Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

    Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

    Gepubliceerd: maandag 13 november 2017 om 16:00ma 13-11-2017 om 16:00

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Gomes flirt weer met PSV
    Heurelho Gomes droomt van een terugkeer bij PSV. Althans, dat blijkt uit een reply van de Watford-doelman op Voetbal Inside. Het Twitter-account van het RTL7-programma vroeg maandag aan zijn volgers welke speler terug moet komen naar zijn of haar favoriete club. 'Ik naar PSV', reageerde Gomes.

    De inmiddels 36-jarige Braziliaan keepte van 2004 tot en met 2008 bij PSV. In Eindhoven groeide hij uit tot een publiekslieveling. Gomes is dit seizoen overigens 'gewoon' een vaste waarde in de Premier League.

    Plaats een reactie

    guusje +1198
    maandag 13 november 2017 om 16:06
    hatsjikidee en neem je rollator mee......
    Vind ik leuk
    abraksas +1602
    maandag 13 november 2017 om 17:30
    waarom? omdat hij 36 is? echt niet oud voor een keeper hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 19:09
    Gomes Gomes, lalalalalalalalalalala Gomes Gomes!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14241
    maandag 13 november 2017 om 20:56
    Ik zie jou anders nog niet iedere week ballen stoppen voor een Premier League club.
    Vind ik leuk
    henkvlis +4084
    maandag 13 november 2017 om 16:07
    Blijft een leuke gozer die Gomes, maar dat gaat niet gebeuren hoor.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21436
    maandag 13 november 2017 om 16:09
    Als keeperstrainer altijd doen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    maandag 13 november 2017 om 16:09
    Doet het nog steeds prima bij zijn club maar dan had hij eerder kunnen komen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:14
    Gomes staat met zijn 36 jaar nog wekelijks onder de lat bij Watford. Gomes doet het hierbij zeer verdienstelijk en dat geldt ook voor Watford wat momenteel op een 9e plek staat. Wanneer een keeper een beetje zuinig is op zijn lichaam kan hij gemakkelijk tot zijn 40e keepen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:33
    Is toch schitterend om zo'n iemand er bij te hebben! Al is t in de staf! :) kan hij zijn machtige uitworpen aan jonge keepertjes leren!
    Vind ik leuk
    Korm +37674
    maandag 13 november 2017 om 16:37
    Blijft een held! Maar daar moet het bij blijven
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    maandag 13 november 2017 om 22:54
    Misschien heb je gelijk, maar baal er nog van dat hij toen weg is gegaan en hoe. Als hij ook eens terug komt in het Philips stadion hoe het nog leeft. Denk dat het geweldig is als deze man terug komt als trainer. Deze man is een echte psv man en een goede leermeester voor de jeugd. Wij hebben zeker één kampioenschap aan hem te danken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24318
    maandag 13 november 2017 om 16:49
    Als beide duimen het goed houden kan hij nog jaren mee.
    Vind ik leuk
    yuuup +9929
    maandag 13 november 2017 om 17:54
    Als e-doelman?
    Vind ik leuk
    mcmodd +24318
    maandag 13 november 2017 om 18:07
    Bijvoorbeeld ;—/))
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13307
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Als Zoet vertrekt, wat heel waarschijnlijk is, kan hij best nog een jaartje of 2 in de ED mee..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Beter laat dan nooit! Leuk!
    Vind ik leuk
    HansVites +5336
    maandag 13 november 2017 om 17:07
    Met Room hebben ze al een goede keeper toch wat moeten ze met die ouwe Braziliaan.
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    dinsdag 14 november 2017 om 11:29
    Room een goede keeper? Een goede reflex is heel wat anders hoor haha!
    Vind ik leuk
    abraksas +1602
    maandag 13 november 2017 om 17:31
    die lach smiley er ook bij.. vraag me toch een beetje af hoe het bedoeld is ;)
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:48
    Je beoordeeld spelers toch op hoe ze nu presteren en niet over hoe ze een tijdje terug presteerden? Dan zou ik nu ook kunnen zeggen dat een club nooit Ciro Immobile van Lazio moet halen omdat hij bij Dortmund slecht speelde, terwijl hij nu iedere week het net vindt...
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:03
    Hij is zelfs nu nog beter als zoet.
    Dus kom maar op dan kan de rest eerst ervaring op doen voordat ze eerste doelman bij psv gaan worden.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34603
    maandag 13 november 2017 om 18:17
    Moet je niet meer doen, en het was ook een geintje.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    maandag 13 november 2017 om 18:29
    Gave gast die GOMES ! En wat een held !
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:41
    36 is als doelman nog goed te doen eigenlijk, dacht dat hij al ouder was.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    maandag 13 november 2017 om 19:10
    Volgt hij VI nou uit London?
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2960
    maandag 13 november 2017 om 19:43
    Met het salaris dat hij in de PL verdient zie ik hem niet terugkomen naar de Eredivisie. Vandaar waarschijnlijk dat Gomes moet huilen van het lachen.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1520
    maandag 13 november 2017 om 22:00
    Gomes is een held! Nog steeds op een hoog niveau. Kan nog wel even mee. Als zoet gaat prima tussendoortje. Jurjus, room etc is het net niet
    Vind ik leuk