'Charme-offensief Isco schiet in verkeerde keelgat bij selectie Real Madrid'

    'Charme-offensief Isco schiet in verkeerde keelgat bij selectie Real Madrid'

    maandag 13 november 2017 om 15:02

    Het charme-offensief van Isco om David De Gea naar Real Madrid te lokken, is slecht gevallen bij een aantal ploeggenoten. Dat meldt Diario Gol.

    Isco gebruikte de interlandperiode met Spanje om De Gea openlijk te polsen voor een overstap van Manchester United naar Real Madrid. Dat is in het verkeerde keelgat geschoten bij een aantal spelers van Real Madrid, die zich vierkant achter Keylor Navas scharen.

    De Costaricaanse doelman vertolkte vorig seizoen een doorslaggevende rol in de eindzege van Real in de Primera División en Champions League. Het 'kamp-Navas' ziet het charme-offensief van Isco richting De Gea als een mes in de rug voor Navas. Ook het woord 'hoogverraad' valt in het artikel.

    Volgens het Spaanse medium heeft Real-trainer Zinedine Zidane bij terugkomst van zijn internationals later deze week een brandje te blussen. Isco en Navas schudden elkaar dan waarschijnlijk ook weer de hand.

    Plaats een reactie

    maandag 13 november 2017 om 15:06
    je hebt met navas een goede keeper en met de gea de beste keeper van de wereld + een team genoot bij het spaanse elftal en wie weet ook vriend, lijkt mij vrij logisch dat hij hem polst.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25731
    maandag 13 november 2017 om 15:51
    Zal bovendien niet alleen zijn eigen idee zijn om erover te beginnen...
    Vind ik leuk
    Reyhan +270
    maandag 13 november 2017 om 16:35
    @wzazwdebestuh: en Neuer is zeker van een andere planeet..
    Vind ik leuk
    yuuup +8395
    maandag 13 november 2017 om 18:03
    Dat zal allemaal zo zijn, maar dan ga je toch niet openlijk vragen of hij wil komen? Snap de spelers die Navas steunen helemaal.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    maandag 13 november 2017 om 15:09
    De Gea of Navas, ik zou het wel weten
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    maandag 13 november 2017 om 15:10
    De Gea is zo heel veel beter niet, een fantastische keeper natuurlijk maar dat is Navas ook
    Vind ik leuk
    Jozef22 +373
    maandag 13 november 2017 om 16:48
    Hahahaha met FIFA misschien. Maar in het echt is De Gea een 9 en Navas een 6.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    maandag 13 november 2017 om 16:51
    Navas een 6, natuurlijk. Nooit een wedstrijdje van Navas gezien ofwel
    Vind ik leuk
    Jozef22 +373
    maandag 13 november 2017 om 17:02
    Toevallig wel. Zie hem regelmatig fouten maken.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    maandag 13 november 2017 om 16:34
    Ontlopen elkaar niet zo heel veel.
    Zeker geen 60/70/80 miljoen euro waard aan verschil.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    maandag 13 november 2017 om 15:09
    Ik snap niet dat ze De Gea zo graag willen want Navas is een geweldige keeper
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    maandag 13 november 2017 om 15:09
    Navas is een prima keeper.. Als Real een nieuwe wil halen zou ik voor Donnarumma gaan, ben je meteen 20 jaar klaar..
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    maandag 13 november 2017 om 15:15
    Ja inderdaad vind ik ook wel, zoland Donnarumma nog niet weggaat bij Milan gewoon Navas behouden.
    Vind ik leuk
    BigBoi +2603
    maandag 13 november 2017 om 15:19
    De Gea is wereldtop die punten pakt. Navas is dat niet en ook zeker niet van doorslaggevende rol geweest.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    maandag 13 november 2017 om 15:21
    Met twee van die keepers op dat niveau gaat er geheid één weg. Is de Gea nou zoveel beter als Navas dat je dat allemaal overhoop moet halen in je selectie ? Denk het niet
    Vind ik leuk
    BigBoi +2603
    maandag 13 november 2017 om 15:36
    Vind ik wel. Daarbij vind ik Navas te klein maar dat is mijn persoonlijke mening. En misschien is het juist wel goed om het 1 en ander overhoop te halen bij Real aangezien het lijkt alsof ze een beetje verzadigd zijn.
    Vind ik leuk
    power +4837
    maandag 13 november 2017 om 15:23
    opzicht is niks mis mee wat Isco deed, maar het valt anders bij Real, betekent hij mag zich niet bemoeien met zaken van Real
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    maandag 13 november 2017 om 15:35
    Stelletje drama queens zeg bij de REAL.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:19
    Iedereen die roept dat De Gea zoveel beter is dan Navas en daarom dit soort streken van Isco wel begrijpt, kan mogelijk wel gelijk hebben over het klasseverschil tussen deze twee keepers maar snapt totaal niets van het teambegrip. Dit soort dingen doe je gewoon niet als je onderdeel van een selectie uitmaakt.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:38
    Een club als Real moet altijd voor het beste gaan. Isco begrijpt dat blijkbaar beter dan zijn collega's. Zelfs daar geen topsportmentaliteit. Misschien dat ze daarom al wat in te lopen hebben op Barcelona.
    Vind ik leuk
    Kwal +458
    maandag 13 november 2017 om 20:43
    Zo heeft Asensio overleg gehad met zijn moeder en die gaat proberen Cilessen over te halen om naar Madrid te komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Charme-offensief Isco schiet in verkeerde keelgat bij selectie Real Madrid'