Benzema: Maar zolang hij hier is denk ik niet dat ik een kans maak

Benzema: "Maar zolang hij hier is denk ik niet dat ik een kans maak"

maandag 13 november 2017 om 08:12

Karim Benzema hoopt tegen beter weten in op een plek bij de Franse selectie voor het komende WK. De spits van Real Madrid is door bondscoach Didier Deschamps al twee jaar niet meer opgeroepen. Vermoedelijk vanwege de affaire rond de sextape.

"Dat zou kunnen", erkent Benzema in gesprek met Canal +. "Het is twee jaar geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld. Ik heb geen problemen met de trainer, maar zolang hij hier is denk ik niet dat ik een kans maak. We zijn vergeten wat ik het nationale team kan brengen. De publieke opinie heeft zwaar meegewogen. Dat hebben we echter niet nodig om prijzen te winnen. Het is mogelijk dat Deschamps onder druk is gezet."

Benzema weet dat zijn interlandcarrière in handen ligt van Deschamps. "Het wordt voor mij lastig om op het WK te zijn. Natuurlijk wil ik dat. Ik ben een voetballiefhebber en hou van druk. Ik heb geen problemen met een speler van het Franse team. Er zijn spelers waar ik goed mee overweg kan. Ik ben geen herriemaker, ik heb gewoon een imago dat niet goed is."

Plaats een reactie

Bdog +3326
maandag 13 november 2017 om 08:17
Heb wat stomme dingen gedaan, maar ben ze ma vergeten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:26
Goh. Net een mens.
Vind ik leuk
Nashua +5150
maandag 13 november 2017 om 08:18
Oplichter !!!
Vind ik leuk
Djambo +3349
maandag 13 november 2017 om 08:18
Had gewoon voor Marokko moeten kiezen, daar is zijn gedrag doodnormaal.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10493
maandag 13 november 2017 om 08:21
Denk eerder Algerije..

Z'n opa kwam uit Marokko..
Vind ik leuk
power +287
maandag 13 november 2017 om 10:44
Djambo,Hij is geen Marokkaan, je moet je goed eerste informeren over iemand dan pas praten,NIET vergeten Marokkkaan doen wel mee met WK , je hebt beetje achterlijke gedachten dat past eens niet bij voetbal, er is nog niks bewijzen tegen hem ga je vooroordelen, niet alle Marokkaan zijn slecht,NO RACISM.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:04]
Vind ik leuk
JCJWZ +9117
maandag 13 november 2017 om 12:44
Djambo slaat de plank wel vaker mis.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:54
Als ik mij niet vergis is het een Algerijn?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:20
Hij en Valbuena worden beide niet meer opgeroepen na dat sekstape gedoe, maar als je de selectie ziet en je hebt Benzema daar als spits ook nog eens bij worden ze wel nog gevaarlijker, Giroud is een prima spits maar Benzema is natuurlijk wel een klasse beter