Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

maandag 13 november 2017 om 16:00

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Gomes flirt weer met PSV
Heurelho Gomes droomt van een terugkeer bij PSV. Althans, dat blijkt uit een reply van de Watford-doelman op Voetbal Inside. Het Twitter-account van het RTL7-programma vroeg maandag aan zijn volgers welke speler terug moet komen naar zijn of haar favoriete club. 'Ik naar PSV', reageerde Gomes.

De inmiddels 36-jarige Braziliaan keepte van 2004 tot en met 2008 bij PSV. In Eindhoven groeide hij uit tot een publiekslieveling. Gomes is dit seizoen overigens 'gewoon' een vaste waarde in de Premier League.

Plaats een reactie

guusje +419
maandag 13 november 2017 om 16:06
hatsjikidee en neem je rollator mee......
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:30
waarom? omdat hij 36 is? echt niet oud voor een keeper hoor.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:09
Gomes Gomes, lalalalalalalalalalala Gomes Gomes!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Noudyo. +9852
maandag 13 november 2017 om 20:56
Ik zie jou anders nog niet iedere week ballen stoppen voor een Premier League club.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:07
Nee. In NL ben je niet welkom. Zelfs Sint en Piet zijn niet welkom. Niemand is welkom in NL.

[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 16:08]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:48
juist wegwezen met die buitenlanders lekker bezig wim
Vind ik leuk
utreg1971 +1207
maandag 13 november 2017 om 18:39
Racist. Nooit vergeten dat buitenlanders ook van waarde zijn in dit land..deze buitenlander betaalt belasting waar jij jaloers op zou zijn
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:12
Wel grappig ... hoe je mijn reactie leest dan. Want ik bedoel t precies andersom juist.

