet geweldig, maar Dick kan altijd zeggen: "ik heb gewonnen". Daar gaat het Dick om. Hij zit daar enkel voor zichzelf.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
vrijdag 10 november 2017 om 13:39
"Dit wordt nog het best gesymboliseerd door de fans: normaal gesproken gaan er duizenden achter Oranje aan, nu waren er hooguit honderd.'

Geeft juist perfect aan waarom je als echte voetballiefhebber niet naar het stadion gaat voor het NL elftal.
Dan zit je namelijk tussen het thialf publiek en genodigden van sponsors wat alleen zijn muil open doet bij 4-0 voor en gaat fluiten als het maar 3-0 wordt.

Daar wil je niet bij horen als je bij je volle verstand bent.
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 15:07
Zijn er werkelijk nog 100 daarheen gegaan????

Dan heb je pas echt een slecht huwelijk als je dat doet
Vind ik leuk
power +326
vrijdag 10 november 2017 om 18:15
voetbal crisis in Nederland. ze hebben zijn kansen laten liggen.
Vind ik leuk
zondag 12 november 2017 om 10:10
hallo Dat bericht kun je niet serieus nemen! Met 2 bussen voor de goal is het moeilijk om tempo te maken! Maar ik begrijp het wel, als je met 8-0 verliest! Dan moeten ze iets vinden! Slechte verliezers. ja het was niet wervelend, maar kom op, zonder de kern van vaste spelers? hebben ze het goed gedaan! ( fantastic Game) Jong Oranje gezien? daar lopen echt goede talenten in! De nieuwe bondscoach wrijft zich in de handen.We hebbentalenten!!!! Til DE JONG Van drommelen deze jongens komen eraan. mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Schotse pers hard voor Oranje: 'Bijna een belediging voor de Nederlandse traditie'