Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

    Buitenspel: Gomes (36) flirt op Twitter met terugkeer: 'Ik naar PSV'

    maandag 13 november 2017 om 16:00

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Gomes flirt weer met PSV
    Heurelho Gomes droomt van een terugkeer bij PSV. Althans, dat blijkt uit een reply van de Watford-doelman op Voetbal Inside. Het Twitter-account van het RTL7-programma vroeg maandag aan zijn volgers welke speler terug moet komen naar zijn of haar favoriete club. 'Ik naar PSV', reageerde Gomes.

    De inmiddels 36-jarige Braziliaan keepte van 2004 tot en met 2008 bij PSV. In Eindhoven groeide hij uit tot een publiekslieveling. Gomes is dit seizoen overigens 'gewoon' een vaste waarde in de Premier League.

    Plaats een reactie

    guusje +931
    maandag 13 november 2017 om 16:06
    hatsjikidee en neem je rollator mee......
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 13 november 2017 om 17:30
    waarom? omdat hij 36 is? echt niet oud voor een keeper hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 19:09
    Gomes Gomes, lalalalalalalalalalala Gomes Gomes!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14823
    maandag 13 november 2017 om 20:56
    Ik zie jou anders nog niet iedere week ballen stoppen voor een Premier League club.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:07
    Nee. In NL ben je niet welkom. Zelfs Sint en Piet zijn niet welkom. Niemand is welkom in NL.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:48
    juist wegwezen met die buitenlanders lekker bezig wim
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1473
    maandag 13 november 2017 om 18:39
    Racist. Nooit vergeten dat buitenlanders ook van waarde zijn in dit land..deze buitenlander betaalt belasting waar jij jaloers op zou zijn
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 20:12
    Wel grappig ... hoe je mijn reactie leest dan. Want ik bedoel t precies andersom juist.

    Dan vraag ik mij toch af ... of ik nu ook nog 25 likes krijg. Haha.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:58
    Máxima wel!
    Vind ik leuk
    fdev86 +656
    maandag 13 november 2017 om 20:57
    Dan moeten we met 17 miljoen mensen maar snel weggaan ....
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:00
    Dat zou misschien wel zo eerlijk zijn. Dan mogen hier eens 17 miljoen Afrikanen wonen. Voor hun ook wel eens lekker.
    Vind ik leuk
    fdev86 +656
    maandag 13 november 2017 om 21:02
    Die pot je toch in de grond Afrikanen ?
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:05
    Ja hoor. En NLers gooi je in de openhaard.
    Vind ik leuk
    fdev86 +656
    maandag 13 november 2017 om 21:39
    Was dat niet in 1940 ?, Eeeeerrrrmmmm .... Laat maar .... Dat gaat wel ver ....
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:58
    wist je dat ik gewoon een marokkaan ben? dit bewijst maar weer dat jullie alles geloven. jij bent niet alleen naief, je bent een oelewapper 1ste klas
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 06:29
    Haha. Dat is nog grappiger dan. Goed gedaan.
    Vind ik leuk
    henkvlis +2986
    maandag 13 november 2017 om 16:07
    Blijft een leuke gozer die Gomes, maar dat gaat niet gebeuren hoor.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16059
    maandag 13 november 2017 om 16:09
    Als keeperstrainer altijd doen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78564
    maandag 13 november 2017 om 16:09
    Doet het nog steeds prima bij zijn club maar dan had hij eerder kunnen komen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16052
    maandag 13 november 2017 om 16:15
    Kan makkelijk nog 4 jaar mee. De Braziliaanse Buffon?
    Vind ik leuk
    Dicky +16052
    maandag 13 november 2017 om 16:14
    Ik zie hem regelmatig voorbij komen bij Wattford. Het zou direct de beste keeper van de Eredivisie zijn. Het blijft een geweldenaar.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 20:18
    Komt
    Naar vites volgend jaar in ruil voor Pasveer Haha
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:14
    Gomes staat met zijn 36 jaar nog wekelijks onder de lat bij Watford. Gomes doet het hierbij zeer verdienstelijk en dat geldt ook voor Watford wat momenteel op een 9e plek staat. Wanneer een keeper een beetje zuinig is op zijn lichaam kan hij gemakkelijk tot zijn 40e keepen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:33
    Is toch schitterend om zo'n iemand er bij te hebben! Al is t in de staf! :) kan hij zijn machtige uitworpen aan jonge keepertjes leren!
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    maandag 13 november 2017 om 16:37
    Blijft een held! Maar daar moet het bij blijven
    Vind ik leuk
    MeAgain +5039
    maandag 13 november 2017 om 22:54
    Misschien heb je gelijk, maar baal er nog van dat hij toen weg is gegaan en hoe. Als hij ook eens terug komt in het Philips stadion hoe het nog leeft. Denk dat het geweldig is als deze man terug komt als trainer. Deze man is een echte psv man en een goede leermeester voor de jeugd. Wij hebben zeker één kampioenschap aan hem te danken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19767
    maandag 13 november 2017 om 16:49
    Als beide duimen het goed houden kan hij nog jaren mee.
    Vind ik leuk
    yuuup +8416
    maandag 13 november 2017 om 17:54
    Als e-doelman?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19767
    maandag 13 november 2017 om 18:07
    Bijvoorbeeld ;—/))
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9224
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Als Zoet vertrekt, wat heel waarschijnlijk is, kan hij best nog een jaartje of 2 in de ED mee..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21517
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Beter laat dan nooit! Leuk!
    Vind ik leuk
    HansVites +4174
    maandag 13 november 2017 om 17:07
    Met Room hebben ze al een goede keeper toch wat moeten ze met die ouwe Braziliaan.
    Vind ik leuk
    VA1 +1103
    dinsdag 14 november 2017 om 11:29
    Room een goede keeper? Een goede reflex is heel wat anders hoor haha!
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:10
    Ruilen met die Zoet, Gomes is zelfs nu nog een klasse beter
    Vind ik leuk
    abraksas +1083
    maandag 13 november 2017 om 17:31
    die lach smiley er ook bij.. vraag me toch een beetje af hoe het bedoeld is ;)
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 17:48
    Je beoordeeld spelers toch op hoe ze nu presteren en niet over hoe ze een tijdje terug presteerden? Dan zou ik nu ook kunnen zeggen dat een club nooit Ciro Immobile van Lazio moet halen omdat hij bij Dortmund slecht speelde, terwijl hij nu iedere week het net vindt...
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:03
    Hij is zelfs nu nog beter als zoet.
    Dus kom maar op dan kan de rest eerst ervaring op doen voordat ze eerste doelman bij psv gaan worden.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21534
    maandag 13 november 2017 om 18:17
    Moet je niet meer doen, en het was ook een geintje.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7721
    maandag 13 november 2017 om 18:29
    Gave gast die GOMES ! En wat een held !
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:41
    36 is als doelman nog goed te doen eigenlijk, dacht dat hij al ouder was.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3109
    maandag 13 november 2017 om 19:10
    Volgt hij VI nou uit London?
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2418
    maandag 13 november 2017 om 19:43
    Met het salaris dat hij in de PL verdient zie ik hem niet terugkomen naar de Eredivisie. Vandaar waarschijnlijk dat Gomes moet huilen van het lachen.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1537
    maandag 13 november 2017 om 22:00
    Gomes is een held! Nog steeds op een hoog niveau. Kan nog wel even mee. Als zoet gaat prima tussendoortje. Jurjus, room etc is het net niet
    Vind ik leuk