Dan vraag ik mij toch af ... of ik nu ook nog 25 likes krijg. Haha.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:58
Máxima wel!
Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 07:03
........Raamprostitutie en importbruiden zullen altijd blijven bestaan
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:06
Apart voorbeeld maar oke?
Vind ik leuk
fdev86 +601
maandag 13 november 2017 om 20:57
Dan moeten we met 17 miljoen mensen maar snel weggaan ....
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:00
Dat zou misschien wel zo eerlijk zijn. Dan mogen hier eens 17 miljoen Afrikanen wonen. Voor hun ook wel eens lekker.
Vind ik leuk
fdev86 +601
maandag 13 november 2017 om 21:02
Die pot je toch in de grond Afrikanen ?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:05
Ja hoor. En NLers gooi je in de openhaard.
Vind ik leuk
fdev86 +601
maandag 13 november 2017 om 21:39
Was dat niet in 1940 ?, Eeeeerrrrmmmm .... Laat maar .... Dat gaat wel ver ....
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:58
wist je dat ik gewoon een marokkaan ben? dit bewijst maar weer dat jullie alles geloven. jij bent niet alleen naief, je bent een oelewapper 1ste klas
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 06:29
Haha. Dat is nog grappiger dan. Goed gedaan.
Vind ik leuk
Santi +17495
maandag 13 november 2017 om 16:07
Altijd welkom!
Vind ik leuk
henkvlis +1008
maandag 13 november 2017 om 16:07
Blijft een leuke gozer die Gomes, maar dat gaat niet gebeuren hoor.
Vind ik leuk
Bizzy +7725
maandag 13 november 2017 om 16:09
Als keeperstrainer altijd doen
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:09
Doet het nog steeds prima bij zijn club maar dan had hij eerder kunnen komen.
Vind ik leuk
Dicky +5762
maandag 13 november 2017 om 16:15
Kan makkelijk nog 4 jaar mee. De Braziliaanse Buffon?
Vind ik leuk
Dicky +5762
maandag 13 november 2017 om 16:14
Ik zie hem regelmatig voorbij komen bij Wattford. Het zou direct de beste keeper van de Eredivisie zijn. Het blijft een geweldenaar.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:36
Oh nee hoor, Onana is een paar klassen beter. Tuurlijk, Onana zal nog moeten groeien om zo goed te worden als Gomes was in zijn hoogtijdagen, maar Gomes is niet meer de doelman die hij was.
Vind ik leuk
R2 +2859
maandag 13 november 2017 om 16:40
Keept heel degelijk bij Watford. Hij bewijst zich regelmatig tegen topteams. Laat hem maar overvliegen, zo lang is de vlucht niet.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:31
Dit seizoen wel ja, maar vorig seizoen was het met regelmaat een drama. Misschien als tweede keeper?
Vind ik leuk
R2 +2859
maandag 13 november 2017 om 18:20
Vorig jaar was het inderdaad wisselvallig. Toch zag Watford reden genoeg om zijn contract te verlengen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:18
Komt
Naar vites volgend jaar in ruil voor Pasveer Haha
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:14
Gomes staat met zijn 36 jaar nog wekelijks onder de lat bij Watford. Gomes doet het hierbij zeer verdienstelijk en dat geldt ook voor Watford wat momenteel op een 9e plek staat. Wanneer een keeper een beetje zuinig is op zijn lichaam kan hij gemakkelijk tot zijn 40e keepen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:38
Jij volgt de Premier League dus nog niet zo lang. Doet het dit seizoen naar behoren, maar was vorig seizoen zeer matig. PSV had hem eerder terug moeten halen, nu is hij hoogstens nog een aardige tweede keeper.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:23
Op die leeftijd nog? Ik weet niet of dat verstandig is... al is het een keeper
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:33
Is toch schitterend om zo'n iemand er bij te hebben! Al is t in de staf! :) kan hij zijn machtige uitworpen aan jonge keepertjes leren!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:35
Ik kijk veel Premier League en het is bij lange na niet meer de doelman die hij ooit was. Misschien leuk als tweede keeper, maar zeker niet meer eerste keeper waardig voor PSV.
Vind ik leuk
Korm +21584
maandag 13 november 2017 om 16:38
Ben het wel met je eens hoor al vind ik dat hij het in de PL prima doet!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:45
Juist als 2e keeper en coach voor de aankomende keepers een geweldenaar.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:30
Dat zou geen slechte keus zijn voor PSV, mijn reactie was ook meer gericht op de reacties dat hij nog een wereldkeeper zou zijn.
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
maandag 13 november 2017 om 18:23
Denk niet dat Gomes zijn basisplaats bij Watford gaat verruilen om bij Psv op de bank plaats te nemen als 2e keeper. Ik vraag me ook af waarom hij afsluit met zo'n smiley, bedoeld hij het als een grap? Of zit er onderhuids toch een bepaalde bedoeling?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:08
Misschien denkt hij vooruit. Hij is 36 en zal dus niet lang meer onder de lat staan. Wat gaat hij daarna doen. Als mens zou hij bij PSV zeer welkom zijn en voor hem is het een vertrouwde omgeving waar hij verder kan met zijn gezin.
Vind ik leuk
Korm +21584
maandag 13 november 2017 om 16:37
Blijft een held! Maar daar moet het bij blijven
Vind ik leuk
MeAgain +3663
maandag 13 november 2017 om 22:54
Misschien heb je gelijk, maar baal er nog van dat hij toen weg is gegaan en hoe. Als hij ook eens terug komt in het Philips stadion hoe het nog leeft. Denk dat het geweldig is als deze man terug komt als trainer. Deze man is een echte psv man en een goede leermeester voor de jeugd. Wij hebben zeker één kampioenschap aan hem te danken.
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 16:49
Als beide duimen het goed houden kan hij nog jaren mee.
Vind ik leuk
yuuup +5496
maandag 13 november 2017 om 17:54
Als e-doelman?
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 18:07
Bijvoorbeeld ;—/))
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:52
Als Zoet vertrekt, wat heel waarschijnlijk is, kan hij best nog een jaartje of 2 in de ED mee..
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:52
Beter laat dan nooit! Leuk!
Vind ik leuk
HansVites +2091
maandag 13 november 2017 om 17:07
Met Room hebben ze al een goede keeper toch wat moeten ze met die ouwe Braziliaan.
Vind ik leuk
VA1 +143
dinsdag 14 november 2017 om 11:29
Room een goede keeper? Een goede reflex is heel wat anders hoor haha!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:10
Ruilen met die Zoet, Gomes is zelfs nu nog een klasse beter
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:31
die lach smiley er ook bij.. vraag me toch een beetje af hoe het bedoeld is ;)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:48
Je beoordeeld spelers toch op hoe ze nu presteren en niet over hoe ze een tijdje terug presteerden? Dan zou ik nu ook kunnen zeggen dat een club nooit Ciro Immobile van Lazio moet halen omdat hij bij Dortmund slecht speelde, terwijl hij nu iedere week het net vindt...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:03
Laat maar komen, mocht zoet in de winterstop weggaan is hij welkom!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:03
Hij is zelfs nu nog beter als zoet.
Dus kom maar op dan kan de rest eerst ervaring op doen voordat ze eerste doelman bij psv gaan worden.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
maandag 13 november 2017 om 18:17
Moet je niet meer doen, en het was ook een geintje.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:29
Gave gast die GOMES ! En wat een held !
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:41
36 is als doelman nog goed te doen eigenlijk, dacht dat hij al ouder was.
Vind ik leuk
Het Brein +2064
maandag 13 november 2017 om 19:10
Volgt hij VI nou uit London?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:43
Met het salaris dat hij in de PL verdient zie ik hem niet terugkomen naar de Eredivisie. Vandaar waarschijnlijk dat Gomes moet huilen van het lachen.
Vind ik leuk
NederBelg +1086
maandag 13 november 2017 om 22:00
Gomes is een held! Nog steeds op een hoog niveau. Kan nog wel even mee. Als zoet gaat prima tussendoortje. Jurjus, room etc is het net niet
Vind ik leuk